GEkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:49 schreef PatrickM het volgende:
laten we stiekum 51 km p/h rijden daar waar 50 km p/h is toegestaan
Nee gek, nou neem je me in de maling, tering heb jij echt ZOOO hard geredenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
GEkkkkkkkkkkkkkkkkkkkoik heb wellis 52 gedaan
gemiddeld
Jep en ik reed op mn voor EN achterwiel TEGELIJK!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nee gek, nou neem je me in de maling, tering heb jij echt ZOOO hard gereden![]()
Wreed man![]()
Damn, dat is ook echt wel vet stoer manquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep en ik reed op mn voor EN achterwiel TEGELIJK!
WTF?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef PatrickM het volgende:
Weet je he, ik heb wel eens zo hard geremd dat m'n achterwiel wel 1 seconde 1 mm van de grond kwam, dat was pas echt wreed gek
Ja ik weet het, heel erg onverantwoord en gevaarlijk, maar ja, toch ook wel heel erg wreed en stoer... m'n klop zat echt in m'n hart met m'n keelquote:
Je klop zat echt in mn hart met mn keel???quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ja ik weet het, heel erg onverantwoord en gevaarlijk, maar ja, toch ook wel heel erg wreed en stoer... m'n klop zat echt in m'n hart met m'n keel![]()
Altijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
staan je ballen in de fik, riet?
zul je vast wel een gespierde rechter arm hebben hea?quote:
Vind je het gek, als je luisjes hebt, damn, je jeukt net zolang tot dat je ballen brandenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
staan je ballen in de fik, riet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |