abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28789093
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:34 schreef Mister_Slide het volgende:

Hebben ze dat al eerder gedaan, of hadden we de primeur?
Dat doen ze al sinds de start van de tour in de VS.
pi_28789111
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat doen ze al sinds de start van de tour in de VS.
Ok

Gelukkig was ik dus niet helemaal verpest door de spoilers
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  donderdag 14 juli 2005 @ 01:39:04 #163
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28789137
mag ik even zeggen dat het geluid echt compleet kut was! Ik had veldkaarten, de duurste dus en dan mag je wel wat verwachten. Maar welke idioot bij Mojo het in zijn hoofd haalt om zo een groep in de Arena neer te zetten moet zich diep schamen. De vorige tour, met U2 in Gelredome, was het geluid zoveel beter. Ook vergeleken met Coldplay vorige week, mijn god, wat klonk dat goed, helder en transparant vergeleken met deze geluidsbrij.
Ik heb de 'preken' van Bono ook niet kunnen verstaan. Heb gemist dat hij Theo van Gogh genoemd heeft, kon nog net volgen dat Anton Corbijn vandaag jarig is.
Vooral bij de nummers van Achtung baby, die wat 'zwaarder' en 'electronischer' zijn was het echt om te janken. The Fly is een van mijn allerfavorietste nummers maar het was vanavond echt een dieptepunt. Ik heb genoten van de sfeer, van de show en de intensiteit. Maar het geluid.... MOJO, je moet je schamen!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_28789191
Ik vond het geluid over het algemeen best goed (naar ArenA maatstaven ). Volgens mij hangt 't erg af van waar je zat/stond.
Vier jaar geleden in Arnhem vond ik 't minder goed.
Maar The Fly en Zoo Station waren inderdaad echt onder de maat.. het was gewoon een gigantische muur van heleboel herrie die op je afkwam

Maarja..

Ik vergeet altijd heel snel de negatieve dingen
  donderdag 14 juli 2005 @ 01:45:07 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_28789288
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vond het geluid over het algemeen best goed (naar ArenA maatstaven ). Volgens mij hangt 't erg af van waar je zat/stond.
Maar The Fly en Zoo Station waren inderdaad echt onder de maat.. het was gewoon een gigantische muur van heleboel herrie die op je afkwam

Maarja..

Ik ken het. Ben dan wel niet naar U2 geweest maar wel naar verschillende andere concerten. De sfeer en de muziek zelf maken een avond dan vaak meer dan de kwaliteit van het geluid. Het zelfde bij houseparties. Daar is het ook zo verschillend qua geluidskwaliteit. Maar ook ik zou die iets mindere geluidskwaliteit graag voor lief hebben genomen bij U2!

pi_28789353
Ik hoop wel dat ze de volgende keer weer in de kuip staan

Nu maar eens naar bed

Morgen moet ik weer om kwart voor 7 opstaan

Jeej

Hopelijk zijn er dan een hoop foto's en misschien wel een lekker bootleg te vinden
pi_28789441
Ja, geluid was niet echt super nee. Toen ze begonnen dacht ik echt ff naar de stadionspeaker te luisteren maar heb me er daarna niet echt heel erg meer aan gestoord. De sfeer was echt super.
pi_28789546
Anton Corbijn was niet vandaag jarig, maar een week of 5 geleden. De laatste concerten verzint Bono steeds een excuus om Happy Birthday te kunnen zingen, nu was dit dus dat Anton Corbijn dit jaar jarig is geweest.

Ik zat trouwens in vak 428 (helemaal achteraan dus) en het geluid was wel behoorlijk schel maar ik kon Bono verder wel goed verstaan. In Gelsenkirchen was het geluid wel beter moet ik zeggen.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
  donderdag 14 juli 2005 @ 02:04:43 #169
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28789637
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Mister_Slide het volgende:

Maarja..

ik had dus veldkaarten en ik ben het veld overgegaan om te kijken of het ergens nog acceptabel was. Ben vrij vooraan begonnen, toen naar het midden en op het eind achteraan. Maar echt waar, het was janken. een ieder die vorige week bij coldplay is geweest zal kunnen beamen dat dat zoveel transparanter klonk. daar hoorde je nog nuances, hier helemaal niet.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_28789652
* thuis is *
  donderdag 14 juli 2005 @ 02:08:54 #171
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_28789700
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 02:05 schreef Murray het volgende:
* thuis is *
blij is?
pi_28789774
Oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh ik hoorde dus wat via de tel.....

Wat grappig dat de Fokkers nu opeens zo binnendruppelen!

Hohooooiiii Vertel vertel!!!

En hoe was de reis naar Assen??

En was Almere nog een beetje te vinden of gaat de wekker alweer gauw??

pi_28790015
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 02:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

blij is?
Ja!

Zat even dit topic door te lezen.

Ik ben doodop, een erg samenhangend verhaal zal dit niet worden:

- Zat in vak 119, kon de helft van het scherm niet zien. Dat was balen . Maar de band op zich was wel lekker dichtbij. Zat alleen vooraan, dus naar de videoschermen boven kijken was ook niet echt fijn ivm nek.

- Kaiser Chiefs waren goed!

- The Killers vond ik wat minder, ze hebben op zich wel de betere nummers maar KC waren energieker imho.

- Vanaf ongeveer half 9 zwol het gejoel in de Arena aan steeds als er een nummer afgelopen was... 'zouden ze nou opkomen? ' Iedereen staan, erg zenuwachtig doen enzo.. leuk!

- 5 voor negen: The Arcade Fire - Wake Up! Iedereen die u2 een beetje gevolgd heeft de laatste tijd wist dat ze tijdens dit nummer komen. wij zagen ze vanaf wij zaten al al lopen backstage, ving een blik op van Bono, die er duidelijk zit in had gezien z'n lach en z'n zwaaien even snel. Was ff heel kort moment, maar wel erg tof: IK HAD BONO GEZIEN! En Adam z'n grijze haardos kon ik ook ontwaren in de stoet.

- Wat is Larry Mullen een klein mannetje. Ik wist dat Bono niet al te groot was, maar Larry mag er ook (niet) wezen.

- Tip voor iedereen op het veld: Ga links staan als je Bono en Edge op de catwalk wil zien, edge heb ik helemaal niet op de rechtercatwalk gezien.

- Het geluid: Klonk op zich wel goed, alleen de stem van Bono niet. Hij zong wel goed, maar hij klonk als een hoogzingend meisjes, vooral bij 1e paar nummers viel 't mij erg op. Bij nummer als Sometimes enzo klonk het beter.

- ik kon alles wat Bono zei wel verstaan, las wat reacties dat 'ie z'n kop dicht moet houden, maar ik vond dat 'ie nog weinig zei... en alles wat 'ie zei was mooi. En gezien de reacties van de rest van de Arena steeds als 'ie wat zei is iedereen het met me eens.

- Die mobieltjes tijdens One. Dat was mooi. Sowieso was het geweldig om over het veld uit te kijken naar het pubiek, en verder de arena inkijken... Vooral tijdens Streets en With or Without you zag die hele menigte er echt geweldig uit... fantastisch om te zien..

[ Bericht 1% gewijzigd door Murray op 14-07-2005 02:36:10 ]
pi_28790128
- Hoogtepunten: Sometimes, Bullet the blue sky. With or Without you.

- Ik heb m'n trein met gemak gehaald. Tijdens Yahweh alvast naar boven gelopen, even een paar vakken verder gelopen voor de uitgang: Vertigo nog even snel meegepikt vanuit de vakingang, en daar klonk het potverdorie veel beter, en zag het er veeeeel spectaculairder uit!

Echt, kn kon mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik zo gek geweest ben om op m'n plek te blijven zitten! Je kan gewoon de halve arena doorlopen, en ergens op de 1e rijd gaan staan, of op een trap gaan staan.. niemand die je tegenhoud. :s

Direct naar vertigo kon ik dus meteen naar buiten lopen, duivendrecht is ook hoogstens maar een minuut of 8 lopen als je een beetje doorloopt. Ik ga zaterdag gewoon meer met de trein, auto durf ik ook niet aan, verging na afloop van de koppijn en was behoorlijk moe..
pi_28790147
quote:
wij zagen ze vanaf wij zaten al al lopen backstage

Dat klinkt écht goed..... Hoe chaotischer het verslag, hoe beter het concert imo!! Nog.... nog 1,5 nachtje slapen......
pi_28790193
Geweldig concert! Hele mooie momenten en een goede sfeer. Running To Stand Still en One vond ik enkele van de mooiste momenten.
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
pi_28790195
Nou ja, ik heb eigenlijk wel behoorlijk wat minpunten ( ), maar het was echt fucking fantastisch!

Publiek deed en zong ook ontzettend mee, geweldig om te zien...
pi_28790216
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef Murray het volgende:

[..]

- Tip voor iedereen op het veld: Ga links staan als je Bono en Edge op de catwalk wil zien, edge heb ik helemaal niet op de rechtercatwalk gezien.
Waar ik een mooi plekje had gevonden. Stonden 15-20 meter van dat podium af, echt werelds. Voor de rest een topdag gehad ... weinig zin om alles nu nog te gaan typen, duik mijn nest maar eens in
pi_28790283
Oh, en er is absoluut geen DVD opgenomen.

Heb het nog even aan Paul McGuinness gevraagd, en die bevestigde dat..

Nah, zag hem direct na het begin vlak voor m'n voor m'n neus lopen, hij ging waarschijnlijk bier halen. Heb hem niet meer naar boven zien komen trouwens. Volgens mij heb ik ook nog wat dochters van Bono zien lopen, konden ze zo maar eens geweest zijn.

En de gozer met dat blonde mokkeltje die backstage stonden, was dat die roger van Intwine?

En waarom ga je tijdens Running to stand still, tijdens dat halleluja gedeelte keihard roepen dat ze zin in bier hebt?
Of waarom ga je, als je helemaal vooraan staat van het veld af als het concert net 30 seconden oud is?
  donderdag 14 juli 2005 @ 04:10:55 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_28790720
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 02:52 schreef Murray het volgende:
Oh, en er is absoluut geen DVD opgenomen.

Heb het nog even aan Paul McGuinness gevraagd, en die bevestigde dat..

Nah, zag hem direct na het begin vlak voor m'n voor m'n neus lopen, hij ging waarschijnlijk bier halen. Heb hem niet meer naar boven zien komen trouwens. Volgens mij heb ik ook nog wat dochters van Bono zien lopen, konden ze zo maar eens geweest zijn.

En de gozer met dat blonde mokkeltje die backstage stonden, was dat die roger van Intwine?

En waarom ga je tijdens Running to stand still, tijdens dat halleluja gedeelte keihard roepen dat ze zin in bier hebt?
Of waarom ga je, als je helemaal vooraan staat van het veld af als het concert net 30 seconden oud is?
heb je het nu over die dude
pi_28790732
Ja was te gek, we stonden backstage, ook leuk...
  donderdag 14 juli 2005 @ 06:48:46 #182
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_28790888
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef trigt013 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik was als gezelschap mee met mijn vriendin naar Mariah Carey. Maar deze dame kan een hele goede liveshow neerzetten. Begint op tijd en hoeft nummers niet tweemaal te zingen.

En ik wou alleen aangeven dat ik vergelijkings materiaal heb.
hahaha ach kom nou toch. Vreselijk slecht concert van het oliedomme popje die na elk nummer 10 minuten een nieuw prinsesse-pakje aan moet trekken
Beter dan U2 zegt ie dan.een klein beetje smaak is wel gewenst als je naar U2 gaat
  donderdag 14 juli 2005 @ 07:42:21 #183
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_28791007
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 06:48 schreef err het volgende:

[..]
Beter dan U2 zegt ie dan.een klein beetje smaak is wel gewenst als je naar U2 gaat
Nee als je smaak hebt ga je naar North Sea Jazz
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_28791166
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:23 schreef trigt013 het volgende:
4. 18:00 op de kaartjes zetten en om 21:00 beginnen. Een belediging van je fans
Als je dan al naar de Rolling Stones, Mariah Carey etc. bent geweest zou je toch moeten weten dat ze met aanvang het voorprogramma bedoelen want anders ben je gewoon een stomme zak.
Ik ben het wel eens met je punt over het politiek gelul

Geluid was in het midden net te doen maar nou hoor ik links even wat minder. Ik vond het gewoon helemaal te gek! Die gasten weten gewoon hoe ze een show moeten geven. En het blijft apart hoe ik zie dat Bono gewoon 3e generatie's dames aan het glijen brengt, al voel ik er zelf weinig voor

Maar die Arena mogen ze met de grond gelijk maken Wat een galmbak, wat een broeikas
pi_28791236
Heeft dan echt niemand meer een kaartje over voor vrijdag of zaterdag !?
pi_28791509
Wieeh, ik ga morgen !!!
Zitten geloof ik in 428, helemaal tegenover het podium. Maar dat mag de pret niet drukken...

Vorige week bij Coldplay stonden we wel helemaal vooraan...

Ga vanavond al ergens stappen in Amsterdam dan ergens pitten en morgen naar U2
pi_28791562
ik ben gsiter ook geweest, man man man wat was het gaaf ! Ik wil nog een keer! Helaas geen kaartjes....bovendien ben ik een beetje huiverig voor kaartjes via internet kopen ivm echtheid :/
Het publiek was ook super imo ik zat in vak 402
pi_28791679
IK WIL GODALLEMACHTIG FOTO'S ZIEN!!!!!!
NU
FOTOS
METEEN
DIT GAAT ZO VET WORDEN

WAXXERRR
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:07:34 #189
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_28791684
*Leine//Kirke the day after*

Piep in mijn oren! Toch doppen mee moeten nemen.

Het geluid was idd niet zoals het zou moeten, maar 10 x beter dan ik had verwacht! Ik heb vorig jaar Simon en Garfunkel daar gezien, dat geluid was tranentrekkend slecht.
Het liefst zou ik ze een keer in de HMH willen zien, maar ja, dan moeten ze daar een half jaar iedere avond spelen willen ze alle fans bereiken!
Toch een van de beste concerten die ik ooit heb gezien, en zeker het grootste concert.

Achteraf gezien vind ik het toch wel erg goed dat ze zich zo richten op de politiek. Ze doen er iets super positiefs mee, dat pleit echt voor ze. Het was soms echt alsof je zat te kijken naar een grote kerkdienst, met duizenden lichtjes (het werd ook net donker buiten, prachtig) en grote stralen licht naar en van het podium.
*Hoewel Leine/Kirke wars is van iedere vorm van "georganiseerde religieuze beleving" heeft het toch indruk gemaakt*

Poeh.
'T best bewaarde geheim van Nederland
pi_28791697
Ik was er gisteren ook bij! Ik vond het een supershow.

Jammer dat het geluid zo slecht was. Wat Bono zei was nauwelijks te horen door de enorme echo. Het stukje over Theo van Gogh heb ik niet meegekregen!

Zeker voor herhaling vatbaar (al vond ik hun show die ik in Nijmegen jaren geleden gezien heb misschien iets beter)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_28791718
BTW Voor de mensen die al zijn geweest! Ik ga vrijdag en
Ik zit hier:

Valt er vanaf daar wat te zien?

Alvast bedankt!
pi_28792090
Kijk eens hierboven, verslag van Murray die zat in 419 en kon de helft van het podium niet zien
Maar je kunt dus gewoon heen en weer lopen, dan zoek je toch een beter plekje
Wij zitten in 128 of 129, ik zal naar je zwaaien
En Waxxer, waar zit jij dan?
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:48:46 #193
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_28792264
Hier een tweetal foto's gemaakt met mijn ixus40.
Het was echt enorm heftig gisteren. Ik zat in vak 424.

Just like the bunny!
pi_28792371
Waxxer zit recht tegenover mij
Ik zeg niet welk vak, want dat vind ie niet leuk
pi_28792385
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 09:48 schreef TETSU het volgende:
Hier een tweetal foto's gemaakt met mijn ixus40.
Het was echt enorm heftig gisteren. Ik zat in vak 424.

[afbeelding]

[afbeelding]
WOooooow
Fucking mooi gewoon
Bedankt voor de foto's!
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:55:36 #196
44906 merino
World of Sleepers
pi_28792403
Drankbars staan aan de zijkant van het stadion toch?
werkt dat beetje handig?

Vond het met de Stones toen het achteraan stond echt onmogelijk
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_28792409
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 09:37 schreef Idril-2 het volgende:
Kijk eens hierboven, verslag van Murray die zat in 419 en kon de helft van het podium niet zien
Maar je kunt dus gewoon heen en weer lopen, dan zoek je toch een beter plekje
Wij zitten in 128 of 129, ik zal naar je zwaaien
En Waxxer, waar zit jij dan?
Ik zal ook zwaaien
Kijk naar mn avatar, kan je me makkelijker herkennen
pi_28792417
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 09:54 schreef no1uknow het volgende:
Waxxer zit recht tegenover mij
Ik zeg niet welk vak, want dat vind ie niet leuk
Kan ik me voorstellen, hij weet hoe eng ik ben
pi_28792586
pi_28792741
bedankt voor de foto´s! Ik zat in vak 122 en was mijn camera vergeten!! hopelijk komen er nog meer foto´s!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')