Wat klinkt dat toch bekend....quote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef clauwheee het volgende:
Hmm weer een afwijzing. Weer te weinig ervaringWe keep searching
Heb er nu nog twee uit staan
Komt wel goed met mij toch? Voel me zo'n nietsnut..
Ja ik zoek ook niet alleen in 'mijn' branche. Volgens mij is dat helemaal kansloosquote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch bekend....
Daar had m'n vriendin ook al last van....
Gelukkig heeft ze werk in een andere branche....
misschien haalt dit je overquote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kom daar uberhaupt al niet zo graag
overloperquote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er gaat toch nix boven de FFWD Heineken Dance Parade in Rotterdam
quote:
Mijne? Ja hoor. Ik heb er weinig moeite mee. Slapen overdag gaat prima. 's Nachts opblijven is geen punt. Kan 's nachts ook redelijk studeren, dus dat scheelt ook wel. Alleen de de dag na de nachtdienstdag zeg maar is het alleen even zwaar, maar verder primaquote:Op maandag 11 juli 2005 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Bevalt de nieuwe dagindeling een beetje?
Hoeveel nachtdiensten draai je per week?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijne? Ja hoor. Ik heb er weinig moeite mee. Slapen overdag gaat prima. 's Nachts opblijven is geen punt. Kan 's nachts ook redelijk studeren, dus dat scheelt ook wel. Alleen de de dag na de nachtdienstdag zeg maar is het alleen even zwaar, maar verder prima
Hmm, de eerste week 2, 2 dagen vrij, 4.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoeveel nachtdiensten draai je per week?
oooow..quote:Op maandag 11 juli 2005 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm, de eerste week 2, 2 dagen vrij, 4.
Nu weer 2 achter elkaar, vrijdag weer. Het hangt er een beetje van af. Denk gemiddeld 3 per twee weken ofzo.
als iedereen zoals jou dacht zou de wereld veel beter zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Clau, dat van dat weinig ervaring vind ik ook zo dommmmm je komt toch net van school, enneh... ervaring moet je opbouwen, ze moeten het wel een kans geven heur
Jup..maar ja weet je, het is zo krom tegenwoordig. Ze vragen het liefst mensen van +/- 24/25 jaar, 3-5 jaar ervaring en een HBO-opleidingquote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Clau, dat van dat weinig ervaring vind ik ook zo dommmmm je komt toch net van school, enneh... ervaring moet je opbouwen, ze moeten het wel een kans geven heur
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef pascalheister het volgende:
als iedereen zoals jou dacht zou de wereld veel beter zijn
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als iedereen zoals ik dacht was er heel veel wel en heel veel niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |