welke van de 2 eerder isquote:
Ik een hoer? Dan heb je het bij het verkeerde eind hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ghehe, dat is vrij onwaarschijnlijk zolang ik niet als een hoer als jij in contact kom.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ghehe, dat is vrij onwaarschijnlijk zolang ik niet als een hoer als jij in contact kom.
quote:Is lepra besmettelijk?
Ja, maar het is heel moeilijk om het te krijgen en het wordt niet overgebracht door iemand een hand te geven. Meer dan 95% van de mensen die besmet worden hebben een natuurlijke immuniteit en zullen geen lepra krijgen omdat hun eigen lichaam de binnengedrongen leprabacterie doodt. Nadat een leprapatiënt een paar dagen medicijnen heeft gebruikt is hij niet langer besmettelijk.
Bedankt. Ik was ook al op zoek naar zoiets, even duidelijk maken dat lepra op zich niet besmettelijk is.quote:
precies ze is een heel schattig meiske vooral te horen in de hit "dag meneer de paashaas"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik een hoer? Dan heb je het bij het verkeerde eind hoor.
hij is ofline maar het is 133,38 per persoon geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:20 schreef Cynic het volgende:
hey PP, hoeveel krijg je van me?
tis veel geld hè !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:21 schreef Cynic het volgende:
okay, dan gaat dat er aankomen
Misschien ook eerst 100 btw
Deze post was om je domheid over lepra maar aan te geven?quote:
neen om die van jou aan te gevenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze post was om je domheid over lepra maar aan te geven?
quote:Deze kutreeks moet gewoon dicht. Jullie zijn meer bagger als je de rest voor uitmaakt![]()
Och jezus...hoelang gaat me dat nog achtervolgen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies ze is een heel schattig meiske vooral te horen in de hit "dag meneer de paashaas"
Mooie volzinnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jullie zijn meer bagger als je de rest voor uitmaakt![]()
tot 13 april 2006quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och jezus...hoelang gaat me dat nog achtervolgen?
Vallen we iemand lastig ofzo? Hier wordt gewoon normaal geluld, en als het je niet boeit, tief je gewoon op hier, heel simpel. Ga lekker ergens anders je gezeik verspreiden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze post was om je domheid over lepra maar aan te geven?
Deze kutreeks moet gewoon dicht. Jullie zijn meer bagger als je de rest voor uitmaakt![]()
Niks moetquote:
Hihi * Bosbeetle valt shirley lastigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vallen we iemand lastig ofzo? Hier wordt gewoon normaal geluld, en als het je niet boeit, tief je gewoon op hier, heel simpel. Ga lekker ergens anders je gezeik verspreiden.
Opzouten, anders laat ik Snakey je betasten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hihi * Bosbeetle valt shirley lastig
*ril* toch niet met zn bifi !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Opzouten, anders laat ik Snakey je betasten.
Tis gewoon een kutreeks waar niemand op zit te wachten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vallen we iemand lastig ofzo? Hier wordt gewoon normaal geluld, en als het je niet boeit, tief je gewoon op hier, heel simpel. Ga lekker ergens anders je gezeik verspreiden.
Ja, slapjes schurend tegen je billetjes aan. Wat was dat mooie woord er ook alweer voor?quote:
precies daarom gebruiken we het forumquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
MSN is nog geeneens goed genoeg voor jullie.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, slapjes schurend tegen je billetjes aan. Wat was dat mooie woord er ook alweer voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |