ze ligt vast met een geweldig lekkere turk te viezelefozen (wat een mooi woordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Nog niks van Nouk gehoord. Misschien is dat vliegtuig wel gekaapt...
Onmogelijk. Turken zijn nooit lekker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ze ligt vast met een geweldig lekkere turk te viezelefozen (wat een mooi woord)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Onmogelijk. Turken zijn nooit lekker.
*ril*
Hopelijk weet Nouk dat ook
stukken beterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Nou ja, das beter dan dood zijn...
Alhoewel.
Waren het geen overbehaarde Spanjolen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik heb foto's van nouk met turken dus ik ben bang van niet
nopequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waren het geen overbehaarde Spanjolen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
stukken beterach maak je niet druk die loopt vast te zeuren over de tegenvallende kwaliteit van het hotel enzo
quote:
Haha ja bijna de enige GPDfrolliequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:10 schreef Shirley het volgende:
Ben ik nu de enige chick hier als Nouk er niet is?
nouja blavla, unicorn, dakota, PE, enz enzquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
De frollie magneet, die heeft jullie in al die jaren toch weinig gebracht dacht ik zo...
Vertel me alsjeblieft wat een frolliemagneet is?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja blavla, unicorn, dakota, PE, enz enz
ze houden het alleen niet lang vol ...
en nouk en shirley natuurlijk
en IRL werken de frollie magneten de laatste tijd op volle toeren
een apparaat om frollie aan te trekken .. logisch tochquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft wat een frolliemagneet is?
Kijk anders even in de pinasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:22 schreef Shirley het volgende:
Frollie is jullie benaming voor een vrouw/meisje?![]()
Ah. Duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Frollie is dialect voor vrouwen. Vrouwlie.
Nooit de opo doorgelezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
De link voor de pinas staat in de oppo
ik heb de woorden frollie, frolliemagneet, zure puurstof, waaaaaaaam, batsie, hakketee, wop wop en Obstwasser toegevoegd
verdere toevoegingen graag melden in het gastenboek
quote:
tja een term die ooit is bedacht onder invloed van etherquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:45 schreef Zwansen het volgende:
zure puurstof?
nouja wij pakken ons boeltje en gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:02 schreef Zwansen het volgende:
Daarom ben ik ook blij dat ik niet op vakantie ga.
straks als mijn ze terug is is het nog erger omdat en bepaalde vork dan niet ligt waar hij normaal ligt .. oei en mijn zus en zwager gaan daarna een week in de tent en die komt dan verkeerd ingepakt terug en die bekers moeten in die doos niet in die anderequote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:00 schreef Bosbeetle het volgende:
zo hee heerlijk mijn moeder gaat een weekje op vakantie dat betekend dat het nu enorme stress en chagerijnigheid is
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Shirley is heel toevallig ineens weg....
Nou de pinas al uit het hoofd geleerd alle puberale dingen staan voor rekening van weberquote:
doe je rekingnr maar krijg je die 30 eypo welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik krijg nog geld van [bepaalde mensen]
oh dan krijg je het op het festival zelfquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
32.27.56.650
t..n.v. M. Wolting
maar die 31 euro ofzo van jou is niet het hoofdbedrag beetle.
Heb je je aars weer uitgeleend voor bepaalde doeleinden?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik krijg nog geld van [bepaalde mensen]
je moet je eigen leefwereld niet op andere mensen projecteren!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb je je aars weer uitgeleend voor bepaalde doeleinden?
Mijn eigen leefwereld steekt heel anders in mekaar. Niet zo. Maar dat had ik van bepaalde bronnen vernomen...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je moet je eigen leefwereld niet op andere mensen projecteren!
ik moet weer meer gaan irc-enquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn eigen leefwereld steekt heel anders in mekaar. Niet zo. Maar dat had ik van bepaalde bronnen vernomen...
Ja dus !quote:
Nee hoor. Ik ben er nog maar sporadisch. Dus daar zit de bron niet.quote:
*boort bron aan bij gebrek aan bron !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er nog maar sporadisch. Dus daar zit de bron niet.
Sterker nog, er is geen bron.
Doe maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
*boort bron aan bij gebrek aan bron !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |