Nee ik weet het..daarom heb ik het ook steeds uitgesteld. Ben zelf gewoon heel druk op zoek enzo, maar ja, ik moet daar wel heen, wil ik eerst geld kunnen ontvangen mocht het nog niet lukken binnen een paar weken..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef Eilanden het volgende:
Verwacht daar niet al teveel van Clau, dat CWI...
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik werkTE 1 dag per week bij de TU en ik werk 4 dagen per week op een basisschool. Bij de TU was ik niet meer nodig en ze hebben me er na 13 jaar uitgegooid (met toestemming kantonrechter). Van mijn oude vakgroep heeft nooit iemand gevraagd hoe het met me ging en hoe nu verder want.. ik heb een eigen huis en de hypotheek zal toch betaald moeten worden!
Ik had tot februari 2006 de kans om een andere baan te vinden en na die tijd zou ik de WW ingaan want wie wil er nu een oud wijf voor één dag per week in dienst nemen. Ik werd erg moe van die gesprekken met P&O en heb toen zelf voorgesteld om mij uit te kopen (5800 euro bruto) en een wachtgeldregeling te krijgen plus begeleiding om te kijken welk werk geschikt voor mij zou zijn. En daar hebben ze nu in toegestemd en ik ben trots dat ik voor mezelf ben opgekomen en geprobeerd heb het onderste uit de kan te halen!
Ook fijn dat niemand eens informeert hoe het met je gaat, fijne betrokkenheidquote:
zolang ze 'r mond houdt best uit te houden iddquote:Op maandag 11 juli 2005 13:43 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Joss Stone gister op North Sea
Zucht
Paar prima plaatjes geschoten met m'n digicamquote:Op maandag 11 juli 2005 13:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
zolang ze 'r mond houdt best uit te houden idd
uitzendbureau heef toch altijd wel watquote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
Ik ooknou ja na mijn stage dan ... dan moet ik nog ergens anderhalve maand gaan werken...
Maar goed hoe ik dat voor elkaar ga krijgen weet ik nog niet...
Tja ik moet me daar maar eens gaan inschrijven denk ik...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
uitzendbureau heef toch altijd wel wat
je moet zowieso toch iets van 3200 euro hebben anders krijg je toch geen werk visumquote:Op maandag 11 juli 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik moet me daar maar eens gaan inschrijven denk ik...
ik probeer het eerst bij mijn stage / en partime werk..
er moet toch geld komen
Ja dat is wel zo .... maar goed niemand kijkt er naar.. en voordat ik mijn ticket betaal maak ik gewoon een kopie van mijn bankafschrift...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je moet zowieso toch iets van 3200 euro hebben anders krijg je toch geen werk visum
Jaquote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
goed voor jezelf opgekomen JM
weer een complete hools gemist dus ff wat vragen
slaapt MrD al?
neequote:zijn er al award nominaties?
neequote:is er al een volgende hool zwanger?
Leuk man!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
oja ik mag mee met de volgende TROS muziekfeest![]()
yeah .... lijkt me echt lachen achter de schermen te werken....
Gaaf !quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
quote:
werken? wat mot je doen?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
mensen bij het CWIquote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef clauwheee het volgende:
Appelsientje goed geregeld!
Zo, weer terug. Ingeschreven. U staat nu ingeschreven, de volgende stap is een gesprek met één van onze adviseurs. Ow, ik zie dat er volgende week donderdag pas tijd is om een afspraak met één van onze adviseurs te maken. Schikt het u dan?'
Euh, ja hoor, mutsje, ik heb namelijk geen werk!
wordt je juist lekker bruin van, zonnetje met windquote:Op maandag 11 juli 2005 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Zon is hier aanwezig, vergezeld met een redelijke wind... Jammer..
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Dan moet je ook maar niet in de buitenwijken van Nederland gaan wonen Clau![]()
Nou als ik mijn stagebegeleider moet geloven ... bier drinken op kosten van de TROSquote:
er gaat niets boven groningenquote:
quote:
De trein naar de rest van Nederland?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningwateeeeh?
Wat voor goede dingen komen er dan uit Groningen?En kom nou niet met FC Groningen aan
als ze er rondlopen maak dan een foto van de zusjes van Jan Smitquote:Op maandag 11 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou als ik mijn stagebegeleider moet geloven ... bier drinken op kosten van de TROS
En foto's nemen van de artiesten enzol... voor de internet site
Ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningwateeeeh?
Wat voor goede dingen komen er dan uit Groningen?En kom nou niet met FC Groningen aan
of noord-hollandquote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
wat gemeen van jullie beetje clauw pesten, er is namelijk nog wat ergers dan Groningen, Friesland namelijkgoldfrapp op MTV
Jossquote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/1821/img06986tj.th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/5278/img06955ut.th.jpg]afbeelding][/url]
Is goedquote:Op maandag 11 juli 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze er rondlopen maak dan een foto van de zusjes van Jan Smit
Nu kan ik weer beginnen over Gelderland en het mooie plaatsje Ermeloquote:
neuh K3 hoeft nie zoquote:Op maandag 11 juli 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is goedik zal kijken wat ik voor je kan doen
wil je nog foto's van K3 ?? daar hebben we er ook aardig wat van
Gelderlandquote:Op maandag 11 juli 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu kan ik weer beginnen over Gelderland en het mooie plaatsje Ermelomaar ik doe het niet
Ja ze was leuk gister. En niet alleen qua uiterlijkquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik had het over goede voorbeelden Clau!
rent heeeeeel snel weg van Clau
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ze was leuk gister. En niet alleen qua uiterlijkOptreden was goed vond ik, wel jammer dat het eerder eindigde omdat ze last van haar keel scheen te hebben. (Niets van gemerkt trouwens)
Ja Joss was top![]()
Uhm...Oeps....staat er toch ookquote:Op maandag 11 juli 2005 15:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Queen
je bedoelt bos zeker
ik had al een ander concert "Arne Jansen"![]()
jij ook alquote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef clauwheee het volgende:
Hmm weer een afwijzing. Weer te weinig ervaringWe keep searching
Heb er nu nog twee uit staan
Komt wel goed met mij toch? Voel me zo'n nietsnut..
binnenkort dance parade bij jullie daar in Zeeland hoor k netquote:Op maandag 11 juli 2005 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedereen muzikaal bezig geweest
Di-Rect, Guus en Bløf waren okay
Tuurlijk gaat het helemaal goed met je komen!! Kop op hoor.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef clauwheee het volgende:
aha okequote:Op maandag 11 juli 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, wij doen er dit jaar lekker niet aan mee...
Commercieel feestje waar alleen de organisator (lees concurrerende kroeg) beter van wordt...
er gaat toch nix boven de FFWD Heineken Dance Parade in Rotterdamquote:Op maandag 11 juli 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, wij doen er dit jaar lekker niet aan mee...
Commercieel feestje waar alleen de organisator (lees concurrerende kroeg) beter van wordt...
komen dan, k ga dit jaar voor het 5e jaar trouw naar rotterdamquote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest
Vorig jaar reed bij onze streetparade een truc van Kokorico mee, dat was genieten
Wat klinkt dat toch bekend....quote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik zoek ook niet alleen in 'mijn' branche. Volgens mij is dat helemaal kansloosquote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch bekend....
Daar had m'n vriendin ook al last van....
Gelukkig heeft ze werk in een andere branche....
misschien haalt dit je overquote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kom daar uberhaupt al niet zo graag
overloperquote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er gaat toch nix boven de FFWD Heineken Dance Parade in Rotterdam
quote:
Mijne? Ja hoor. Ik heb er weinig moeite mee. Slapen overdag gaat prima. 's Nachts opblijven is geen punt. Kan 's nachts ook redelijk studeren, dus dat scheelt ook wel. Alleen de de dag na de nachtdienstdag zeg maar is het alleen even zwaar, maar verder primaquote:Op maandag 11 juli 2005 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Bevalt de nieuwe dagindeling een beetje?
Hoeveel nachtdiensten draai je per week?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijne? Ja hoor. Ik heb er weinig moeite mee. Slapen overdag gaat prima. 's Nachts opblijven is geen punt. Kan 's nachts ook redelijk studeren, dus dat scheelt ook wel. Alleen de de dag na de nachtdienstdag zeg maar is het alleen even zwaar, maar verder prima
Hmm, de eerste week 2, 2 dagen vrij, 4.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoeveel nachtdiensten draai je per week?
oooow..quote:Op maandag 11 juli 2005 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm, de eerste week 2, 2 dagen vrij, 4.
Nu weer 2 achter elkaar, vrijdag weer. Het hangt er een beetje van af. Denk gemiddeld 3 per twee weken ofzo.
als iedereen zoals jou dacht zou de wereld veel beter zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Clau, dat van dat weinig ervaring vind ik ook zo dommmmm je komt toch net van school, enneh... ervaring moet je opbouwen, ze moeten het wel een kans geven heur
Jup..maar ja weet je, het is zo krom tegenwoordig. Ze vragen het liefst mensen van +/- 24/25 jaar, 3-5 jaar ervaring en een HBO-opleidingquote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Clau, dat van dat weinig ervaring vind ik ook zo dommmmm je komt toch net van school, enneh... ervaring moet je opbouwen, ze moeten het wel een kans geven heur
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef pascalheister het volgende:
als iedereen zoals jou dacht zou de wereld veel beter zijn
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als iedereen zoals ik dacht was er heel veel wel en heel veel niet![]()
Ik ben afgestudeerd in Communicatie, maar daar is hier weinig in te vinden..Mjah..ik wil heel graag in (provincie) Groningen blijven.. Maar zoek nu buiten dat ook voor werk als intercedente, heb nog een diploma boekhoudkundig medewerkerquote:Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zoek je clau?
Jupquote:
Dat is bij mij min of meer ook het geval. Maar ja als je hard doorwerkt en het werk ook nog goed doen zijn ze tevreden en heb je een goede referentie bij andere sollicitaties.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Jup
We schijnen wel erg snel te werken en hebben de hele achterstand weggewerkt...nu zijn we met iets anders bezig maar ik ben benieuwd voor hoe lang ze nog werk hebben...niet zo slim van ons dus![]()
Jup, dat is waarquote:Op maandag 11 juli 2005 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bij mij min of meer ook het geval. Maar ja als je hard doorwerkt en het werk ook nog goed doen zijn ze tevreden en heb je een goede referentie bij andere sollicitaties.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
wat gemeen van jullie beetje clauw pesten, er is namelijk nog wat ergers dan Groningen, Friesland namelijk
he we zijn dus collega'squote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Jup, dat is waar
En als ik op een andere functie zou solliciteren bij KPN telt het ook best zwaar mee dat je er al gewerkt hebt, dus wie weet.
Rayonmanager in Friesland bij een groot heftruckbedrijf geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:44 schreef MaxPower het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd welk serieus bedrijf daarop selecteerd (behalve de middenstand in de kleinere dorpjes)
Hmm ik denk dat Fries spreken dan alleen de doorslag geeft bij gelijke capaciteiten. Je moet dus wel de provincie in als rayonmanager en eerlijk gezegd is het dan toch wel handig als je Fries spreekt, of in ieder geval verstaat. (ik spreek overigens ook geen Fries, verstaan wel)quote:Op maandag 11 juli 2005 17:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Rayonmanager in Friesland bij een groot heftruckbedrijf geloof ik.
Ach ja..Fries is ook een echte taal hèquote:Op maandag 11 juli 2005 17:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat Fries spreken dan alleen de doorslag geeft bij gelijke capaciteiten. Je moet dus wel de provincie in als rayonmanager en eerlijk gezegd is het dan toch wel handig als je Fries spreekt, of in ieder geval verstaat. (ik spreek overigens ook geen Fries, verstaan wel)
Ik vind het discriminatie....quote:Op maandag 11 juli 2005 17:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat Fries spreken dan alleen de doorslag geeft bij gelijke capaciteiten. Je moet dus wel de provincie in als rayonmanager en eerlijk gezegd is het dan toch wel handig als je Fries spreekt, of in ieder geval verstaat. (ik spreek overigens ook geen Fries, verstaan wel)
De regering maakt wel vaker foutjes wat betreft de wetquote:Op maandag 11 juli 2005 17:51 schreef MaxPower het volgende:
Tja mensen, volgens de wet is Fries toch echt de 2e officiele taal van ons land... Verander eerst die wet maar eens voordat je daar over gaat zeuren...
Is het ook discriminatie als iemand wel met Microsoft Office overweg kan en de ander niet? Beide capaciteiten (zowel Fries spreken als met Office kunnen werken) zijn handig voor het uitvoeren van je functie. Dan neem je toch degene die daarin het beste is?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind het discriminatie....
Maar goed dat is ook maar mijn mening... (niet dat ik jou aanval)
En wie kiest die regering? (of laten we zeggen de volksvertegenwoordiging die die wetten goedkeurt...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:52 schreef Noca het volgende:
[..]
De regering maakt wel vaker foutjes wat betreft de wet![]()
het is dat de achterhoek kleiner is maar andersquote:Op maandag 11 juli 2005 17:51 schreef MaxPower het volgende:
Tja mensen, volgens de wet is Fries toch echt de 2e officiele taal van ons land... Verander eerst die wet maar eens voordat je daar over gaat zeuren...
Als dit meegenomen was in de verkiezingsprogramma's was het er nooit doorgekomen natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2005 17:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En wie kiest die regering? (of laten we zeggen de volksvertegenwoordiging die die wetten goedkeurt...![]()
Nee wat iedereen behoort gewoon met Nederlands in Nederland te kunnen werken... en office is een programma waarmee je werkt enz.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Is het ook discriminatie als iemand wel met Microsoft Office overweg kan en de ander niet? Beide capaciteiten (zowel Fries spreken als met Office kunnen werken) zijn handig voor het uitvoeren van je functie. Dan neem je toch degene die daarin het beste is?
Volgens mij hebben we ook nog een derde officiele taal, nedersaksisch oid wat uit die hoek komt... maar goed dat weet bijna niemand. En dat moesten we ook maar zo houdenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is dat de achterhoek kleiner is maar anders
Dat kan ook wel hoor. Maar als van 2 gelijke kanditaten er 1 Fries spreekt, en die in Friesland moet werken, is de keus toch eenvoudig?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee wat iedereen behoort gewoon met Nederlands in Nederland te kunnen werken... en office is een programma waarmee je werkt enz.
Ik vind het gewoon vreemd dat als je als Nederlander niet in Friesland zou kunnen werken omdat je geen Fries spreekt...
hoop ruimtequote:Op maandag 11 juli 2005 17:58 schreef appelsientje het volgende:
o ik heb trouwens ook een foto van mijn werk genoemen
[afbeelding]
Zo ziet cyberchannel bij de TROS eruit
Ja ik zit daar ook vaak alleen.. normaal zitten er 5 stagelopers... maar tja vakantie..quote:
Misschien wel. Maar goed, dat wisten ze vantevoren ook, het was in het eerste gesprek ook al naar voren gekomen. Daarna volgden nog drie gesprekken/selectierondes. Nou ja pech voor m'n oom, ze hebben hem denk ik gewoon achter de hand gehouden.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat kan ook wel hoor. Maar als van 2 gelijke kanditaten er 1 Fries spreekt, en die in Friesland moet werken, is de keus toch eenvoudig?
die lampen aan het plafond zijn toch niet altijd aan hequote:Op maandag 11 juli 2005 17:58 schreef appelsientje het volgende:
o ik heb trouwens ook een foto van mijn werk genoemen
[afbeelding]
Zo ziet cyberchannel bij de TROS eruit
Zijn er dan Friesen die geen Nederlands spreken. (puur uit interesse)quote:Op maandag 11 juli 2005 17:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat kan ook wel hoor. Maar als van 2 gelijke kanditaten er 1 Fries spreekt, en die in Friesland moet werken, is de keus toch eenvoudig?
Nee volgens mij kunnen ze niet eens meer aanquote:Op maandag 11 juli 2005 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die lampen aan het plafond zijn toch niet altijd aan he
Hier is het bijna klaarquote:Op maandag 11 juli 2005 18:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet zo nog ff naar de winkel, even kijken wat ik ga eten
Als je in kleine dorpjes gaat kijken zijn er nog wel oude boeren te vinden die geen NL spreken ja, maar goed, tijdens mijn voetbalcarriere hier in Groningen ben ik in diverse gehuchten geweest waar fatsoenlijk ABN ook een uitzondering was...quote:Op maandag 11 juli 2005 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn er dan Friesen die geen Nederlands spreken. (puur uit interesse)
Ik kan het me overigens wel in je mening vinden. Als Fries spreken een pré is, ja dan gaat de baan naar de Fries sprekende
Bloemkool met aardappel en vleesquote:Op maandag 11 juli 2005 18:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier is het bijna klaar
Heel normaal: Aardappels, boontjes en een gehaktbal
Okequote:Op maandag 11 juli 2005 18:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je in kleine dorpjes gaat kijken zijn er nog wel oude boeren te vinden die geen NL spreken ja, maar goed, tijdens mijn voetbalcarriere hier in Groningen ben ik in diverse gehuchten geweest waar fatsoenlijk ABN ook een uitzondering was...
Bij welke groningse club heb je eigenlijk gevoetbald? Knickerbockers?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je in kleine dorpjes gaat kijken zijn er nog wel oude boeren te vinden die geen NL spreken ja, maar goed, tijdens mijn voetbalcarriere hier in Groningen ben ik in diverse gehuchten geweest waar fatsoenlijk ABN ook een uitzondering was...
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke
Ja, dat is in Limburg ook hetzelfde, alhoewel "wij" Brabo's er ook wel wat van kunnen soms.
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij welke groningse club heb je eigenlijk gevoetbald? Knickerbockers?
haha check mijn registratiedatum eens.....quote:Op maandag 11 juli 2005 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Als SCH weg is komt er hier ineens een andere Fries.
begonnen in het 12e, ge-eindigd in het elfde, steeds gepromoveerd van de res. 6e klasse naar uiteindelijk de res. 4e klasse...quote:Op maandag 11 juli 2005 18:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Welk elftal? Ik heb jaren tegen The Knickerbockers gevoetbald....lagere elftallen dan..
Ach ik praat gewoon ABNquote:Op maandag 11 juli 2005 18:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Misschien zijn die Friezen dan toch niet zo anders dan de rest van het land...
11e? Hmm...heb je weleens tegen SC Scheemda 2 gevoetbald?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
begonnen in het 12e, ge-eindigd in het elfde, steeds gepromoveerd van de res. 6e klasse naar uiteindelijk de res. 4e klasse...![]()
Ja, volgens mij wel. Weet overigens niet of dat het tweede of 3e (als jullie die hebben) was. Oud teamgenootje van me kwam trouwens ook bij Scheemda vandaan, matthijs zwiers...quote:Op maandag 11 juli 2005 18:35 schreef Noca het volgende:
[..]
11e? Hmm...heb je weleens tegen SC Scheemda 2 gevoetbald?
Zwiers!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Weet overigens niet of dat het tweede of 3e (als jullie die hebben) was. Oud teamgenootje van me kwam trouwens ook bij Scheemda vandaan, matthijs zwiers...
Doe dat!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:42 schreef MaxPower het volgende:
Hehe ik was linkerspits dus het zal eerder andersom zijn geweest...
Ik ga over een maandje ofzo waarschijnlijk een biertje pakken in Amsterdam, waar zwiers nu zit... zal hem ff de groeten doen..
Hopen dat het wat moois is danquote:Op maandag 11 juli 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond huurappartementje bezichtigen!
Oe leuk. Wie wat waar?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond huurappartementje bezichtigen!
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Noca het volgende:
Hopen dat het wat moois is dan
Altijd leuk, huissies kijken.
Dat zijn de betere plekken!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het is wel iets te prijzig eigenlijk, maar wel pal naast de kroegen!
Ik heb me al twee keer op de ideale starterswoning ingeschreven (ook qua prijs) en twee keer naast het potje gepist.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef clauwheee het volgende:
Wij hebben onze ideale starterswoning gevonden. Jammer alleen dat het net te vroeg komt
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij welke groningse club heb je eigenlijk gevoetbald? Knickerbockers?
Jups, dat kloptquote:Op maandag 11 juli 2005 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
be quick
heeft vriendje van mij gespeeld
Knickerbockers is toch een studentenclub ?
Wat is dat toch met Scheemdaquote:Op maandag 11 juli 2005 18:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Zwiers!
Oud-teamgenoot van mij!
Zijn nog samen kampioen geworden in het 2e van Scheemda
Dan heb ik je vast wel eens gedold![]()
Je hebt het gister vast niet teruggelezen, dus nogmaals feli met je vriendinquote:Op maandag 11 juli 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Piet Paulusma.
Het was best warm in die zaal bij de diploma-uitreiking, maar goed, het is het allemaal waard natuurlijk.
Geen idee, was mijn eerste associatie.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef clauwheee het volgende:
Ja feli nog MM! Maarre MM, wat is er met PP?
goed hè van mijquote:
Omdat ie zulk mooi weer voorspelt?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee, was mijn eerste associatie.
Het was hier maar 20 ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Ik denk het. 25 is warm genoeg, mijn max.
http://artbrut.nikkidido.com/media/franchises/ab314fab.mp3
Dat is pas een leuke MP3!
deze week nog goed maar als zaterdag de 4daagsefeesten beginnen in Nijmegen wordt weer een stuk minderquote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Omdat ie zulk mooi weer voorspelt?
Je kunt niet alles hebbenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze week nog goed maar als zaterdag de 4daagsefeesten beginnen in Nijmegen wordt weer een stuk minder
Ja dat viel mij ook op, goed geregeld Sien!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, wat is je haar kort
Enneh... puik plekkie, niemand kan op je scherm kijken
een Trappistje graagquote:Op maandag 11 juli 2005 19:15 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond Hools!
Rondje van mij, zomaar..
Praat ons bij!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Zo en weer terug uit Utreg, het heeft mijn keuze alleen maar moeilijker gemaakt (gelukkig dat ik een keuze kan maken!)
We zijn langs 4 woningen geweest. Morgen nog langs 1. Maar er zijn zoveel kamers die ik kan kiezen. En allemaal mooie locaties enz enzquote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Is het allebei leuk VoreG?
Daarom zal ik wel nooit in MUZ zittenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erg leuke CD, op MUZ zijn we lyrisch.
die naam komt mij ook zeer bekend voor. Als je hem spreekt kun je hem eens vragen of hij vroeger heel veel bier deed drinken op Ameland.. als dat zo is dan is de wereld echt heel erg klein....quote:Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
teamgenootje van me kwam trouwens ook bij Scheemda vandaan, matthijs zwiers...
Zwiers dronk overal bier, grote kans dusquote:Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef manny het volgende:
[..]
die naam komt mij ook zeer bekend voor. Als je hem spreekt kun je hem eens vragen of hij vroeger heel veel bier deed drinken op Ameland.. als dat zo is dan is de wereld echt heel erg klein....
ik ben er minder lyrisch over. Tekst is wel grappig, moet ik toegevenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erg leuke CD, op MUZ zijn we lyrisch.
nee hij had een vriendenclubje met een Renee en ene Peter; dat weet ik nog wel. Wij kwamen daar toevallig ook en we hebben een paar zomers samen opgetrokken en eigenlijk vooral bier gedronkenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Zwiers dronk overal bier, grote kans dus
Maar ze gingen wel eens met wat lui naar Ameland...Herman Dieterman, zegt dat je dan ook iets?
quote:Punk is dood
De boot die wij bouwden was veel te groot
Daarom moest die boot zinken
Want onze god die is rechtvaardig
Voor wie hem onrecht doet
In de reddingssloep zaten oude vrouwen
Die wilden blijven bestaan
Daarom keerde ik terug naar de bar
Waar dat vervelend orkest nog speelde
En die dag kwam ik weer te laat
Want ik kom altijd veel te laat
Als de prijzen worden uitgedeeld
Aan de held die het had verdiend
Breek de sleur en neem de schaar
Jouw haar wordt veel te lang
Buiten blaast de koude wind
Jouw verdronken kop weer droog
Vroeg naar bed zonder mededogen
Voor het laatste nieuws
Ik wens je vele natte dromen
Het is fijn dat jij hier bent
Het leven is hard en dan ga je dood
In wezen is het simpel
In de oude tijd was het altijd oorlog
En iedereen had honger
En punk is dood en wij leven nog
Punk is dood en wij leven nog
We komen altijd veel te laat
Er is hoop voor ons
Want we leven nog
Er is hoop voor ons
Want we leven nog
Er is hoop voor ons
Want we leven
tekst: Luc De Vos
muziek: Gorki
album: Ik Ben Aanwezig
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef MaxPower het volgende:
Hmm die namen zeggen me zo niks... was 1 van die vrienden donker getinte huidskleur, zeg maar gerust een neger..
Pieters bedoel je?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef MaxPower het volgende:
Hmm die namen zeggen me zo niks... was 1 van die vrienden donker getinte huidskleur, zeg maar gerust een neger..
Ok. lachen wel, mocht het ter sprake komen dan doe em maar de groeten uit Doetinchem, en als ie je dan wazig staat aan te kijken dan is het compleet iemand anders of hij heeft ons uit z'n herinnering verbannen.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:32 schreef Noca het volgende:
Weet ik dan ook niet zo...bij Peter kan ik me wel iemand voorstellen, maar Renee?
Dat is dan ook al wel 8 jaar terug
Ja maar ja maar ja maar hier is het geen weer om buiten te zittenGaat ook moeilijk zonder tuin of balkonquote:Op maandag 11 juli 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Iedereen zit buiten. Ik ga zo ook maar naar het balkon. Kan ik mooi beginnen in "De Rest Is Geschiedenis" van Luc DeVos.
Marc Wautersquote:
Het is buiten inderdaad nog warm. binnen is het wel lekker (hier teminste)quote:Op maandag 11 juli 2005 20:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar hier is het geen weer om buiten te zittenGaat ook moeilijk zonder tuin of balkon.
Ik bedoel eigenlijk dat het hier helemaal niet warm is. Ook niet geweest vandaag. De zon ook niet gezien.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is buiten inderdaad nog warm. binnen is het wel lekker (hier teminste)
Oh Sorry,quote:Op maandag 11 juli 2005 20:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het hier helemaal niet warm is. Ook niet geweest vandaag. De zon ook niet gezien.
Ik ook niet. Ik heb alleen donkere wolken gezien en het was benauwd.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het hier helemaal niet warm is. Ook niet geweest vandaag. De zon ook niet gezien.
hierquote:Op maandag 11 juli 2005 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Hoooolies waar zijn jullie!!
Dan ben je inderdaad al erg vermoeidquote:Op maandag 11 juli 2005 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ps die foto is ergens tussen 06:15 en 07:20 gemaakt, dus jah echt geweldig zie je er dan niet meer uit
dat is best een goed plaatje.......quote:Op maandag 11 juli 2005 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
* pascalheister The Darkness - I Believe In a Thing Called Love opzet![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:31 schreef clauwheee het volgende:
Mensen, stuur dan ook es wat zon deze kant op!
Ik zit ook te kijken jaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:"Nu we er toch zijn" in Urk
Gastvrijheid testen
daglicht op een nachtelijk feestquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee da's het zonnetje van Hools![]()
Wij willen echte zon
ga dan ook ergens anders wonenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:31 schreef clauwheee het volgende:
Mensen, stuur dan ook es wat zon deze kant op!
blijt toch indrukwekkend dat dingquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Dat is jammer idd, zon kwam ook best vroeg op. Wel vaag trouwens ze lieten de lasers extra lang aan zag je nog best goed in het daglichtquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daglicht op een nachtelijk feest![]()
Eddy is niet echt welkon in Urk
Niemand verlaat het eiland ook, dan krijg je behoorlijke inteelt inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
Wat een inteelt dorp
Stelletje schaggo's bij elkaar.En als je kutweer zegt word jer gecorrigeerd
Ze hebben vandaag eerst een conditietraining gehad die de meeste van ons niet zouden overlevenquote:
he, ik was zaterdag op het rembrand...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag eerst een conditietraining gehad die de meeste van ons niet zouden overleven.
zat jij niet heel hard te lachen toen Feyenoord vorige week met maar 1-0 wonquote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag eerst een conditietraining gehad die de meeste van ons niet zouden overleven.
Agh Obodai stond in de verdediging dan mag hetquote:Op maandag 11 juli 2005 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe, maar dan nog, drie tegentreffers
dat is wel een heel fout programmaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik kijken naar extreme makeovers.
Is net zo griezelen als naar Urk kijken.
Maak je niet druk man. Net een week getraind. Eerst conditie opdoen. Lekker boeiend. Ik vind het erger dat Boukhari of all people de winnende maaktquote:Op maandag 11 juli 2005 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe, maar dan nog, drie tegentreffers
Het is me watquote:Op maandag 11 juli 2005 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
he, ik was zaterdag op het rembrand...
De eerste gozer die ik zag was 1 of andere gast met een ontzettend foute paarskleurige stone island trui![]()
Jaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zat jij niet heel hard te lachen toen Feyenoord vorige week met maar 1-0 won
Geweldigquote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Je moet in Urk op zondag niet met autopech komen te staan.
Zekerquote:
en als je dan nog vloekt als je stilstaat met de auto word je vast gestenigdquote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Je moet in Urk op zondag niet met autopech komen te staan.
Amsterdam is altijd gezelligquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeker![]()
Was nog een knokpartijtje bij HvH. Dus toen je vriendjes steeds baldadiger werden zijn ik en mijn broertje (die niet casual, dus fcdb jas was ) maar weggegaan
Gisteren in noord geweest.. ook een gezellig buurtje![]()
De combinatie turken en stenigen kwam plotseling in me opquote:Op maandag 11 juli 2005 21:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Turk!
13 miljoen Nederlanders zeggen 'wat een kutweer.' in Urk 'Jemig, wat regent het hard.'quote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als je dan nog vloekt als je stilstaat met de auto word je vast gestenigd
urkquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als je dan nog vloekt als je stilstaat met de auto word je vast gestenigd
Ja dat is logish.. En daar mag je best blij mee zijn, want het was echt een lelijk dingquote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Amsterdam is altijd gezellig. Ken stapels mensen met Stone Island kleren, maar nog nooit paarse trui gezien gelukkig
.
Ja, maar wel op de dag des Heeres achter de bosjesquote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
13 miljoen Nederlanders zeggen 'wat een kutweer.' in Urk 'Jemig, wat regent het hard.'
Nee, het was: Het is raar weerquote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
13 miljoen Nederlanders zeggen 'wat een kutweer.' in Urk 'Jemig, wat regent het hard.'
Atletico Ananasquote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef JaWi het volgende:
3 op een rij.
Is er nog iets fatsoenlijks behalve dat urk programma?
Naast Escape... ben je nog bij die tent met die rode luifel ernaast binnen geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is logish.. En daar mag je best blij mee zijn, want het was echt een lelijk dingWij hebben ons wel vermaakt. Zaten op terras bij de Ritz of hoe die tent ook heet. Maar als we eens gaan meeten, weet ik wel dat het niet daar is
![]()
Ik bedoel: SCH is op vakantie en dan kom jij hier ineens de eer van Friesland hoog houden.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
haha check mijn registratiedatum eens.....
Is dat die tussen de HvH en Ritz?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Naast Escape... ben je nog bij die tent met die rode luifel ernaast binnen geweest?
Ritz is dure kuttent.
Oh ja,'Jeetje wat een raar weer.' Nog erger.quote:
2 rechts van het hoekje, aan de linkerkant van escape.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat die tussen de HvH en Ritz?![]()
quote:City Breaks: Amsterdam
If you fancy taking a walk on the wild side, visit: Rembrandtplein, Ajax Amsterdam, the Red Light district or Leidseplein and explore the party atmosphere. For a fast-paced city break, Amsterdam is the place to visit.
De dahliastraatquote:Op maandag 11 juli 2005 19:18 schreef VoreG het volgende:
We zijn langs 4 woningen geweest. Morgen nog langs 1. Maar er zijn zoveel kamers die ik kan kiezen. En allemaal mooie locaties enz enz
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Dahlia straat (schrijf ik het goed?).
Jeetje zullen ze daar wel niet zeggen, want dat is een verbastering van Jezus en dat mag toch niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Oh ja,'Jeetje wat een raar weer.' Nog erger.
Ondiep, het is een zijstraat van de Amsterdamse Straatweg(ofzoiets)quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De dahliastraat
Ken ik niet, hoe heet de buurt weet je dat?
Die jodentent??? We hoorden jantje smit muziek van daar dus we wilden naar binnen gaan.. Maar toen we een redelijk aantal gasten met AFCA truien, Millwall, SI en andere casual kleding zagen hebben we dat maar niet gedaanquote:Op maandag 11 juli 2005 21:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
2 rechts van het hoekje, aan de linkerkant van escape.
[..].
* JaWi zo stappen is
Hemeltje lief danquote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje zullen ze daar wel niet zeggen, want dat is een verbastering van Jezus en dat mag toch niet?
Niet als je gezien hebt wat voor een kamer ik daar kan krijgenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja en de amsterdamsestraatweg is ook best leuk met al die winkels... maar ik zou dan net de daalsetunnel onderdoor gaan en toch iets in lombok kopen
Whehehehehe, uitermate verstandige beslissingquote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die jodentent??? We hoorden jantje smit muziek van daar dus we wilden naar binnen gaan.. Maar toen we een redelijk aantal gasten met AFCA truien, Millwall, SI en andere casual kleding zeggen hebben we dat maar niet gedaan![]()
Hij is al een tijd niet online geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef JaWi het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de kleine Bjoro?
Maison de Bonneteriequote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag een beetje geprobeerd te shoppen trouwens, maar door die kutuitverkoop hebben ze bijna niks meer en alleen maar kutmaten.
Dus heb maar gewoon 2 lacoste polo's gehaald bij Bonnetering (of hoe die winkel ook heet)
Achja, het is dat mijn broer die jas aan had anders waren we nog wel even wezen kijken... Nog even langs die shop aan de overkant geweest. Toen dr naast gaan zitten.. best vermaakt... Met alle respect maar dr liepen wel een aantal kneuzen tussenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Whehehehehe, uitermate verstandige beslissing.
Daar is het ook goed toeven, maar goed, niet voor iedereen.
Maar Leidseplein zitten ook aantal leuke kroegen.
Zit zelf meestal op Rembrandt.
Owh, dat wist ik nietquote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij is al een tijd niet online geweest
Laatste bezoek: 3 dagen, 23 uur, 7 minuten geleden
Zaterdagavond kom je in iedere grote stad kneuzen tegen. Ik verbaas me altijd nog weerquote:Op maandag 11 juli 2005 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Achja, het is dat mijn broer die jas aan had anders waren we nog wel even wezen kijken... Nog even langs die shop aan de overkant geweest. Toen dr naast gaan zitten.. best vermaakt... Met alle respect maar dr liepen wel een aantal kneuzen tussen![]()
Dit heeft Bjoro aan Bluezz ge-smst gisteren. Iedereen hoor jij volgens mij ook bij.quote:Alles gaat helemaal top ! het is echt gaaf. slaapt al aardig door, moeders maakt het ook prima. gr aan iedereen
Ja inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2005 21:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zaterdagavond kom je in iedere grote stad kneuzen tegen. Ik verbaas me altijd nog weer.
Die smokeys moet je trouwens niet heengaan, stinkend duur en een vieze hond die er aan de deur staat.
Ah mooiquote:Op maandag 11 juli 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit heeft Bjoro aan Bluezz ge-smst gisteren. Iedereen hoor jij volgens mij ook bij.
Sluiten? Waar ben je dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Wat is wel een een goede in adam dan?
Ik ga zo weer sluiten trouwens, even op het leidseplein kijken.
Jij hebt het veel te druk met jezelf.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah mooi. Lijkt me echt een ramp een kind opvoeden
.
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2005 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij hebt het veel te druk met jezelf.
Als het zo'n kind als jij is wel jaquote:Op maandag 11 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Ah mooi. Lijkt me echt een ramp een kind opvoeden
.
ga je gangquote:Op maandag 11 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
Staat er al een nieuwe Hools klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |