Het is me watquote:Op maandag 11 juli 2005 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
he, ik was zaterdag op het rembrand...
De eerste gozer die ik zag was 1 of andere gast met een ontzettend foute paarskleurige stone island trui![]()
Jaquote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zat jij niet heel hard te lachen toen Feyenoord vorige week met maar 1-0 won
Geweldigquote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Je moet in Urk op zondag niet met autopech komen te staan.
Zekerquote:
en als je dan nog vloekt als je stilstaat met de auto word je vast gestenigdquote:Op maandag 11 juli 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Je moet in Urk op zondag niet met autopech komen te staan.
Amsterdam is altijd gezelligquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeker![]()
Was nog een knokpartijtje bij HvH. Dus toen je vriendjes steeds baldadiger werden zijn ik en mijn broertje (die niet casual, dus fcdb jas was ) maar weggegaan
Gisteren in noord geweest.. ook een gezellig buurtje![]()
De combinatie turken en stenigen kwam plotseling in me opquote:Op maandag 11 juli 2005 21:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Turk!
13 miljoen Nederlanders zeggen 'wat een kutweer.' in Urk 'Jemig, wat regent het hard.'quote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als je dan nog vloekt als je stilstaat met de auto word je vast gestenigd
urkquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als je dan nog vloekt als je stilstaat met de auto word je vast gestenigd
Ja dat is logish.. En daar mag je best blij mee zijn, want het was echt een lelijk dingquote:Op maandag 11 juli 2005 21:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Amsterdam is altijd gezellig. Ken stapels mensen met Stone Island kleren, maar nog nooit paarse trui gezien gelukkig
.
Ja, maar wel op de dag des Heeres achter de bosjesquote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
13 miljoen Nederlanders zeggen 'wat een kutweer.' in Urk 'Jemig, wat regent het hard.'
Nee, het was: Het is raar weerquote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
13 miljoen Nederlanders zeggen 'wat een kutweer.' in Urk 'Jemig, wat regent het hard.'
Atletico Ananasquote:Op maandag 11 juli 2005 21:05 schreef JaWi het volgende:
3 op een rij.
Is er nog iets fatsoenlijks behalve dat urk programma?
Naast Escape... ben je nog bij die tent met die rode luifel ernaast binnen geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is logish.. En daar mag je best blij mee zijn, want het was echt een lelijk dingWij hebben ons wel vermaakt. Zaten op terras bij de Ritz of hoe die tent ook heet. Maar als we eens gaan meeten, weet ik wel dat het niet daar is
![]()
Ik bedoel: SCH is op vakantie en dan kom jij hier ineens de eer van Friesland hoog houden.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
haha check mijn registratiedatum eens.....
Is dat die tussen de HvH en Ritz?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Naast Escape... ben je nog bij die tent met die rode luifel ernaast binnen geweest?
Ritz is dure kuttent.
Oh ja,'Jeetje wat een raar weer.' Nog erger.quote:
2 rechts van het hoekje, aan de linkerkant van escape.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat die tussen de HvH en Ritz?![]()
quote:City Breaks: Amsterdam
If you fancy taking a walk on the wild side, visit: Rembrandtplein, Ajax Amsterdam, the Red Light district or Leidseplein and explore the party atmosphere. For a fast-paced city break, Amsterdam is the place to visit.
De dahliastraatquote:Op maandag 11 juli 2005 19:18 schreef VoreG het volgende:
We zijn langs 4 woningen geweest. Morgen nog langs 1. Maar er zijn zoveel kamers die ik kan kiezen. En allemaal mooie locaties enz enz
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Dahlia straat (schrijf ik het goed?).
Jeetje zullen ze daar wel niet zeggen, want dat is een verbastering van Jezus en dat mag toch niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Oh ja,'Jeetje wat een raar weer.' Nog erger.
Ondiep, het is een zijstraat van de Amsterdamse Straatweg(ofzoiets)quote:Op maandag 11 juli 2005 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De dahliastraat
Ken ik niet, hoe heet de buurt weet je dat?
Die jodentent??? We hoorden jantje smit muziek van daar dus we wilden naar binnen gaan.. Maar toen we een redelijk aantal gasten met AFCA truien, Millwall, SI en andere casual kleding zagen hebben we dat maar niet gedaanquote:Op maandag 11 juli 2005 21:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
2 rechts van het hoekje, aan de linkerkant van escape.
[..].
* JaWi zo stappen is
Hemeltje lief danquote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje zullen ze daar wel niet zeggen, want dat is een verbastering van Jezus en dat mag toch niet?
Niet als je gezien hebt wat voor een kamer ik daar kan krijgenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja en de amsterdamsestraatweg is ook best leuk met al die winkels... maar ik zou dan net de daalsetunnel onderdoor gaan en toch iets in lombok kopen
Whehehehehe, uitermate verstandige beslissingquote:Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die jodentent??? We hoorden jantje smit muziek van daar dus we wilden naar binnen gaan.. Maar toen we een redelijk aantal gasten met AFCA truien, Millwall, SI en andere casual kleding zeggen hebben we dat maar niet gedaan![]()
Hij is al een tijd niet online geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef JaWi het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de kleine Bjoro?
Maison de Bonneteriequote:Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Vandaag een beetje geprobeerd te shoppen trouwens, maar door die kutuitverkoop hebben ze bijna niks meer en alleen maar kutmaten.
Dus heb maar gewoon 2 lacoste polo's gehaald bij Bonnetering (of hoe die winkel ook heet)
Achja, het is dat mijn broer die jas aan had anders waren we nog wel even wezen kijken... Nog even langs die shop aan de overkant geweest. Toen dr naast gaan zitten.. best vermaakt... Met alle respect maar dr liepen wel een aantal kneuzen tussenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Whehehehehe, uitermate verstandige beslissing.
Daar is het ook goed toeven, maar goed, niet voor iedereen.
Maar Leidseplein zitten ook aantal leuke kroegen.
Zit zelf meestal op Rembrandt.
Owh, dat wist ik nietquote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij is al een tijd niet online geweest
Laatste bezoek: 3 dagen, 23 uur, 7 minuten geleden
Zaterdagavond kom je in iedere grote stad kneuzen tegen. Ik verbaas me altijd nog weerquote:Op maandag 11 juli 2005 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Achja, het is dat mijn broer die jas aan had anders waren we nog wel even wezen kijken... Nog even langs die shop aan de overkant geweest. Toen dr naast gaan zitten.. best vermaakt... Met alle respect maar dr liepen wel een aantal kneuzen tussen![]()
Dit heeft Bjoro aan Bluezz ge-smst gisteren. Iedereen hoor jij volgens mij ook bij.quote:Alles gaat helemaal top ! het is echt gaaf. slaapt al aardig door, moeders maakt het ook prima. gr aan iedereen
Ja inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2005 21:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zaterdagavond kom je in iedere grote stad kneuzen tegen. Ik verbaas me altijd nog weer.
Die smokeys moet je trouwens niet heengaan, stinkend duur en een vieze hond die er aan de deur staat.
Ah mooiquote:Op maandag 11 juli 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit heeft Bjoro aan Bluezz ge-smst gisteren. Iedereen hoor jij volgens mij ook bij.
Sluiten? Waar ben je dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Wat is wel een een goede in adam dan?
Ik ga zo weer sluiten trouwens, even op het leidseplein kijken.
Jij hebt het veel te druk met jezelf.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah mooi. Lijkt me echt een ramp een kind opvoeden
.
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2005 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij hebt het veel te druk met jezelf.
Als het zo'n kind als jij is wel jaquote:Op maandag 11 juli 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Ah mooi. Lijkt me echt een ramp een kind opvoeden
.
ga je gangquote:Op maandag 11 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
Staat er al een nieuwe Hools klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |