quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef MadMaster het volgende:
*foto's*
Wowquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Luni het volgende:
Kreeg een berichtje van een collega, die werkt tegenover de arena, de 1e mensen zitten er al.
Godallemachtig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Luni het volgende:
Kreeg een berichtje van een collega, die werkt tegenover de arena, de 1e mensen zitten er al.
Vanavond wordt iedereen weggestuurd door de security en de politie, het wordt niet toegestaan om eerder dan morgenochtend in de rij te gaan zitten/liggen/hangen (bron: bekende agenten van nabijgelegen politiebureau).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:10 schreef Murray het volgende:
[..]
Godallemachtig.
Ik las ergens anders dat als je rond 12 uur 's middags in de rij staat je nog redelijk vooraan staat..
Morgen kan het lokaal 29 graden worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:38 schreef calvobbes het volgende:
Tja... Je kunt nu al wel in de rij gaan liggen. Maar tegen de tijd dat morgen het concert begint ben je heb je geen energie meer, ben je doodop en val je met deze temperaturen misschien wel na het eerste nummer flauw...
Kan me niet voorstellen dat het erg gezond is om nu al in de rij te gaan liggen.
En bovendien lijkt het mij qua geluid ook beter dat het open is?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Is het dak dicht morgen? Want dan is dat stadion natuurlijk echt een broeikas...
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:41 schreef Murray het volgende:
Morgen kan het lokaal 29 graden worden.
Het dak zal morgen dichtblijven, zoals bij alle concerten en grootschalige evenementen in de Arena. Dit in verband met de geluidsoverlast voor de omwonenden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En er is waarschijnlijk maar weinig schaduw te vinden in de wachrijten.
Aan de foto's van Madmaster te zien is het dak nu dicht. Denk niet dat het dan morgen nog opengaat. Hopelijk wel, maar volgens mij valt het wel mee met het broeikaseffect daar.
Zwart met 29 gradenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het dak zal morgen dichtblijven, zoals bij alle concerten en grootschalige evenementen in de Arena. Dit in verband met de geluidsoverlast voor de omwonenden.
Qua temperatuur zal het ongeveer hetzelfde zijn als Arnhem 31 juli 2001. Kortom, het kledingsadvies is zwembroek en/of bikini, bij voorkeur rood/zwart diagonaal gestreept...![]()
Wij, leden van U2//Holland, hebben de komende dagen ook onze eigen shirts:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:10 schreef no1uknow het volgende:
Madmaster bedankt voor je foto's'
Heb het shirt uit mn Sig gemaakt, zal zo foto maken
En de duurste was ook nog niet eens leuk om te hebben. Een klein kut V`tje van Vertigo, op de rug 05 van het jaar and that`s it.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef _evenstar_ het volgende:
murray de shirts kotsen gemiddel tussen de 20 a 40 euro... duurste was een een hooded sweater van 70 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |