Zwiers!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Weet overigens niet of dat het tweede of 3e (als jullie die hebben) was. Oud teamgenootje van me kwam trouwens ook bij Scheemda vandaan, matthijs zwiers...
Doe dat!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:42 schreef MaxPower het volgende:
Hehe ik was linkerspits dus het zal eerder andersom zijn geweest...
Ik ga over een maandje ofzo waarschijnlijk een biertje pakken in Amsterdam, waar zwiers nu zit... zal hem ff de groeten doen..
Hopen dat het wat moois is danquote:Op maandag 11 juli 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond huurappartementje bezichtigen!
Oe leuk. Wie wat waar?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond huurappartementje bezichtigen!
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Noca het volgende:
Hopen dat het wat moois is dan
Altijd leuk, huissies kijken.
Dat zijn de betere plekken!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het is wel iets te prijzig eigenlijk, maar wel pal naast de kroegen!
Ik heb me al twee keer op de ideale starterswoning ingeschreven (ook qua prijs) en twee keer naast het potje gepist.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef clauwheee het volgende:
Wij hebben onze ideale starterswoning gevonden. Jammer alleen dat het net te vroeg komt
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij welke groningse club heb je eigenlijk gevoetbald? Knickerbockers?
Jups, dat kloptquote:Op maandag 11 juli 2005 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
be quick
heeft vriendje van mij gespeeld
Knickerbockers is toch een studentenclub ?
Wat is dat toch met Scheemdaquote:Op maandag 11 juli 2005 18:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Zwiers!
Oud-teamgenoot van mij!
Zijn nog samen kampioen geworden in het 2e van Scheemda
Dan heb ik je vast wel eens gedold![]()
Je hebt het gister vast niet teruggelezen, dus nogmaals feli met je vriendinquote:Op maandag 11 juli 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Piet Paulusma.
Het was best warm in die zaal bij de diploma-uitreiking, maar goed, het is het allemaal waard natuurlijk.
Geen idee, was mijn eerste associatie.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef clauwheee het volgende:
Ja feli nog MM! Maarre MM, wat is er met PP?
goed hè van mijquote:
Omdat ie zulk mooi weer voorspelt?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee, was mijn eerste associatie.
Het was hier maar 20 ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Ik denk het. 25 is warm genoeg, mijn max.
http://artbrut.nikkidido.com/media/franchises/ab314fab.mp3
Dat is pas een leuke MP3!
deze week nog goed maar als zaterdag de 4daagsefeesten beginnen in Nijmegen wordt weer een stuk minderquote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Omdat ie zulk mooi weer voorspelt?
Je kunt niet alles hebbenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze week nog goed maar als zaterdag de 4daagsefeesten beginnen in Nijmegen wordt weer een stuk minder
Ja dat viel mij ook op, goed geregeld Sien!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Sientje, wat is je haar kort
Enneh... puik plekkie, niemand kan op je scherm kijken
een Trappistje graagquote:Op maandag 11 juli 2005 19:15 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond Hools!
Rondje van mij, zomaar..
Praat ons bij!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Zo en weer terug uit Utreg, het heeft mijn keuze alleen maar moeilijker gemaakt (gelukkig dat ik een keuze kan maken!)
We zijn langs 4 woningen geweest. Morgen nog langs 1. Maar er zijn zoveel kamers die ik kan kiezen. En allemaal mooie locaties enz enzquote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Is het allebei leuk VoreG?
Daarom zal ik wel nooit in MUZ zittenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erg leuke CD, op MUZ zijn we lyrisch.
die naam komt mij ook zeer bekend voor. Als je hem spreekt kun je hem eens vragen of hij vroeger heel veel bier deed drinken op Ameland.. als dat zo is dan is de wereld echt heel erg klein....quote:Op maandag 11 juli 2005 18:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
teamgenootje van me kwam trouwens ook bij Scheemda vandaan, matthijs zwiers...
Zwiers dronk overal bier, grote kans dusquote:Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef manny het volgende:
[..]
die naam komt mij ook zeer bekend voor. Als je hem spreekt kun je hem eens vragen of hij vroeger heel veel bier deed drinken op Ameland.. als dat zo is dan is de wereld echt heel erg klein....
ik ben er minder lyrisch over. Tekst is wel grappig, moet ik toegevenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erg leuke CD, op MUZ zijn we lyrisch.
nee hij had een vriendenclubje met een Renee en ene Peter; dat weet ik nog wel. Wij kwamen daar toevallig ook en we hebben een paar zomers samen opgetrokken en eigenlijk vooral bier gedronkenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Zwiers dronk overal bier, grote kans dus
Maar ze gingen wel eens met wat lui naar Ameland...Herman Dieterman, zegt dat je dan ook iets?
quote:Punk is dood
De boot die wij bouwden was veel te groot
Daarom moest die boot zinken
Want onze god die is rechtvaardig
Voor wie hem onrecht doet
In de reddingssloep zaten oude vrouwen
Die wilden blijven bestaan
Daarom keerde ik terug naar de bar
Waar dat vervelend orkest nog speelde
En die dag kwam ik weer te laat
Want ik kom altijd veel te laat
Als de prijzen worden uitgedeeld
Aan de held die het had verdiend
Breek de sleur en neem de schaar
Jouw haar wordt veel te lang
Buiten blaast de koude wind
Jouw verdronken kop weer droog
Vroeg naar bed zonder mededogen
Voor het laatste nieuws
Ik wens je vele natte dromen
Het is fijn dat jij hier bent
Het leven is hard en dan ga je dood
In wezen is het simpel
In de oude tijd was het altijd oorlog
En iedereen had honger
En punk is dood en wij leven nog
Punk is dood en wij leven nog
We komen altijd veel te laat
Er is hoop voor ons
Want we leven nog
Er is hoop voor ons
Want we leven nog
Er is hoop voor ons
Want we leven
tekst: Luc De Vos
muziek: Gorki
album: Ik Ben Aanwezig
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef MaxPower het volgende:
Hmm die namen zeggen me zo niks... was 1 van die vrienden donker getinte huidskleur, zeg maar gerust een neger..
Pieters bedoel je?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef MaxPower het volgende:
Hmm die namen zeggen me zo niks... was 1 van die vrienden donker getinte huidskleur, zeg maar gerust een neger..
Ok. lachen wel, mocht het ter sprake komen dan doe em maar de groeten uit Doetinchem, en als ie je dan wazig staat aan te kijken dan is het compleet iemand anders of hij heeft ons uit z'n herinnering verbannen.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:32 schreef Noca het volgende:
Weet ik dan ook niet zo...bij Peter kan ik me wel iemand voorstellen, maar Renee?
Dat is dan ook al wel 8 jaar terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |