In tegenstelling tot anderen ben ik nog op geen enkel festival bestolen en de mensen die met mij daar waren ook niet... maar advies blijft idd: laat geen dure spullen in je tent!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
M'n zusje d'r telefoon is ooit eens uit d'r tent gejat. Maar dat is ook 't enige incident wat ik ken op Lowlands, in tegenstelling tot bv. Werchter waar complete roversbendes aan de gang waren. Dus volgens mij valt 't gelukkig wel mee op LL.
Zal ook wel te maken hebben met het feit dat de campings moeilijk te bereiken zijn voor niet festivalgangers, in tegenstelling tot bv. Werchter en Pinkpop waar je met 1 keer hekje klimmen of slootje springen op de camping bent. 't Is dus niet echt de moeite om grootschalig te gaan jatten. Maar goed, 't is nog steeds niet aan te raden om telefoons in tenten te laten liggen of om veel dure troep mee te slepen...
Ik ben gelukkig ook al jaren de dans ontsprongen. Maar zoals ik pas al eens in 't werchter-topic zei, heb ik 't wel eens meegemaakt dat daar echt zo'n beetje heel de camping van dure slaapzakken en backpacks ontdaan was. Op Pinkpop heb ik ook wel eens bestolen buren gehad. En ook op de laatste meerdaagse Dynamo (1999?) waren er een aantal tenten rondom om de mijne opgesnedenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
In tegenstelling tot anderen ben ik nog op geen enkel festival bestolen en de mensen die met mij daar waren ook niet... maar advies blijft idd: laat geen dure spullen in je tent!![]()
Dat weet ik niet, misschien zijn ze ook wel eens in m'n tent geweest. Maar daar is het doorgaans zo'n pestbende dat ze waarschijnlijk gewoon nooit datgene wat ze zochten hebben gevonden. Daarnaast zorg ik met een nachtje slapen voor een uitzonderlijke hoge concentratie natuurlijk gifgas in m'n tentje....dat zal ook best lastig zijn voor potentiele boeven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef peaceman het volgende:
Kortom wij hebben geluk gehad?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, misschien zijn ze ook wel eens in m'n tent geweest. Maar daar is het doorgaans zo'n pestbende dat ze waarschijnlijk gewoon nooit datgene wat ze zochten hebben gevonden. Daarnaast zorg ik met een nachtje slapen voor een uitzonderlijke hoge concentratie natuurlijk gifgas in m'n tentje....dat zal ook best lastig zijn voor potentiele boeven.
Dit jaar wordt de eerste keer met vriendin, dus wie weet ben ik eind augustus weer beschikbaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
je vriendin gaat nooit mee? of slaapt die dan apart of is die net zo erg?
Yeah right, echt niet dat iemand daar nog zon ding om zn fluit heen krijgt, gewoon vlees tegen vlees!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Moet je trouwens zelf voor condooms zorgen of worden die daar uitgedeeld? dat heb ik gehoort namelijk
Ga ik ook maar eens doen denkikquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:18 schreef mordradead het volgende:
ha, ik heb lekker alvast een honcho aangeschaft voor op lowlands
gast die ik ken, is 2 jaar geleden, paar dagen van te voren het camping terein op gegaan met 24 halve liters. Ergens verstopt in de bossen. Paar dagen daarna de rij in en naar binnen. Tent opzetten en hoppa 24 koude halve liters!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ons bier is eens gestolen, als er iets kut is is het dat wel. Verder heb ik wel eens haringen bij de buren verzamelt.
kun je dan nog wel t terrein op? Is het dan niet afgesloten met hekken ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Kletz het volgende:
[..]
gast die ik ken, is 2 jaar geleden, paar dagen van te voren het camping terein op gegaan met 24 halve liters. Ergens verstopt in de bossen. Paar dagen daarna de rij in en naar binnen. Tent opzetten en hoppa 24 koude halve liters!![]()
We wonen dan ook in Harderwijk dus das dicht bij.
Ja!! jij ook?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Kletz het volgende:
[..]
gast die ik ken, is 2 jaar geleden, paar dagen van te voren het camping terein op gegaan met 24 halve liters. Ergens verstopt in de bossen. Paar dagen daarna de rij in en naar binnen. Tent opzetten en hoppa 24 koude halve liters!![]()
We wonen dan ook in Harderwijk dus das dicht bij.
Ja een week van te voren al, dan beginnen ze nml met het opbouwen etc. dus verhaal klopt van geen kantquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je dan nog wel t terrein op? Is het dan niet afgesloten met hekken ofzo?
Ik vind 't ook wel sterk dat het bier nog lekker koud was na een paar dagen verstopt geweest te zijn.....in augustusquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja een week van te voren al, dan beginnen ze nml met het opbouwen etc. dus verhaal klopt van geen kant![]()
Hij had ook een grote koelkast erbij begravenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind 't ook wel sterk dat het bier nog lekker koud was na een paar dagen verstopt geweest te zijn.....in augustus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |