Checkquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:07 schreef Sonja27 het volgende:
Iemand die contact heeft met de arena? Tis hier vlakbij ben best benieuwd. Mijn pa was op zijn werk in de pauze even een rondje arena aan het doen en vond het er maar druk en vroeg zich af of het concert soms in de middag was omdat er al zoveel mensen waren en hij zag allemaal kraampjes met invertico t-shirts!![]()
Vanaf hoelaat stond hij in de rij?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:09 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg vanmiddag om een uur of vijf een smsje van een vriend die erin was geslaagd helemaal vooraan te komen, maar vloekte omdat het dak van de Arena dicht zat. Dat zal idd vrij warm zijn geweest maar misschien was het nog wel erger geweest als ze het dak wel open hadden gedaan
Nounounounounounou, wil je die taal voor je houden???quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
BLERGH, die ouwe rot nummers, van die ouwe lullen
![]()
Waarmee ik overigens niet bedoel dat seks een enorm essentieel punt in mijn leven is (lees: ik ben géén slet) hoor!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
ggggggggggggggggeeeeeiiilllllll......... liever 1x u2 dan 20 keer seks, echt............
je kan ook een vriendin hebben en dagelijks zien..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waarmee ik overigens niet bedoel dat seks een enorm essentieel punt in mijn leven is (lees: ik ben géén slet) hoor!!
Haha ja idd, maarja, ik dacht, dit is een U2 topic en ik en over seks praten is voor jullie vast Too Much Info, vandaar....quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef T-H het volgende:
[..]
je kan ook een vriendin hebben en dagelijks zien..
anyway, belangrijker: wat is er in de Arena aan het gebeuren nu, vertel meer![]()
Ik ga vrijdag!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef T-H het volgende:
hm, dan had ik het toch goed begrepenAnyway, laat ook wat een verassing, ik ga zaterdag. Ga jij er trouwens ook heen? Ik ben te lui om terug te lezen
Gaat helemaal lukken, je hoort wel van me Zaterdag ochtendquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:21 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. Geen idee of het gelukt is. Mocht ik niet online zijn dan kan je me ook mailen! Thanks!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |