Ja maar ja maar ja maar hier is het geen weer om buiten te zittenGaat ook moeilijk zonder tuin of balkonquote:Op maandag 11 juli 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Iedereen zit buiten. Ik ga zo ook maar naar het balkon. Kan ik mooi beginnen in "De Rest Is Geschiedenis" van Luc DeVos.
Marc Wautersquote:
Het is buiten inderdaad nog warm. binnen is het wel lekker (hier teminste)quote:Op maandag 11 juli 2005 20:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar hier is het geen weer om buiten te zittenGaat ook moeilijk zonder tuin of balkon.
Ik bedoel eigenlijk dat het hier helemaal niet warm is. Ook niet geweest vandaag. De zon ook niet gezien.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is buiten inderdaad nog warm. binnen is het wel lekker (hier teminste)
Oh Sorry,quote:Op maandag 11 juli 2005 20:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het hier helemaal niet warm is. Ook niet geweest vandaag. De zon ook niet gezien.
Ik ook niet. Ik heb alleen donkere wolken gezien en het was benauwd.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het hier helemaal niet warm is. Ook niet geweest vandaag. De zon ook niet gezien.
hierquote:Op maandag 11 juli 2005 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Hoooolies waar zijn jullie!!
Dan ben je inderdaad al erg vermoeidquote:Op maandag 11 juli 2005 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ps die foto is ergens tussen 06:15 en 07:20 gemaakt, dus jah echt geweldig zie je er dan niet meer uit
dat is best een goed plaatje.......quote:Op maandag 11 juli 2005 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
* pascalheister The Darkness - I Believe In a Thing Called Love opzet![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:31 schreef clauwheee het volgende:
Mensen, stuur dan ook es wat zon deze kant op!
Ik zit ook te kijken jaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:"Nu we er toch zijn" in Urk
Gastvrijheid testen
daglicht op een nachtelijk feestquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee da's het zonnetje van Hools![]()
Wij willen echte zon
ga dan ook ergens anders wonenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:31 schreef clauwheee het volgende:
Mensen, stuur dan ook es wat zon deze kant op!
blijt toch indrukwekkend dat dingquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Dat is jammer idd, zon kwam ook best vroeg op. Wel vaag trouwens ze lieten de lasers extra lang aan zag je nog best goed in het daglichtquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daglicht op een nachtelijk feest![]()
Eddy is niet echt welkon in Urk
Niemand verlaat het eiland ook, dan krijg je behoorlijke inteelt inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
Wat een inteelt dorp
Stelletje schaggo's bij elkaar.En als je kutweer zegt word jer gecorrigeerd
Ze hebben vandaag eerst een conditietraining gehad die de meeste van ons niet zouden overlevenquote:
he, ik was zaterdag op het rembrand...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag eerst een conditietraining gehad die de meeste van ons niet zouden overleven.
zat jij niet heel hard te lachen toen Feyenoord vorige week met maar 1-0 wonquote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag eerst een conditietraining gehad die de meeste van ons niet zouden overleven.
Agh Obodai stond in de verdediging dan mag hetquote:Op maandag 11 juli 2005 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe, maar dan nog, drie tegentreffers
dat is wel een heel fout programmaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik kijken naar extreme makeovers.
Is net zo griezelen als naar Urk kijken.
Maak je niet druk man. Net een week getraind. Eerst conditie opdoen. Lekker boeiend. Ik vind het erger dat Boukhari of all people de winnende maaktquote:Op maandag 11 juli 2005 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe, maar dan nog, drie tegentreffers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |