Hihi * Bosbeetle valt shirley lastigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vallen we iemand lastig ofzo? Hier wordt gewoon normaal geluld, en als het je niet boeit, tief je gewoon op hier, heel simpel. Ga lekker ergens anders je gezeik verspreiden.
Opzouten, anders laat ik Snakey je betasten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hihi * Bosbeetle valt shirley lastig
*ril* toch niet met zn bifi !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Opzouten, anders laat ik Snakey je betasten.
Tis gewoon een kutreeks waar niemand op zit te wachten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vallen we iemand lastig ofzo? Hier wordt gewoon normaal geluld, en als het je niet boeit, tief je gewoon op hier, heel simpel. Ga lekker ergens anders je gezeik verspreiden.
Ja, slapjes schurend tegen je billetjes aan. Wat was dat mooie woord er ook alweer voor?quote:
precies daarom gebruiken we het forumquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
MSN is nog geeneens goed genoeg voor jullie.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, slapjes schurend tegen je billetjes aan. Wat was dat mooie woord er ook alweer voor?
Niemand hoeft er ook op te wachten, de enige die hier komen, zijn degene die posten, dus wat zit je nou te ouwetyfushoeren? Flikker gewoon op, ouwe zeiksnor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tis gewoon een kutreeks waar niemand op zit te wachten.![]()
Koud hè !quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja tijd om te slapen !
Snackie als je hem vol baggert maak je dan ook ff een nieuwe !
de sub staat hier al genoemdquote:
Misschien, ik zal hoeren als Shirley negerenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja tijd om te slapen !
Snackie als je hem vol baggert maak je dan ook ff een nieuwe !
Kun je je mongolide kop gewoon niet dichthouden? Ga lekker op je triangeltje slaan bij de andere josti's en laat mij met rust.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien, ik zal hoeren als Shirley negeren![]()
Ghehehe, je bewijst ook nog het trutje dat je ben?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kun je je mongolide kop gewoon niet dichthouden? Ga lekker op je triangeltje slaan bij de andere josti's en laat mij met rust.
Ik bewijs helemaal niks. Het is alleen erg onnodig om hier zomaar ineens te komen posten terwijl het je niet boeit. Zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ghehehe, je bewijst ook nog het trutje dat je ben?
Ik vind jullie reeks gewoon een kutreeks. Dus wat mij betreft mogen jullie er mee stoppen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bewijs helemaal niks. Het is alleen erg onnodig om hier zomaar ineens te komen posten terwijl het je niet boeit. Zeg dan gewoon niks.
Ja, dat is jouw mening en verder heb je er niks over te zeggen. Niemand anders die erover klaagt, dus stop maar met posten hier. Ga lekker in BeF klagen ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind jullie reeks gewoon een kutreeks. Dus wat mij betreft mogen jullie er mee stoppen.
Doe dit maar op MSN![]()
Je bewijst wederom je domheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw mening en verder heb je er niks over te zeggen. Niemand anders die erover klaagt, dus stop maar met posten hier. Ga lekker in BeF klagen ofzo.
Ja hoor, het zal wel. Dag Snakey.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bewijst wederom je domheid.![]()
Tief op, deze kutreeks is aan het eind.![]()
Ik heb het geboren zien worden, en nu gaat het dood. Doeg![]()
Het is een kutreeks, Shirley![]()
Je verweer wordt steeds zwakkerquote:
Al teveel tijd aan je geblaat besteed. Kom wel weer terug als jij weg bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je verweer wordt steeds zwakker![]()
Het is gewoon een kutreeks Shirley.... sorry, niks persoonlijks![]()
Zet dan je kutreeksje maar door.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kom wel weer terug als jij weg bent.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:34 schreef JaWi het volgende:
Leugens!
geheel juistquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:54 schreef Cynic het volgende:
ochtend!
idd !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:14 schreef Cynic het volgende:
gisteren m'n telefoon gejat in Groningen.......da's toch wel het laatste wat je verwacht als je naar een klassiek concert in een kerk gaat...
Whe-he-he, rot toch op, kutnewbie!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
exact!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij is ofline maar het is 133,38 per persoon geloof ik
Hoe is het????quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:14 schreef Cynic het volgende:
gisteren m'n telefoon gejat in Groningen.......da's toch wel het laatste wat je verwacht als je naar een klassiek concert in een kerk gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |