als iedereen zoals jou dacht zou de wereld veel beter zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Clau, dat van dat weinig ervaring vind ik ook zo dommmmm je komt toch net van school, enneh... ervaring moet je opbouwen, ze moeten het wel een kans geven heur
Jup..maar ja weet je, het is zo krom tegenwoordig. Ze vragen het liefst mensen van +/- 24/25 jaar, 3-5 jaar ervaring en een HBO-opleidingquote:Op maandag 11 juli 2005 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Clau, dat van dat weinig ervaring vind ik ook zo dommmmm je komt toch net van school, enneh... ervaring moet je opbouwen, ze moeten het wel een kans geven heur
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef pascalheister het volgende:
als iedereen zoals jou dacht zou de wereld veel beter zijn
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als iedereen zoals ik dacht was er heel veel wel en heel veel niet![]()
Ik ben afgestudeerd in Communicatie, maar daar is hier weinig in te vinden..Mjah..ik wil heel graag in (provincie) Groningen blijven.. Maar zoek nu buiten dat ook voor werk als intercedente, heb nog een diploma boekhoudkundig medewerkerquote:Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zoek je clau?
Jupquote:
Dat is bij mij min of meer ook het geval. Maar ja als je hard doorwerkt en het werk ook nog goed doen zijn ze tevreden en heb je een goede referentie bij andere sollicitaties.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Jup
We schijnen wel erg snel te werken en hebben de hele achterstand weggewerkt...nu zijn we met iets anders bezig maar ik ben benieuwd voor hoe lang ze nog werk hebben...niet zo slim van ons dus![]()
Jup, dat is waarquote:Op maandag 11 juli 2005 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bij mij min of meer ook het geval. Maar ja als je hard doorwerkt en het werk ook nog goed doen zijn ze tevreden en heb je een goede referentie bij andere sollicitaties.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
wat gemeen van jullie beetje clauw pesten, er is namelijk nog wat ergers dan Groningen, Friesland namelijk
he we zijn dus collega'squote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Jup, dat is waar
En als ik op een andere functie zou solliciteren bij KPN telt het ook best zwaar mee dat je er al gewerkt hebt, dus wie weet.
Rayonmanager in Friesland bij een groot heftruckbedrijf geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:44 schreef MaxPower het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd welk serieus bedrijf daarop selecteerd (behalve de middenstand in de kleinere dorpjes)
Hmm ik denk dat Fries spreken dan alleen de doorslag geeft bij gelijke capaciteiten. Je moet dus wel de provincie in als rayonmanager en eerlijk gezegd is het dan toch wel handig als je Fries spreekt, of in ieder geval verstaat. (ik spreek overigens ook geen Fries, verstaan wel)quote:Op maandag 11 juli 2005 17:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Rayonmanager in Friesland bij een groot heftruckbedrijf geloof ik.
Ach ja..Fries is ook een echte taal hèquote:Op maandag 11 juli 2005 17:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat Fries spreken dan alleen de doorslag geeft bij gelijke capaciteiten. Je moet dus wel de provincie in als rayonmanager en eerlijk gezegd is het dan toch wel handig als je Fries spreekt, of in ieder geval verstaat. (ik spreek overigens ook geen Fries, verstaan wel)
Ik vind het discriminatie....quote:Op maandag 11 juli 2005 17:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat Fries spreken dan alleen de doorslag geeft bij gelijke capaciteiten. Je moet dus wel de provincie in als rayonmanager en eerlijk gezegd is het dan toch wel handig als je Fries spreekt, of in ieder geval verstaat. (ik spreek overigens ook geen Fries, verstaan wel)
De regering maakt wel vaker foutjes wat betreft de wetquote:Op maandag 11 juli 2005 17:51 schreef MaxPower het volgende:
Tja mensen, volgens de wet is Fries toch echt de 2e officiele taal van ons land... Verander eerst die wet maar eens voordat je daar over gaat zeuren...
Is het ook discriminatie als iemand wel met Microsoft Office overweg kan en de ander niet? Beide capaciteiten (zowel Fries spreken als met Office kunnen werken) zijn handig voor het uitvoeren van je functie. Dan neem je toch degene die daarin het beste is?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind het discriminatie....
Maar goed dat is ook maar mijn mening... (niet dat ik jou aanval)
En wie kiest die regering? (of laten we zeggen de volksvertegenwoordiging die die wetten goedkeurt...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:52 schreef Noca het volgende:
[..]
De regering maakt wel vaker foutjes wat betreft de wet![]()
het is dat de achterhoek kleiner is maar andersquote:Op maandag 11 juli 2005 17:51 schreef MaxPower het volgende:
Tja mensen, volgens de wet is Fries toch echt de 2e officiele taal van ons land... Verander eerst die wet maar eens voordat je daar over gaat zeuren...
Als dit meegenomen was in de verkiezingsprogramma's was het er nooit doorgekomen natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2005 17:54 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En wie kiest die regering? (of laten we zeggen de volksvertegenwoordiging die die wetten goedkeurt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |