Dat doen ze al sinds de start van de tour in de VS.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:34 schreef Mister_Slide het volgende:
Hebben ze dat al eerder gedaan, of hadden we de primeur?
Okquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat doen ze al sinds de start van de tour in de VS.
Ik ken het. Ben dan wel niet naar U2 geweest maar wel naar verschillende andere concerten. De sfeer en de muziek zelf maken een avond dan vaak meer dan de kwaliteit van het geluid. Het zelfde bij houseparties. Daar is het ook zo verschillend qua geluidskwaliteit. Maar ook ik zou die iets mindere geluidskwaliteit graag voor lief hebben genomen bij U2!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vond het geluid over het algemeen best goed (naar ArenA maatstaven). Volgens mij hangt 't erg af van waar je zat/stond.
Vier jaar geleden in Arnhem vond ik 't minder goed.
Maar The Fly en Zoo Station waren inderdaad echt onder de maat.. het was gewoon een gigantische muur van heleboel herrie die op je afkwam
Maarja..
Ik vergeet altijd heel snel de negatieve dingen
ik had dus veldkaarten en ik ben het veld overgegaan om te kijken of het ergens nog acceptabel was. Ben vrij vooraan begonnen, toen naar het midden en op het eind achteraan. Maar echt waar, het was janken. een ieder die vorige week bij coldplay is geweest zal kunnen beamen dat dat zoveel transparanter klonk. daar hoorde je nog nuances, hier helemaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vond het geluid over het algemeen best goed (naar ArenA maatstaven). Volgens mij hangt 't erg af van waar je zat/stond.
Vier jaar geleden in Arnhem vond ik 't minder goed.
Maar The Fly en Zoo Station waren inderdaad echt onder de maat.. het was gewoon een gigantische muur van heleboel herrie die op je afkwam
Maarja..
Ik vergeet altijd heel snel de negatieve dingen
Ja!quote:
quote:wij zagen ze vanaf wij zaten al al lopen backstage
Waar ik een mooi plekje had gevonden. Stonden 15-20 meter van dat podium af, echt werelds. Voor de rest een topdag gehad ... weinig zin om alles nu nog te gaan typen, duik mijn nest maar eens inquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef Murray het volgende:
[..]
- Tip voor iedereen op het veld: Ga links staan als je Bono en Edge op de catwalk wil zien, edge heb ik helemaal niet op de rechtercatwalk gezien.
heb je het nu over die dudequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:52 schreef Murray het volgende:
Oh, en er is absoluut geen DVD opgenomen.
Heb het nog even aan Paul McGuinness gevraagd, en die bevestigde dat..
Nah, zag hem direct na het begin vlak voor m'n voor m'n neus lopen, hij ging waarschijnlijk bier halen. Heb hem niet meer naar boven zien komen trouwens. Volgens mij heb ik ook nog wat dochters van Bono zien lopen, konden ze zo maar eens geweest zijn.
En de gozer met dat blonde mokkeltje die backstage stonden, was dat die roger van Intwine?
En waarom ga je tijdens Running to stand still, tijdens dat halleluja gedeelte keihard roepen dat ze zin in bier hebt?![]()
Of waarom ga je, als je helemaal vooraan staat van het veld af als het concert net 30 seconden oud is?
hahaha ach kom nou toch. Vreselijk slecht concert van het oliedomme popje die na elk nummer 10 minuten een nieuw prinsesse-pakje aan moet trekkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef trigt013 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik was als gezelschap mee met mijn vriendin naar Mariah Carey. Maar deze dame kan een hele goede liveshow neerzetten. Begint op tijd en hoeft nummers niet tweemaal te zingen.
En ik wou alleen aangeven dat ik vergelijkings materiaal heb.
Nee als je smaak hebt ga je naar North Sea Jazzquote:Op donderdag 14 juli 2005 06:48 schreef err het volgende:
[..]
Beter dan U2 zegt ie dan.een klein beetje smaak is wel gewenst als je naar U2 gaat
Als je dan al naar de Rolling Stones, Mariah Carey etc. bent geweest zou je toch moeten weten dat ze met aanvang het voorprogramma bedoelen want anders ben je gewoon een stomme zak.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:23 schreef trigt013 het volgende:
4. 18:00 op de kaartjes zetten en om 21:00 beginnen. Een belediging van je fans
WOooooowquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:48 schreef TETSU het volgende:
Hier een tweetal foto's gemaakt met mijn ixus40.
Het was echt enorm heftig gisteren. Ik zat in vak 424.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal ook zwaaienquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:37 schreef Idril-2 het volgende:
Kijk eens hierboven, verslag van Murray die zat in 419 en kon de helft van het podium niet zien![]()
Maar je kunt dus gewoon heen en weer lopen, dan zoek je toch een beter plekje
Wij zitten in 128 of 129, ik zal naar je zwaaien
En Waxxer, waar zit jij dan?
Kan ik me voorstellen, hij weet hoe eng ik benquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:54 schreef no1uknow het volgende:
Waxxer zit recht tegenover mij
Ik zeg niet welk vak, want dat vind ie niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |