abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28797093
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Best grappig eigenlijk. Voor voetbal is het stadion niet geschikt omdat het gras niet kan groeien en voor concerten ook niet omdat het geluid zo slecht is.

Waar is het dan goed voor?!
ik stel voor om al die zelfmoordmaniaken erin op te sluiten en hun ding te laten doen :-) 2 vliegen in 1 klap

greetzzzz ro
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
pi_28797140
Blijf ff ontopic
pi_28797288
wij vonden het superrrrr !!!!! bono als vanouds .... the edge met zijn knalscherpe gitaar ..hmmmm kippevel... het was er trouwens bloedverziekend warm daar binnen ( fijn zo'n dak op een stadion ) maar heb toch een paar keer kippevel gehad van de muziek zoooo heerlijk helemaal
gaaf ....

greetzzz ro

p.s. volgende keer weer in de Kuip hé jongens
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
pi_28797357
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef bonootje het volgende:
wij vonden het superrrrr !!!!! bono als vanouds .... the edge met zijn knalscherpe gitaar ..hmmmm kippevel... het was er trouwens bloedverziekend warm daar binnen ( fijn zo'n dak op een stadion ) maar heb toch een paar keer kippevel gehad van de muziek zoooo heerlijk helemaal
gaaf ....

greetzzz ro

p.s. volgende keer weer in de Kuip hé jongens

donderdag 14 juli 2005 @ 12:51:30 #285
31609 mvroegin
You are gonna tell me.
pi_28797467
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:33 schreef Maraca het volgende:
Zat in vak 425 en had een prima uitzicht Op het scherm dan.. Bono leek net een klein stipje

//

Mijn foto's

http://www.spammersheaven.nl/viewtopic.php?t=8860
Hoe was het geluid in vak 425?????
When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
pi_28797530
quote:
ik heb nog U2 tickets. deze zijn voor 13 juli a.s. te Amsterdam ArenA. het zijn zitplaatsen in vak 407. dit is recht tegenover het podium zodat je alles supergoed kan zien. en dat is bij een spektakel concert als dat van U2 wel nodig.

kosten: ¤ 180,- per kaart
Okeeee.....
pi_28797625
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef Waxxer het volgende:

Okeeee.....
Probeer die nog maar kwijt te raken voor die prijs als er nog makkelijk kaarten te krijgen zijn via de officiele kanalen

Stelletje sukkels....
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:57:02 #288
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28797679
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Probeer die nog maar kwijt te raken voor die prijs als er nog makkelijk kaarten te krijgen zijn via de officiele kanalen

Stelletje sukkels....
Nog steeds? Dus ik kan van het weekend nog een keer?
pi_28797942
heej Murray.. ik leen even de poster op de eerste pagina van dit topic
pi_28798665
mijn zus zat in 401 geloof ik en die kon helemaal niks zien als ze zat of stond!! echt belachelijk...ze zaten helemaal bovenin, en je had gewoon geen zicht op het veld vanaf daar. toen zijn ze gaan klagen en mochten ze ergens anders zitten...echt belachelijk dat ze die plaatsen gewoon verkopen!
pi_28798835
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef mvroegin het volgende:

[..]

Hoe was het geluid in vak 425?????
Ik zat in het vak ernaast 424 en vond het nog wel meevallen, kon Bono redelijk goed verstaan tijdens zijn preken.
pi_28798972
Hé Waxxer! Is dat jouw tattooage? Want degene die die tattoo op d'r rug had zat bij ons in de rij.
pi_28799027
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé Waxxer! Is dat jouw tattooage? Want degene die die tattoo op d'r rug had zat bij ons in de rij.
Nee, die is van Bonootje! Ik durf daar niet aan, tatoëren...
pi_28799353
Heeft bonootje die op d'r rug laten zetten nog niet zo lang geleden toevallig dan?
Ik had die vriendin bij 'die eigenlijk niets om rock gaf' (en wel mee naar Rammstein gaan enzo).

yeah right! Ze is nogal snel met d'r uitspraken. Ik denk dat ze na gisteravond ook wel fan is. Ze was zó onder de indruk.
pi_28799387
Ik vond het geluid gisteren véél beter dan in het gelredome.
Heeft ook veel te maken met waar je zit of staat denk ik.
Het concert en de sfeer waren gisteren gewoon geweldig
Hoorde gisteren van iemand dat het live op yorin fm is uitgezonden, weet iemand of dat klopt?
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28799443
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef FireFoz het volgende:
mijn zus zat in 401 geloof ik en die kon helemaal niks zien als ze zat of stond!! echt belachelijk...ze zaten helemaal bovenin, en je had gewoon geen zicht op het veld vanaf daar.
Waarom wil je het veld zien?

Als je het podium maar ziet, dat lijk me het belangrijkst
pi_28799536
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom wil je het veld zien?

Als je het podium maar ziet, dat lijk me het belangrijkst
podium bedoel ik
pi_28799545
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

Hoorde gisteren van iemand dat het live op yorin fm is uitgezonden, weet iemand of dat klopt?
Klopt niet.

Ze hebben alleen de aankomst van het vliegtuig van de band uitgezonden.
pi_28799675
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef FireFoz het volgende:

[..]

podium bedoel ik
Sorry hoor, maar daar geloof ik weinig van dat je vanaf die plek het podium niet kon zien.
Dat vak is bijna recht voor het podium.

Je zou in dat vak ongeveer dit zicht moeten hebben

pi_28799755
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef FireFoz het volgende:
mijn zus zat in 401 geloof ik en die kon helemaal niks zien als ze zat of stond!! echt belachelijk...ze zaten helemaal bovenin, en je had gewoon geen zicht op het veld vanaf daar. toen zijn ze gaan klagen en mochten ze ergens anders zitten...echt belachelijk dat ze die plaatsen gewoon verkopen!
Dat kan nooit kloppen, ze zat vast in 409?
  donderdag 14 juli 2005 @ 13:50:14 #301
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28799756
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar daar geloof ik weinig van dat je vanaf die plek het podium niet kon zien.
Dat vak is bijna recht voor het podium.

Je zou in dat vak ongeveer dit zicht moeten hebben

[afbeelding]
Ik vroeg me wel af of er nog mensen waren die tegen die grote 'hangbak' waarin de licht-technici zaten aan hebben gekeken... was nogal een fors uitgevallen bak en kan me niet voorstellen dat niemand daar last van heeft gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')