Ik zat vanaf 1230 in de rij voor ingang Zuid G en die rij was toen al vrij lang...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:09 schreef Cure het volgende:
Vraag aan de staanders![]()
Hoelaat stonden jullie in de rij en waar stonden jullie op het veld?
klopt. dat lag aan de stem van bono op die avond:quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Volgens de U2 site:
[..]
heb je daar wat aan
Zie ook http://www.u2tours.com/find.src?TOUR=Lovetown+-+2nd+leg&Concert=&x=17&y=15
Ze traden toen inderdaad opvallend vaak in Nederland op vergeleken met andere landen.
En dan zit je nog met die kutkaarten ook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb gisteren de volgens mij duurste friet plus frikandel in mijn leven gegeten....
2x frietje mayo + 2 x frikandel: 14 euro!!!
:
[afbeelding]
Ja, ze gaan voor morgen even het hele stadion verbouwenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:08 schreef no1uknow het volgende:
Hopelijk hebben ze er wat van geleerd dat het geluid zo kut was, dat ze het voor morgen ff beter doen ^^
Plastic bekertje zeker?quote:
Het is al een probleem sinds er concerten gegeven worden in de arena.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:08 schreef no1uknow het volgende:
Hopelijk hebben ze er wat van geleerd dat het geluid zo kut was, dat ze het voor morgen ff beter doen ^^
Dat zal wel niet lukkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Ja, ze gaan voor morgen even het hele stadion verbouwen
Zoow halloquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:07 schreef no1uknow het volgende:
WAXXER KOM ONLINE
Dit wordt voor mijn ouders de 5e of 6e keer, en ze gaan er elke keer met veeeeel plezier heen, dat kan ik je wel zeggen!quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb eigenlijk niks te melden dan
Ik vroeg me trouwens wel wat af. De mensen die U2 al vaker hebben gezien (of de mensen die U2 twee deze tour bekijken, wat ik eigenlijk niet snap) genieten die er ook zo van als toen ze U2 voor het eerst zagen? Voor mij was het de eerste keer en ik weet bijna zeker dat ik U2 nooit meer hoef te zien. Sowieso kan het gevoel niet meer overtroffen worden en het zal altijd minder zijn ook al stond (/zat) ik helemaal boven achterin het stadion en was het geluid niet optimaal (vond het nog meevallen, hoorde iemand op de radio zeggen (die achteraan op het veld stond) dat het geluid echt niet goed was. Volgens mij heb je hoog achterin ook een beter geluid.
Oh oke is ook goed [14.gif]quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoow hallo![]()
![]()
Kan nu ff niet, sorry!! Straks!!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:16 schreef Waxxer het volgende:
Je... je.... tekstje onder je dinges!!![]()
Aaaaww...
Je stond dus in het voorste vak?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Ik zat vanaf 1230 in de rij voor ingang Zuid G en die rij was toen al vrij lang...
Paar uur in de zon gezeten (vergeet zonnebrand+water niet!) en om 1530 ging iedereen opeens staan (massahysterie) waardoor de rij al aardig inelkaar schoof.
Om 1600 poorten open en toen snel naar binnen. Kon toen nog makkelijk vooraan komen en ben bij het eind van de rechter catwalk gaan staan (waar Bono z'n drumsolo doet)
Geluid daar was redelijk; kon Bono iig goed verstaan. Het beruchte Arena galm-effect was minimaal, waarschijnlijk omdat je vrijwel direct achter de eerste rij versterkers staat (suizende oren...)
Kan me voorstellen dat verder naar achteren, en zeker na de 2e rij versterkers, het galmen en echo'en alleen maar erger wordt.
Verder; top avond!
Maar natuurlijk. Ik zou ook weer met veel plezier gaan. De vraag was: doet een volgend concert het gevoel van de vorige niet geweld aanquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit wordt voor mijn ouders de 5e of 6e keer, en ze gaan er elke keer met veeeeel plezier heen, dat kan ik je wel zeggen!
Hebben jullie ook samen gebeden?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef jeoren het volgende:
Zullen we dan nu de teksten van Bono tussen de nummers door proberen uit te typen?
I feel like I......... eh..... like I come to occur...
I wanna say so much.... and you wanna say so much
Thank you.... for giving us.... a great life..
gives us like... temporary
we're still present... and <APPLAUS>
feels like....the future...
some of the songs that we take with us into the future....
this is what says so much
I still haven't found what I'm looking for
......a song.......into a prayer
We'd like to remind.. the religious people......Jewish, Christian and Moslims
All.... Father Abraham.... all..
this is a founding .... this is a founding fire.... 'must come'
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:25 schreef Waxxer het volgende:
ALS het geluid dus goed is....... en je ziet ze live... om het live te horen, dat is geweldig, k bedoel.... je ziet ze ECHT, ze spelen die nummers daar ECHT en niemand die zegt dat je het zachter moet zetten vanwege overlast
Ik vind voor mezelf één keer per tour wel oke, dan blijft het toch het meest bijzonder
Ik ga zaterdag nog een keer. Maar dan heb ik een zitplaats ipv een staanplaats, dus dan beleef ik het sowieso al anders.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar natuurlijk. Ik zou ook weer met veel plezier gaan. De vraag was: doet een volgend concert het gevoel van de vorige niet geweld aanIk kan me dat namelijk voorstellen met mensen die 2 keer gaan deze week.
Nergens voor, het is een typisch Nederlands compromissen bouwerk wat daardoor eignelijk nergens voor voldoet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Best grappig eigenlijk. Voor voetbal is het stadion niet geschikt omdat het gras niet kan groeien en voor concerten ook niet omdat het geluid zo slecht is.
Waar is het dan goed voor?!
Maar als je gaat kijken naar de gemiddelde leeftijd van die "op-de-stoepliggers", dan is die een stuk lager dan die van de rest van de toeschouwers. Het is volgens mij een fase. Zwelgen in je eigen superfan-schap, zoiets. Dat dweperige is niet alleen persoons-, maar ook leeftijdsgebonden. Gemiddeld genomen dan, natuurlijk heb je ook veertigers die nog steeds als een puber staan te krijsen zodra ze een glimp van Bono opvangen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De vraag was: doet een volgend concert het gevoel van de vorige niet geweld aan[...]Toen ik gisteren al die mensen op de grond zag liggen te wachten tot de poorten opengingen al om een uur of 12.00 uur (wij gingen eerst nog de stad in tot een uur of 17.00) dacht ik: die mensen beleven het toch anders dan ik terwijl ik me niet kan voorstellen dat ik me minder vermaakt heb dan hun.
Doe dat dan ff tijdens een thuiswedstrijd van de neuzen tegen psv.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nergens voor, het is een typisch Nederlands compromissen bouwerk wat daardoor eignelijk nergens voor voldoet.
Ik zeg, bom erop.
ik stel voor om al die zelfmoordmaniaken erin op te sluiten en hun ding te laten doen :-)quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Best grappig eigenlijk. Voor voetbal is het stadion niet geschikt omdat het gras niet kan groeien en voor concerten ook niet omdat het geluid zo slecht is.
Waar is het dan goed voor?!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef bonootje het volgende:
wij vonden het superrrrr !!!!! bono als vanouds .... the edge met zijn knalscherpe gitaar ..hmmmm kippevel... het was er trouwens bloedverziekend warm daar binnen ( fijn zo'n dak op een stadion) maar heb toch een paar keer kippevel gehad van de muziek zoooo heerlijk helemaal
gaaf ....
greetzzz ro
p.s. volgende keer weer in de Kuip hé jongens
Hoe was het geluid in vak 425?????quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:33 schreef Maraca het volgende:
Zat in vak 425 en had een prima uitzichtOp het scherm dan.. Bono leek net een klein stipje
//
Mijn foto's
http://www.spammersheaven.nl/viewtopic.php?t=8860
Okeeee.....quote:ik heb nog U2 tickets. deze zijn voor 13 juli a.s. te Amsterdam ArenA. het zijn zitplaatsen in vak 407. dit is recht tegenover het podium zodat je alles supergoed kan zien. en dat is bij een spektakel concert als dat van U2 wel nodig.
kosten: ¤ 180,- per kaart
Probeer die nog maar kwijt te raken voor die prijs als er nog makkelijk kaarten te krijgen zijn via de officiele kanalenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef Waxxer het volgende:
Okeeee.....
Nog steeds? Dus ik kan van het weekend nog een keer?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Probeer die nog maar kwijt te raken voor die prijs als er nog makkelijk kaarten te krijgen zijn via de officiele kanalen![]()
Stelletje sukkels....
Ik zat in het vak ernaast 424 en vond het nog wel meevallen, kon Bono redelijk goed verstaan tijdens zijn preken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef mvroegin het volgende:
[..]
Hoe was het geluid in vak 425?????
Nee, die is van Bonootje!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé Waxxer! Is dat jouw tattooage? Want degene die die tattoo op d'r rug had zat bij ons in de rij.
Waarom wil je het veld zien?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef FireFoz het volgende:
mijn zus zat in 401 geloof ik en die kon helemaal niks zien als ze zat of stond!! echt belachelijk...ze zaten helemaal bovenin, en je had gewoon geen zicht op het veld vanaf daar.
podium bedoel ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom wil je het veld zien?
Als je het podium maar ziet, dat lijk me het belangrijkst
Klopt niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Hoorde gisteren van iemand dat het live op yorin fm is uitgezonden, weet iemand of dat klopt?
Sorry hoor, maar daar geloof ik weinig van dat je vanaf die plek het podium niet kon zien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef FireFoz het volgende:
[..]
podium bedoel ik
Dat kan nooit kloppen, ze zat vast in 409?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef FireFoz het volgende:
mijn zus zat in 401 geloof ik en die kon helemaal niks zien als ze zat of stond!! echt belachelijk...ze zaten helemaal bovenin, en je had gewoon geen zicht op het veld vanaf daar. toen zijn ze gaan klagen en mochten ze ergens anders zitten...echt belachelijk dat ze die plaatsen gewoon verkopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |