quote:
werken? wat mot je doen?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
oja ik mag mee met de volgende TROS muziekfeest![]()
yeah .... lijkt me echt lachen achter de schermen te werken....
mensen bij het CWIquote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef clauwheee het volgende:
Appelsientje goed geregeld!
Zo, weer terug. Ingeschreven. U staat nu ingeschreven, de volgende stap is een gesprek met één van onze adviseurs. Ow, ik zie dat er volgende week donderdag pas tijd is om een afspraak met één van onze adviseurs te maken. Schikt het u dan?'
Euh, ja hoor, mutsje, ik heb namelijk geen werk!
wordt je juist lekker bruin van, zonnetje met windquote:Op maandag 11 juli 2005 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Zon is hier aanwezig, vergezeld met een redelijke wind... Jammer..
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Dan moet je ook maar niet in de buitenwijken van Nederland gaan wonen Clau![]()
Nou als ik mijn stagebegeleider moet geloven ... bier drinken op kosten van de TROSquote:
er gaat niets boven groningenquote:
quote:
De trein naar de rest van Nederland?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningwateeeeh?
Wat voor goede dingen komen er dan uit Groningen?En kom nou niet met FC Groningen aan
als ze er rondlopen maak dan een foto van de zusjes van Jan Smitquote:Op maandag 11 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou als ik mijn stagebegeleider moet geloven ... bier drinken op kosten van de TROS
En foto's nemen van de artiesten enzol... voor de internet site
Ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Groningwateeeeh?
Wat voor goede dingen komen er dan uit Groningen?En kom nou niet met FC Groningen aan
of noord-hollandquote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
wat gemeen van jullie beetje clauw pesten, er is namelijk nog wat ergers dan Groningen, Friesland namelijkgoldfrapp op MTV
Jossquote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/1821/img06986tj.th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/5278/img06955ut.th.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |