In je dromen! Big sister is watching for youquote:Op maandag 11 juli 2005 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik hoop trouwens dat niemand mij herkent na mijn beschamende gedrag in de U2-topics de laatste maanden![]()
Wow die 3e fotoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Foto's van gisterenmiddag in de Arena.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mochten de afbeeldingen niet weergegeven worden (website is deels beveiligd), kopieer dan onderstaande URL's in de adres balk van je browser.
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_1.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_2.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_3.jpg
Dat is dus bullshit he....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef no1uknow het volgende:
LET WEL MENSEN: Als je een camera meeneemt, en ze denken dat hij professioneel is, dan wordt hij dus gewoon in een bak geflikkerd en dan krijg je hem niet meer terug!
bullshit.. bij ons in d bus zat iemand ie had videoopnames gemaakt bij het 2e numer en moest zijn camera inleverenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:05 schreef no1uknow het volgende:
LET WEL MENSEN: Als je een camera meeneemt, en ze denken dat hij professioneel is, dan wordt hij dus gewoon in een bak geflikkerd en dan krijg je hem niet meer terug!
IEDEREEN DIE VRIJDAG GAAT (Waxxer) CHECK MIJN SIG
M'n ma heeft toch is anders meegemaakt in de Arenaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit he.....
Ze geven jou een nummertje, stoppen de camera (met daarbij eenzelfde nummertje) netjes in de kast en als je naar huis gaat kun je de camera ophalen.
Alleen houd de beveiliging zich niet verantwoordelijk als de camera toch kwijtraakt.
Dat was dan waarschijnlijk niet bij een concert dat door Mojo is georganiseerd. Daar zie ik altijd kasten staan waar fotocamera's en opname apparatuur in verdwijnt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:14 schreef no1uknow het volgende:
M'n ma heeft toch is anders meegemaakt in de Arena![]()
vroegr waren ze er veel strenger in tegenwoordig kunnen ze het moeilijker verbieden een simpele fotocamera/digicamera te weigeren omdat de huidige telefoons practisch allemaal een camera hebben en ze deze niet mogen weigeren ivm noodgevallen etc..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n ma heeft toch is anders meegemaakt in de Arena![]()
Klopt, op de foto's zie je zelfs nog verlichting van Sensation langs de 2e ring hangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Overigens zie je op die foto's die MadMaster heeft gemaakt nog dingen van Sensation die worden opgeruimd. Dus niet alle zooi die daar staat en hangt is voor U2.
Wat zijn ze dan nog aan het "aankleden"?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:18 schreef MadMaster het volgende:
en wordt de Arena verder aangekleed.
Verlichting, speakers, PA-gebied, bekabeling, allerlei tenten voor merchandise, catering, security en VIP's op de parkeerdecks. De deuren naar de gang met de kleedkamers zijn al afgeplakt met zwart plastic en alles wordt zeer zwaar bewaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan nog aan het "aankleden"?
Extra licht, reclame borden die afgeplakt worden?
klopt. soms lopen er nog wel van die gasten met drankrugzakken over het veld, das wel practisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef merino het volgende:
Mojo kennende zullen we wel geen water mee naar binnen mogen brengen?
vind ik toch wel het grootste nadeel van (rock, pop, enz) concerten dat als je beetje goed staat drank halen irritant in het kwadraat is
Ik las op de site van de arena dat je de opbouw kan volgen, maar ik kan het nergens meer vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, op de foto's zie je zelfs nog verlichting van Sensation langs de 2e ring hangen.
Alle rotzooi op het veld is nog van Sensation, inmiddels is dat allemaal verdwenen en is het veld leeg, op de attributen van U2 en de catering na. De achterkant van het podium (de videowall) is vannacht geheel opgebouwd, momenteel zijn ze met het podium zelf bezig en wordt de Arena verder aangekleed.
Daarom houden je 'vrienden' uit Amsterdam je op de hoogte...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik las op de site van de arena dat je de opbouw kan volgen, maar ik kan het nergens meer vinden.
Stond op deze pagina, maar ze hebben zich blijkbaar bedacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik las op de site van de arena dat je de opbouw kan volgen, maar ik kan het nergens meer vinden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom houden je 'vrienden' uit Amsterdam je op de hoogte...![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef MadMaster het volgende:
*foto's*
Wowquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Luni het volgende:
Kreeg een berichtje van een collega, die werkt tegenover de arena, de 1e mensen zitten er al.
Godallemachtig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Luni het volgende:
Kreeg een berichtje van een collega, die werkt tegenover de arena, de 1e mensen zitten er al.
Vanavond wordt iedereen weggestuurd door de security en de politie, het wordt niet toegestaan om eerder dan morgenochtend in de rij te gaan zitten/liggen/hangen (bron: bekende agenten van nabijgelegen politiebureau).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef Murray het volgende:
[..]
Godallemachtig.
Ik las ergens anders dat als je rond 12 uur 's middags in de rij staat je nog redelijk vooraan staat..
Morgen kan het lokaal 29 graden worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:38 schreef calvobbes het volgende:
Tja... Je kunt nu al wel in de rij gaan liggen. Maar tegen de tijd dat morgen het concert begint ben je heb je geen energie meer, ben je doodop en val je met deze temperaturen misschien wel na het eerste nummer flauw...
Kan me niet voorstellen dat het erg gezond is om nu al in de rij te gaan liggen.
En bovendien lijkt het mij qua geluid ook beter dat het open is?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Is het dak dicht morgen? Want dan is dat stadion natuurlijk echt een broeikas...
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:41 schreef Murray het volgende:
Morgen kan het lokaal 29 graden worden.
Het dak zal morgen dichtblijven, zoals bij alle concerten en grootschalige evenementen in de Arena. Dit in verband met de geluidsoverlast voor de omwonenden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En er is waarschijnlijk maar weinig schaduw te vinden in de wachrijten.
Aan de foto's van Madmaster te zien is het dak nu dicht. Denk niet dat het dan morgen nog opengaat. Hopelijk wel, maar volgens mij valt het wel mee met het broeikaseffect daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |