idd, tegenwoordig hakken we gewoon de hele zak eraf, ook geen gedoe met morningafterpil meer.quote:
Huh?! Kan jij er geen knoop in leggen dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:59 schreef Logician het volgende:
[..]
idd, tegenwoordig hakken we gewoon de hele zak eraf, ook geen gedoe met morningafterpil meer.![]()
of zo'n fatsig klein roze rozijntjequote:Op maandag 11 juli 2005 20:54 schreef rubbereend het volgende:condooms, dr is geen mooier relatiegeschenk dan een SOA
ben er ook bang voorquote:Op maandag 11 juli 2005 23:43 schreef Tasha het volgende:
Ik denk dat ze Racoon ook nog wel ff gaan strikken.
Aaaaargh! Waar de neuk slaat dat terugvind posten op?! Wat is het nut?! Wat schiet je ermee op?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:45 schreef ruud_fr het volgende:
tvp
dat doen we elk jaar maar de Volkskrant biedt ons zelden wat nieuwsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:42 schreef SKa_BoSS het volgende:
De laatste paar knallers zullen we wel pas ontdekken in de bijlage bij de volkskrant de 27e...
Blokjesschema!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doen we elk jaar maar de Volkskrant biedt ons zelden wat nieuws![]()
quote:
eind jullie toch, de 25e ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wann komt die Volkskrant bijlage uit btw?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef StofjeB het volgende:
Wordt m'n eerste Nederlandsche festival. Ga nu 8 jaar óf naar Pukkelpop óf naar Werchter. Ben benieuwd, hoe het in Nederland gaat werken met de autoriteiten. Staan er bijvoorbeeld ME-busjes bij de ingang? Dat lijkt me namelijk écht Nederlands.
Nee geen ME-busjes op Lowlands. Maar je moet alleen wel vingerafdrukken en een dna-sample afstaan bij de ingang. En er word een kopie van je paspoort gemaakt. Je krijgt een identificatiechip onder je huid geprikt, die tevens 24/7 je positie door geeft aan een GPS-satelliet. Overal op het terrein staan camera's en voordat je één van de tenten in mag moet je de barcode van je ticketservice kaartje laten scannen. Er is een samenscholingsverbod, dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan buiten de tenten. Ook wordt er op onregelmatige tijden preventief gefouilleerd. En als ik je één ding mag aanraden: wees aardig tegen die mannen met die lange regenjassen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:39 schreef StofjeB het volgende:
Da's mooi. Begreep dat op Pinkpop wel ME-busjes staan na afloop van het festival
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee geen ME-busjes. Maar je moet alleen wel vingerafdrukken en een dna-sample afstaan bij de ingang. En er word een kopie van je paspoort gemaakt. Je krijgt een identificatiechip onder je huid geprikt, die tevens 24/7 je positie door geeft aan een GPS-satelliet. Overal op het terrein staan camera's en voordat je één van de tenten in mag moet je de barcode van je ticketservice kaartje laten scannen. Er is een samenscholingsverbod, dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan bij de tenten. Ook wordt er op onregelmatige tijden preventief gefouilleerd. En als ik je één ding mag aanraden: wees aardig tegen die mannen met die lange regenjassen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee geen ME-busjes op Lowlands. Maar je moet alleen wel vingerafdrukken en een dna-sample afstaan bij de ingang. En er word een kopie van je paspoort gemaakt. Je krijgt een identificatiechip onder je huid geprikt, die tevens 24/7 je positie door geeft aan een GPS-satelliet. Overal op het terrein staan camera's en voordat je één van de tenten in mag moet je de barcode van je ticketservice kaartje laten scannen. Er is een samenscholingsverbod, dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan buiten de tenten. Ook wordt er op onregelmatige tijden preventief gefouilleerd. En als ik je één ding mag aanraden: wees aardig tegen die mannen met die lange regenjassen.
Je vergeet die mevrouw met die latex handschoen bij de ingang...quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee geen ME-busjes op Lowlands. Maar je moet alleen wel vingerafdrukken en een dna-sample afstaan bij de ingang. En er word een kopie van je paspoort gemaakt. Je krijgt een identificatiechip onder je huid geprikt, die tevens 24/7 je positie door geeft aan een GPS-satelliet. Overal op het terrein staan camera's en voordat je één van de tenten in mag moet je de barcode van je ticketservice kaartje laten scannen. Er is een samenscholingsverbod, dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan buiten de tenten. Ook wordt er op onregelmatige tijden preventief gefouilleerd. En als ik je één ding mag aanraden: wees aardig tegen die mannen met die lange regenjassen.
Sssssssssssstttttttt...dat heb ik bewust niet verteld omdat ie anders dalijk niet meer durft. Daarom heb ik ook niets gezegd over de met prikkeldraad afgezette camping met de grote slaapbarakken. En over je persoonlijke nummer dat je op je pols getatooeerd hoe schrijf je dat? krijgt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Je vergeet die mevrouw met die latex handschoen bij de ingang...![]()
Kreeg jij een nummer op je pols?! Ik kreeg een complete streepjescode in m'n nek!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sssssssssssstttttttt...dat heb ik bewust niet verteld omdat ie anders dalijk niet meer durft. Daarom heb ik ook niets gezegd over de met prikkeldraad afgezette camping met de grote slaapbarakken. En over je persoonlijke nummer dat je op je pols getatooeerd hoe schrijf je dat? krijgt.
Dat was in 2003, vorig jaar kreeg je het op je pols. Het gerucht gaat dat ie dit jaar op je voorhoofd komt te staan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kreeg jij een nummer op je pols?! Ik kreeg een complete streepjescode in m'n nek!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat was in 2003, vorig jaar kreeg je het op je pols. Het gerucht gaat dat ie dit jaar op je voorhoofd komt te staan.
Dat vind ik zo cool aan lowlands, bij al die andere festivals krijg je van die laffe armbandjes. Die worden vies en gaan kapot. En bovendien staat dat zo dom, van die mensen die al die bandjes sparen en dan denken dat ze stoer zijn met bandjes vanaf hun pols tot aan hun schoulder. Dit is veel cooler, echt een blijvende herinnering![]()
Waar moet je werken?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Willen jullie je wel gedragen daar? Ik ben er ook, maar dan aan het werk...... op de nacht van zondag op maandag.......
Als ik je dat moet gaan zeggen moet ik je vermoorden...quote:
We hebben een F, we hebben een O, we hebben een O, we hebben een D, we hebben een F, we hebben een I, we hebben een G, we hebben een H, we hebben een T!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:03 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Als ik je dat moet gaan zeggen moet ik je vermoorden...![]()
iets met beveiliging.
de nacht waarin niet geslapen wordtquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Willen jullie je wel gedragen daar? Ik ben er ook, maar dan aan het werk...... op de nacht van zondag op maandag.......
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel politie op een festival heb gezien als op werchter afgelopen jaar, en ook nog heel nadrukkelijk aanwezig, ze wouden mij niet eens een vuurtje voor mijn jointje geven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:28 schreef StofjeB het volgende:
Wordt m'n eerste Nederlandsche festival. Ga nu 8 jaar óf naar Pukkelpop óf naar Werchter. Ben benieuwd, hoe het in Nederland gaat werken met de autoriteiten. Staan er bijvoorbeeld ME-busjes bij de ingang? Dat lijkt me namelijk écht Nederlands.
De badhuizen op de camping van LL zijn echt geweldigquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:32 schreef rubbereend het volgende:
en oja de Lowlands schijnt een stuk schoner te zijn dan Pukkelpop (bijvoorbeeld qua wc's)
En je weet natuurlijk ook wel om welk kunstwerk nederland heel beroemd is, de nacht wacht. Die traditie houdt men graag in stand en zodoende lopen er veel nachtwachten ropdn, en mag er na 02.00 uur geen geluid meer gemaakt worden op de camping.quote:
Ik gok op zoietsquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:38 schreef BeRightBack het volgende:
Kees van Hondt en Vrienden?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Hey! Ook naar Brain Setzer?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:38 schreef BeRightBack het volgende:
Kees van Hondt en Vrienden?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
M'n zusje d'r telefoon is ooit eens uit d'r tent gejat. Maar dat is ook 't enige incident wat ik ken op Lowlands, in tegenstelling tot bv. Werchter waar complete roversbendes aan de gang waren. Dus volgens mij valt 't gelukkig wel mee op LL.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat ik me afvraag. Dit wordt mijn 5e jaar en eigenlijk hoor ik nooit veel over diefstal. Iig niet zoals bij Werchter, Pinkpop en Dour. Heeft iemand hier daar ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |