genoeg voor een jonge godin als jij toch ?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
genoeg voor een jonge godin als jij toch ?
en je laat je door dat ene uur uit het veld slaan tsskquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:34 schreef Shirley het volgende:
[..]Minimaal 6. Nu heb ik een ochtendhumeur.
Minimaal 6 als ik de nacht ervoor ook goed heb geslapen. Wat dus niet het geval is. Dus ik kan 2 dingen doen, of nu teruggaan m'n nest in en nog even slapen, of vanavond rond tienen inkakken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en je laat je door dat ene uur uit het veld slaan tssk
tien uur kinderbedtijd zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Minimaal 6 als ik de nacht ervoor ook goed heb geslapen. Wat dus niet het geval is. Dus ik kan 2 dingen doen, of nu teruggaan m'n nest in en nog even slapen, of vanavond rond tienen inkakken.
Zeg, ga lekker moleculaire biologische dingen onderzoeken ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tien uur kinderbedtijd zeg ik altijd maar
hey ik heb vakantie ja !!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, ga lekker moleculaire biologische dingen onderzoeken ofzo.
Dan kruip ik er bovenop.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:52 schreef Shirley het volgende:
Ik ga nog even een uurtje liggen.
quote:
Omdat ik te lang op Fok! ben gebleven vannacht...ik was ineens admin enzo...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waarom ga je dan maar 5 uur slapen ?
Alsjeblieft niet zeg! ..toch ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:52 schreef Shirley het volgende:
Ik ga nog even een uurtje liggen. Maak jij de nieuwe BB? Je weet de titel hé
hehehe hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat ik te lang op Fok! ben gebleven vannacht...ik was ineens admin enzo...
Gewoon, posten in een topic waar Danny ook was. Kijk maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehehe hoe krijg je dat voor elkaar
Hehehe netjes .. ik heb het nooit verder geschopt als bruin paars en oranje kleurtjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gewoon, posten in een topic waar Danny ook was. Kijk maar.
[afbeelding]
De kleur stond me goed, en het was leuk zolang het duurde... Toch nog 2 uurtjes rood geweest.
slaap welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, was ook niet nodig. En nu ga ik echt nog ff m'n nest in. Tot later.
ik ben ook nog een paar dagen blauw geweest, viel ook tegenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hehehe netjes .. ik heb het nooit verder geschopt als bruin paars en oranje kleurtje
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik ben ook nog een paar dagen blauw geweest, viel ook tegen.
ehm, jawel, maar je kan het toch ook gewoon doorsturen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:12 schreef Cynic het volgende:
hey PP, zou je de sziget correspondentie ook naar Silvie kunnen sturen?
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Was ik erg? Ik durf niks terug te lezen.![]()
Ah, dank. Viel wel mee dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]samenvatting .. onze reeks gaat dood .. volgens jou !
vraag het dr zelf als ze weer wakker isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, dank. Viel wel mee dus.![]()
Ik hoop dat ik Shirley d'r hart niet gebroken heb![]()
![]()
Dat zijn alle vrouwen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]samenvatting .. onze reeks gaat dood .. volgens jou !
Ohja en shirley is een hoer volgens jou !
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn alle vrouwen.![]()
Ik zag net nog de (ondertussen ex) vriendin van mijn overbuurman zijn raam inslaan !!![]()
Denk niet dat ze nog met me wil praten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vraag het dr zelf als ze weer wakker is!
zo snel is ze niet op dr ziel getrapt hoor !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nog met me wil praten.![]()
Waarna er vervolgens een varken vrouw naar buiten kwam waar hij waarschijnlijk mee vreemdging.quote:
iddquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarna er vervolgens een varken vrouw naar buiten kwam waar hij waarschijnlijk mee vreemdging.![]()
Ik had foto's moeten nemen![]()
quote:Afgelopen nacht is mijn account gehacked. De bewuste persoon heeft getracht diverse dames uit de kleren te praten - getuige de foto's die ik in m'n inbox ontving (waarvoor dank) - en heeft met de rechten zitten spelen. Dit heeft erin geresulteerd dat users mother-mother, The_Terminator en Shirley alsmede FA Nikky tijdelijk de admin status hebben gehad, getuige de volgende topics:
Hete foto's van roodbol!!
Tieten en bifi's met Danny
mother-mother administrator?
Ook mijn MSN werd gehacked en is kennelijk overgenomen door de persoon in kwestie. Zojuist heb ik mijn account op FOK! teruggevorderd waardoor de hacker effectief geen toegang meer heeft tot mijn account.
Excuses voor eventuele ongemakken. We doen ons best de dader(s) zo snel mogelijk op te sporen.
De ontvangen naaktfoto's zullen uiteraard veilig worden gesteld als bewijsmateriaal.
Ik geloof dat ik haar nog een fles wijn verschuldig ben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zo snel is ze niet op dr ziel getrapt hoor !
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:54 schreef Snakey het volgende:
Die had ook een leuk feessie vannacht.![]()
[..]
wat ik dus al zei iddquote:
Oeh dan had je mij ook wel voor hoer uit mogen makenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik haar nog een fles wijn verschuldig ben.
Hoer!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oeh dan had je mij ook wel voor hoer uit mogen maken
Kom maar op met die wijnquote:
tuurlijk kan dat, maar ik bedoel als je nog weer nieuwe krijgt, dat je het dan gelijk naar alle deelnemers stuurt en niet alleen naar BB en mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, jawel, maar je kan het toch ook gewoon doorsturen?
ja, ik heb alleen meestal nogal moeite met de grote hoeveelheid underscores in haar email, dus hij bounced nogal eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, maar ik bedoel als je nog weer nieuwe krijgt, dat je het dan gelijk naar alle deelnemers stuurt en niet alleen naar BB en mij.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, ik heb alleen meestal nogal moeite met de grote hoeveelheid underscores in haar email, dus hij bounced nogal eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |