Op een blauwe maandag ja, toen alles nog anders wasquote:Op donderdag 14 juli 2005 04:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nouk?
Die scheen nogal populair te zijn hè?
quote:
Die wielrenner?? Da's McEwen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
weber en/of swanzen : Raad je plaatje voor Engelstalige schrijvers # 286 enig idee
en die eronder moet jij ook wetenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die wielrenner?? Da's McEwen...
Eitje...
quote:
quote:
oi wat een viva boek !quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:58 schreef Nouk het volgende:
Ik heb net geleend bij de bieb; Mannen komen van mars en vrouwen van Venus.
Erg he. Ik heb echt nog nooit iets anders geleend dan detectives, maar nu waag ik me toch eens aan iets nieuws. Ben benieuwd.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Erg he. Ik heb echt nog nooit iets anders geleend dan detectives, maar nu waag ik me toch eens aan iets nieuws. Ben benieuwd.
M'n koffer past nu al niet dicht en ik ben m'n discman vergeten in A'dam! Bleeeeh!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:25 schreef Nouk het volgende:
Hm ja dat wilde ik al een keer doen ja omdat je t daar wel eens over heb. Nou die leen ik na de vakantie wel. Samen met Giphart.
nee dat was bosbeetie met een hoofdletter iquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:47 schreef Nouk het volgende:
BB, zit je in een meervoudigepersoonlijkheidsstoornis-fase?
hij/zij is wel bezigquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat was bosbeetie met een hoofdletter i
wat heetquote:
Materialistische kuthippie !quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Nu kan ik weer de airco aanslingeren. Verdomme!
Neequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:39 schreef Nouk het volgende:
2 weken zonder mijn uitgebreide beschrijvingen van wat ik nu weer niet gekocht heb, kunnen jullie dat wel aan
Aan afstudeerverslagen werkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
di da druk hiero
dat is pas over drie maanden aan de orden mêbquote:
Voor mij nuquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is pas over drie maanden aan de orden mêb
ah okayquote:
volgendjaar zit de hele inspirimental op de universiteitquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
volgendjaar zit de hele inspirimental op de universiteit
Ik ga vannacht half 5 op, vliegen om half 8 's ochtends. Dus vandaag kan ik je voor het laatst ff sprekenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee
Hoelaat ga je weg morgen?? Wil even goed afscheid kunnen nemen
Als jij het geld hebt, lever ik 't.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
PP verkopen jullie dit soort setjes bij de EP :
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:25 schreef Nouk het volgende:
Ik ga intens bruin worden!
NEEEEE....quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ga vannacht half 5 op, vliegen om half 8 's ochtends. Dus vandaag kan ik je voor het laatst ff spreken.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef Nouk het volgende:
Als ik daar lig in een 5 sterren resort met 100 zwembaden, all inclusive met leuke obers die de hele dag cocktails brengen, zal ik wel even aan jullie denken hoor.
Ik gun het je wel hoor! Zo hard geleerd al die tijd, ga maar lekker heel bruin worden en luieren.quote:
Jaaaquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik gun het je wel hoor! Zo hard geleerd al die tijd, ga maar lekker heel bruin worden en luieren.
Nouk, geniet ervan, en tot snel!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaa.
Ik ga offline, fijne vakantie verder iedereen! Tot over twee weken!
K750i?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:30 schreef Nouk het volgende:
PP, jij als electronica-kenner, is de Sony Ericsson 750i wat?
Enjoy!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaa.
Ik ga offline, fijne vakantie verder iedereen! Tot over twee weken!
Nou, dat klinkt lekker aardig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Tjeu Nouk!
Is je maar geraden!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
Ging ze morgen nu om half 8 vliegen? Oh dan bel ik morgenvroeg wel ff.
Dood aan limburg!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Vanaf 8 uur al!
iddquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:10 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
Ik weet het maar ik hoef niet weer dezelfde tour te zien ! Dan ga ik wel een keer weer als hij een rockband erbij heeft !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:11 schreef QyRoZ het volgende:
BB, Eels komt weer. Maar ze hebben een slechte timing.
Schande!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik hoef niet weer dezelfde tour te zien ! Dan ga ik wel een keer weer als hij een rockband erbij heeft !
hoezo schande ik vind het gewoon wat snel op elkaar als hij nou een jaar later met een andere tour kwam was ik graag weer gegaanquote:
Bier.
Bier..
jij ook al?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:45 schreef Shirley het volgende:
Bloedheet!
Herstel: Ik heb het bloedheet. Zweet loopt uit m'n naad ,om het ff lekker plat te zeggenquote:
Doe es niet zo eng!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Nog niks van Nouk gehoord. Misschien is dat vliegtuig wel gekaapt...
Juist nu het niet meer magquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
verdomd, nu ik mod-af ben kan ik die [forum-tools] ook gewoon gebruiken!
ze ligt vast met een geweldig lekkere turk te viezelefozen (wat een mooi woordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Nog niks van Nouk gehoord. Misschien is dat vliegtuig wel gekaapt...
Onmogelijk. Turken zijn nooit lekker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ze ligt vast met een geweldig lekkere turk te viezelefozen (wat een mooi woord)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Onmogelijk. Turken zijn nooit lekker.
*ril*
Hopelijk weet Nouk dat ook
stukken beterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Nou ja, das beter dan dood zijn...
Alhoewel.
Waren het geen overbehaarde Spanjolen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik heb foto's van nouk met turken dus ik ben bang van niet
nopequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waren het geen overbehaarde Spanjolen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
stukken beterach maak je niet druk die loopt vast te zeuren over de tegenvallende kwaliteit van het hotel enzo
quote:
Haha ja bijna de enige GPDfrolliequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:10 schreef Shirley het volgende:
Ben ik nu de enige chick hier als Nouk er niet is?
nouja blavla, unicorn, dakota, PE, enz enzquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
De frollie magneet, die heeft jullie in al die jaren toch weinig gebracht dacht ik zo...
Vertel me alsjeblieft wat een frolliemagneet is?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja blavla, unicorn, dakota, PE, enz enz
ze houden het alleen niet lang vol ...
en nouk en shirley natuurlijk
en IRL werken de frollie magneten de laatste tijd op volle toeren
een apparaat om frollie aan te trekken .. logisch tochquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft wat een frolliemagneet is?
Kijk anders even in de pinasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:22 schreef Shirley het volgende:
Frollie is jullie benaming voor een vrouw/meisje?![]()
Ah. Duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Frollie is dialect voor vrouwen. Vrouwlie.
Nooit de opo doorgelezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
De link voor de pinas staat in de oppo
ik heb de woorden frollie, frolliemagneet, zure puurstof, waaaaaaaam, batsie, hakketee, wop wop en Obstwasser toegevoegd
verdere toevoegingen graag melden in het gastenboek
quote:
tja een term die ooit is bedacht onder invloed van etherquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:45 schreef Zwansen het volgende:
zure puurstof?
nouja wij pakken ons boeltje en gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:02 schreef Zwansen het volgende:
Daarom ben ik ook blij dat ik niet op vakantie ga.
straks als mijn ze terug is is het nog erger omdat en bepaalde vork dan niet ligt waar hij normaal ligt .. oei en mijn zus en zwager gaan daarna een week in de tent en die komt dan verkeerd ingepakt terug en die bekers moeten in die doos niet in die anderequote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:00 schreef Bosbeetle het volgende:
zo hee heerlijk mijn moeder gaat een weekje op vakantie dat betekend dat het nu enorme stress en chagerijnigheid is
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Shirley is heel toevallig ineens weg....
Nou de pinas al uit het hoofd geleerd alle puberale dingen staan voor rekening van weberquote:
doe je rekingnr maar krijg je die 30 eypo welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik krijg nog geld van [bepaalde mensen]
oh dan krijg je het op het festival zelfquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
32.27.56.650
t..n.v. M. Wolting
maar die 31 euro ofzo van jou is niet het hoofdbedrag beetle.
Heb je je aars weer uitgeleend voor bepaalde doeleinden?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik krijg nog geld van [bepaalde mensen]
je moet je eigen leefwereld niet op andere mensen projecteren!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb je je aars weer uitgeleend voor bepaalde doeleinden?
Mijn eigen leefwereld steekt heel anders in mekaar. Niet zo. Maar dat had ik van bepaalde bronnen vernomen...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je moet je eigen leefwereld niet op andere mensen projecteren!
ik moet weer meer gaan irc-enquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn eigen leefwereld steekt heel anders in mekaar. Niet zo. Maar dat had ik van bepaalde bronnen vernomen...
Ja dus !quote:
Nee hoor. Ik ben er nog maar sporadisch. Dus daar zit de bron niet.quote:
*boort bron aan bij gebrek aan bron !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er nog maar sporadisch. Dus daar zit de bron niet.
Sterker nog, er is geen bron.
Doe maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
*boort bron aan bij gebrek aan bron !
quote:
Spreek met twee woorden en zeg U!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nachtzuster wat moet ik zonder jou beginnen
dan lig ik in mijn nette pak diploma's en mijn checkes op zak mijn polis en mijn woordenschat at at at ...quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan lig ik in mijn nette pak diploma's en mijn checkes op zak mijn polis en mijn woordenschat at at at ...
Dit is een lied over een plant ant ant .. een groene plant ant antquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:53 schreef Shirley het volgende:
[..]Heroine godverdomme, heroine godverdomme!
Nederwiederwiederwiet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is een lied over een plant ant ant .. een groene plant ant ant
liefde is een vreemde ziekte e e e equote:
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vrij..wat moet ik met een meisje zoals jij!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
liefde is een vreemde ziekte e e e e
ik kies wel de echo stukken uit niet
En wat dacht je van net 2 ein wiener oprette neeeeeeeeeeeeeeee !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vrij..wat moet ik met een meisje zoals jij!
Doe Maar had best veel leuke nummers
Hm..die ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En wat dacht je van net 2 ein wiener oprette neeeeeeeeeeeeeeee !
Hey er is geen bal op de tv alleen een film met doris day en wat dacht je van net 2 ein wiener oprette neeeee. Maar er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de puree, zet hem uit en ga maar mee de bloemen buiten zetten !quote:
Aaaaah...dát zingt ie! Ik verstond altijd: ''En wat dacht je van Net 2, alweer een operette...nee!''quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hey er is geen bal op de tv alleen een film met doris day en wat dacht je van net 2 ein wiener oprette neeeee. Maar er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de puree, de bloemen buiten zetten !
of heroine godverdommequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:02 schreef Shirley het volgende:
En bij deze moet de volgende GPD titel zijn: Doe Maar.
dat ga ik nu nakijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaaah...dát zingt ie! Ik verstond altijd: ''En wat dacht je van Net 2, alweer een operette...nee!''
ik had gelijkquote:Ik ken 'n heel leuk tentje
Daar speelt een prima bandje
En iedereen die kent je
Hou je mond nee niets te maren
Poets je schoenen kam je haren
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Bah Bah wat 'n misère
Als Marco staat te blèren
Of 'n documantaire
Kan dan niemand ons bevrijden
Van Willem Duys en Van der Meyden
En hoor ze nou es slissen
In spelletjes en kwissen
'N mens kan zich vergissen
Maar dit is toch al te lullig
Imbeciel en onbenullig
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Ja, das ook een goeiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
of heroine godverdomme
hihi ik weet de tekst van hun laatste 'hit' watje niet eens meer
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, das ook een goeieEen combi dan: Doe Maar heroine godverdomme!
dat schreef ik fout iddquote:
nu ben ik ff op !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:10 schreef Shirley het volgende:
Tis dus toch zover gekomen, dat jij hier naast me ligt.....
Oeeeeeeeeh belle helene, belle de ma belle...
Het is ook veel makkelijker als je de nummers tegelijkertijd op hebt staan.quote:
hehehe idd ik heb nu MC5 opstaan ook leukquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is ook veel makkelijker als je de nummers tegelijkertijd op hebt staan.
samen met herman broodquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:13 schreef Shirley het volgende:
Sinds een dag of twee, vlinders in m'n hoofd, sinds een dag of twee, aangenaam verdoofd, was al vergeten hoe het voelt om verliefd te zijn.
Het is wel een beetje raar, 32 jaar, trillend op m'n benen, als ze is verdwenen.
Oeh lalalalala.
En dan gewoon oplezen
12 april 2006quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:14 schreef Snakey het volgende:
Wanneer gaat deze kutreeks dicht, eigenlijk?
Zodra jij lepra krijgt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:14 schreef Snakey het volgende:
Wanneer gaat deze kutreeks dicht, eigenlijk?
welke van de 2 eerder isquote:
Ik een hoer? Dan heb je het bij het verkeerde eind hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ghehe, dat is vrij onwaarschijnlijk zolang ik niet als een hoer als jij in contact kom.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ghehe, dat is vrij onwaarschijnlijk zolang ik niet als een hoer als jij in contact kom.
quote:Is lepra besmettelijk?
Ja, maar het is heel moeilijk om het te krijgen en het wordt niet overgebracht door iemand een hand te geven. Meer dan 95% van de mensen die besmet worden hebben een natuurlijke immuniteit en zullen geen lepra krijgen omdat hun eigen lichaam de binnengedrongen leprabacterie doodt. Nadat een leprapatiënt een paar dagen medicijnen heeft gebruikt is hij niet langer besmettelijk.
Bedankt. Ik was ook al op zoek naar zoiets, even duidelijk maken dat lepra op zich niet besmettelijk is.quote:
precies ze is een heel schattig meiske vooral te horen in de hit "dag meneer de paashaas"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik een hoer? Dan heb je het bij het verkeerde eind hoor.
hij is ofline maar het is 133,38 per persoon geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:20 schreef Cynic het volgende:
hey PP, hoeveel krijg je van me?
tis veel geld hè !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:21 schreef Cynic het volgende:
okay, dan gaat dat er aankomen
Misschien ook eerst 100 btw
Deze post was om je domheid over lepra maar aan te geven?quote:
neen om die van jou aan te gevenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze post was om je domheid over lepra maar aan te geven?
quote:Deze kutreeks moet gewoon dicht. Jullie zijn meer bagger als je de rest voor uitmaakt![]()
Och jezus...hoelang gaat me dat nog achtervolgen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies ze is een heel schattig meiske vooral te horen in de hit "dag meneer de paashaas"
Mooie volzinnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jullie zijn meer bagger als je de rest voor uitmaakt![]()
tot 13 april 2006quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och jezus...hoelang gaat me dat nog achtervolgen?
Vallen we iemand lastig ofzo? Hier wordt gewoon normaal geluld, en als het je niet boeit, tief je gewoon op hier, heel simpel. Ga lekker ergens anders je gezeik verspreiden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze post was om je domheid over lepra maar aan te geven?
Deze kutreeks moet gewoon dicht. Jullie zijn meer bagger als je de rest voor uitmaakt![]()
Niks moetquote:
Hihi * Bosbeetle valt shirley lastigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vallen we iemand lastig ofzo? Hier wordt gewoon normaal geluld, en als het je niet boeit, tief je gewoon op hier, heel simpel. Ga lekker ergens anders je gezeik verspreiden.
Opzouten, anders laat ik Snakey je betasten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hihi * Bosbeetle valt shirley lastig
*ril* toch niet met zn bifi !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Opzouten, anders laat ik Snakey je betasten.
Tis gewoon een kutreeks waar niemand op zit te wachten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vallen we iemand lastig ofzo? Hier wordt gewoon normaal geluld, en als het je niet boeit, tief je gewoon op hier, heel simpel. Ga lekker ergens anders je gezeik verspreiden.
Ja, slapjes schurend tegen je billetjes aan. Wat was dat mooie woord er ook alweer voor?quote:
precies daarom gebruiken we het forumquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
MSN is nog geeneens goed genoeg voor jullie.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, slapjes schurend tegen je billetjes aan. Wat was dat mooie woord er ook alweer voor?
Niemand hoeft er ook op te wachten, de enige die hier komen, zijn degene die posten, dus wat zit je nou te ouwetyfushoeren? Flikker gewoon op, ouwe zeiksnor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tis gewoon een kutreeks waar niemand op zit te wachten.![]()
Koud hè !quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja tijd om te slapen !
Snackie als je hem vol baggert maak je dan ook ff een nieuwe !
de sub staat hier al genoemdquote:
Misschien, ik zal hoeren als Shirley negerenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja tijd om te slapen !
Snackie als je hem vol baggert maak je dan ook ff een nieuwe !
Kun je je mongolide kop gewoon niet dichthouden? Ga lekker op je triangeltje slaan bij de andere josti's en laat mij met rust.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien, ik zal hoeren als Shirley negeren![]()
Ghehehe, je bewijst ook nog het trutje dat je ben?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kun je je mongolide kop gewoon niet dichthouden? Ga lekker op je triangeltje slaan bij de andere josti's en laat mij met rust.
Ik bewijs helemaal niks. Het is alleen erg onnodig om hier zomaar ineens te komen posten terwijl het je niet boeit. Zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ghehehe, je bewijst ook nog het trutje dat je ben?
Ik vind jullie reeks gewoon een kutreeks. Dus wat mij betreft mogen jullie er mee stoppen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bewijs helemaal niks. Het is alleen erg onnodig om hier zomaar ineens te komen posten terwijl het je niet boeit. Zeg dan gewoon niks.
Ja, dat is jouw mening en verder heb je er niks over te zeggen. Niemand anders die erover klaagt, dus stop maar met posten hier. Ga lekker in BeF klagen ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind jullie reeks gewoon een kutreeks. Dus wat mij betreft mogen jullie er mee stoppen.
Doe dit maar op MSN![]()
Je bewijst wederom je domheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw mening en verder heb je er niks over te zeggen. Niemand anders die erover klaagt, dus stop maar met posten hier. Ga lekker in BeF klagen ofzo.
Ja hoor, het zal wel. Dag Snakey.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bewijst wederom je domheid.![]()
Tief op, deze kutreeks is aan het eind.![]()
Ik heb het geboren zien worden, en nu gaat het dood. Doeg![]()
Het is een kutreeks, Shirley![]()
Je verweer wordt steeds zwakkerquote:
Al teveel tijd aan je geblaat besteed. Kom wel weer terug als jij weg bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je verweer wordt steeds zwakker![]()
Het is gewoon een kutreeks Shirley.... sorry, niks persoonlijks![]()
Zet dan je kutreeksje maar door.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kom wel weer terug als jij weg bent.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:34 schreef JaWi het volgende:
Leugens!
geheel juistquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:54 schreef Cynic het volgende:
ochtend!
idd !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:14 schreef Cynic het volgende:
gisteren m'n telefoon gejat in Groningen.......da's toch wel het laatste wat je verwacht als je naar een klassiek concert in een kerk gaat...
Whe-he-he, rot toch op, kutnewbie!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
exact!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij is ofline maar het is 133,38 per persoon geloof ik
Hoe is het????quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:14 schreef Cynic het volgende:
gisteren m'n telefoon gejat in Groningen.......da's toch wel het laatste wat je verwacht als je naar een klassiek concert in een kerk gaat...
quote:
genoeg voor een jonge godin als jij toch ?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
genoeg voor een jonge godin als jij toch ?
en je laat je door dat ene uur uit het veld slaan tsskquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:34 schreef Shirley het volgende:
[..]Minimaal 6. Nu heb ik een ochtendhumeur.
Minimaal 6 als ik de nacht ervoor ook goed heb geslapen. Wat dus niet het geval is. Dus ik kan 2 dingen doen, of nu teruggaan m'n nest in en nog even slapen, of vanavond rond tienen inkakken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en je laat je door dat ene uur uit het veld slaan tssk
tien uur kinderbedtijd zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Minimaal 6 als ik de nacht ervoor ook goed heb geslapen. Wat dus niet het geval is. Dus ik kan 2 dingen doen, of nu teruggaan m'n nest in en nog even slapen, of vanavond rond tienen inkakken.
Zeg, ga lekker moleculaire biologische dingen onderzoeken ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tien uur kinderbedtijd zeg ik altijd maar
hey ik heb vakantie ja !!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, ga lekker moleculaire biologische dingen onderzoeken ofzo.
Dan kruip ik er bovenop.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:52 schreef Shirley het volgende:
Ik ga nog even een uurtje liggen.
quote:
Omdat ik te lang op Fok! ben gebleven vannacht...ik was ineens admin enzo...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waarom ga je dan maar 5 uur slapen ?
Alsjeblieft niet zeg! ..toch ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:52 schreef Shirley het volgende:
Ik ga nog even een uurtje liggen. Maak jij de nieuwe BB? Je weet de titel hé
hehehe hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat ik te lang op Fok! ben gebleven vannacht...ik was ineens admin enzo...
Gewoon, posten in een topic waar Danny ook was. Kijk maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehehe hoe krijg je dat voor elkaar
Hehehe netjes .. ik heb het nooit verder geschopt als bruin paars en oranje kleurtjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gewoon, posten in een topic waar Danny ook was. Kijk maar.
[afbeelding]
De kleur stond me goed, en het was leuk zolang het duurde... Toch nog 2 uurtjes rood geweest.
slaap welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, was ook niet nodig. En nu ga ik echt nog ff m'n nest in. Tot later.
ik ben ook nog een paar dagen blauw geweest, viel ook tegenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hehehe netjes .. ik heb het nooit verder geschopt als bruin paars en oranje kleurtje
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik ben ook nog een paar dagen blauw geweest, viel ook tegen.
ehm, jawel, maar je kan het toch ook gewoon doorsturen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:12 schreef Cynic het volgende:
hey PP, zou je de sziget correspondentie ook naar Silvie kunnen sturen?
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Was ik erg? Ik durf niks terug te lezen.![]()
Ah, dank. Viel wel mee dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]samenvatting .. onze reeks gaat dood .. volgens jou !
vraag het dr zelf als ze weer wakker isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, dank. Viel wel mee dus.![]()
Ik hoop dat ik Shirley d'r hart niet gebroken heb![]()
![]()
Dat zijn alle vrouwen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]samenvatting .. onze reeks gaat dood .. volgens jou !
Ohja en shirley is een hoer volgens jou !
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn alle vrouwen.![]()
Ik zag net nog de (ondertussen ex) vriendin van mijn overbuurman zijn raam inslaan !!![]()
Denk niet dat ze nog met me wil praten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vraag het dr zelf als ze weer wakker is!
zo snel is ze niet op dr ziel getrapt hoor !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nog met me wil praten.![]()
Waarna er vervolgens een varken vrouw naar buiten kwam waar hij waarschijnlijk mee vreemdging.quote:
iddquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarna er vervolgens een varken vrouw naar buiten kwam waar hij waarschijnlijk mee vreemdging.![]()
Ik had foto's moeten nemen![]()
quote:Afgelopen nacht is mijn account gehacked. De bewuste persoon heeft getracht diverse dames uit de kleren te praten - getuige de foto's die ik in m'n inbox ontving (waarvoor dank) - en heeft met de rechten zitten spelen. Dit heeft erin geresulteerd dat users mother-mother, The_Terminator en Shirley alsmede FA Nikky tijdelijk de admin status hebben gehad, getuige de volgende topics:
Hete foto's van roodbol!!
Tieten en bifi's met Danny
mother-mother administrator?
Ook mijn MSN werd gehacked en is kennelijk overgenomen door de persoon in kwestie. Zojuist heb ik mijn account op FOK! teruggevorderd waardoor de hacker effectief geen toegang meer heeft tot mijn account.
Excuses voor eventuele ongemakken. We doen ons best de dader(s) zo snel mogelijk op te sporen.
De ontvangen naaktfoto's zullen uiteraard veilig worden gesteld als bewijsmateriaal.
Ik geloof dat ik haar nog een fles wijn verschuldig ben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zo snel is ze niet op dr ziel getrapt hoor !
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:54 schreef Snakey het volgende:
Die had ook een leuk feessie vannacht.![]()
[..]
wat ik dus al zei iddquote:
Oeh dan had je mij ook wel voor hoer uit mogen makenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik haar nog een fles wijn verschuldig ben.
Hoer!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oeh dan had je mij ook wel voor hoer uit mogen maken
Kom maar op met die wijnquote:
tuurlijk kan dat, maar ik bedoel als je nog weer nieuwe krijgt, dat je het dan gelijk naar alle deelnemers stuurt en niet alleen naar BB en mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, jawel, maar je kan het toch ook gewoon doorsturen?
ja, ik heb alleen meestal nogal moeite met de grote hoeveelheid underscores in haar email, dus hij bounced nogal eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, maar ik bedoel als je nog weer nieuwe krijgt, dat je het dan gelijk naar alle deelnemers stuurt en niet alleen naar BB en mij.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, ik heb alleen meestal nogal moeite met de grote hoeveelheid underscores in haar email, dus hij bounced nogal eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |