Lijkt me heel sterk. Zeker Royksop en LCD Ss zullen niet afsluiten. 't Zou me niet eens verbazen als die helemaal niet eens in de Alpha staan, maar eind van de avond in een andere grote tent.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
De dagelijkse afsluiters voor de Alpha zijn denk ik als volgt:
Vrijdag: Royksopp
Zaterdag: Pixies
Zondag: LCD Soundsystem of QOTSA
Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Zeker Royksop en LCD Ss zullen niet afsluiten. 't Zou me niet eens verbazen als die helemaal niet eens in de Alpha staan, maar eind van de avond in een andere grote tent.
Ik denk dat dit 'm gaat worden:
Vrijdag: Prodigy
Zaterdag: Geen idee, denk dat hier de laatste nog bekend te worden grote naam gaat afsluiten. Maar als dat niet zo is dan zie ik nog Marilyn Manson voor de Pixies afsluiten.
Zondag: Foo Fighters
Sorry maar de Prodigy is een veeeeeeel groter band dan Royksop. En beide hebben een nieuw album uit, de een wat langer dan de ander. Maar als de versheid van je laatste album een kriterium is om op het hoofdpodium te mogen staan als afsluiter.......quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...
op vrijdag zal The Prodigy wel afsluiten, Royksopp in de Alphaquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
[..]
Tenslotte wil ik nog even melden dat er volgens mij geen grote namen meer bij zullen komen. Het budget krimpt en krimpt en uiteindelijk zal het programma nog aangevult worden met de hollandse bands van de oude garde; Beef (konden vorig jaar niet in verband met opnames voor het nieuwe album), Heidenroosjes (grote kanshebber), Racoon (bandlid heeft gemeld te zullen spelen op Lowlands), Relax (nieuw album, grote naam... moet haast wel!)... Daarnaast zullen in de Volkskrant van volgende week ergens nog een aantal namen plus het blokjesschema bekendgemaakt worden (namen die nog niet officiëel bevestigd zijn: Stuurboord Bakkebaard, Mocky, Whitey, Rosemary's Sons, Little Barrie, My Chemical Romance, Kaisers Orchestra, And You Will Know Us By The Trail of Death) en dan is het wachten tot die beruchtte donderdagmiddag als de hekken naar het terrein opengaan... Misschien vallen er nog een aantal bands uit, maar in vergelijking met voorgaande jaren valt het dit jaar nogal mee geloof ik (*knock knock*), alleen Jaga Jazzist heeft afgezegd, maar die was nog niet eens officieel bevestigd...
De dagelijkse afsluiters voor de Alpha zijn denk ik als volgt:
Vrijdag: Royksopp
Zaterdag: Pixies
Zondag: LCD Soundsystem of QOTSA
Dus mensen, mocht er nu nog niets bijzitten voor je, blijf dan weg... This is as good as it's gonna get!
k zal t nogmaals herhalen, Basemant Jaxx kan niet op zaterdag en de zondag zit vol, dan zouden ze vrijdag moeten komen en dan zijn er ook al een heel aantal Alpha waardige acts. Fatboy Slim is nog steeds beschikbaar voor t hele weekend volgens zn agendaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...
De Foo's sloten lowlands af in 2003, op zondagquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit.
Doet het nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:30 schreef soul114 het volgende:
http://forum.fest.nl/viewthread.php?tid=4364&page=17
Blokkenschema's
duurt ff, ben er neit helemaal kapot vanquote:
ja Korn staat ook al om 15.00 terwijl ze een paar jaar terug nog dagafsluiter waren. Tijden veranderenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:09 schreef diedlaughing het volgende:
Heather Nova in de Grolsch![]()
Laatste keer dat ze op lowlands was speelde ze in de Alpha.
Vind eigenlijk alleen Prodigy/Royksopp, Audio Bullys/Marilyn Manson en Foo Fighters/Vitalic irritant qua overlappingen. En Buitenwesten/Korn, maar dat kan ik lijden...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef peaceman het volgende:
De overlappingen rond 6 uur word ik niet bepaald blij van, vooral niet op zaterdag![]()
Daar hoef ik er geen één van te zien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:
Op zaterdag bands die ik wel zou willen zien tussen 5 en 7:
Grolsch: Zita Swoon + The Arcade Fire (deze spelen door tot kwart voor 8 uur, dus dat hoeft geen probleem te zijn)
Charlie: Maximo Park
India: Death from above 1979
Bravo: Vive la Fete
Juliet: Ane Brun
Dan begrijp je mijn probleem denk ik wel....![]()
zal vanavond eens wat intensiever kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |