Nee ik weet het..daarom heb ik het ook steeds uitgesteld. Ben zelf gewoon heel druk op zoek enzo, maar ja, ik moet daar wel heen, wil ik eerst geld kunnen ontvangen mocht het nog niet lukken binnen een paar weken..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef Eilanden het volgende:
Verwacht daar niet al teveel van Clau, dat CWI...
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik werkTE 1 dag per week bij de TU en ik werk 4 dagen per week op een basisschool. Bij de TU was ik niet meer nodig en ze hebben me er na 13 jaar uitgegooid (met toestemming kantonrechter). Van mijn oude vakgroep heeft nooit iemand gevraagd hoe het met me ging en hoe nu verder want.. ik heb een eigen huis en de hypotheek zal toch betaald moeten worden!
Ik had tot februari 2006 de kans om een andere baan te vinden en na die tijd zou ik de WW ingaan want wie wil er nu een oud wijf voor één dag per week in dienst nemen. Ik werd erg moe van die gesprekken met P&O en heb toen zelf voorgesteld om mij uit te kopen (5800 euro bruto) en een wachtgeldregeling te krijgen plus begeleiding om te kijken welk werk geschikt voor mij zou zijn. En daar hebben ze nu in toegestemd en ik ben trots dat ik voor mezelf ben opgekomen en geprobeerd heb het onderste uit de kan te halen!
Ook fijn dat niemand eens informeert hoe het met je gaat, fijne betrokkenheidquote:
zolang ze 'r mond houdt best uit te houden iddquote:Op maandag 11 juli 2005 13:43 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Joss Stone gister op North Sea
Zucht
Paar prima plaatjes geschoten met m'n digicamquote:Op maandag 11 juli 2005 13:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
zolang ze 'r mond houdt best uit te houden idd
uitzendbureau heef toch altijd wel watquote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
Ik ooknou ja na mijn stage dan ... dan moet ik nog ergens anderhalve maand gaan werken...
Maar goed hoe ik dat voor elkaar ga krijgen weet ik nog niet...
Tja ik moet me daar maar eens gaan inschrijven denk ik...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
uitzendbureau heef toch altijd wel wat
je moet zowieso toch iets van 3200 euro hebben anders krijg je toch geen werk visumquote:Op maandag 11 juli 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik moet me daar maar eens gaan inschrijven denk ik...
ik probeer het eerst bij mijn stage / en partime werk..
er moet toch geld komen
Ja dat is wel zo .... maar goed niemand kijkt er naar.. en voordat ik mijn ticket betaal maak ik gewoon een kopie van mijn bankafschrift...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je moet zowieso toch iets van 3200 euro hebben anders krijg je toch geen werk visum
Jaquote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
goed voor jezelf opgekomen JM
weer een complete hools gemist dus ff wat vragen
slaapt MrD al?
neequote:zijn er al award nominaties?
neequote:is er al een volgende hool zwanger?
Leuk man!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
oja ik mag mee met de volgende TROS muziekfeest![]()
yeah .... lijkt me echt lachen achter de schermen te werken....
Gaaf !quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
quote:
werken? wat mot je doen?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
mensen bij het CWIquote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef clauwheee het volgende:
Appelsientje goed geregeld!
Zo, weer terug. Ingeschreven. U staat nu ingeschreven, de volgende stap is een gesprek met één van onze adviseurs. Ow, ik zie dat er volgende week donderdag pas tijd is om een afspraak met één van onze adviseurs te maken. Schikt het u dan?'
Euh, ja hoor, mutsje, ik heb namelijk geen werk!
wordt je juist lekker bruin van, zonnetje met windquote:Op maandag 11 juli 2005 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Zon is hier aanwezig, vergezeld met een redelijke wind... Jammer..
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Dan moet je ook maar niet in de buitenwijken van Nederland gaan wonen Clau![]()
Nou als ik mijn stagebegeleider moet geloven ... bier drinken op kosten van de TROSquote:
er gaat niets boven groningenquote:
quote:
De trein naar de rest van Nederland?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningwateeeeh?
Wat voor goede dingen komen er dan uit Groningen?En kom nou niet met FC Groningen aan
als ze er rondlopen maak dan een foto van de zusjes van Jan Smitquote:Op maandag 11 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou als ik mijn stagebegeleider moet geloven ... bier drinken op kosten van de TROS
En foto's nemen van de artiesten enzol... voor de internet site
Ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningwateeeeh?
Wat voor goede dingen komen er dan uit Groningen?En kom nou niet met FC Groningen aan
of noord-hollandquote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
wat gemeen van jullie beetje clauw pesten, er is namelijk nog wat ergers dan Groningen, Friesland namelijkgoldfrapp op MTV
Jossquote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/1821/img06986tj.th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/5278/img06955ut.th.jpg]afbeelding][/url]
Is goedquote:Op maandag 11 juli 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze er rondlopen maak dan een foto van de zusjes van Jan Smit
Nu kan ik weer beginnen over Gelderland en het mooie plaatsje Ermeloquote:
neuh K3 hoeft nie zoquote:Op maandag 11 juli 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is goedik zal kijken wat ik voor je kan doen
wil je nog foto's van K3 ?? daar hebben we er ook aardig wat van
Gelderlandquote:Op maandag 11 juli 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu kan ik weer beginnen over Gelderland en het mooie plaatsje Ermelomaar ik doe het niet
Ja ze was leuk gister. En niet alleen qua uiterlijkquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik had het over goede voorbeelden Clau!
rent heeeeeel snel weg van Clau
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ze was leuk gister. En niet alleen qua uiterlijkOptreden was goed vond ik, wel jammer dat het eerder eindigde omdat ze last van haar keel scheen te hebben. (Niets van gemerkt trouwens)
Ja Joss was top![]()
Uhm...Oeps....staat er toch ookquote:Op maandag 11 juli 2005 15:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Queen
je bedoelt bos zeker
ik had al een ander concert "Arne Jansen"![]()
jij ook alquote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef clauwheee het volgende:
Hmm weer een afwijzing. Weer te weinig ervaringWe keep searching
Heb er nu nog twee uit staan
Komt wel goed met mij toch? Voel me zo'n nietsnut..
binnenkort dance parade bij jullie daar in Zeeland hoor k netquote:Op maandag 11 juli 2005 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedereen muzikaal bezig geweest
Di-Rect, Guus en Bløf waren okay
Tuurlijk gaat het helemaal goed met je komen!! Kop op hoor.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef clauwheee het volgende:
aha okequote:Op maandag 11 juli 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, wij doen er dit jaar lekker niet aan mee...
Commercieel feestje waar alleen de organisator (lees concurrerende kroeg) beter van wordt...
er gaat toch nix boven de FFWD Heineken Dance Parade in Rotterdamquote:Op maandag 11 juli 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, wij doen er dit jaar lekker niet aan mee...
Commercieel feestje waar alleen de organisator (lees concurrerende kroeg) beter van wordt...
komen dan, k ga dit jaar voor het 5e jaar trouw naar rotterdamquote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest
Vorig jaar reed bij onze streetparade een truc van Kokorico mee, dat was genieten
Wat klinkt dat toch bekend....quote:Op maandag 11 juli 2005 15:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik zoek ook niet alleen in 'mijn' branche. Volgens mij is dat helemaal kansloosquote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch bekend....
Daar had m'n vriendin ook al last van....
Gelukkig heeft ze werk in een andere branche....
misschien haalt dit je overquote:Op maandag 11 juli 2005 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kom daar uberhaupt al niet zo graag
overloperquote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er gaat toch nix boven de FFWD Heineken Dance Parade in Rotterdam
quote:
Mijne? Ja hoor. Ik heb er weinig moeite mee. Slapen overdag gaat prima. 's Nachts opblijven is geen punt. Kan 's nachts ook redelijk studeren, dus dat scheelt ook wel. Alleen de de dag na de nachtdienstdag zeg maar is het alleen even zwaar, maar verder primaquote:Op maandag 11 juli 2005 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Bevalt de nieuwe dagindeling een beetje?
Hoeveel nachtdiensten draai je per week?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijne? Ja hoor. Ik heb er weinig moeite mee. Slapen overdag gaat prima. 's Nachts opblijven is geen punt. Kan 's nachts ook redelijk studeren, dus dat scheelt ook wel. Alleen de de dag na de nachtdienstdag zeg maar is het alleen even zwaar, maar verder prima
Hmm, de eerste week 2, 2 dagen vrij, 4.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoeveel nachtdiensten draai je per week?
oooow..quote:Op maandag 11 juli 2005 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm, de eerste week 2, 2 dagen vrij, 4.
Nu weer 2 achter elkaar, vrijdag weer. Het hangt er een beetje van af. Denk gemiddeld 3 per twee weken ofzo.
als iedereen zoals jou dacht zou de wereld veel beter zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Clau, dat van dat weinig ervaring vind ik ook zo dommmmm je komt toch net van school, enneh... ervaring moet je opbouwen, ze moeten het wel een kans geven heur
Jup..maar ja weet je, het is zo krom tegenwoordig. Ze vragen het liefst mensen van +/- 24/25 jaar, 3-5 jaar ervaring en een HBO-opleidingquote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Clau, dat van dat weinig ervaring vind ik ook zo dommmmm je komt toch net van school, enneh... ervaring moet je opbouwen, ze moeten het wel een kans geven heur
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef pascalheister het volgende:
als iedereen zoals jou dacht zou de wereld veel beter zijn
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als iedereen zoals ik dacht was er heel veel wel en heel veel niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |