Opnames van concerten zijn doorgaans van meerdere dagen... dan pikken ze van ieder liedje de beste versie eruit... Dus als ze opnemen doen ze dat ook alle dagen denk ik...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:58 schreef calvobbes het volgende:
Wat trouwens ook voor een DVD opname pleit zijn de volgspots die anders staan dan bij de eerdere concerten. Nu zijn ze in een bakje de lucht in getakeld, eerst stonden ze op een grote pilaar die links en rechts op het veld stonden.
Maar dat kan ook te maken hebben met ruimtegebrek en dat er in Amstedam de mogelijkheid is om dergelijke dingen op te takelen.
En nogmaals, als er DVD opnames zijn, dan zal dat pas van het vrijdag of zaterdag concert zijn denk ik
Dus niet getreurd als je vanavond niks ziet
Afgelopen mei hebben ze twee concerten opgenomen in Chicago, en dat terwijl ze daar vier avonden optradenquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:00 schreef Kos het volgende:
Opnames van concerten zijn doorgaans van meerdere dagen... dan pikken ze van ieder liedje de beste versie eruit... Dus als ze opnemen doen ze dat ook alle dagen denk ik...
Ok, kijk daar heb je de echte kennerquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Afgelopen mei hebben ze twee concerten opgenomen in Chicago, en dat terwijl ze daar vier avonden optraden
Je zou ons uit moeten lachenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:52 schreef Kos het volgende:
Ik voel me gewoon schuldig met die VIP-kaarten van mijn vriendin...
Een band waar ik, denk ik, nooit zoveel geld aan uit zou geven voor een kaartje... En dan zie ik mensen overnachten bij de Arena of voor de deur liggen van postkantoren etc. En ik kom straks aan, parkeer mijn auto gratis, ga ongeneerd een buffet af, kijk ff naar het concert en zuip me daarna ongans aan gratis drank...
sorry
JAA VRIJDAGquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nouhou.....![]()
Ze zijn gewoon écht goed!
Ik heb wel weer een naam opgebouwd zeg...![]()
![]()
Is U2 al in één of ander hotel trouwens?? Hotel Wientjes in Zwolle of de Beerekoele in Beltschutsloot?
En The Music niet missen hoor!!
VRRRRRIJDAG!!!!!!!!!
Richting een vriend in Bussum (auto parkerenquote:
Oooh okquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Richting een vriend in Bussum (auto parkeren). En die vriend tref ik pas om 15.00 uur op Duivendrecht. Dus ik sta niet vooraan
![]()
.
Ik denk het ook niet neequote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk ook niet dat ik helemaal vooraan kom te staan, maar ik ga mijn best doen voor goeie plekken iig.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:46 schreef twentemeisje het volgende:
Zuslief arriveerde vanochtend tegen 9 uur bij de Arena en voor ingang G stonden toen al een paar honderd mensen voor haar...
Verkocht! Veel plezier iedereen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:54 schreef ernie09 het volgende:
Door omstandigheden heeft een collega een kaartje over voor vrijdag.
15-07-05
Amsterdam Arena
Vak 422 (zitplaats dus)
rij 23
¤ 70,00 (kostprijs)
Wie het eerst kom, het eerst maalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |