Ze moeten nog aankomen, per vliegtuig. Bono komt apart, want die was nog bij een of andere bijeenkomst van de EU ofzo. Yorin gaat het zo uitzenden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:08 schreef babba_ het volgende:
ze kwamen vandaag aan in een chinook helicopter of niet soms? Zat weer zo'n ding hier op schiphol rondjes te vliegen rond de verkeerstoren, wel leuk om te zien trouwens
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
En vanavond laat zullen ze wel lekker naar huis gaan, gezien de dag vrij morgen en het feit dat het nog geen anderhalf uur vliegen is.
Dan komen ze vrijdag weer lekker uitgerust en opgeladen aan. Vrijdag wordt dé topdag.
Veel plezier vanavond...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:39 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Ik ga straks ook richting de Arena.
Voor de rest die vanavond gaan: heel veel plezier!.
En de anderen ook natuurlijk.
Wow waar woon jijquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef Murray het volgende:
Ik ga over een uurtje ook, kom ik om 5 uur aan op Duivendrecht..
vertel eens wat over die betrouwbare bron, toch niet de shoarmaboer op de hoekquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef JanKort het volgende:
Vanavond is er een speciale verrassing hoor ik net uit betrouwbare bron.......omdat het de eerste in nl is, en iets met een dvd. Later hoor ik meere details....
Iemand kaartje kopen voor 500 eu trouwens?
Iets met een dvd? Gaan ze die opnemen ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef JanKort het volgende:
Vanavond is er een speciale verrassing hoor ik net uit betrouwbare bron.......omdat het de eerste in nl is, en iets met een dvd. Later hoor ik meere details....
Iemand kaartje kopen voor 500 eu trouwens?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:19 schreef JanKort het volgende:
Jeldrik weet het!
Ahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heineken Music Hall
(goh dat weet ik zelfs)
Wat ik begreep is dat de band na elk optreden weer naar huis vliegt. Ze worden vandaag ok pas na 17 uur in Nederland verwacht. Vannacht weer terug en vrijdag weer naar hier...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nouhou.....![]()
Ze zijn gewoon écht goed!
Ik heb wel weer een naam opgebouwd zeg...![]()
![]()
Is U2 al in één of ander hotel trouwens?? Hotel Wientjes in Zwolle of de Beerekoele in Beltschutsloot?
En The Music niet missen hoor!!
VRRRRRIJDAG!!!!!!!!!
Ik ga over een halfuurtje en kom ook rond die tijd op Duivendecht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef Murray het volgende:
Ik ga over een uurtje ook, kom ik om 5 uur aan op Duivendrecht..
Laat je ff weten of dat nog een beetje redelijk zicht is? Ik zit er zaterdag!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik zit in dit vak
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc99/th_be0_tribune_overzicht.JPG]afbeelding][/URL]
En kijk in de OP
@misterdog waar zit jij?
Heb je MSN?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:51 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Laat je ff weten of dat nog een beetje redelijk zicht is? Ik zit er zaterdag!
Hmmm, heb geen kaartenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:42 schreef err het volgende:
nogmaals een oproep, iemand die mijn 2 veldkaarten wil ruilen tegen (goede) zitplekken? Voor 15/7
ik zou maar ff goed opletten, zie telegraafbericht hierboven. Als er na het opbouwen van het podium kaarten vrij zijn gekomen voor het concert van woénsdag, dan neem ik aan dat hetzelfde het geval zal zijn voor vr of za.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:39 schreef linebear het volgende:
heeft er iemand nog 1 kaartje over voor vrijdag of zaterdag !??
Kijk!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:40 schreef linebear het volgende:
stom dat ik geen kaartje gekocht heb in de voorverkoop
Ik heb je toegevoegd. Geen idee of het gelukt is. Mocht ik niet online zijn dan kan je me ook mailen! Thanks!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je MSN?
Voeg me ff toe, dan laat ik het meteen weten
Lig zaterdag waarschijnlijk hele dag in me nest, afgezien van het feit dat ik gitaarles heb...
sandere at gmail punt com
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |