Ze moeten nog aankomen, per vliegtuig. Bono komt apart, want die was nog bij een of andere bijeenkomst van de EU ofzo. Yorin gaat het zo uitzenden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:08 schreef babba_ het volgende:
ze kwamen vandaag aan in een chinook helicopter of niet soms? Zat weer zo'n ding hier op schiphol rondjes te vliegen rond de verkeerstoren, wel leuk om te zien trouwens
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
En vanavond laat zullen ze wel lekker naar huis gaan, gezien de dag vrij morgen en het feit dat het nog geen anderhalf uur vliegen is.
Dan komen ze vrijdag weer lekker uitgerust en opgeladen aan. Vrijdag wordt dé topdag.
Veel plezier vanavond...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:39 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Ik ga straks ook richting de Arena.
Voor de rest die vanavond gaan: heel veel plezier!.
En de anderen ook natuurlijk.
Wow waar woon jijquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef Murray het volgende:
Ik ga over een uurtje ook, kom ik om 5 uur aan op Duivendrecht..
vertel eens wat over die betrouwbare bron, toch niet de shoarmaboer op de hoekquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef JanKort het volgende:
Vanavond is er een speciale verrassing hoor ik net uit betrouwbare bron.......omdat het de eerste in nl is, en iets met een dvd. Later hoor ik meere details....
Iemand kaartje kopen voor 500 eu trouwens?
Iets met een dvd? Gaan ze die opnemen ofzo?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:43 schreef JanKort het volgende:
Vanavond is er een speciale verrassing hoor ik net uit betrouwbare bron.......omdat het de eerste in nl is, en iets met een dvd. Later hoor ik meere details....
Iemand kaartje kopen voor 500 eu trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |