Trein:quote:In verband met werkzaamheden aan de A9 Gaasperdammerweg en A10 Noord wordt er op de concertdagen grote verkeersdrukte verwacht. Houd rekening met vertraging. Kom daarom vroeg naar het stadion. Bezoekers worden aangeraden met het Openbaar Vervoer naar de Amsterdam ArenA te reizen. Bel 0900-9292 of kijk www.ns.nl voor reisadvies. Een gedeelte van het verkeer komende van de A4 en A10-West wordt verwezen naar parkeerterreinen van de RAI. Het RAI-uitrijkaartje geeft recht op een retour van maximaal 2 personen met metrolijn 50 tussen metrostation RAI en metrostation Strandvliet/ArenA. Let op: uw RAI-uitrijkaartje is tevens uw vervoerbewijs na afloop van het concert. Opstapplaats RAI-parkeren na afloop concert: metrostation Strandvliet/ArenA lijn 50. Station Bijlmer is direct na afloop concert afgesloten. Meer informatie over bereikbaarheid treft u aan op www.amsterdamarena.nl.
Bereikbaarheid Amsterdam ArenAquote:Bereikbaarheid
NS adviseert bezoekers voor het U2 concert te reizen naar station Duivendrecht. Dit station ligt op loopafstand van de Amsterdam ArenA. Vanaf station Duivendrecht is ook een metroverbinding naar Amsterdam ArenA.
Reisadvies
NS rijdt op deze dagen extra lange treinen en een extra trein van Duivendrecht naar Utrecht Centraal om 0.29 uur. Raadpleeg Planner Plus voor exacte vertrek- en aankomsttijden en voor de laatste aansluitingen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef calvobbes het volgende:
Het feit dat ze de hele tribune aan de achterkant netje verstoppen achter grote zwarte doeken, gefet me hoop dat ze de concerten voor een DVD gaan opnemen.
Anders zou je niet zoveel moeite doen (denk ik).
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef calvobbes het volgende:
In de dagboeken van Willie Williams heeft die het er, zelfs na de Croke concerten, over dat ze nog een concert gaan filmen. En dat zal Amsterdam óf Milaan zijn.
Alleen daar geven ze nog 2 (of meer) concerten en meestal nemen ze voor een geplande DVD van een concert meerdere avonden op als dat kan, dat hebben ze nu in Chicago ook gedaan.
http://u2log.com/archive/(...)eady_for_a_shoot.phpquote:Curtain call: Arena getting ready for a shoot?
Eagle-eyed reader u2boy draws our attention to an unexpected addition to the stage set up at the Amsterdam Arena. A black curtain has been hung behind the stage. Are U2 gearing up to film their three shows in the Dutch capital? Another reader claims to have seen director Hamish Hamilton (Boston and Slane DVDs) at the Paris shows. Let the speculation begin.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Foto's van gisterenmiddag in de Arena.
Mochten de afbeeldingen niet weergegeven worden (website is deels beveiligd), kopieer dan onderstaande URL's in de adres balk van je browser.
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_1.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_2.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_3.jpg
// Zuipen (¤¤¤!)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Via onderstaande URL's vind je de tweede (en laatste) serie foto's van de opbouw van het podium in de Arena. De foto's zijn van vanmiddag 13.30 uur.
OPGELET!!! De URL's moet je kopiëren en plakken in je browser-venster in verband met de beveiliging van de website!!!!
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_4.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_5.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_6.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_7.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_8.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_9.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_10.jpg
Ik kon zelfs die nacht voordat die kaarten in de verkoop gingen niet slapen, laat staan vannacht dus...quote:k kan niet slapen
De spanning word me teveel
Vet raar... de hele tijd kijk je d'r naar uit. En dan is 't bijna zo ver, en dan kan je niet geloven dat 't al bijna zo ver is.
Ofzo...
Ojeee... ik ga Waxxer-taal uitslaan
Je vergeet December hè, dan staan ze in Zuidbroek.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:16 schreef Mister_Slide het volgende:
En wat nou na morgenavond?
Daar wil ik nog niet over nadenken...
Weer vier jaar wachten?
Ik zou er niet op rekenen als ik jou was...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:17 schreef Mastroianni het volgende:
Ik ga zaterdag, hoop alleen dat die Bono z'n preken een beetje voor zich houdt :/
Ojaa... gelukkig maarquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef Murray het volgende:
[..]
Je vergeet December hè, dan staan ze in Zuidbroek.
De kans op een preek tijdens een U2 concert is nog groter dan de kans op een U2-liedje tijdens een U2 concertquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:17 schreef Mastroianni het volgende:
Ik ga zaterdag, hoop alleen dat die Bono z'n preken een beetje voor zich houdt :/
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:08 schreef Murray het volgende:
// Voorprogramma
13 juli : The Killers, Kaiser Chiefs
15 juli : The Music *, Snow Patrol
16 juli : Athlete, Snow Patrol
* = voor al je info over The Music kan je bij Waxxer terecht!![]()
Nou.... (hey man, trouwens!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:19 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ojaa... gelukkig maar
[..]
De kans op een preek tijdens een U2 concert is nog groter dan de kans op een U2-liedje tijdens een U2 concert
Dat was toch in 1983?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, en dat ze dus heel actief zijn geweest bij een soort Pinkstergemeente-beweging, maar dat ze daar min of meer zijn uitgezet omdat ze moesten kiezen tussen God en muziek maken.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:27 schreef Mister_Slide het volgende:
Eigenlijk ga je alleen voor The Music naar het concert he
Ja idd, geloof ik wel! En sindsdien zijn ze erg anti-instituut geloof ik. Zelfs The Fly schijnt heel christelijk te zijn. Eigenlijk vrijwel alles, ook Elevation en Beautiful Day.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat was toch in 1983?
Overigens viel het mij laatst ineens (pas) op, All Because of You gaat natuurlijk ook gewoon over god.
Klopt. Ik vond het in Gelsenkirchen nog erger dan vier jaar geleden in Arnhem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:19 schreef Mister_Slide het volgende:
De kans op een preek tijdens een U2 concert is nog groter dan de kans op een U2-liedje tijdens een U2 concert
Ja, het stond erquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:54 schreef Murray het volgende:
Elevation christelijk?
Volgens mij heeft Bono wel eens gezegd dat Elevation gewoon Desire in een ander jasje is (Net als MOFO en I still haven't found...), en Desire is heel duidelijk niet christelijk.
Jaja ik ook, maar Oor schreef dat. En ja, als je zo (zoals geschreven wordt dus he..) gaat denken, kun je alles wel zo zien:quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:07 schreef broer het volgende:
Waarom zou het niet gewoon over zijn vrouw kunnen gaan?
Of over een ingrijpende gebeurtenis in zijn leven die hij als vrouwelijk aanduidt?
(Vind het nogal gezocht.)
quote:Centraal staat ditmaal ons coververhaal De U2 Code, een titel die natuurlijk verwijst naar Dan Browns bestseller De Da Vinci Code. Hoeveel parallellen zijn er nou eigenlijk tussen dat succesboek en de vierkoppige trots van Dublin, die ongemerkt misschien wel is uitgegroeid tot het meest invloedrijke Christelijke bolwerk van deze tijd?
ik vond het een ruk artikel eerlijk gezegd.quote:
Prima nietszeggend stuk van de Telegraafquote:Nederland in de ban van U2
Nederland staat vanaf woensdag een halve week in het teken van U2. Vanaf 06.00 uur 's ochtends wordt op radiozender Yorin FM rechtstreeks verslag gedaan van het binnenhalen van het vliegtuig van de Ierse rockgroep. De uitzending vanaf de verkeerstoren van Schiphol duurt tot 18.00 uur 's avonds.
U2 staat woensdag, vrijdag en zaterdag in een uitverkochte Amsterdam ArenA met de Vertigo 2005 tour. Alle 150.000 kaarten waren binnen anderhalf uur verkocht. De optredens beginnen al om 18.00 uur, omdat iedere show vooraf wordt gegaan door twee bands als voorprogramma.
U2, begonnen als schoolbandje, wordt een van de grootste bands op aarde genoemd. Het eerste album van de groep dateert al uit 1980. Het meest recente album, How to dismantle an atomic bomb, is plaat nummer veertien. De band is ook buiten de muziek erg actief. Zo zet vooral zanger Bono zich in om onrecht en armoede in de wereld te bestrijden. Hij speelde een van de hoofdrollen in de aanloop naar het Live 8 benefietconcert begin juli.
Het viertal bestaat behalve uit Paul Hewson (Bono) nog uit Dave Evans (The Edge), Larry Mullen en Adam Clayton.
Opnames van concerten zijn doorgaans van meerdere dagen... dan pikken ze van ieder liedje de beste versie eruit... Dus als ze opnemen doen ze dat ook alle dagen denk ik...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:58 schreef calvobbes het volgende:
Wat trouwens ook voor een DVD opname pleit zijn de volgspots die anders staan dan bij de eerdere concerten. Nu zijn ze in een bakje de lucht in getakeld, eerst stonden ze op een grote pilaar die links en rechts op het veld stonden.
Maar dat kan ook te maken hebben met ruimtegebrek en dat er in Amstedam de mogelijkheid is om dergelijke dingen op te takelen.
En nogmaals, als er DVD opnames zijn, dan zal dat pas van het vrijdag of zaterdag concert zijn denk ik
Dus niet getreurd als je vanavond niks ziet
Afgelopen mei hebben ze twee concerten opgenomen in Chicago, en dat terwijl ze daar vier avonden optradenquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:00 schreef Kos het volgende:
Opnames van concerten zijn doorgaans van meerdere dagen... dan pikken ze van ieder liedje de beste versie eruit... Dus als ze opnemen doen ze dat ook alle dagen denk ik...
Ok, kijk daar heb je de echte kennerquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Afgelopen mei hebben ze twee concerten opgenomen in Chicago, en dat terwijl ze daar vier avonden optraden
Je zou ons uit moeten lachenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef Kos het volgende:
Ik voel me gewoon schuldig met die VIP-kaarten van mijn vriendin...
Een band waar ik, denk ik, nooit zoveel geld aan uit zou geven voor een kaartje... En dan zie ik mensen overnachten bij de Arena of voor de deur liggen van postkantoren etc. En ik kom straks aan, parkeer mijn auto gratis, ga ongeneerd een buffet af, kijk ff naar het concert en zuip me daarna ongans aan gratis drank...
sorry
JAA VRIJDAGquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nouhou.....![]()
Ze zijn gewoon écht goed!
Ik heb wel weer een naam opgebouwd zeg...![]()
![]()
Is U2 al in één of ander hotel trouwens?? Hotel Wientjes in Zwolle of de Beerekoele in Beltschutsloot?
En The Music niet missen hoor!!
VRRRRRIJDAG!!!!!!!!!
Richting een vriend in Bussum (auto parkerenquote:
Oooh okquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Richting een vriend in Bussum (auto parkeren). En die vriend tref ik pas om 15.00 uur op Duivendrecht. Dus ik sta niet vooraan
![]()
.
Ik denk het ook niet neequote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk ook niet dat ik helemaal vooraan kom te staan, maar ik ga mijn best doen voor goeie plekken iig.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:46 schreef twentemeisje het volgende:
Zuslief arriveerde vanochtend tegen 9 uur bij de Arena en voor ingang G stonden toen al een paar honderd mensen voor haar...
Verkocht! Veel plezier iedereen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:54 schreef ernie09 het volgende:
Door omstandigheden heeft een collega een kaartje over voor vrijdag.
15-07-05
Amsterdam Arena
Vak 422 (zitplaats dus)
rij 23
¤ 70,00 (kostprijs)
Wie het eerst kom, het eerst maalt.
Ze moeten nog aankomen, per vliegtuig. Bono komt apart, want die was nog bij een of andere bijeenkomst van de EU ofzo. Yorin gaat het zo uitzenden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:08 schreef babba_ het volgende:
ze kwamen vandaag aan in een chinook helicopter of niet soms? Zat weer zo'n ding hier op schiphol rondjes te vliegen rond de verkeerstoren, wel leuk om te zien trouwens
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
En vanavond laat zullen ze wel lekker naar huis gaan, gezien de dag vrij morgen en het feit dat het nog geen anderhalf uur vliegen is.
Dan komen ze vrijdag weer lekker uitgerust en opgeladen aan. Vrijdag wordt dé topdag.
Veel plezier vanavond...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:39 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Ik ga straks ook richting de Arena.
Voor de rest die vanavond gaan: heel veel plezier!.
En de anderen ook natuurlijk.
Wow waar woon jijquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef Murray het volgende:
Ik ga over een uurtje ook, kom ik om 5 uur aan op Duivendrecht..
vertel eens wat over die betrouwbare bron, toch niet de shoarmaboer op de hoekquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef JanKort het volgende:
Vanavond is er een speciale verrassing hoor ik net uit betrouwbare bron.......omdat het de eerste in nl is, en iets met een dvd. Later hoor ik meere details....
Iemand kaartje kopen voor 500 eu trouwens?
Iets met een dvd? Gaan ze die opnemen ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef JanKort het volgende:
Vanavond is er een speciale verrassing hoor ik net uit betrouwbare bron.......omdat het de eerste in nl is, en iets met een dvd. Later hoor ik meere details....
Iemand kaartje kopen voor 500 eu trouwens?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:19 schreef JanKort het volgende:
Jeldrik weet het!
Ahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heineken Music Hall
(goh dat weet ik zelfs)
Wat ik begreep is dat de band na elk optreden weer naar huis vliegt. Ze worden vandaag ok pas na 17 uur in Nederland verwacht. Vannacht weer terug en vrijdag weer naar hier...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nouhou.....![]()
Ze zijn gewoon écht goed!
Ik heb wel weer een naam opgebouwd zeg...![]()
![]()
Is U2 al in één of ander hotel trouwens?? Hotel Wientjes in Zwolle of de Beerekoele in Beltschutsloot?
En The Music niet missen hoor!!
VRRRRRIJDAG!!!!!!!!!
Ik ga over een halfuurtje en kom ook rond die tijd op Duivendecht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef Murray het volgende:
Ik ga over een uurtje ook, kom ik om 5 uur aan op Duivendrecht..
Laat je ff weten of dat nog een beetje redelijk zicht is? Ik zit er zaterdag!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik zit in dit vak
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc99/th_be0_tribune_overzicht.JPG]afbeelding][/URL]
En kijk in de OP
@misterdog waar zit jij?
Heb je MSN?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Laat je ff weten of dat nog een beetje redelijk zicht is? Ik zit er zaterdag!
Hmmm, heb geen kaartenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:42 schreef err het volgende:
nogmaals een oproep, iemand die mijn 2 veldkaarten wil ruilen tegen (goede) zitplekken? Voor 15/7
ik zou maar ff goed opletten, zie telegraafbericht hierboven. Als er na het opbouwen van het podium kaarten vrij zijn gekomen voor het concert van woénsdag, dan neem ik aan dat hetzelfde het geval zal zijn voor vr of za.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:39 schreef linebear het volgende:
heeft er iemand nog 1 kaartje over voor vrijdag of zaterdag !??
Kijk!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:40 schreef linebear het volgende:
stom dat ik geen kaartje gekocht heb in de voorverkoop
Ik heb je toegevoegd. Geen idee of het gelukt is. Mocht ik niet online zijn dan kan je me ook mailen! Thanks!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je MSN?
Voeg me ff toe, dan laat ik het meteen weten
Lig zaterdag waarschijnlijk hele dag in me nest, afgezien van het feit dat ik gitaarles heb...
sandere at gmail punt com
![]()
Checkquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:07 schreef Sonja27 het volgende:
Iemand die contact heeft met de arena? Tis hier vlakbij ben best benieuwd. Mijn pa was op zijn werk in de pauze even een rondje arena aan het doen en vond het er maar druk en vroeg zich af of het concert soms in de middag was omdat er al zoveel mensen waren en hij zag allemaal kraampjes met invertico t-shirts!![]()
Vanaf hoelaat stond hij in de rij?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:09 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg vanmiddag om een uur of vijf een smsje van een vriend die erin was geslaagd helemaal vooraan te komen, maar vloekte omdat het dak van de Arena dicht zat. Dat zal idd vrij warm zijn geweest maar misschien was het nog wel erger geweest als ze het dak wel open hadden gedaan
Nounounounounounou, wil je die taal voor je houden???quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
BLERGH, die ouwe rot nummers, van die ouwe lullen
![]()
Waarmee ik overigens niet bedoel dat seks een enorm essentieel punt in mijn leven is (lees: ik ben géén slet) hoor!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
ggggggggggggggggeeeeeiiilllllll......... liever 1x u2 dan 20 keer seks, echt............
je kan ook een vriendin hebben en dagelijks zien..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waarmee ik overigens niet bedoel dat seks een enorm essentieel punt in mijn leven is (lees: ik ben géén slet) hoor!!
Haha ja idd, maarja, ik dacht, dit is een U2 topic en ik en over seks praten is voor jullie vast Too Much Info, vandaar....quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef T-H het volgende:
[..]
je kan ook een vriendin hebben en dagelijks zien..
anyway, belangrijker: wat is er in de Arena aan het gebeuren nu, vertel meer![]()
Ik ga vrijdag!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef T-H het volgende:
hm, dan had ik het toch goed begrepenAnyway, laat ook wat een verassing, ik ga zaterdag. Ga jij er trouwens ook heen? Ik ben te lui om terug te lezen
Gaat helemaal lukken, je hoort wel van me Zaterdag ochtendquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:21 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. Geen idee of het gelukt is. Mocht ik niet online zijn dan kan je me ook mailen! Thanks!![]()
Ja!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef no1uknow het volgende:
I will follow is echt een strak nummer, hé waxxer!
Maarrrreeehhhh praktisch récht tegenover je!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Even ter informatie:
Ik ga vrijdag!
Ik heb DIT shirt aan: ('t zit op voorkant+achterkant)
[afbeelding]
Spreek me gerust is aan of geef een gil als je me ziet, Toppie![]()
Hier zit ik:
[afbeelding]
Geef het even door als je in hetzelfde vak zit (418) dan zie je me vast wel!![]()
![]()
Nu wil ik van jullie even weten waar jullie zitten/staan!![]()
"Mogelijk slecht zicht" kaarten?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maarrrreeehhhh praktisch récht tegenover je!!![]()
Nounounounouquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
"Mogelijk slecht zicht" kaarten?!
BTW Ik neem mn verrekijker mee, post ff een foto van je dan ga ik je zoeken
Of nog beter van je zus
Dat onthoudt ik wel![]()
ik zat al de hele dag te wachten op een NOS-bladzijde.. of zag ik hem steeds over het hoofd..quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef no1uknow het volgende:
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/7/13/130705_u2.html
En dan mediatheen rechts: Er is veel belangstelling voor de komst van U2
22.00 journaal Ned3 stukje Vertigo en I Will Follow.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:21 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb alleen in geen enkel journaal nog live beelden gezien want ze mochten niet filmen!
nee helemaal aan het eind na het weerquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:26 schreef Sonja27 het volgende:
Dat journaal heb ik volgens mij wel gezien, maar er kwam niets... zat het in het begin?
bron: U2.comquote:13.07.2005
Hot Date In Holland
Kaiser Chiefs, Killers, U2 - great way to open a three night stand in Amsterdam.
Bit of a treat for Dutch fans tonight, getting to see the incredibly energetic Kaiser Chiefs and then the deeply wonderful Killers... and all before the main attraction. (Incidentally, good to see Mark Stoermer, Killers bass man, wearing a vintage U2 'Boy' t-shirt under his jacket!)
The Amsterdam Arena - home to Ajax FC - is quite an intimate venue, round rather than long, and it also comes complete with glass roof. Bit of a greenhouse in fact, so at the end of a scorching summer day in Holland, this was going to be a hot gig whatever. Here's the set list - full report to follow.
Vertigo
I Will Follow
Electric Co.
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day
I Still Haven't Found What I'm Looking For
All I Want Is You
City of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes you Can't Make It On Your Own
Love and Peace
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky
Running To Stand Still
Pride In The Name of Love
Where The Streets Have No Name
One
Zoo Station
The Fly
With Or Without You
All Because of You
Yahweh
Vertigo
Stones en Mariaj Carey zetten ook 18.00 op het kaartje terwijl ze zelf om 21.00 beginnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:23 schreef trigt013 het volgende:
Ik vond het concert tegenvallen, waarom?
1. 25 jaar op de buhne en sommige nummers twee keer spelen. Big nono
2. Geen maximaal gebruik gemaakt van middelen en mogelijkheden
3. Te statisch op het podium, gebruik de ruimte die je heb.
4. 18:00 op de kaartjes zetten en om 21:00 beginnen. Een belediging van je fans
5. Teveel politiek gelul tussen de nummers door, ik kom voor een pop artiest.
Wie vind ik live wel goed? Rolling Stones, Red Hot Chili Peppers & Mariah Carey.
Ik ben afgelopen jaar ofzo naar Robbie Williams geweest. Daar was ook iets van sms gebeuren tijdens het concert.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:34 schreef Mister_Slide het volgende:
Die SMS-actie was ook wel tof
Alhoewel ik toch wat SBS6 gevoelens kreeg
Hebben ze dat al eerder gedaan, of hadden we de primeur?
Dat doen ze al sinds de start van de tour in de VS.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:34 schreef Mister_Slide het volgende:
Hebben ze dat al eerder gedaan, of hadden we de primeur?
Okquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat doen ze al sinds de start van de tour in de VS.
Ik ken het. Ben dan wel niet naar U2 geweest maar wel naar verschillende andere concerten. De sfeer en de muziek zelf maken een avond dan vaak meer dan de kwaliteit van het geluid. Het zelfde bij houseparties. Daar is het ook zo verschillend qua geluidskwaliteit. Maar ook ik zou die iets mindere geluidskwaliteit graag voor lief hebben genomen bij U2!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vond het geluid over het algemeen best goed (naar ArenA maatstaven). Volgens mij hangt 't erg af van waar je zat/stond.
Vier jaar geleden in Arnhem vond ik 't minder goed.
Maar The Fly en Zoo Station waren inderdaad echt onder de maat.. het was gewoon een gigantische muur van heleboel herrie die op je afkwam
Maarja..
Ik vergeet altijd heel snel de negatieve dingen
ik had dus veldkaarten en ik ben het veld overgegaan om te kijken of het ergens nog acceptabel was. Ben vrij vooraan begonnen, toen naar het midden en op het eind achteraan. Maar echt waar, het was janken. een ieder die vorige week bij coldplay is geweest zal kunnen beamen dat dat zoveel transparanter klonk. daar hoorde je nog nuances, hier helemaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vond het geluid over het algemeen best goed (naar ArenA maatstaven). Volgens mij hangt 't erg af van waar je zat/stond.
Vier jaar geleden in Arnhem vond ik 't minder goed.
Maar The Fly en Zoo Station waren inderdaad echt onder de maat.. het was gewoon een gigantische muur van heleboel herrie die op je afkwam
Maarja..
Ik vergeet altijd heel snel de negatieve dingen
Ja!quote:
quote:wij zagen ze vanaf wij zaten al al lopen backstage
Waar ik een mooi plekje had gevonden. Stonden 15-20 meter van dat podium af, echt werelds. Voor de rest een topdag gehad ... weinig zin om alles nu nog te gaan typen, duik mijn nest maar eens inquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef Murray het volgende:
[..]
- Tip voor iedereen op het veld: Ga links staan als je Bono en Edge op de catwalk wil zien, edge heb ik helemaal niet op de rechtercatwalk gezien.
heb je het nu over die dudequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:52 schreef Murray het volgende:
Oh, en er is absoluut geen DVD opgenomen.
Heb het nog even aan Paul McGuinness gevraagd, en die bevestigde dat..
Nah, zag hem direct na het begin vlak voor m'n voor m'n neus lopen, hij ging waarschijnlijk bier halen. Heb hem niet meer naar boven zien komen trouwens. Volgens mij heb ik ook nog wat dochters van Bono zien lopen, konden ze zo maar eens geweest zijn.
En de gozer met dat blonde mokkeltje die backstage stonden, was dat die roger van Intwine?
En waarom ga je tijdens Running to stand still, tijdens dat halleluja gedeelte keihard roepen dat ze zin in bier hebt?![]()
Of waarom ga je, als je helemaal vooraan staat van het veld af als het concert net 30 seconden oud is?
hahaha ach kom nou toch. Vreselijk slecht concert van het oliedomme popje die na elk nummer 10 minuten een nieuw prinsesse-pakje aan moet trekkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef trigt013 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik was als gezelschap mee met mijn vriendin naar Mariah Carey. Maar deze dame kan een hele goede liveshow neerzetten. Begint op tijd en hoeft nummers niet tweemaal te zingen.
En ik wou alleen aangeven dat ik vergelijkings materiaal heb.
Nee als je smaak hebt ga je naar North Sea Jazzquote:Op donderdag 14 juli 2005 06:48 schreef err het volgende:
[..]
Beter dan U2 zegt ie dan.een klein beetje smaak is wel gewenst als je naar U2 gaat
Als je dan al naar de Rolling Stones, Mariah Carey etc. bent geweest zou je toch moeten weten dat ze met aanvang het voorprogramma bedoelen want anders ben je gewoon een stomme zak.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:23 schreef trigt013 het volgende:
4. 18:00 op de kaartjes zetten en om 21:00 beginnen. Een belediging van je fans
WOooooowquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:48 schreef TETSU het volgende:
Hier een tweetal foto's gemaakt met mijn ixus40.
Het was echt enorm heftig gisteren. Ik zat in vak 424.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal ook zwaaienquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:37 schreef Idril-2 het volgende:
Kijk eens hierboven, verslag van Murray die zat in 419 en kon de helft van het podium niet zien![]()
Maar je kunt dus gewoon heen en weer lopen, dan zoek je toch een beter plekje
Wij zitten in 128 of 129, ik zal naar je zwaaien
En Waxxer, waar zit jij dan?
Kan ik me voorstellen, hij weet hoe eng ik benquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:54 schreef no1uknow het volgende:
Waxxer zit recht tegenover mij
Ik zeg niet welk vak, want dat vind ie niet leuk
Ik zat in 119. Ik kon het podium wel zien, prima zelfs, de helft van 't videoscherm alleen niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:37 schreef Idril-2 het volgende:
Kijk eens hierboven, verslag van Murray die zat in 419 en kon de helft van het podium niet zien![]()
Maar je kunt dus gewoon heen en weer lopen, dan zoek je toch een beter plekje
Wij zitten in 128 of 129, ik zal naar je zwaaien
En Waxxer, waar zit jij dan?
held van de dagquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:48 schreef TETSU het volgende:
Hier een tweetal foto's gemaakt met mijn ixus40.
Het was echt enorm heftig gisteren. Ik zat in vak 424.
[afbeelding]
[afbeelding]
klopt zeg, waarom staan ze gewoon niet in het goffert park, gelredome of kuip?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:35 schreef Luni het volgende:
Zo, was een fantastisch concert, maar wat was het geluid bagger zeg, absoluut U2 onwaardig, ik stond op het veld op een meter of 30 van het podium, maar het geluid zo verschrikkelijk schel, en als Bono een speech hield hoorde je 3x het stadion rond gaan.
Maar voor de rest heb ik een prima avond gehad![]()
Kaiser Chiefs waren geweeeeeeldig, Killers waren stom.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef Maraca het volgende:
Ik vond om eerlijk te zijn die voorprogramma's helemaal NIKS![]()
Zie 3e foto van mijquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:42 schreef TETSU het volgende:
Stond er trouwens iemand in de buurt toen Bono dat vrouwtje het podium opriep?
I predict a riot, Everyday i love you less and less, Oh my god....quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs waren geweeeeeeldig, Killers waren stom.
Klopt van 't scherm zie je echt niets, ik zou gewoon verder de Arena inlopen en ergens vooraan gaan of op een trap gaan staan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
P.S. Niet om lullig te doen maar vanuit 418 zie je volgens mij echt geen fluit van het grote scherm... Wel is er aan de zijkant een kleiner scherm gemonteerd waarop je wel e.e.a. kunt volgen...
Same here... zag de afzender en dacht aan een practical joke, maar toen ik het bericht opende zag ik dat het nav die sms-actie was...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:04 schreef Maraca het volgende:
Net een smsje gekregen van Bono
Hi, met Bono..
Bedankt voor je sms.. neem de volgende stap op www.maakhetwaar.nl en wordt onderdeel van de generatie die nee zegt tegen extreme armoede ..
Van: Bono
Wie nog meer?
//
Ja, ik weet dat het een standaard sms is die Bono toch niet heeft geschreven
En hoe was het geluid waar je stond?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:09 schreef Cure het volgende:
Vraag aan de staanders![]()
Hoelaat stonden jullie in de rij en waar stonden jullie op het veld?
Thnx!
Ik zie dus eerst het bericht en dan de afzender.. dus toen ik las. Hi, met Bono dacht ik ook dat het een grapje was van een bekendequote:Op donderdag 14 juli 2005 11:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Same here... zag de afzender en dacht aan een practical joke, maar toen ik het bericht opende zag ik dat het nav die sms-actie was...
Maar je kunt toch niet gewoon naar 119 of 120 lopen? Dat zijn immers duurdere plaatsen, zit daar helemaal geen hek tussen dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:06 schreef Murray het volgende:
[..]
Klopt van 't scherm zie je echt niets, ik zou gewoon verder de Arena inlopen en ergens vooraan gaan of op een trap gaan staan.
We zijn bikkelsquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:59 schreef twentemeisje het volgende:
WOWWWWWWWWWWWW! Ben nog steeds een beetje in trance van gisteravond! Was vannacht om 03.15 pas thuis en nu weer op mijn werk.
Nope.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet gewoon naar 119 of 120 lopen? Dat zijn immers duurdere plaatsen, zit daar helemaal geen hek tussen dan?
Nacht in de vrieskou?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:33 schreef Waxxer het volgende:
Hoop toch echt dat ik wat kan zien na een nacht in de vrieskou
Hij heeft het over 5 februari..quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nacht in de vrieskou?
Als je zitplaatsen hebt kun je gewoon om 19.00 de arena binnen lopen hoor. Je hoeft niet in de rij te gaan liggen.
Neeneequote:Op donderdag 14 juli 2005 11:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nacht in de vrieskou?
Als je zitplaatsen hebt kun je gewoon om 19.00 de arena binnen lopen hoor. Je hoeft niet in de rij te gaan liggen.
quote:U2 overrompelend
door onze redactie
AMSTERDAM - Gisteravond begon U2 aan de eerste van de drie Nederlandse stadionconcerten. De 150.000 kaarten hiervoor waren binnen tachtig minuten uitverkocht. Het was dan ook al weer vijftien jaar geleden sinds U2 Nederland had aangedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bono brengt 50.000 toeschouwers in de afgeladen ArenA in extase.
De band overrompelde zijn 50.000 fans in de Amsterdamse ArenA met een show van 24 nummers waarbij een gulle greep werd gedaan uit het meer dan 25 jaar oude oeuvre van de Ieren.
Zo werden krakers als Beautiful Day en Elevation afgestoft en afgewisseld met nieuwlichters als Vertigo en het inspirerende Sometimes You Can't Make It On Your Own.
Zanger Bono refereerde tussen de nummers door regelmatig aan politieke onderwerpen. Hij droeg het nummer To Stand Still op aan Theo van Gogh, Pim Fortuin en de slachtoffers van de recente aanslagen in Londen.
Ik denk dat ze bedoelde 15 jaar sinds ze in A'dam waren. Dat heeft Bono zelf gezegd vanuit dat vliegtuig ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:48 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een sukkel die 'Onze Redactie' van de Telegraaf![]()
[..]
Het geluid was inderdaad baggerslecht, ik kon bijna niks van de gesproken dingen van Bono verstaan. Volgende keer niet meer in dat pleurisstation, hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:40 schreef Waxxer het volgende:
.........zeg, op het Journaal merk ik gewoon al hoe kut dat geluid is, een enorme "metalige" galm lijkt het wel?
waar waren ze dan in 1990 in Amsterdam?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde 15 jaar sinds ze in A'dam waren. Dat heeft Bono zelf gezegd vanuit dat vliegtuig ofzo.
Het lijkt wel alsof dat stukje is geschreven a.d.h. van de journaalbeelden..... wát slecht en doorzichtig..... Telegraafquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde 15 jaar sinds ze in A'dam waren. Dat heeft Bono zelf gezegd vanuit dat vliegtuig ofzo.
Ik ben heeeeelll benieuwd, ook naar wat ze er zélf van vinden... Ik schrok er haast van, van wat ik op tv zag.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het geluid was inderdaad baggerslecht, ik kon bijna niks van de gesproken dingen van Bono verstaan. Volgende keer niet meer in dat pleurisstation, hoor
Waar zat jij?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het geluid was inderdaad baggerslecht, ik kon bijna niks van de gesproken dingen van Bono verstaan. Volgende keer niet meer in dat pleurisstation, hoor
ah, gevonden. 18-12-1989, RAI, Amsterdam.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:53 schreef RainerWernerF het volgende:
[..]
waar waren ze dan in 1990 in Amsterdam?
Dagblad van het noorden ook, daarin staat dat de Kaiser Chiefs na The Killers optraden.. ik vraag me af of de schrijver van dat stuk wel in de Arena geweest is...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:48 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een sukkel die 'Onze Redactie' van de Telegraaf![]()
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb gisteren de volgens mij duurste friet plus frikandel in mijn leven gegeten....
2x frietje mayo + 2 x frikandel: 14 euro!!!
:
[afbeelding]
Volgens de U2 site:quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:53 schreef RainerWernerF het volgende:
waar waren ze dan in 1990 in Amsterdam?
heb je daar wat aanquote:The Lovetown Tour (2nd leg) Europe
//11.12.1989 Paris,
//12.12.1989 Paris,
//14.12.1989 Dortmund,
//15.12.1989 Dortmund,
//16.12.1989 Dortmund,
//18.12.1989 Amsterdam,
//26.12.1989 Dublin,
//27.12.1989 Dublin,
//30.12.1989 Dublin,
//31.12.1989 Dublin,
//05.01.1990 Rotterdam,
//06.01.1990 Rotterdam,
//09.01.1990 Rotterdam,
//10.01.1990 Rotterdam,
2,50 dacht ik. Cola 2.25quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]Dat is gewoon lachwekkend. Hoeveel kost het bier, 5 euro?
![]()
vak 102. Zicht was perfect, sfeer ook, maar alleen het geluid.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar zat jij?
Weet iemand eigenlijk waaróm dit soort concerten in de arena gegeven worden? Want je hoort echt bij elk concert geklaag over het geluid. Komt het door de amsterdam-lobby? Is de arena goedkoop om af te huren?
Ik zat vanaf 1230 in de rij voor ingang Zuid G en die rij was toen al vrij lang...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:09 schreef Cure het volgende:
Vraag aan de staanders![]()
Hoelaat stonden jullie in de rij en waar stonden jullie op het veld?
klopt. dat lag aan de stem van bono op die avond:quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Volgens de U2 site:
[..]
heb je daar wat aan
Zie ook http://www.u2tours.com/find.src?TOUR=Lovetown+-+2nd+leg&Concert=&x=17&y=15
Ze traden toen inderdaad opvallend vaak in Nederland op vergeleken met andere landen.
En dan zit je nog met die kutkaarten ook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb gisteren de volgens mij duurste friet plus frikandel in mijn leven gegeten....
2x frietje mayo + 2 x frikandel: 14 euro!!!
:
[afbeelding]
Ja, ze gaan voor morgen even het hele stadion verbouwenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:08 schreef no1uknow het volgende:
Hopelijk hebben ze er wat van geleerd dat het geluid zo kut was, dat ze het voor morgen ff beter doen ^^
Plastic bekertje zeker?quote:
Het is al een probleem sinds er concerten gegeven worden in de arena.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:08 schreef no1uknow het volgende:
Hopelijk hebben ze er wat van geleerd dat het geluid zo kut was, dat ze het voor morgen ff beter doen ^^
Dat zal wel niet lukkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Ja, ze gaan voor morgen even het hele stadion verbouwen
Zoow halloquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:07 schreef no1uknow het volgende:
WAXXER KOM ONLINE
Dit wordt voor mijn ouders de 5e of 6e keer, en ze gaan er elke keer met veeeeel plezier heen, dat kan ik je wel zeggen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb eigenlijk niks te melden dan
Ik vroeg me trouwens wel wat af. De mensen die U2 al vaker hebben gezien (of de mensen die U2 twee deze tour bekijken, wat ik eigenlijk niet snap) genieten die er ook zo van als toen ze U2 voor het eerst zagen? Voor mij was het de eerste keer en ik weet bijna zeker dat ik U2 nooit meer hoef te zien. Sowieso kan het gevoel niet meer overtroffen worden en het zal altijd minder zijn ook al stond (/zat) ik helemaal boven achterin het stadion en was het geluid niet optimaal (vond het nog meevallen, hoorde iemand op de radio zeggen (die achteraan op het veld stond) dat het geluid echt niet goed was. Volgens mij heb je hoog achterin ook een beter geluid.
Oh oke is ook goed [14.gif]quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoow hallo![]()
![]()
Kan nu ff niet, sorry!! Straks!!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:16 schreef Waxxer het volgende:
Je... je.... tekstje onder je dinges!!![]()
Aaaaww...
Je stond dus in het voorste vak?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Ik zat vanaf 1230 in de rij voor ingang Zuid G en die rij was toen al vrij lang...
Paar uur in de zon gezeten (vergeet zonnebrand+water niet!) en om 1530 ging iedereen opeens staan (massahysterie) waardoor de rij al aardig inelkaar schoof.
Om 1600 poorten open en toen snel naar binnen. Kon toen nog makkelijk vooraan komen en ben bij het eind van de rechter catwalk gaan staan (waar Bono z'n drumsolo doet)
Geluid daar was redelijk; kon Bono iig goed verstaan. Het beruchte Arena galm-effect was minimaal, waarschijnlijk omdat je vrijwel direct achter de eerste rij versterkers staat (suizende oren...)
Kan me voorstellen dat verder naar achteren, en zeker na de 2e rij versterkers, het galmen en echo'en alleen maar erger wordt.
Verder; top avond!
Maar natuurlijk. Ik zou ook weer met veel plezier gaan. De vraag was: doet een volgend concert het gevoel van de vorige niet geweld aanquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit wordt voor mijn ouders de 5e of 6e keer, en ze gaan er elke keer met veeeeel plezier heen, dat kan ik je wel zeggen!
Hebben jullie ook samen gebeden?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef jeoren het volgende:
Zullen we dan nu de teksten van Bono tussen de nummers door proberen uit te typen?
I feel like I......... eh..... like I come to occur...
I wanna say so much.... and you wanna say so much
Thank you.... for giving us.... a great life..
gives us like... temporary
we're still present... and <APPLAUS>
feels like....the future...
some of the songs that we take with us into the future....
this is what says so much
I still haven't found what I'm looking for
......a song.......into a prayer
We'd like to remind.. the religious people......Jewish, Christian and Moslims
All.... Father Abraham.... all..
this is a founding .... this is a founding fire.... 'must come'
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:25 schreef Waxxer het volgende:
ALS het geluid dus goed is....... en je ziet ze live... om het live te horen, dat is geweldig, k bedoel.... je ziet ze ECHT, ze spelen die nummers daar ECHT en niemand die zegt dat je het zachter moet zetten vanwege overlast
Ik vind voor mezelf één keer per tour wel oke, dan blijft het toch het meest bijzonder
Ik ga zaterdag nog een keer. Maar dan heb ik een zitplaats ipv een staanplaats, dus dan beleef ik het sowieso al anders.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar natuurlijk. Ik zou ook weer met veel plezier gaan. De vraag was: doet een volgend concert het gevoel van de vorige niet geweld aanIk kan me dat namelijk voorstellen met mensen die 2 keer gaan deze week.
Nergens voor, het is een typisch Nederlands compromissen bouwerk wat daardoor eignelijk nergens voor voldoet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Best grappig eigenlijk. Voor voetbal is het stadion niet geschikt omdat het gras niet kan groeien en voor concerten ook niet omdat het geluid zo slecht is.
Waar is het dan goed voor?!
Maar als je gaat kijken naar de gemiddelde leeftijd van die "op-de-stoepliggers", dan is die een stuk lager dan die van de rest van de toeschouwers. Het is volgens mij een fase. Zwelgen in je eigen superfan-schap, zoiets. Dat dweperige is niet alleen persoons-, maar ook leeftijdsgebonden. Gemiddeld genomen dan, natuurlijk heb je ook veertigers die nog steeds als een puber staan te krijsen zodra ze een glimp van Bono opvangen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De vraag was: doet een volgend concert het gevoel van de vorige niet geweld aan[...]Toen ik gisteren al die mensen op de grond zag liggen te wachten tot de poorten opengingen al om een uur of 12.00 uur (wij gingen eerst nog de stad in tot een uur of 17.00) dacht ik: die mensen beleven het toch anders dan ik terwijl ik me niet kan voorstellen dat ik me minder vermaakt heb dan hun.
Doe dat dan ff tijdens een thuiswedstrijd van de neuzen tegen psv.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nergens voor, het is een typisch Nederlands compromissen bouwerk wat daardoor eignelijk nergens voor voldoet.
Ik zeg, bom erop.
ik stel voor om al die zelfmoordmaniaken erin op te sluiten en hun ding te laten doen :-)quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Best grappig eigenlijk. Voor voetbal is het stadion niet geschikt omdat het gras niet kan groeien en voor concerten ook niet omdat het geluid zo slecht is.
Waar is het dan goed voor?!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef bonootje het volgende:
wij vonden het superrrrr !!!!! bono als vanouds .... the edge met zijn knalscherpe gitaar ..hmmmm kippevel... het was er trouwens bloedverziekend warm daar binnen ( fijn zo'n dak op een stadion) maar heb toch een paar keer kippevel gehad van de muziek zoooo heerlijk helemaal
gaaf ....
greetzzz ro
p.s. volgende keer weer in de Kuip hé jongens
Hoe was het geluid in vak 425?????quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:33 schreef Maraca het volgende:
Zat in vak 425 en had een prima uitzichtOp het scherm dan.. Bono leek net een klein stipje
//
Mijn foto's
http://www.spammersheaven.nl/viewtopic.php?t=8860
Okeeee.....quote:ik heb nog U2 tickets. deze zijn voor 13 juli a.s. te Amsterdam ArenA. het zijn zitplaatsen in vak 407. dit is recht tegenover het podium zodat je alles supergoed kan zien. en dat is bij een spektakel concert als dat van U2 wel nodig.
kosten: ¤ 180,- per kaart
Probeer die nog maar kwijt te raken voor die prijs als er nog makkelijk kaarten te krijgen zijn via de officiele kanalenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef Waxxer het volgende:
Okeeee.....
Nog steeds? Dus ik kan van het weekend nog een keer?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Probeer die nog maar kwijt te raken voor die prijs als er nog makkelijk kaarten te krijgen zijn via de officiele kanalen![]()
Stelletje sukkels....
Ik zat in het vak ernaast 424 en vond het nog wel meevallen, kon Bono redelijk goed verstaan tijdens zijn preken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef mvroegin het volgende:
[..]
Hoe was het geluid in vak 425?????
Nee, die is van Bonootje!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé Waxxer! Is dat jouw tattooage? Want degene die die tattoo op d'r rug had zat bij ons in de rij.
Waarom wil je het veld zien?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef FireFoz het volgende:
mijn zus zat in 401 geloof ik en die kon helemaal niks zien als ze zat of stond!! echt belachelijk...ze zaten helemaal bovenin, en je had gewoon geen zicht op het veld vanaf daar.
podium bedoel ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom wil je het veld zien?
Als je het podium maar ziet, dat lijk me het belangrijkst
Klopt niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Hoorde gisteren van iemand dat het live op yorin fm is uitgezonden, weet iemand of dat klopt?
Sorry hoor, maar daar geloof ik weinig van dat je vanaf die plek het podium niet kon zien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef FireFoz het volgende:
[..]
podium bedoel ik
Dat kan nooit kloppen, ze zat vast in 409?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef FireFoz het volgende:
mijn zus zat in 401 geloof ik en die kon helemaal niks zien als ze zat of stond!! echt belachelijk...ze zaten helemaal bovenin, en je had gewoon geen zicht op het veld vanaf daar. toen zijn ze gaan klagen en mochten ze ergens anders zitten...echt belachelijk dat ze die plaatsen gewoon verkopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |