emmer is bijna overgelopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Beetje dweilen met de kraan open heh?
En dan noemen we jou wannabe-Tupac nikker oke?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef Makster het volgende:
De big mac verslaafde en de contact gestoorde kontjongens hebben het weer ontdekt
Laat ik er verder maar geen woorden aan vuil maken, behalve heel erg jammer
En verder met Kill Bill
Verkapte doodverwensing voor die dikkequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Owja nog ff. Voor Reetsmeerder heb ik nog wel wat respecht op de ene of andere manier maar die dikke mag het loodje leggen van mij
Laterz
Is goedquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan noemen we jou wannabe-Tupac nikker oke?
Aaaaaaaaaaight, respect men, RESPECT!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Owja nog ff. Voor Reetsmeerder heb ik nog wel wat respecht op de ene of andere manier maar die dikke mag het loodje leggen van mij
Zeer sneu...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey jooooooooo ga toch chillen met je matties swa, je weet toch, lekker chillen met je homiesssss
Jij bent echt stoerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Laterz
varkapte klikspaanboterspaanjemagnietdoormijnstraatjegaan postquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Verkapte doodverwensing voor die dikke
Ow ja datquote:
Jij bent triest, lelijk, gaar en dik...quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij bent triest, lelijk, gaar en dik...
En nu ga ik verder met filmpie
Hoi
Mijn deur is voor algemeen gebruikquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Makster en ik mogen elkaar wel hoor, in t echie zit het helemaal wel goed maar ja hij is nooit thuis, of kan ie zien wie er voor zn deur staat![]()
quote:
Dan is het plan van 2 mensen die een tijd weg zijn geweest in 1 avondje al gelukt.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij bent triest, lelijk, gaar en dik...
En nu ga ik verder met filmpie
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |