Checkquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:07 schreef Sonja27 het volgende:
Iemand die contact heeft met de arena? Tis hier vlakbij ben best benieuwd. Mijn pa was op zijn werk in de pauze even een rondje arena aan het doen en vond het er maar druk en vroeg zich af of het concert soms in de middag was omdat er al zoveel mensen waren en hij zag allemaal kraampjes met invertico t-shirts!![]()
Vanaf hoelaat stond hij in de rij?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:09 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg vanmiddag om een uur of vijf een smsje van een vriend die erin was geslaagd helemaal vooraan te komen, maar vloekte omdat het dak van de Arena dicht zat. Dat zal idd vrij warm zijn geweest maar misschien was het nog wel erger geweest als ze het dak wel open hadden gedaan
Nounounounounounou, wil je die taal voor je houden???quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
BLERGH, die ouwe rot nummers, van die ouwe lullen
![]()
Waarmee ik overigens niet bedoel dat seks een enorm essentieel punt in mijn leven is (lees: ik ben géén slet) hoor!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
ggggggggggggggggeeeeeiiilllllll......... liever 1x u2 dan 20 keer seks, echt............
je kan ook een vriendin hebben en dagelijks zien..quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waarmee ik overigens niet bedoel dat seks een enorm essentieel punt in mijn leven is (lees: ik ben géén slet) hoor!!
Haha ja idd, maarja, ik dacht, dit is een U2 topic en ik en over seks praten is voor jullie vast Too Much Info, vandaar....quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef T-H het volgende:
[..]
je kan ook een vriendin hebben en dagelijks zien..
anyway, belangrijker: wat is er in de Arena aan het gebeuren nu, vertel meer![]()
Ik ga vrijdag!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef T-H het volgende:
hm, dan had ik het toch goed begrepenAnyway, laat ook wat een verassing, ik ga zaterdag. Ga jij er trouwens ook heen? Ik ben te lui om terug te lezen
Gaat helemaal lukken, je hoort wel van me Zaterdag ochtendquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:21 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. Geen idee of het gelukt is. Mocht ik niet online zijn dan kan je me ook mailen! Thanks!![]()
Ja!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef no1uknow het volgende:
I will follow is echt een strak nummer, hé waxxer!
Maarrrreeehhhh praktisch récht tegenover je!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Even ter informatie:
Ik ga vrijdag!
Ik heb DIT shirt aan: ('t zit op voorkant+achterkant)
[afbeelding]
Spreek me gerust is aan of geef een gil als je me ziet, Toppie![]()
Hier zit ik:
[afbeelding]
Geef het even door als je in hetzelfde vak zit (418) dan zie je me vast wel!![]()
![]()
Nu wil ik van jullie even weten waar jullie zitten/staan!![]()
"Mogelijk slecht zicht" kaarten?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maarrrreeehhhh praktisch récht tegenover je!!![]()
Nounounounouquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
"Mogelijk slecht zicht" kaarten?!
BTW Ik neem mn verrekijker mee, post ff een foto van je dan ga ik je zoeken
Of nog beter van je zus
Dat onthoudt ik wel![]()
ik zat al de hele dag te wachten op een NOS-bladzijde.. of zag ik hem steeds over het hoofd..quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef no1uknow het volgende:
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/7/13/130705_u2.html
En dan mediatheen rechts: Er is veel belangstelling voor de komst van U2
22.00 journaal Ned3 stukje Vertigo en I Will Follow.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:21 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb alleen in geen enkel journaal nog live beelden gezien want ze mochten niet filmen!
nee helemaal aan het eind na het weerquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:26 schreef Sonja27 het volgende:
Dat journaal heb ik volgens mij wel gezien, maar er kwam niets... zat het in het begin?
bron: U2.comquote:13.07.2005
Hot Date In Holland
Kaiser Chiefs, Killers, U2 - great way to open a three night stand in Amsterdam.
Bit of a treat for Dutch fans tonight, getting to see the incredibly energetic Kaiser Chiefs and then the deeply wonderful Killers... and all before the main attraction. (Incidentally, good to see Mark Stoermer, Killers bass man, wearing a vintage U2 'Boy' t-shirt under his jacket!)
The Amsterdam Arena - home to Ajax FC - is quite an intimate venue, round rather than long, and it also comes complete with glass roof. Bit of a greenhouse in fact, so at the end of a scorching summer day in Holland, this was going to be a hot gig whatever. Here's the set list - full report to follow.
Vertigo
I Will Follow
Electric Co.
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day
I Still Haven't Found What I'm Looking For
All I Want Is You
City of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes you Can't Make It On Your Own
Love and Peace
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky
Running To Stand Still
Pride In The Name of Love
Where The Streets Have No Name
One
Zoo Station
The Fly
With Or Without You
All Because of You
Yahweh
Vertigo
Stones en Mariaj Carey zetten ook 18.00 op het kaartje terwijl ze zelf om 21.00 beginnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:23 schreef trigt013 het volgende:
Ik vond het concert tegenvallen, waarom?
1. 25 jaar op de buhne en sommige nummers twee keer spelen. Big nono
2. Geen maximaal gebruik gemaakt van middelen en mogelijkheden
3. Te statisch op het podium, gebruik de ruimte die je heb.
4. 18:00 op de kaartjes zetten en om 21:00 beginnen. Een belediging van je fans
5. Teveel politiek gelul tussen de nummers door, ik kom voor een pop artiest.
Wie vind ik live wel goed? Rolling Stones, Red Hot Chili Peppers & Mariah Carey.
Ik ben afgelopen jaar ofzo naar Robbie Williams geweest. Daar was ook iets van sms gebeuren tijdens het concert.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:34 schreef Mister_Slide het volgende:
Die SMS-actie was ook wel tof
Alhoewel ik toch wat SBS6 gevoelens kreeg
Hebben ze dat al eerder gedaan, of hadden we de primeur?
Dat doen ze al sinds de start van de tour in de VS.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:34 schreef Mister_Slide het volgende:
Hebben ze dat al eerder gedaan, of hadden we de primeur?
Okquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat doen ze al sinds de start van de tour in de VS.
Ik ken het. Ben dan wel niet naar U2 geweest maar wel naar verschillende andere concerten. De sfeer en de muziek zelf maken een avond dan vaak meer dan de kwaliteit van het geluid. Het zelfde bij houseparties. Daar is het ook zo verschillend qua geluidskwaliteit. Maar ook ik zou die iets mindere geluidskwaliteit graag voor lief hebben genomen bij U2!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vond het geluid over het algemeen best goed (naar ArenA maatstaven). Volgens mij hangt 't erg af van waar je zat/stond.
Vier jaar geleden in Arnhem vond ik 't minder goed.
Maar The Fly en Zoo Station waren inderdaad echt onder de maat.. het was gewoon een gigantische muur van heleboel herrie die op je afkwam
Maarja..
Ik vergeet altijd heel snel de negatieve dingen
ik had dus veldkaarten en ik ben het veld overgegaan om te kijken of het ergens nog acceptabel was. Ben vrij vooraan begonnen, toen naar het midden en op het eind achteraan. Maar echt waar, het was janken. een ieder die vorige week bij coldplay is geweest zal kunnen beamen dat dat zoveel transparanter klonk. daar hoorde je nog nuances, hier helemaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vond het geluid over het algemeen best goed (naar ArenA maatstaven). Volgens mij hangt 't erg af van waar je zat/stond.
Vier jaar geleden in Arnhem vond ik 't minder goed.
Maar The Fly en Zoo Station waren inderdaad echt onder de maat.. het was gewoon een gigantische muur van heleboel herrie die op je afkwam
Maarja..
Ik vergeet altijd heel snel de negatieve dingen
Ja!quote:
quote:wij zagen ze vanaf wij zaten al al lopen backstage
Waar ik een mooi plekje had gevonden. Stonden 15-20 meter van dat podium af, echt werelds. Voor de rest een topdag gehad ... weinig zin om alles nu nog te gaan typen, duik mijn nest maar eens inquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef Murray het volgende:
[..]
- Tip voor iedereen op het veld: Ga links staan als je Bono en Edge op de catwalk wil zien, edge heb ik helemaal niet op de rechtercatwalk gezien.
heb je het nu over die dudequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:52 schreef Murray het volgende:
Oh, en er is absoluut geen DVD opgenomen.
Heb het nog even aan Paul McGuinness gevraagd, en die bevestigde dat..
Nah, zag hem direct na het begin vlak voor m'n voor m'n neus lopen, hij ging waarschijnlijk bier halen. Heb hem niet meer naar boven zien komen trouwens. Volgens mij heb ik ook nog wat dochters van Bono zien lopen, konden ze zo maar eens geweest zijn.
En de gozer met dat blonde mokkeltje die backstage stonden, was dat die roger van Intwine?
En waarom ga je tijdens Running to stand still, tijdens dat halleluja gedeelte keihard roepen dat ze zin in bier hebt?![]()
Of waarom ga je, als je helemaal vooraan staat van het veld af als het concert net 30 seconden oud is?
hahaha ach kom nou toch. Vreselijk slecht concert van het oliedomme popje die na elk nummer 10 minuten een nieuw prinsesse-pakje aan moet trekkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:34 schreef trigt013 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik was als gezelschap mee met mijn vriendin naar Mariah Carey. Maar deze dame kan een hele goede liveshow neerzetten. Begint op tijd en hoeft nummers niet tweemaal te zingen.
En ik wou alleen aangeven dat ik vergelijkings materiaal heb.
Nee als je smaak hebt ga je naar North Sea Jazzquote:Op donderdag 14 juli 2005 06:48 schreef err het volgende:
[..]
Beter dan U2 zegt ie dan.een klein beetje smaak is wel gewenst als je naar U2 gaat
Als je dan al naar de Rolling Stones, Mariah Carey etc. bent geweest zou je toch moeten weten dat ze met aanvang het voorprogramma bedoelen want anders ben je gewoon een stomme zak.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:23 schreef trigt013 het volgende:
4. 18:00 op de kaartjes zetten en om 21:00 beginnen. Een belediging van je fans
WOooooowquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:48 schreef TETSU het volgende:
Hier een tweetal foto's gemaakt met mijn ixus40.
Het was echt enorm heftig gisteren. Ik zat in vak 424.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal ook zwaaienquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:37 schreef Idril-2 het volgende:
Kijk eens hierboven, verslag van Murray die zat in 419 en kon de helft van het podium niet zien![]()
Maar je kunt dus gewoon heen en weer lopen, dan zoek je toch een beter plekje
Wij zitten in 128 of 129, ik zal naar je zwaaien
En Waxxer, waar zit jij dan?
Kan ik me voorstellen, hij weet hoe eng ik benquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:54 schreef no1uknow het volgende:
Waxxer zit recht tegenover mij
Ik zeg niet welk vak, want dat vind ie niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |