Zwart met 29 gradenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het dak zal morgen dichtblijven, zoals bij alle concerten en grootschalige evenementen in de Arena. Dit in verband met de geluidsoverlast voor de omwonenden.
Qua temperatuur zal het ongeveer hetzelfde zijn als Arnhem 31 juli 2001. Kortom, het kledingsadvies is zwembroek en/of bikini, bij voorkeur rood/zwart diagonaal gestreept...![]()
Wij, leden van U2//Holland, hebben de komende dagen ook onze eigen shirts:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:10 schreef no1uknow het volgende:
Madmaster bedankt voor je foto's'
Heb het shirt uit mn Sig gemaakt, zal zo foto maken
En de duurste was ook nog niet eens leuk om te hebben. Een klein kut V`tje van Vertigo, op de rug 05 van het jaar and that`s it.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef _evenstar_ het volgende:
murray de shirts kotsen gemiddel tussen de 20 a 40 euro... duurste was een een hooded sweater van 70 euro
Je krijgt hem wel terug. Je krijgt gewoon een bonnetje mee en kan hem na het concert weer afhalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef no1uknow het volgende:
LET WEL MENSEN: Als je een camera meeneemt, en ze denken dat hij professioneel is, dan wordt hij dus gewoon in een bak geflikkerd en dan krijg je hem niet meer terug!
IEDEREEN DIE VRIJDAG GAAT (Waxxer) CHECK MIJN SIG
veel dank. ik zit ver weg, dan zullen ze wel helemaal een oogje dichtknijpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb even navraag gedaan ivm een digitale camera meenemen en 3.2 Mega pixels en 3x zoom is toegestaan!
Hm, wat is 'vooraan'?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef Murray het volgende:
[..]
Godallemachtig.
Ik las ergens anders dat als je rond 12 uur 's middags in de rij staat je nog redelijk vooraan staat..
Nee. Meestal is er maar 1 vak.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En zijn er bij dit soort concerten veel vakken op 't veld?
Ah, owkee. Thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee. Meestal is er maar 1 vak.
Hangt ook van het podium af. Bij de Stones hadden ze een grote catwalk naar het midden van de zaal en daardoor waren er twee vakken.
Maar gezien de eerdere U2 concerten in Europa en de foto's van MadMaster denk ik dat er in de Arena maar 1 groot vak is.
URL even kopiëren en in een venster plakken werkt wel hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef LeonH het volgende:
Vervloek u2tour.de..... damn...
Is al geregeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand nog zaterdagkaarten ruilen voor vrijdagkaarten (zit, vak 102) ? Ik wil op vrijdag naar De Dijk en op zaterdag naar U2 als het even kan.![]()
Deze shirts kostte 19 Euro per stuk, zelf ontworpen en laten maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:16 schreef Murray het volgende:
Zijn die shirts ook 30 euro, of zijn die wat goedkoper?
Vintage shirt kosten zelfs 100 euro dacht ik...
Korte broek is wel een idee, alleen moet ik om half 2 's nachts nog een half uur fietsen.
Zie http://www.amsterdamarena(...)-2-383-398-3904-3906quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:48 schreef FireFoz het volgende:
Ik ga er ook heen morgen, met de auto. Weet iemand waar ik kan parkeren? Ik ga om 16:00 weg uit arnhem dus zal er wel rond 17:45 - 18:00 zijn ofzo. het liefst parkeer ik gewoon in de arena zelf...maar ik weet niet of dit mogelijk is en hoe dat zit met betalen enzo...iemand?
Ajax?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Althans, dat zegt een vriend van me die wel eens naar "die ene club" gaat.
quote:Vertigo
Out of Control
Electric Co.
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day
I Still Haven't Found What I'm Looking For
City of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes You Can1t Make It On Your Own
Love and Peace
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky
Running to Standstill
Pride in the Name of Love
Where the Streets Have No Name
One
Zoo Station
The Fly
With or Without You
All Because of You
Yahweh
Vertigo
LOL.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef Murray het volgende:
ik hoop het, dan beginnen ze mooi op schema en haal ik mijn trein zonder al te veel te missen.
Ziet er wederom goed uit! With or Without you, ik hoop zo dat ie er morgen ook bij zit!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de volledigheid de setlist van de tweede show in Parijs:
[..]
Dat roept 3FM ookquote:De concerten waren in enkele uren uitverkocht, maar natuurlijk hebben wij de allerlaatste kaarten!
Dat zou wel waanzinnig zijn. Dan kan je ook echt JOUW concert nabeleven met de DVD.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef calvobbes het volgende:
Het feit dat ze de hele tribune aan de achterkant netje verstoppen achter grote zwarte doeken, gefet me hoop dat ze de concerten voor een DVD gaan opnemen.
Anders zou je niet zoveel moeite doen (denk ik).
Ik heb dat geloof ik ook nog nergens gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef calvobbes het volgende:
Ze gaan uitzenden dat het vliegtuig op Schiphol aankomt. Meer niet.
Staan trouwens wel een aantal foto's van de opbouw op hun site.
Het feit dat ze de hele tribune aan de achterkant netje verstoppen achter grote zwarte doeken, gefet me hoop dat ze de concerten voor een DVD gaan opnemen.
Anders zou je niet zoveel moeite doen (denk ik).
Ah kijk, dát wist ik niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef calvobbes het volgende:
In de dagboeken van Willie Williams heeft die het er, zelfs na de Croke concerten, over dat ze nog een concert gaan filmen. En dat zal Amsterdam óf Milaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |