ik stel voor om al die zelfmoordmaniaken erin op te sluiten en hun ding te laten doen :-)quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Best grappig eigenlijk. Voor voetbal is het stadion niet geschikt omdat het gras niet kan groeien en voor concerten ook niet omdat het geluid zo slecht is.
Waar is het dan goed voor?!
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef bonootje het volgende:
wij vonden het superrrrr !!!!! bono als vanouds .... the edge met zijn knalscherpe gitaar ..hmmmm kippevel... het was er trouwens bloedverziekend warm daar binnen ( fijn zo'n dak op een stadion) maar heb toch een paar keer kippevel gehad van de muziek zoooo heerlijk helemaal
gaaf ....
greetzzz ro
p.s. volgende keer weer in de Kuip hé jongens
Hoe was het geluid in vak 425?????quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:33 schreef Maraca het volgende:
Zat in vak 425 en had een prima uitzichtOp het scherm dan.. Bono leek net een klein stipje
//
Mijn foto's
http://www.spammersheaven.nl/viewtopic.php?t=8860
Okeeee.....quote:ik heb nog U2 tickets. deze zijn voor 13 juli a.s. te Amsterdam ArenA. het zijn zitplaatsen in vak 407. dit is recht tegenover het podium zodat je alles supergoed kan zien. en dat is bij een spektakel concert als dat van U2 wel nodig.
kosten: ¤ 180,- per kaart
Probeer die nog maar kwijt te raken voor die prijs als er nog makkelijk kaarten te krijgen zijn via de officiele kanalenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:53 schreef Waxxer het volgende:
Okeeee.....
Nog steeds? Dus ik kan van het weekend nog een keer?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Probeer die nog maar kwijt te raken voor die prijs als er nog makkelijk kaarten te krijgen zijn via de officiele kanalen![]()
Stelletje sukkels....
Ik zat in het vak ernaast 424 en vond het nog wel meevallen, kon Bono redelijk goed verstaan tijdens zijn preken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef mvroegin het volgende:
[..]
Hoe was het geluid in vak 425?????
Nee, die is van Bonootje!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:31 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé Waxxer! Is dat jouw tattooage? Want degene die die tattoo op d'r rug had zat bij ons in de rij.
Waarom wil je het veld zien?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef FireFoz het volgende:
mijn zus zat in 401 geloof ik en die kon helemaal niks zien als ze zat of stond!! echt belachelijk...ze zaten helemaal bovenin, en je had gewoon geen zicht op het veld vanaf daar.
podium bedoel ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom wil je het veld zien?
Als je het podium maar ziet, dat lijk me het belangrijkst
Klopt niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Hoorde gisteren van iemand dat het live op yorin fm is uitgezonden, weet iemand of dat klopt?
Sorry hoor, maar daar geloof ik weinig van dat je vanaf die plek het podium niet kon zien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:44 schreef FireFoz het volgende:
[..]
podium bedoel ik
Dat kan nooit kloppen, ze zat vast in 409?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:23 schreef FireFoz het volgende:
mijn zus zat in 401 geloof ik en die kon helemaal niks zien als ze zat of stond!! echt belachelijk...ze zaten helemaal bovenin, en je had gewoon geen zicht op het veld vanaf daar. toen zijn ze gaan klagen en mochten ze ergens anders zitten...echt belachelijk dat ze die plaatsen gewoon verkopen!
Ik vroeg me wel af of er nog mensen waren die tegen die grote 'hangbak' waarin de licht-technici zaten aan hebben gekeken... was nogal een fors uitgevallen bak en kan me niet voorstellen dat niemand daar last van heeft gehad...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar daar geloof ik weinig van dat je vanaf die plek het podium niet kon zien.
Dat vak is bijna recht voor het podium.
Je zou in dat vak ongeveer dit zicht moeten hebben
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |