Leuk!quote:90'S NOW DJ'S GARY GLOBAL & AZRAEL
90's Now is exact wat je denkt dat het is. De jaren negentig en wel nu meteen. Onverteerbaar als ze leken, worden ze nu gemixt, gesneden en hapklaar gemaakt door Gary Global Jr. & Groefmeester Azraël (ook bekend van de Gemene Mixmeesters). Rock, dance, pop, hiphop, ragga, R&B - alles komt voorbij en wel 'back to back', oftewel plaatje om plaatje: Nirvana gevolgd door 2 Unlimited, House Of Pain door Shaggy, van die dingen. Variatie gegarandeerd dus en pret voor tien. Pardon, negentig natuurlijk. Voorproeven kan op hun website (zie onder) en verzoekjes zijn welkom via verzoekjes@nineties-now.nl
Vorig jaar heeft het geregend ja, hoezo?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef Dementor het volgende:
Vorig jaar was het toch ellende met regen?
Ieder jaar is er "elende" met regenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef Dementor het volgende:
Ik had het ook niet in de gaten en wilde reageren op de vraag of lowlands weleens uitverkocht was. Daarna op zoek naar nummer 12 en die was niet te vinden. Meteen maar even de uitverkochtinfo onder aan de openingspost geplaatst incl. kleur van bandjes en entreegelden.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Had even niet gezien dat ik de vorige had volgemaakt....naja, gelukkig kan hopman ook nieuwe topics openen
Ja, echt gaaf die dagkaarten van Lowlands....Ik ga denk ik alleen vrijdagquote:Op maandag 11 juli 2005 11:37 schreef renz0r het volgende:
Ik ga voor de dagkaart van 21 augustus...
Ik wilde graag de hele reek van 3 dagen maamaken maar ik kom pas de 19de terug van vakantie
Lowlands doet echt wel aan dagkaarten. Ze zijn alleen net zo duur als gewone kaartjesquote:Op maandag 11 juli 2005 11:41 schreef koston het volgende:
Dude, Lowlands doet niet aan dagkaarten, en dat is maar goed ook
klopt, maar de laatste dag is 25 euroquote:Op maandag 11 juli 2005 11:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lowlands doet echt wel aan dagkaarten. Ze zijn alleen net zo duur als gewone kaartjes
Sinds wanneer?quote:
Whahahaha!!! ROFL!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:51 schreef renz0r het volgende:
klopt, maar de laatste dag is 25 euro
19 aug 2005 A Campingflight to Lowlands Paradise 2005
Evenemententerrein Walibi World, Biddinghuizen
artiest(en)
aanvang 16:00 uur
start voorverkoop za, 5 feb 2005
entree ¤105.00
opmerkingen Vroege Vogels-ticket: drie dagen festival inclusief kamperen met tent, parkeren en pendelbus. Verkrijgbaar tot zaterdag 14 mei.
artiest(en)
entree ¤123.00
opmerkingen Vroege Vogels-ticket: drie dagen festival inclusief kamperen met tent, parkeren en pendelbus PLUS toegang tot Walibi Flevo. Lees de voorwaarden op de Lowlands site. Verkrijgbaar tot zaterdag 14 mei.
artiest(en)
entree ¤25.00
opmerkingen Camper Camping-ticket: uitsluitend toegang met je camper of caravan tot de speciaal ingerichte camping. Lees de voorwaarden op de Lowlands site. Verkoop tot zaterdag 6 augustus.
Nee man! Het is natuurlijk stukken goedkoper als je met een camper komt in plaats van een tentje!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is een camperticket, dat moet je extra erbij kopen als je met een camper ipv. een tent komt
Oh ja, dom van mequote:Op maandag 11 juli 2005 12:00 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nee man! Het is natuurlijk stukken goedkoper als je met een camper komt in plaats van een tentje!
Waar gaat het topic ook al weer over?quote:
Wow, dat lijkt me best coolquote:Op maandag 11 juli 2005 13:39 schreef Luni het volgende:
Op 21 Augustus geven ‘The Sons’ tussen 15:00 en 15:30 uur in de Essent Award Tent een akoestische sessie. Om het klein en exclusief te houden is het de bedoeling dat er een “silent concert” gehouden gaat worden.
Het publiek en de band krijgen koptelefoons op. Dit verhoogt het exclusieve karakter van het concert en geeft het gevoel dat Rosemary’s Sons alleen voor jou speelt. Het optreden is naast de Alpha tent en gaat dicht tijdens het optreden.
ik ookquote:
Tuuuuuuurlijk...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:27 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ooksóchtends werken en v.a een uurtje of 18:00 feesten en (gratis) zuipen
gratis naar lowlands, ga voor de enschede ploeg werkenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:03 schreef Da hopman het volgende:
Gratis naar lowlands? Klik hier
[supkwam ik tegen tijdens mijn jacht naar cheapykaartjes][/sup]
OMG!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:03 schreef Da hopman het volgende:
kwam ik tegen tijdens mijn jacht naar cheapykaartjes
Wat een droeftoeter!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:03 schreef Da hopman het volgende:
kwam ik tegen tijdens mijn jacht naar cheapykaartjes
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:29 schreef Martijntj het volgende:
KIRSTEN komt op 19e.
silent concert was vorig jaar toch ook?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:39 schreef Luni het volgende:
Op 21 Augustus geven ?The Sons? tussen 15:00 en 15:30 uur in de Essent Award Tent een akoestische sessie. Om het klein en exclusief te houden is het de bedoeling dat er een ?silent concert? gehouden gaat worden.
Het publiek en de band krijgen koptelefoons op. Dit verhoogt het exclusieve karakter van het concert en geeft het gevoel dat Rosemary?s Sons alleen voor jou speelt. Het optreden is naast de Alpha tent en gaat dicht tijdens het optreden.
Tevens werd deze week bekend dat hiphop formatie Duvelduvel zal spelen op Lowlands.
Interessantquote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Moet je trouwens zelf voor condooms zorgen of worden die daar uitgedeeld? dat heb ik gehoort namelijk
Gelul... Zelf meenemen...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Moet je trouwens zelf voor condooms zorgen of worden die daar uitgedeeld? dat heb ik gehoort namelijk
Condooms? Die zijn zo 90iesquote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
idd, tegenwoordig hakken we gewoon de hele zak eraf, ook geen gedoe met morningafterpil meer.quote:
Huh?! Kan jij er geen knoop in leggen dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:59 schreef Logician het volgende:
[..]
idd, tegenwoordig hakken we gewoon de hele zak eraf, ook geen gedoe met morningafterpil meer.![]()
of zo'n fatsig klein roze rozijntjequote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef rubbereend het volgende:condooms, dr is geen mooier relatiegeschenk dan een SOA
ben er ook bang voorquote:Op maandag 11 juli 2005 23:43 schreef Tasha het volgende:
Ik denk dat ze Racoon ook nog wel ff gaan strikken.
Aaaaargh! Waar de neuk slaat dat terugvind posten op?! Wat is het nut?! Wat schiet je ermee op?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:45 schreef ruud_fr het volgende:
tvp
dat doen we elk jaar maar de Volkskrant biedt ons zelden wat nieuwsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:42 schreef SKa_BoSS het volgende:
De laatste paar knallers zullen we wel pas ontdekken in de bijlage bij de volkskrant de 27e...
Blokjesschema!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doen we elk jaar maar de Volkskrant biedt ons zelden wat nieuws![]()
quote:
eind jullie toch, de 25e ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wann komt die Volkskrant bijlage uit btw?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef StofjeB het volgende:
Wordt m'n eerste Nederlandsche festival. Ga nu 8 jaar óf naar Pukkelpop óf naar Werchter. Ben benieuwd, hoe het in Nederland gaat werken met de autoriteiten. Staan er bijvoorbeeld ME-busjes bij de ingang? Dat lijkt me namelijk écht Nederlands.
Nee geen ME-busjes op Lowlands. Maar je moet alleen wel vingerafdrukken en een dna-sample afstaan bij de ingang. En er word een kopie van je paspoort gemaakt. Je krijgt een identificatiechip onder je huid geprikt, die tevens 24/7 je positie door geeft aan een GPS-satelliet. Overal op het terrein staan camera's en voordat je één van de tenten in mag moet je de barcode van je ticketservice kaartje laten scannen. Er is een samenscholingsverbod, dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan buiten de tenten. Ook wordt er op onregelmatige tijden preventief gefouilleerd. En als ik je één ding mag aanraden: wees aardig tegen die mannen met die lange regenjassen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:39 schreef StofjeB het volgende:
Da's mooi. Begreep dat op Pinkpop wel ME-busjes staan na afloop van het festival
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee geen ME-busjes. Maar je moet alleen wel vingerafdrukken en een dna-sample afstaan bij de ingang. En er word een kopie van je paspoort gemaakt. Je krijgt een identificatiechip onder je huid geprikt, die tevens 24/7 je positie door geeft aan een GPS-satelliet. Overal op het terrein staan camera's en voordat je één van de tenten in mag moet je de barcode van je ticketservice kaartje laten scannen. Er is een samenscholingsverbod, dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan bij de tenten. Ook wordt er op onregelmatige tijden preventief gefouilleerd. En als ik je één ding mag aanraden: wees aardig tegen die mannen met die lange regenjassen.
[..]
Nee geen ME-busjes op Lowlands. Maar je moet alleen wel vingerafdrukken en een dna-sample afstaan bij de ingang. En er word een kopie van je paspoort gemaakt. Je krijgt een identificatiechip onder je huid geprikt, die tevens 24/7 je positie door geeft aan een GPS-satelliet. Overal op het terrein staan camera's en voordat je één van de tenten in mag moet je de barcode van je ticketservice kaartje laten scannen. Er is een samenscholingsverbod, dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan buiten de tenten. Ook wordt er op onregelmatige tijden preventief gefouilleerd. En als ik je één ding mag aanraden: wees aardig tegen die mannen met die lange regenjassen.
Je vergeet die mevrouw met die latex handschoen bij de ingang...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee geen ME-busjes op Lowlands. Maar je moet alleen wel vingerafdrukken en een dna-sample afstaan bij de ingang. En er word een kopie van je paspoort gemaakt. Je krijgt een identificatiechip onder je huid geprikt, die tevens 24/7 je positie door geeft aan een GPS-satelliet. Overal op het terrein staan camera's en voordat je één van de tenten in mag moet je de barcode van je ticketservice kaartje laten scannen. Er is een samenscholingsverbod, dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan buiten de tenten. Ook wordt er op onregelmatige tijden preventief gefouilleerd. En als ik je één ding mag aanraden: wees aardig tegen die mannen met die lange regenjassen.
Sssssssssssstttttttt...dat heb ik bewust niet verteld omdat ie anders dalijk niet meer durft. Daarom heb ik ook niets gezegd over de met prikkeldraad afgezette camping met de grote slaapbarakken. En over je persoonlijke nummer dat je op je pols getatooeerd hoe schrijf je dat? krijgt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Je vergeet die mevrouw met die latex handschoen bij de ingang...![]()
Kreeg jij een nummer op je pols?! Ik kreeg een complete streepjescode in m'n nek!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sssssssssssstttttttt...dat heb ik bewust niet verteld omdat ie anders dalijk niet meer durft. Daarom heb ik ook niets gezegd over de met prikkeldraad afgezette camping met de grote slaapbarakken. En over je persoonlijke nummer dat je op je pols getatooeerd hoe schrijf je dat? krijgt.
Dat was in 2003, vorig jaar kreeg je het op je pols. Het gerucht gaat dat ie dit jaar op je voorhoofd komt te staan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kreeg jij een nummer op je pols?! Ik kreeg een complete streepjescode in m'n nek!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat was in 2003, vorig jaar kreeg je het op je pols. Het gerucht gaat dat ie dit jaar op je voorhoofd komt te staan.
Dat vind ik zo cool aan lowlands, bij al die andere festivals krijg je van die laffe armbandjes. Die worden vies en gaan kapot. En bovendien staat dat zo dom, van die mensen die al die bandjes sparen en dan denken dat ze stoer zijn met bandjes vanaf hun pols tot aan hun schoulder. Dit is veel cooler, echt een blijvende herinnering![]()
Waar moet je werken?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Willen jullie je wel gedragen daar? Ik ben er ook, maar dan aan het werk...... op de nacht van zondag op maandag.......
Als ik je dat moet gaan zeggen moet ik je vermoorden...quote:
We hebben een F, we hebben een O, we hebben een O, we hebben een D, we hebben een F, we hebben een I, we hebben een G, we hebben een H, we hebben een T!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:03 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Als ik je dat moet gaan zeggen moet ik je vermoorden...![]()
iets met beveiliging.
de nacht waarin niet geslapen wordtquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Willen jullie je wel gedragen daar? Ik ben er ook, maar dan aan het werk...... op de nacht van zondag op maandag.......
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel politie op een festival heb gezien als op werchter afgelopen jaar, en ook nog heel nadrukkelijk aanwezig, ze wouden mij niet eens een vuurtje voor mijn jointje geven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef StofjeB het volgende:
Wordt m'n eerste Nederlandsche festival. Ga nu 8 jaar óf naar Pukkelpop óf naar Werchter. Ben benieuwd, hoe het in Nederland gaat werken met de autoriteiten. Staan er bijvoorbeeld ME-busjes bij de ingang? Dat lijkt me namelijk écht Nederlands.
De badhuizen op de camping van LL zijn echt geweldigquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
en oja de Lowlands schijnt een stuk schoner te zijn dan Pukkelpop (bijvoorbeeld qua wc's)
En je weet natuurlijk ook wel om welk kunstwerk nederland heel beroemd is, de nacht wacht. Die traditie houdt men graag in stand en zodoende lopen er veel nachtwachten ropdn, en mag er na 02.00 uur geen geluid meer gemaakt worden op de camping.quote:
Ik gok op zoietsquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:38 schreef BeRightBack het volgende:
Kees van Hondt en Vrienden?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Hey! Ook naar Brain Setzer?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:38 schreef BeRightBack het volgende:
Kees van Hondt en Vrienden?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
M'n zusje d'r telefoon is ooit eens uit d'r tent gejat. Maar dat is ook 't enige incident wat ik ken op Lowlands, in tegenstelling tot bv. Werchter waar complete roversbendes aan de gang waren. Dus volgens mij valt 't gelukkig wel mee op LL.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat ik me afvraag. Dit wordt mijn 5e jaar en eigenlijk hoor ik nooit veel over diefstal. Iig niet zoals bij Werchter, Pinkpop en Dour. Heeft iemand hier daar ervaring mee?
In tegenstelling tot anderen ben ik nog op geen enkel festival bestolen en de mensen die met mij daar waren ook niet... maar advies blijft idd: laat geen dure spullen in je tent!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
M'n zusje d'r telefoon is ooit eens uit d'r tent gejat. Maar dat is ook 't enige incident wat ik ken op Lowlands, in tegenstelling tot bv. Werchter waar complete roversbendes aan de gang waren. Dus volgens mij valt 't gelukkig wel mee op LL.
Zal ook wel te maken hebben met het feit dat de campings moeilijk te bereiken zijn voor niet festivalgangers, in tegenstelling tot bv. Werchter en Pinkpop waar je met 1 keer hekje klimmen of slootje springen op de camping bent. 't Is dus niet echt de moeite om grootschalig te gaan jatten. Maar goed, 't is nog steeds niet aan te raden om telefoons in tenten te laten liggen of om veel dure troep mee te slepen...
Ik ben gelukkig ook al jaren de dans ontsprongen. Maar zoals ik pas al eens in 't werchter-topic zei, heb ik 't wel eens meegemaakt dat daar echt zo'n beetje heel de camping van dure slaapzakken en backpacks ontdaan was. Op Pinkpop heb ik ook wel eens bestolen buren gehad. En ook op de laatste meerdaagse Dynamo (1999?) waren er een aantal tenten rondom om de mijne opgesnedenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
In tegenstelling tot anderen ben ik nog op geen enkel festival bestolen en de mensen die met mij daar waren ook niet... maar advies blijft idd: laat geen dure spullen in je tent!![]()
Dat weet ik niet, misschien zijn ze ook wel eens in m'n tent geweest. Maar daar is het doorgaans zo'n pestbende dat ze waarschijnlijk gewoon nooit datgene wat ze zochten hebben gevonden. Daarnaast zorg ik met een nachtje slapen voor een uitzonderlijke hoge concentratie natuurlijk gifgas in m'n tentje....dat zal ook best lastig zijn voor potentiele boeven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef peaceman het volgende:
Kortom wij hebben geluk gehad?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, misschien zijn ze ook wel eens in m'n tent geweest. Maar daar is het doorgaans zo'n pestbende dat ze waarschijnlijk gewoon nooit datgene wat ze zochten hebben gevonden. Daarnaast zorg ik met een nachtje slapen voor een uitzonderlijke hoge concentratie natuurlijk gifgas in m'n tentje....dat zal ook best lastig zijn voor potentiele boeven.
Dit jaar wordt de eerste keer met vriendin, dus wie weet ben ik eind augustus weer beschikbaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
je vriendin gaat nooit mee? of slaapt die dan apart of is die net zo erg?
Yeah right, echt niet dat iemand daar nog zon ding om zn fluit heen krijgt, gewoon vlees tegen vlees!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Ga ik ook maar eens doen denkikquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:18 schreef mordradead het volgende:
ha, ik heb lekker alvast een honcho aangeschaft voor op lowlands
gast die ik ken, is 2 jaar geleden, paar dagen van te voren het camping terein op gegaan met 24 halve liters. Ergens verstopt in de bossen. Paar dagen daarna de rij in en naar binnen. Tent opzetten en hoppa 24 koude halve liters!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ons bier is eens gestolen, als er iets kut is is het dat wel. Verder heb ik wel eens haringen bij de buren verzamelt.
kun je dan nog wel t terrein op? Is het dan niet afgesloten met hekken ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Kletz het volgende:
[..]
gast die ik ken, is 2 jaar geleden, paar dagen van te voren het camping terein op gegaan met 24 halve liters. Ergens verstopt in de bossen. Paar dagen daarna de rij in en naar binnen. Tent opzetten en hoppa 24 koude halve liters!![]()
We wonen dan ook in Harderwijk dus das dicht bij.
Ja!! jij ook?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Kletz het volgende:
[..]
gast die ik ken, is 2 jaar geleden, paar dagen van te voren het camping terein op gegaan met 24 halve liters. Ergens verstopt in de bossen. Paar dagen daarna de rij in en naar binnen. Tent opzetten en hoppa 24 koude halve liters!![]()
We wonen dan ook in Harderwijk dus das dicht bij.
Ja een week van te voren al, dan beginnen ze nml met het opbouwen etc. dus verhaal klopt van geen kantquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je dan nog wel t terrein op? Is het dan niet afgesloten met hekken ofzo?
Ik vind 't ook wel sterk dat het bier nog lekker koud was na een paar dagen verstopt geweest te zijn.....in augustusquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja een week van te voren al, dan beginnen ze nml met het opbouwen etc. dus verhaal klopt van geen kant![]()
Hij had ook een grote koelkast erbij begravenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind 't ook wel sterk dat het bier nog lekker koud was na een paar dagen verstopt geweest te zijn.....in augustus![]()
Had ik ook gezien ja..quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hij had ook een grote koelkast erbij begraven![]()
Sixpack heeft wel een keer een aflevering gehad dat men een thuistap ergens begraven had, en omdat ze met een camera rondliepen had ie een smoes en konden ze ergens stroom regelen.
Gewoon een flinke bak met geld meeenemen, dan hoeft al de gekloot niet.
dat was dance valley en dat wordt net als Sixpack gesponsord door Heineken....... you do the mathquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hij had ook een grote koelkast erbij begraven![]()
Sixpack heeft wel een keer een aflevering gehad dat men een thuistap ergens begraven had, en omdat ze met een camera rondliepen had ie een smoes en konden ze ergens stroom regelen.
Gewoon een flinke bak met geld meeenemen, dan hoeft al de gekloot niet.
Maar goed dat ik ze onlangs al in Doornroosje gezien heb, dan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:12 schreef Vork het volgende:
Ik zie dat Jaga Jazzist nog in de lijst met bands die naar Lowlands komen staat, schrap die maar. Ze zijn ten eerste nooit door de Lowlands organisatie zelf bevestigd en op hun website staat dat hun optreden op Lowlands is gecanceled. Wie Jaga Jazzist nog wil zien moet a.s. vrijdag naar Parardiso komen.
Ook al was dat dan gesponserd, we hebben in ieder geval gezien dat het mogelijk zou moeten zijn, alleen de stroom regelen zal dan wat moeilijker zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was dance valley en dat wordt net als Sixpack gesponsord door Heineken....... you do the math
He bah, moet dat nou. Het festival verkoopt toch wel uit, heb je dat soort onzin echt niet voor nodig. En voor het geld dat Good Charlotte kost kun je drie wel interessante bandjes boeken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:52 schreef super-muffin het volgende:
Hoorde ik nou dat Good Charlotte kwam
Ik kwam daar een beetje laat achter helaas, maar ik dacht, ach dan zie ik ze wel op Lowlandsquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:02 schreef Grobbel het volgende:
Maar goed dat ik ze onlangs al in Doornroosje gezien heb, dan.
Gisteren ook kaarten gehaald voor Lowlands, ben benieuwd.
]quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook al was dat dan gesponserd, we hebben in ieder geval gezien dat het mogelijk zou moeten zijn, alleen de stroom regelen zal dan wat moeilijker zijn.![]()
Misschien is dat idd een broodje aap verhaal. Maar ik was er zelf bij met die gast die dat bier. Niet echt boeiend ofzo, maar wel leuk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Roellio het volgende:
Er gaat al jaren een verhaal over een kerel die een complete kuil had gespit om kratten in op begraven voor Lowlands, maar volgens mij is dat een broodje aap.
En wie mogen dat zijn? laat me raden, metal- en punkbandjes zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:03 schreef Kletz het volgende:
Kom eens met bekende goeie bands die zelden fests doen. DOE EENS ORIGINEEL!!![]()
Ha neej ben geen maniac, ik kijk ook wel verder dan alleen metal en of punk. Maar mijn smaak is heel breed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En wie mogen dat zijn? laat me raden, metal- en punkbandjes zeker?
En welk festival heeft die dan wel deze zomer dan wel geprogrammeerd?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:32 schreef Kletz het volgende:
[..]
Ha neej ben geen maniac, ik kijk ook wel verder dan alleen metal en of punk. Maar mijn smaak is heel breed.
Flogging Molly komt helemaal nietquote:Een QOTSA is super! en Foo Fighters ook. Evenals Roni Size en Aphrodite. Ik vind alles wel leuk, maar niet speciaal. Een Korn heeft zijn tijd allang gehad. Ik snap dan ook echt niet waarom die zijn gevraagt. DKM en Flogging Molly. Is heel leuk, maar te vaak gezien op lowlands.
Een RATM-reunie is heel leuk, maar ook heel erg ondenkbaar. Die hebben geen zin om weer vriendjes te worden en bovendien is Audioslave momenteel zelf aan het touren. Metallica tourt niet en is dus gewoon niet te strikken deze zomer. Daarnaast zou ik wat anders doen met die bakken geld die ze aan Metallica kwijt zijn. Metallica zie ik wel ergens anders dan. En je krijgt als Lowlands echt niet een sponsor zo gek om Metallica voor je te betalen trouwens...quote:Rage Against The Machine reunie mag van mij ook wel. Metallica moet wel te strikken zijn. Gooi een paar headliners weg en spaar dat geld op met wat sponseringen en book ze gewoon.
Weet ik, maar even als voorbeeldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
[..]
Flogging Molly komt helemaal niet
Dan maar een paar bands minder, zo bedoel ik het. Dan heb je tenminste wel een headliner waar je U tegen zegt (ook maar even als voorbeeld hoor)quote:Een RATM-reunie is heel leuk, maar ook heel erg ondenkbaar. Die hebben geen zin om weer vriendjes te worden en bovendien is Audioslave momenteel zelf aan het touren. Metallica tourt niet en is dus gewoon niet te strikken deze zomer. Daarnaast zou ik wat anders doen met die bakken geld die ze aan Metallica kwijt zijn. Metallica zie ik wel ergens anders dan. En je krijgt als Lowlands echt niet een sponsor zo gek om Metallica voor je te betalen trouwens...
Je kunt wel Lowlands inkrimpen en meer grote bands boeken, maar dan kun je ook gewoon naar Werchter gaan. Lowlands is niet een paar grote bands. Lowlands is veeeeeel bands en veel gave dingen daarom heen. Theater, film, kunst, goed eten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef Kletz het volgende:
[..]
Weet ik, maar even als voorbeeld
[..]
[..]
Dan maar een paar bands minder, zo bedoel ik het. Dan heb je tenminste wel een headliner waar je U tegen zegt (ook maar even als voorbeeld hoor)
Ik wil alleen zeggen van: Kom eens met wat verrassends. Dit worden gewoon standaard lowlands bands.
ik ben ook op http://www.withfullforce.de geweest en das ook klein schalig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kunt wel Lowlands inkrimpen en meer grote bands boeken, maar dan kun je ook gewoon naar Werchter gaan. Lowlands is niet een paar grote bands. Lowlands is veeeeeel bands en veel gave dingen daarom heen. Theater, film, kunst, goed eten.
Grote bands en geen gelul verder dat is Werchter of Rock Am Ring of Rock in Park of Fields of Rock......
In het hele weekend, of per dag?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:26 schreef Kletz het volgende:
Hoe dan ook, elk jaar ga ik weer en heb ik het er enorm naar me zin en zie ik gemiddeld 5 bands.
Dan is Lowlands binnen een paar uur uitverkocht met voornamelijk mensen die enkel voor U2 komen - en een broertje dood hebben aan 90% van de andere geboekte bands.quote:
Als surprise actquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan is Lowlands binnen een paar uur uitverkocht met voornamelijk mensen die enkel voor U2 komen - en een broertje dood hebben aan 90% van de andere geboekte bands.
Dus eigenlijk wil je niks veranderen...?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:26 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik ben ook op http://www.withfullforce.de geweest en das ook klein schalig.
Misschien moet ik me er gewoon bij neerleggen dat het hedendaagse lowlands gewoon kut is voor mij
Hoe dan ook, elk jaar ga ik weer en heb ik het er enorm naar me zin en zie ik gemiddeld 5 bands.
Vast niet zo erg als Glastonburyquote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef Dementor het volgende:
Dat album van M.I.A. is wel erg gaaf, inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:10 schreef hydraulix het volgende:
Ik hoop dat M.I.A of Be Your Own Pet op Lowlands komen. Heb beelden gezien toen ze op Glastonbury waren en zij waren echt cool!
Idd, ik ben zelf niet zo into metal maar ik vind wel dat er erg weinig is voor die groep.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:48 schreef maniack28 het volgende:
Punk vorig jaar:
Distillers, The
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Hives, The
Offspring, The
Punk 2003, teveel om op te noemen...
Punk dit jaar tot nu toe:
Bad Religion
Beatsteaks
Dropkick Murphys
Fall Out Boy
MxPx
Quit Your Dayjob
Social Distortion
In dat opzicht mogen we opzich niet klagen, maar de punknamen vorig jaar waren wel wat leuker dan dit jaar, maar je kan niet alles hebben he
Ik ben het trouwens eens met Kaheem Said, er was altijd wel 1 of 2 goeie metalacts, maar dit jaar is er geen echte metal.... en das jammer... Verder wel veel Britpop (goeie zaak voor de Britpopliefhebbers dit jaar!!) en veel hiphop.
Ik denk dat van de afgelopen 3 jaren, de beste line-up 2003 was. Zeker weten, gevarieerd, heel veel goeie bands, jammer dat ik een aantal bands toen niet gezien heb waar ik nu een moord voor zou doen (o.a. AFI, Mars Volta, Rancid). Maar goed, das altijd achteraf!!
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:31 schreef maniack28 het volgende:
Drie muziekacts, en alledrie weer totaal verschillend. Zo hebben we energieke progpunk van COHEED AND CAMBRIA, virtuoze rap van K-OS en intieme liedjes van singer-songwriter TRISTAN PRETTYMAN. De enige overeenkomst is dat ze allen zullen sprankelen op Lowlands!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Coheed and CambriaGeniale band!!! Yes, yes!!! Heb ze gezien op Groezrock, maar toen speelde ze kut, nu krijgen ze van mij een herkansing. Vet man!!!! YEs Yes Yes Yippie Yeeeah!!! Wiehoe Hoera hoera!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk boeken ze een goeie band
Ow en over dat ik alleen maar punk/metal/ska wil, is niet waar. Ik wil best een hoop andere muziek. De reden dat ik er nu over klaag, is omdat er in vergelijking te weinig punk is (metal is meestal relatief weinig, dat weet ik, maar er staat dit jaar ook nog geen echte metalband a la Dillenger, Textures of Nile). En ska... ja, ik hoop gewoon nog op 1 van mijn favo bands.... Streetlight Manifesto zou ook gaaf zijn. Maar voorlopig ben ik supersupersuperblij dat een van mijn favo bands gewoon naar Lowlands komtCoheed & Cambria
![]()
Waardoor we nu dus ook The Kills aan de line-up kunnen toevoegen.quote:Lowlands CD 01
01. Röyksopp-Only This Moment
02. The Magic Numbers-I See You, You See Me
03. Ane Brun-My Lover Will Go
04. Zita Swoon-De Quoi A Besoin l’Amour
05. Gentleman-Superior
06. Audio Bullys-EQ’Ing
07. Patrick Wolf-The Libertine
08. Dropkick Murphy's-Sunshine Highway
09. The Polyphonic Spree-Section 12 (Hold Me Now)
10. Juliette & the Licks-American Boy Vol. 2
11. Brainpower-Pro
12. LCD Soundsystem-Daft Punk Is Playing At My House
13. The Hacker-Radiation
14. Open Hand-Tough Guy
Lowlands CD 02
01. Nick cave & The Bad Seeds-Nature Boy
02. Heather Nova-Overturned
03. Athlete-Wires
04. Matt Sweeney & Bonnie 'Price' Billy-What Are You?
05. Doves-Some Cities
06. The Rakes-Retreat
07. The Kills-The Good Ones
08. Vive La Fête-Hot Shot
09. The Dresden Dolls-Girl Anachronism
10. Beatsteaks-Hand In Hand
11. Bad Religion-Let Them Eat War
12. Nightwish-Nemo
13. Roni Size-Time (with Darrison)
14. Michael Mayer-Neue Luthersche Fraktur
Lowlands PIAS Bonus CD
01. De Jeugd van Tegenwoordig-Watskeburt?!
02. Vitalic-Wooo
03. Editors-Munich
04. Morcheeba-Lighten Up
05. Soulwax-NY Excuse
06. Pete Philly & Perquisite-Insomnia
07. Millionaire-We Don’t Live There Anymore
08. Róisín Murphy-Sow Into You
09. Kubus-Buitenwesten (met Duvel)
10. Voicst-Whatever You Want From Life
11. AMP Fiddler-Superficial
12. The Prodigy-Girls
13. Le Peuple de L'herbe-Mission (with JC 001)
14. Viva Voce-Alive With Pleasure
15. Infadels-Jagger 67
16. Fat Freddy's Drop-Flashback
17. Born-Still Here
Hiep-hoi!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waardoor we nu dus ook The Kills aan de line-up kunnen toevoegen.
Nice, maar die Lowlands CD hoeft niet veel te zeggen... Op die van 2003 stonden ook artiesten die uiteindelijk helemaal niet kwamen meen ik me te herinneren...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was de Lowlands Ceedee van dit jaar al voorbij gekomen in dit topic?
[..]
Waardoor we nu dus ook The Kills aan de line-up kunnen toevoegen.
Klopt, weet even niet meer wie dat waren. Maar dat waren bevestigde artiesten die gecanceld hadden om het 1 of 't ander. 't Is in iig wel de bedoeling dat alles van de cd ook in Biddinghuizen op bezoek gaat komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nice, maar die Lowlands CD hoeft niet veel te zeggen... Op die van 2003 stonden ook artiesten die uiteindelijk helemaal niet kwamen meen ik me te herinneren...
Hoe zit het overigens met het hopseflopsen?!quote:HOLE IN ONE
Wees niet bang: je kunt je kalfslederen handschoentjes gewoon thuis laten, je hoeft geen vrienden te dwingen om je caddy te zijn en ballotagecommissies zijn uit den boze. URBAN GOLF heeft lak aan al die overdreven regeltjes. Golfen kan overal en altijd, dus ook op Lowlands! Een albatros voor iedereen!
Ik kan er in ieder geval niks over vinden helaas...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:30 schreef Cutie het volgende:
Is er al iets bekend over een dvd van vorig jaar? anyone?
Nee hoor. In ik geloof 2002 stond er ook een track op van bv de Gorillaz en die waren ook niet geboekt.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nice, maar die Lowlands CD hoeft niet veel te zeggen... Op die van 2003 stonden ook artiesten die uiteindelijk helemaal niet kwamen meen ik me te herinneren...
[snip] dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan buiten de tenten. [/snip]
Kan Weezer dan niet ff de 21e komenquote:8/19/2005
Show Munich, GE Germany / Muffathalle
8/20/2005
Show Hohenfelden, GE Germany / Highfield
» www.fkpscorpio.com
8/22/2005
Show London, GB UK / Hammersmith Apollo
» www.carlinglive.com
hij is in zijn geheel al leuk , maar die regel deed me zegmaar rollen op de grondquote:
Van mij mogen ze wegblijvenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:50 schreef Blinker het volgende:
Ik keek op de site van Weezer en zag dit:
[..]
Kan Weezer dan niet ff de 21e komen
*zwaait met handquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die ze wel graag live willen zien...![]()
Ik vind Weezer maar een zeikband, gezwam over hashpipes en "we're all on drugs" klinkt mij als een clubje pubers wat stoer probeert te doen, niet iets wat je verwacht van een stel volwassen kerels in ieder geval. Om nog maar te zwijgen over Island in the Sun, wat ik een enorm zeiknummer vind... I rest my case...quote:Als trage toneelstukken over het paargedrag van de yak als officiële culturele activiteit binnen de lessen CKV gezien worden, dan geldt dat toch zeker ook voor Lowlands? Vandaar dat je je CKV-BONNEN bij de muntenkassa op campinggebied Noord kunt ruilen voor keiharde euro's! Daarnaast komen de jongerenwerkers van het CJP met JUT, een bus waar je je kop in steekt om zo hard mogelijk te schreeuwen. De decibellen doen lichtjes ontsteken en ballonnen ontploffen! Cultuurbarbaren? Dacht het niet...
Nou, dat kan. Maar ik vind het mooie muziekquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik vind Weezer maar een zeikband, gezwam over hashpipes en "we're all on drugs" klinkt mij als een clubje pubers wat stoer probeert te doen, niet iets wat je verwacht van een stel volwassen kerels in ieder geval. Om nog maar te zwijgen over Island in the Sun, wat ik een enorm zeiknummer vind... I rest my case...
Zijn mensen dan zo dom of lui dat ze niet weten dat ze het goedkoper bij ticketservice kunnen krijgen zolang er nog kaartjes verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:35 schreef MCH het volgende:
Wou je meer betalen dan? Pas als het duidelijk is dat het niet uitverkocht raakt of juist wel zullen prijzen veranderen denk ik. Nu haal je hooguit 10/15 eu winst op sites zoals marktplaats.
*Ssssssssst!!!!* Dat moet je uitbuiten... Als je nou iedere keer je ticket verkoopt voor 10, 15 euro meer, en daarna gewoon een nieuwe haalt bij de ticketservice, dan heb je na een keer of 8 je kaartje eruit!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn mensen dan zo dom of lui dat ze niet weten dat ze het goedkoper bij ticketservice kunnen krijgen zolang er nog kaartjes verkrijgbaar zijn.
Nou denk niet dat zij de illussie hebben dat ze met dat soort 'gezwam' stoer zijn. Ik vind het ook best een aardig bandje.. De cd's zijn best leuk. Mogen van mij wel komen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik vind Weezer maar een zeikband, gezwam over hashpipes en "we're all on drugs" klinkt mij als een clubje pubers wat stoer probeert te doen, niet iets wat je verwacht van een stel volwassen kerels in ieder geval. Om nog maar te zwijgen over Island in the Sun, wat ik een enorm zeiknummer vind... I rest my case...
Volgens mij hebben ze ook meer een nerd imagoquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou denk niet dat zij de illussie hebben dat ze met dat soort 'gezwam' stoer zijn. Ik vind het ook best een aardig bandje.. De cd's zijn best leuk. Mogen van mij wel komen!
Die videoclip is zeker leuk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind alleen de videoclip van Buddy Holly stoer, verder kunnen ze me gestolen worden eerlijk gezegd
Vrij dure band denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die videoclip is zeker leuk!
Maar ik wil ze best eens zien hoor... laat maar komen...en voor de anderen: genoeg te zien, dus wat is er op tegen?
dat zijn er wel meer.... sommige (bijv. Korn) hoeven van mij echt niet te komen, maar goed voor allemaal wat is wel zo leuk...quote:
over dat laatste heb ik geen oordeel, maar ik vind de band gewoon niet leuk. Voor dat geld had je makkelijk Weezer en nog een paar leuke kleintjes kunnen krijgen, denk ik. Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo. Denk zoiezo dat het schema weer een crime gaat worden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
Het liefst heb ik toch goedkopere, onbekende (en dus meer) artiesten. Korn-publiek is wmb niet echt sfeerverbeterend publiek.
Dat je een toegift vervloekt omdat je daarmee het begin van een volgend optreden moet missen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:17 schreef peaceman het volgende:
Als ik daar ga kijken, dan mis ik die, maar kan ik nog wel een stukje van die zien..
die ellende dus...![]()
Ik denk het niet. Weezer is enorm groot in de VS en ook in andere europese landen zijn ze veel populairder dan in Nederland. Die zullen echt een flinke duit gaan kosten als je ze op een festival wil hebben. En in Nederland zijn ze nou niet zo groot dat het aantal extra bezoekers dat rechtvaardigd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
over dat laatste heb ik geen oordeel, maar ik vind de band gewoon niet leuk. Voor dat geld had je makkelijk Weezer en nog een paar leuke kleintjes kunnen krijgen, denk ik.
Ach, same old, same old.....quote:Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo. Denk zoiezo dat het schema weer een crime gaat worden.
Als ik daar ga kijken, dan mis ik die, maar kan ik nog wel een stukje van die zien..
die ellende dus...![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
Als ik de kans krijg ga ik Korn tomaten voeren.
precies...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:24 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Dat je een toegift vervloekt omdat je daarmee het begin van een volgend optreden moet missen.
Toch stonden 3 doors down ook al eens op LL, terwijl die toen ook al groot waren in Amerika, maar misschien niet zo groot in de rest van Europa, dat zou kunnen. Nu ja, Weezer is ook zeker geen must hoor... Our lady peace mag ook best..quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Weezer is enorm groot in de VS en ook in andere europese landen zijn ze veel populairder dan in Nederland. Die zullen echt een flinke duit gaan kosten als je ze op een festival wil hebben. En in Nederland zijn ze nou niet zo groot dat het aantal extra bezoekers dat rechtvaardigd.
Korn daarentegen is wereldwijd minder populair in vergelijking met vroegah en moet het overal doen met dagslots op festivals en als voorprogramma van bv. Metallica. Die krijgen echt niet meer hun jaren '90-geld.
Een hele trieste same old song...quote:Ach, same old, same old.....
Ivan Smagghe van Blackstrobe komt draaien als het goed isquote:Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef MofoF1 het volgende:
Wauw... was gisteren in de HMH, bij Underworld... Nu mogen die sowieso wel komen, maar dat voorprogramma zeg... de techno-versie van Rammstein: Blackstrobe. Die mogen ook wel langskomen zeg...![]()
Voor nieuwe bands die wel al in Amerika zijn doorgebroken, maar nog naam moeten maken in Europa zijn er natuurlijk leuke tarieven. Optreden is natuurlijk ook naamsbekendheid opbouwen, dus dan kan er iets van de prijs af natuurlijk. Maar Weezer heeft dat niet zo meer nodig. Die zijn bekend genoeg in Europa, Nederland is gewoon geen Weezer-land, en qua verkoop is Nederland nou niet zo interessant dat ze hier nou perse moeten doorbreken enzo...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch stonden 3 doors down ook al eens op LL, terwijl die toen ook al groot waren in Amerika, maar misschien niet zo groot in de rest van Europa, dat zou kunnen. Nu ja, Weezer is ook zeker geen must hoor... Our lady peace mag ook best..die zijn zeker goedkoop! Maar buiten dat , vind ik het zo al behoorlijk goed hoor ....
Och Weezer staat wel op mijn ooit nog eens zien lijstje, vandaar, maar een must is het zeker niet. Geen enkele band is dat gezien het huidige programma. Our lady peace zou leuk zijn, maar dat is waarschijnlijk toch niet het geval, dus minder kans op overlappingquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor nieuwe bands die wel al in Amerika zijn doorgebroken, maar nog naam moeten maken in Europa zijn er natuurlijk leuke tarieven. Optreden is natuurlijk ook naamsbekendheid opbouwen, dus dan kan er iets van de prijs af natuurlijk. Maar Weezer heeft dat niet zo meer nodig. Die zijn bekend genoeg in Europa, Nederland is gewoon geen Weezer-land, en qua verkoop is Nederland nou niet zo interessant dat ze hier nou perse moeten doorbreken enzo...
En ik vind 't wel best, heb helemaal niets met Weezer. Doe mij maar stoere mannen: ghettonegers of langharige schreeuwlelijkers ofzo, maak je me blijer mee.
Ach geen enkel genre is een must. Mijn muzieksmaak is zo breed dat ik altijd wel wat van mij gading vind. Ik denk meer in goede muziek dan in genres en stijlen. En d'r is meer dan genoeg goede muziek.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef peaceman het volgende:
Zijn er jou inziens als voldoende ghettonegers en langharige schreeuwlelijkers?
vind het wel jammer dat BRMC niet komen trouwens...
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. De verscheidenheid aan genres is juist zo goed aan LL. Daarom begrijp ik soms het gezeur ook niet zo erg over een bepaalde band die komt. Alsof er op dat moment niets anders te doen is op het terreinquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar goed, als je voor 1 genre gaat moet je niet naar Lowlands komen. Voor metal ga je maar naar Dynamo, voor punk naar een punkfestival en voor leuke dance naar 5 days off. De variatie maakt Lowlands en d'r zijn genoeg goede acts uit diverse muziekstromingen. Ik klaag niet hoor....maar als ik die laatste paar plekjes in 't programma mocht vullen dan .....![]()
Vorig jaar speelde dj U-man tussen twee "echte" artiesten een uur lang platen, met constant een Italian Fireflies-sample erbij. Was tof.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ivan Smagghe van Blackstrobe komt draaien als het goed is![]()
![]()
Heb geen idee hoe ik daarop ga dansen trouwens, is electro-techno waarbij je af en toe net zo goed in een moshpit kunt staan![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ik 2 weken op vakantie, kom ik terug, kijk ik of er nog iets leuk bij is gekomen.......nou HELEMAAL NIKS!Tis dit jaar echt huilen qua line-up...
Hoe minder zielen hoe meer ruimtequote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach geen enkel genre is een must. Mijn muzieksmaak is zo breed dat ik altijd wel wat van mij gading vind. Ik denk meer in goede muziek dan in genres en stijlen. En d'r is meer dan genoeg goede muziek.
quote:Op Lowlands krijgen al je zintuigen genadeloos op hun donder. Omdat we jullie natuurlijk niet afgetuigd rond willen laten dolen, hebben we voor de balans tussen lichaam en geest een stel TAI-CHI meesters uitgenodigd. De balans tussen de spieren, botjes en peesjes wordt weer netjes hersteld tijdens een oude vertrouwde, maar hééérlijke MASSAGE. Allemaal op het toch al zwaar ontspannen LIMA-gebied!
Tenslotte wil ik nog even melden dat er volgens mij geen grote namen meer bij zullen komen. Het budget krimpt en krimpt en uiteindelijk zal het programma nog aangevult worden met de hollandse bands van de oude garde; Beef (konden vorig jaar niet in verband met opnames voor het nieuwe album), Heidenroosjes (grote kanshebber), Racoon (bandlid heeft gemeld te zullen spelen op Lowlands), Relax (nieuw album, grote naam... moet haast wel!)... Daarnaast zullen in de Volkskrant van volgende week ergens nog een aantal namen plus het blokjesschema bekendgemaakt worden (namen die nog niet officiëel bevestigd zijn: Stuurboord Bakkebaard, Mocky, Whitey, Rosemary's Sons, Little Barrie, My Chemical Romance, Kaisers Orchestra, And You Will Know Us By The Trail of Death) en dan is het wachten tot die beruchtte donderdagmiddag als de hekken naar het terrein opengaan... Misschien vallen er nog een aantal bands uit, maar in vergelijking met voorgaande jaren valt het dit jaar nogal mee geloof ik (*knock knock*), alleen Jaga Jazzist heeft afgezegd, maar die was nog niet eens officieel bevestigd...quote:Leeg die I-pod, wip de schijfjes uit je stereo, want de nieuwe LOWLANDS-CD ligt vanaf vandaag op je te wachten in de winkel! Twee discs met in totaal 28 nummers en één PIAS BONUS-CD met nog eens 17 fijne liedjes voor nog geen vier biertjes! Want voor die schamele 6,99 ga je toch de moeite niet nemen om dat internet aan te slingeren? Rennen!
Een roadie van de band heeft ze al min of meer bevestigd...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:08 schreef StofjeB het volgende:
Maar, zoals gezegd in 5 van de 12 LL-topics: KAISERS ORCHESTRA! Doe het
Lijkt me heel sterk. Zeker Royksop en LCD Ss zullen niet afsluiten. 't Zou me niet eens verbazen als die helemaal niet eens in de Alpha staan, maar eind van de avond in een andere grote tent.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
De dagelijkse afsluiters voor de Alpha zijn denk ik als volgt:
Vrijdag: Royksopp
Zaterdag: Pixies
Zondag: LCD Soundsystem of QOTSA
Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Zeker Royksop en LCD Ss zullen niet afsluiten. 't Zou me niet eens verbazen als die helemaal niet eens in de Alpha staan, maar eind van de avond in een andere grote tent.
Ik denk dat dit 'm gaat worden:
Vrijdag: Prodigy
Zaterdag: Geen idee, denk dat hier de laatste nog bekend te worden grote naam gaat afsluiten. Maar als dat niet zo is dan zie ik nog Marilyn Manson voor de Pixies afsluiten.
Zondag: Foo Fighters
Sorry maar de Prodigy is een veeeeeeel groter band dan Royksop. En beide hebben een nieuw album uit, de een wat langer dan de ander. Maar als de versheid van je laatste album een kriterium is om op het hoofdpodium te mogen staan als afsluiter.......quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...
op vrijdag zal The Prodigy wel afsluiten, Royksopp in de Alphaquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
[..]
Tenslotte wil ik nog even melden dat er volgens mij geen grote namen meer bij zullen komen. Het budget krimpt en krimpt en uiteindelijk zal het programma nog aangevult worden met de hollandse bands van de oude garde; Beef (konden vorig jaar niet in verband met opnames voor het nieuwe album), Heidenroosjes (grote kanshebber), Racoon (bandlid heeft gemeld te zullen spelen op Lowlands), Relax (nieuw album, grote naam... moet haast wel!)... Daarnaast zullen in de Volkskrant van volgende week ergens nog een aantal namen plus het blokjesschema bekendgemaakt worden (namen die nog niet officiëel bevestigd zijn: Stuurboord Bakkebaard, Mocky, Whitey, Rosemary's Sons, Little Barrie, My Chemical Romance, Kaisers Orchestra, And You Will Know Us By The Trail of Death) en dan is het wachten tot die beruchtte donderdagmiddag als de hekken naar het terrein opengaan... Misschien vallen er nog een aantal bands uit, maar in vergelijking met voorgaande jaren valt het dit jaar nogal mee geloof ik (*knock knock*), alleen Jaga Jazzist heeft afgezegd, maar die was nog niet eens officieel bevestigd...
De dagelijkse afsluiters voor de Alpha zijn denk ik als volgt:
Vrijdag: Royksopp
Zaterdag: Pixies
Zondag: LCD Soundsystem of QOTSA
Dus mensen, mocht er nu nog niets bijzitten voor je, blijf dan weg... This is as good as it's gonna get!
k zal t nogmaals herhalen, Basemant Jaxx kan niet op zaterdag en de zondag zit vol, dan zouden ze vrijdag moeten komen en dan zijn er ook al een heel aantal Alpha waardige acts. Fatboy Slim is nog steeds beschikbaar voor t hele weekend volgens zn agendaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...
De Foo's sloten lowlands af in 2003, op zondagquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit.
Doet het nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:30 schreef soul114 het volgende:
http://forum.fest.nl/viewthread.php?tid=4364&page=17
Blokkenschema's
duurt ff, ben er neit helemaal kapot vanquote:
ja Korn staat ook al om 15.00 terwijl ze een paar jaar terug nog dagafsluiter waren. Tijden veranderenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:09 schreef diedlaughing het volgende:
Heather Nova in de Grolsch![]()
Laatste keer dat ze op lowlands was speelde ze in de Alpha.
Vind eigenlijk alleen Prodigy/Royksopp, Audio Bullys/Marilyn Manson en Foo Fighters/Vitalic irritant qua overlappingen. En Buitenwesten/Korn, maar dat kan ik lijden...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef peaceman het volgende:
De overlappingen rond 6 uur word ik niet bepaald blij van, vooral niet op zaterdag![]()
Daar hoef ik er geen één van te zien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:
Op zaterdag bands die ik wel zou willen zien tussen 5 en 7:
Grolsch: Zita Swoon + The Arcade Fire (deze spelen door tot kwart voor 8 uur, dus dat hoeft geen probleem te zijn)
Charlie: Maximo Park
India: Death from above 1979
Bravo: Vive la Fete
Juliet: Ane Brun
Dan begrijp je mijn probleem denk ik wel....![]()
zal vanavond eens wat intensiever kijken..
Jammer alleen dat het deels overlapt met Jason Forrest, is toch wel enigszins vergelijkbaar qua sound en publiek.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben blij dat LCD Soundsystem tijdens twee grote namen speelt, een beetje rust
't Zal vast nog wel veranderen. Maar dit zal in grote lijnen wel zo blijven. Royksopp en Prodigy blijven gewoon tegenover elkaar staan als er geen grote namen op die dag gaan uitvallen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
GODVERDOMMEWelke mongool zet nou Royksopp en Prodigy tegelijk... tering
nog enige kans dat er nog iets in dit schema veranderd btw?
Ik hoef gelukkig niet naar LCDquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:27 schreef MofoF1 het volgende:
op zondag wel veel dubbels trouwens, Nick Cave en LCD Soundsystem![]()
Waar staat DM?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
(Nu maar hopen dat dit 't echte schema is natuurlijk)
De Dropkick Murphys? Zondagmiddag geloof ik...quote:
Prodigy komt op 26 september alweer met een nieuw album, Their Law - the singles 1990-2005. Dubbel cd met nieuwe tracks, edits, mixes, live tracks. En gezien hoe druk het vorige keer was niet meer dan logisch dat ze weer de alpha afsluiten en zo te zien genoeg tijd voor Julliette Lewis om naar de alpha te lopen en paar tracks mee te doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry maar de Prodigy is een veeeeeeel groter band dan Royksop. En beide hebben een nieuw album uit, de een wat langer dan de ander. Maar als de versheid van je laatste album een kriterium is om op het hoofdpodium te mogen staan als afsluiter.......
quote:Mariam Doumbia and Amadou Bagayoko met as youngsters in the troupe of the Institute for the Young Blind of Mali. Today, married with three children, the couple continues on their musical quest, blending traditional Malian music with blues and rock. Joining them here is an international cast including European, Arabic, Indian and Colombian musicians. Tracks like "Baara" and "Dogons" have great grooves; the singing is strong, and the instruments-particularly Amadou's rhythm-guitar-provide a solid pulse. Guest musicians, such as flutist Alain Hatot on "Mouna," add welcome sparkles of color to a fairly static musical bed.
27 juli (volgende week woensdag)quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:12 schreef MofoF1 het volgende:
Wanneer komt die Volkskrant eigenlijk?
Ja, hoor. Moet je hier de onderste bestellen. Is maar 25 euro !!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:04 schreef ilona-scuderia het volgende:Worden er geen dagkaarten meer verkocht
ROFLMAO!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, hoor. Moet je hier de onderste bestellen. Is maar 25 euro !!!!
quote:Zoveel bands, DJ's en theatermakers maken veel herrie. En laten we vooral de duizenden Lowlanders niet vergeten. Pandenonium! Gelukkig kun je vluchten naar hét stiltegebied op Lowlands: de SILENT DISCO! Even een momentje voor jezelf. Met vele anderen natuurlijk...
Gaan ze echt optreden op Lowlands? Depeche Modequote:Op donderdag 21 juli 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Dropkick Murphys? Zondagmiddag geloof ik...
Oh, wacht, je bedoelt Depeche Mode. Die zijn suprise-act. Die worden niet aangekondigd. Maar had je al gezien dat de Alpha leeg is na de Foo Fighters op zondag?
niet doorvertellen he? das nog een geheimquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:24 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Gaan ze echt optreden op Lowlands? Depeche Mode?
Ja ik kan soms heerlijk naïef zijn
? laatmieheg neeg ej kuirbeg moraaWquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
niet doorvertellen he? das nog een geheim
.tein moraaDquote:
Dumpen die handel, ben je van het gezeik af. Kun je ook zonder problemen snurken 's nachts in je tent. Hoef je niet te douchen omdat ze vindt dat je stinkt. En je kunt onderaan de heuvel bij de Alpha op je rug gaan liggen en onder rokjes kijken zonder dat ze boos wordtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef maniack28 het volgende:
Wat een kutschema![]()
Zal weer moeilijk worden om op tijd bij Coheed & Cambria te komen aangezien me vriendin natuurlijk Bad Religion tot het einde wil zienMis ik het eerste nummer
en die is altijd zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |