quote:
Spreek met twee woorden en zeg U!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nachtzuster wat moet ik zonder jou beginnen
dan lig ik in mijn nette pak diploma's en mijn checkes op zak mijn polis en mijn woordenschat at at at ...quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan lig ik in mijn nette pak diploma's en mijn checkes op zak mijn polis en mijn woordenschat at at at ...
Dit is een lied over een plant ant ant .. een groene plant ant antquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:53 schreef Shirley het volgende:
[..]Heroine godverdomme, heroine godverdomme!
Nederwiederwiederwiet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is een lied over een plant ant ant .. een groene plant ant ant
liefde is een vreemde ziekte e e e equote:
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vrij..wat moet ik met een meisje zoals jij!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
liefde is een vreemde ziekte e e e e
ik kies wel de echo stukken uit niet
En wat dacht je van net 2 ein wiener oprette neeeeeeeeeeeeeeee !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vrij..wat moet ik met een meisje zoals jij!
Doe Maar had best veel leuke nummers
Hm..die ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En wat dacht je van net 2 ein wiener oprette neeeeeeeeeeeeeeee !
Hey er is geen bal op de tv alleen een film met doris day en wat dacht je van net 2 ein wiener oprette neeeee. Maar er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de puree, zet hem uit en ga maar mee de bloemen buiten zetten !quote:
Aaaaah...dát zingt ie! Ik verstond altijd: ''En wat dacht je van Net 2, alweer een operette...nee!''quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hey er is geen bal op de tv alleen een film met doris day en wat dacht je van net 2 ein wiener oprette neeeee. Maar er zit een knop op je tv die helpt je zo uit de puree, de bloemen buiten zetten !
of heroine godverdommequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:02 schreef Shirley het volgende:
En bij deze moet de volgende GPD titel zijn: Doe Maar.
dat ga ik nu nakijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaaah...dát zingt ie! Ik verstond altijd: ''En wat dacht je van Net 2, alweer een operette...nee!''
ik had gelijkquote:Ik ken 'n heel leuk tentje
Daar speelt een prima bandje
En iedereen die kent je
Hou je mond nee niets te maren
Poets je schoenen kam je haren
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Bah Bah wat 'n misère
Als Marco staat te blèren
Of 'n documantaire
Kan dan niemand ons bevrijden
Van Willem Duys en Van der Meyden
En hoor ze nou es slissen
In spelletjes en kwissen
'N mens kan zich vergissen
Maar dit is toch al te lullig
Imbeciel en onbenullig
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Ja, das ook een goeiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
of heroine godverdomme
hihi ik weet de tekst van hun laatste 'hit' watje niet eens meer
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, das ook een goeieEen combi dan: Doe Maar heroine godverdomme!
dat schreef ik fout iddquote:
nu ben ik ff op !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:10 schreef Shirley het volgende:
Tis dus toch zover gekomen, dat jij hier naast me ligt.....
Oeeeeeeeeh belle helene, belle de ma belle...
Het is ook veel makkelijker als je de nummers tegelijkertijd op hebt staan.quote:
hehehe idd ik heb nu MC5 opstaan ook leukquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is ook veel makkelijker als je de nummers tegelijkertijd op hebt staan.
samen met herman broodquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:13 schreef Shirley het volgende:
Sinds een dag of twee, vlinders in m'n hoofd, sinds een dag of twee, aangenaam verdoofd, was al vergeten hoe het voelt om verliefd te zijn.
Het is wel een beetje raar, 32 jaar, trillend op m'n benen, als ze is verdwenen.
Oeh lalalalala.
En dan gewoon oplezen
12 april 2006quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:14 schreef Snakey het volgende:
Wanneer gaat deze kutreeks dicht, eigenlijk?
Zodra jij lepra krijgt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:14 schreef Snakey het volgende:
Wanneer gaat deze kutreeks dicht, eigenlijk?
welke van de 2 eerder isquote:
Ik een hoer? Dan heb je het bij het verkeerde eind hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ghehe, dat is vrij onwaarschijnlijk zolang ik niet als een hoer als jij in contact kom.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ghehe, dat is vrij onwaarschijnlijk zolang ik niet als een hoer als jij in contact kom.
quote:Is lepra besmettelijk?
Ja, maar het is heel moeilijk om het te krijgen en het wordt niet overgebracht door iemand een hand te geven. Meer dan 95% van de mensen die besmet worden hebben een natuurlijke immuniteit en zullen geen lepra krijgen omdat hun eigen lichaam de binnengedrongen leprabacterie doodt. Nadat een leprapatiënt een paar dagen medicijnen heeft gebruikt is hij niet langer besmettelijk.
Bedankt. Ik was ook al op zoek naar zoiets, even duidelijk maken dat lepra op zich niet besmettelijk is.quote:
precies ze is een heel schattig meiske vooral te horen in de hit "dag meneer de paashaas"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik een hoer? Dan heb je het bij het verkeerde eind hoor.
hij is ofline maar het is 133,38 per persoon geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:20 schreef Cynic het volgende:
hey PP, hoeveel krijg je van me?
tis veel geld hè !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:21 schreef Cynic het volgende:
okay, dan gaat dat er aankomen
Misschien ook eerst 100 btw
Deze post was om je domheid over lepra maar aan te geven?quote:
neen om die van jou aan te gevenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze post was om je domheid over lepra maar aan te geven?
quote:Deze kutreeks moet gewoon dicht. Jullie zijn meer bagger als je de rest voor uitmaakt![]()
Och jezus...hoelang gaat me dat nog achtervolgen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies ze is een heel schattig meiske vooral te horen in de hit "dag meneer de paashaas"
Mooie volzinnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jullie zijn meer bagger als je de rest voor uitmaakt![]()
tot 13 april 2006quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och jezus...hoelang gaat me dat nog achtervolgen?
Vallen we iemand lastig ofzo? Hier wordt gewoon normaal geluld, en als het je niet boeit, tief je gewoon op hier, heel simpel. Ga lekker ergens anders je gezeik verspreiden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze post was om je domheid over lepra maar aan te geven?
Deze kutreeks moet gewoon dicht. Jullie zijn meer bagger als je de rest voor uitmaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |