In tegenstelling tot anderen ben ik nog op geen enkel festival bestolen en de mensen die met mij daar waren ook niet... maar advies blijft idd: laat geen dure spullen in je tent!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
M'n zusje d'r telefoon is ooit eens uit d'r tent gejat. Maar dat is ook 't enige incident wat ik ken op Lowlands, in tegenstelling tot bv. Werchter waar complete roversbendes aan de gang waren. Dus volgens mij valt 't gelukkig wel mee op LL.
Zal ook wel te maken hebben met het feit dat de campings moeilijk te bereiken zijn voor niet festivalgangers, in tegenstelling tot bv. Werchter en Pinkpop waar je met 1 keer hekje klimmen of slootje springen op de camping bent. 't Is dus niet echt de moeite om grootschalig te gaan jatten. Maar goed, 't is nog steeds niet aan te raden om telefoons in tenten te laten liggen of om veel dure troep mee te slepen...
Ik ben gelukkig ook al jaren de dans ontsprongen. Maar zoals ik pas al eens in 't werchter-topic zei, heb ik 't wel eens meegemaakt dat daar echt zo'n beetje heel de camping van dure slaapzakken en backpacks ontdaan was. Op Pinkpop heb ik ook wel eens bestolen buren gehad. En ook op de laatste meerdaagse Dynamo (1999?) waren er een aantal tenten rondom om de mijne opgesnedenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
In tegenstelling tot anderen ben ik nog op geen enkel festival bestolen en de mensen die met mij daar waren ook niet... maar advies blijft idd: laat geen dure spullen in je tent!![]()
Dat weet ik niet, misschien zijn ze ook wel eens in m'n tent geweest. Maar daar is het doorgaans zo'n pestbende dat ze waarschijnlijk gewoon nooit datgene wat ze zochten hebben gevonden. Daarnaast zorg ik met een nachtje slapen voor een uitzonderlijke hoge concentratie natuurlijk gifgas in m'n tentje....dat zal ook best lastig zijn voor potentiele boeven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef peaceman het volgende:
Kortom wij hebben geluk gehad?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, misschien zijn ze ook wel eens in m'n tent geweest. Maar daar is het doorgaans zo'n pestbende dat ze waarschijnlijk gewoon nooit datgene wat ze zochten hebben gevonden. Daarnaast zorg ik met een nachtje slapen voor een uitzonderlijke hoge concentratie natuurlijk gifgas in m'n tentje....dat zal ook best lastig zijn voor potentiele boeven.
Dit jaar wordt de eerste keer met vriendin, dus wie weet ben ik eind augustus weer beschikbaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
je vriendin gaat nooit mee? of slaapt die dan apart of is die net zo erg?
Yeah right, echt niet dat iemand daar nog zon ding om zn fluit heen krijgt, gewoon vlees tegen vlees!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Moet je trouwens zelf voor condooms zorgen of worden die daar uitgedeeld? dat heb ik gehoort namelijk
Ga ik ook maar eens doen denkikquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:18 schreef mordradead het volgende:
ha, ik heb lekker alvast een honcho aangeschaft voor op lowlands
gast die ik ken, is 2 jaar geleden, paar dagen van te voren het camping terein op gegaan met 24 halve liters. Ergens verstopt in de bossen. Paar dagen daarna de rij in en naar binnen. Tent opzetten en hoppa 24 koude halve liters!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ons bier is eens gestolen, als er iets kut is is het dat wel. Verder heb ik wel eens haringen bij de buren verzamelt.
kun je dan nog wel t terrein op? Is het dan niet afgesloten met hekken ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Kletz het volgende:
[..]
gast die ik ken, is 2 jaar geleden, paar dagen van te voren het camping terein op gegaan met 24 halve liters. Ergens verstopt in de bossen. Paar dagen daarna de rij in en naar binnen. Tent opzetten en hoppa 24 koude halve liters!![]()
We wonen dan ook in Harderwijk dus das dicht bij.
Ja!! jij ook?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Kletz het volgende:
[..]
gast die ik ken, is 2 jaar geleden, paar dagen van te voren het camping terein op gegaan met 24 halve liters. Ergens verstopt in de bossen. Paar dagen daarna de rij in en naar binnen. Tent opzetten en hoppa 24 koude halve liters!![]()
We wonen dan ook in Harderwijk dus das dicht bij.
Ja een week van te voren al, dan beginnen ze nml met het opbouwen etc. dus verhaal klopt van geen kantquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je dan nog wel t terrein op? Is het dan niet afgesloten met hekken ofzo?
Ik vind 't ook wel sterk dat het bier nog lekker koud was na een paar dagen verstopt geweest te zijn.....in augustusquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja een week van te voren al, dan beginnen ze nml met het opbouwen etc. dus verhaal klopt van geen kant![]()
Hij had ook een grote koelkast erbij begravenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind 't ook wel sterk dat het bier nog lekker koud was na een paar dagen verstopt geweest te zijn.....in augustus![]()
Had ik ook gezien ja..quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hij had ook een grote koelkast erbij begraven![]()
Sixpack heeft wel een keer een aflevering gehad dat men een thuistap ergens begraven had, en omdat ze met een camera rondliepen had ie een smoes en konden ze ergens stroom regelen.
Gewoon een flinke bak met geld meeenemen, dan hoeft al de gekloot niet.
dat was dance valley en dat wordt net als Sixpack gesponsord door Heineken....... you do the mathquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hij had ook een grote koelkast erbij begraven![]()
Sixpack heeft wel een keer een aflevering gehad dat men een thuistap ergens begraven had, en omdat ze met een camera rondliepen had ie een smoes en konden ze ergens stroom regelen.
Gewoon een flinke bak met geld meeenemen, dan hoeft al de gekloot niet.
Maar goed dat ik ze onlangs al in Doornroosje gezien heb, dan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:12 schreef Vork het volgende:
Ik zie dat Jaga Jazzist nog in de lijst met bands die naar Lowlands komen staat, schrap die maar. Ze zijn ten eerste nooit door de Lowlands organisatie zelf bevestigd en op hun website staat dat hun optreden op Lowlands is gecanceled. Wie Jaga Jazzist nog wil zien moet a.s. vrijdag naar Parardiso komen.
Ook al was dat dan gesponserd, we hebben in ieder geval gezien dat het mogelijk zou moeten zijn, alleen de stroom regelen zal dan wat moeilijker zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was dance valley en dat wordt net als Sixpack gesponsord door Heineken....... you do the math
He bah, moet dat nou. Het festival verkoopt toch wel uit, heb je dat soort onzin echt niet voor nodig. En voor het geld dat Good Charlotte kost kun je drie wel interessante bandjes boeken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:52 schreef super-muffin het volgende:
Hoorde ik nou dat Good Charlotte kwam
Ik kwam daar een beetje laat achter helaas, maar ik dacht, ach dan zie ik ze wel op Lowlandsquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:02 schreef Grobbel het volgende:
Maar goed dat ik ze onlangs al in Doornroosje gezien heb, dan.
Gisteren ook kaarten gehaald voor Lowlands, ben benieuwd.
]quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook al was dat dan gesponserd, we hebben in ieder geval gezien dat het mogelijk zou moeten zijn, alleen de stroom regelen zal dan wat moeilijker zijn.![]()
Misschien is dat idd een broodje aap verhaal. Maar ik was er zelf bij met die gast die dat bier. Niet echt boeiend ofzo, maar wel leuk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Roellio het volgende:
Er gaat al jaren een verhaal over een kerel die een complete kuil had gespit om kratten in op begraven voor Lowlands, maar volgens mij is dat een broodje aap.
En wie mogen dat zijn? laat me raden, metal- en punkbandjes zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:03 schreef Kletz het volgende:
Kom eens met bekende goeie bands die zelden fests doen. DOE EENS ORIGINEEL!!![]()
Ha neej ben geen maniac, ik kijk ook wel verder dan alleen metal en of punk. Maar mijn smaak is heel breed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En wie mogen dat zijn? laat me raden, metal- en punkbandjes zeker?
En welk festival heeft die dan wel deze zomer dan wel geprogrammeerd?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:32 schreef Kletz het volgende:
[..]
Ha neej ben geen maniac, ik kijk ook wel verder dan alleen metal en of punk. Maar mijn smaak is heel breed.
Flogging Molly komt helemaal nietquote:Een QOTSA is super! en Foo Fighters ook. Evenals Roni Size en Aphrodite. Ik vind alles wel leuk, maar niet speciaal. Een Korn heeft zijn tijd allang gehad. Ik snap dan ook echt niet waarom die zijn gevraagt. DKM en Flogging Molly. Is heel leuk, maar te vaak gezien op lowlands.
Een RATM-reunie is heel leuk, maar ook heel erg ondenkbaar. Die hebben geen zin om weer vriendjes te worden en bovendien is Audioslave momenteel zelf aan het touren. Metallica tourt niet en is dus gewoon niet te strikken deze zomer. Daarnaast zou ik wat anders doen met die bakken geld die ze aan Metallica kwijt zijn. Metallica zie ik wel ergens anders dan. En je krijgt als Lowlands echt niet een sponsor zo gek om Metallica voor je te betalen trouwens...quote:Rage Against The Machine reunie mag van mij ook wel. Metallica moet wel te strikken zijn. Gooi een paar headliners weg en spaar dat geld op met wat sponseringen en book ze gewoon.
Weet ik, maar even als voorbeeldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
[..]
Flogging Molly komt helemaal niet
Dan maar een paar bands minder, zo bedoel ik het. Dan heb je tenminste wel een headliner waar je U tegen zegt (ook maar even als voorbeeld hoor)quote:Een RATM-reunie is heel leuk, maar ook heel erg ondenkbaar. Die hebben geen zin om weer vriendjes te worden en bovendien is Audioslave momenteel zelf aan het touren. Metallica tourt niet en is dus gewoon niet te strikken deze zomer. Daarnaast zou ik wat anders doen met die bakken geld die ze aan Metallica kwijt zijn. Metallica zie ik wel ergens anders dan. En je krijgt als Lowlands echt niet een sponsor zo gek om Metallica voor je te betalen trouwens...
Je kunt wel Lowlands inkrimpen en meer grote bands boeken, maar dan kun je ook gewoon naar Werchter gaan. Lowlands is niet een paar grote bands. Lowlands is veeeeeel bands en veel gave dingen daarom heen. Theater, film, kunst, goed eten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef Kletz het volgende:
[..]
Weet ik, maar even als voorbeeld
[..]
[..]
Dan maar een paar bands minder, zo bedoel ik het. Dan heb je tenminste wel een headliner waar je U tegen zegt (ook maar even als voorbeeld hoor)
Ik wil alleen zeggen van: Kom eens met wat verrassends. Dit worden gewoon standaard lowlands bands.
ik ben ook op http://www.withfullforce.de geweest en das ook klein schalig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kunt wel Lowlands inkrimpen en meer grote bands boeken, maar dan kun je ook gewoon naar Werchter gaan. Lowlands is niet een paar grote bands. Lowlands is veeeeeel bands en veel gave dingen daarom heen. Theater, film, kunst, goed eten.
Grote bands en geen gelul verder dat is Werchter of Rock Am Ring of Rock in Park of Fields of Rock......
In het hele weekend, of per dag?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:26 schreef Kletz het volgende:
Hoe dan ook, elk jaar ga ik weer en heb ik het er enorm naar me zin en zie ik gemiddeld 5 bands.
Dan is Lowlands binnen een paar uur uitverkocht met voornamelijk mensen die enkel voor U2 komen - en een broertje dood hebben aan 90% van de andere geboekte bands.quote:
Als surprise actquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan is Lowlands binnen een paar uur uitverkocht met voornamelijk mensen die enkel voor U2 komen - en een broertje dood hebben aan 90% van de andere geboekte bands.
Dus eigenlijk wil je niks veranderen...?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:26 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik ben ook op http://www.withfullforce.de geweest en das ook klein schalig.
Misschien moet ik me er gewoon bij neerleggen dat het hedendaagse lowlands gewoon kut is voor mij
Hoe dan ook, elk jaar ga ik weer en heb ik het er enorm naar me zin en zie ik gemiddeld 5 bands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |