Wie wel?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En het is redelijk zeker dat Phatzak = Gaatalsdebrandweer... Wil me niet voordoen als een NSB'er hoor
Wat wil jij nou méNNNN, wil je slaan jonguuuuuuh?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Je rijd je hartstikke dood man, vizier is tog niet van de aldi heH want dan ga je ook dood alleen merkspul is goed![]()
Ah dacht dat jij al weg was, buurmeisje thuisbrengen ofzo ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En het is redelijk zeker dat Phatzak = Gaatalsdebrandweer... Wil me niet voordoen als een NSB'er hoor
Waarom toch altijd weer slotjes???quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaaah dus kan er in principe dus ook gewoon een slotje op![]()
Ik ben heel snel klaar hoor, slik je ook?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat mag alletwee, en wel in een tijdsbestek van 2 minuten.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Ah dacht dat jij al weg was, buurmeisje thuisbrengen ofzo ?![]()
ik bedoelde meer like for everquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef Youp het volgende:
[..]
als je nog n pagina wacht gebeurt dat vanzelf wel
mjah, dat zou ook een beetje kansloos zijn want het is niet altijd rellen hierquote:
Dank je welquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
iig kloons zijn weer doorgegeven.....
consequenties zijn weer voor de eigenaar
Beetje dweilen met de kraan open heh?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
iig kloons zijn weer doorgegeven.....
consequenties zijn weer voor de eigenaar
Zegt er eentje watquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Beetje dweilen met de kraan open heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |