abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29007390
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:54 schreef SKa_BoSS het volgende:

De dagelijkse afsluiters voor de Alpha zijn denk ik als volgt:

Vrijdag: Royksopp
Zaterdag: Pixies
Zondag: LCD Soundsystem of QOTSA
Lijkt me heel sterk. Zeker Royksop en LCD Ss zullen niet afsluiten. 't Zou me niet eens verbazen als die helemaal niet eens in de Alpha staan, maar eind van de avond in een andere grote tent.

Ik denk dat dit 'm gaat worden:

Vrijdag: Prodigy
Zaterdag: Geen idee, denk dat hier de laatste nog bekend te worden grote naam gaat afsluiten. Maar als dat niet zo is dan zie ik nog Marilyn Manson voor de Pixies afsluiten.
Zondag: Foo Fighters
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:34:36 #227
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29009766
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Lijkt me heel sterk. Zeker Royksop en LCD Ss zullen niet afsluiten. 't Zou me niet eens verbazen als die helemaal niet eens in de Alpha staan, maar eind van de avond in een andere grote tent.

Ik denk dat dit 'm gaat worden:

Vrijdag: Prodigy
Zaterdag: Geen idee, denk dat hier de laatste nog bekend te worden grote naam gaat afsluiten. Maar als dat niet zo is dan zie ik nog Marilyn Manson voor de Pixies afsluiten.
Zondag: Foo Fighters
Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...
pi_29010092
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...
Sorry maar de Prodigy is een veeeeeeel groter band dan Royksop. En beide hebben een nieuw album uit, de een wat langer dan de ander. Maar als de versheid van je laatste album een kriterium is om op het hoofdpodium te mogen staan als afsluiter.......

Zaterdag is (nog?) een beetje onderbezet qua grote acts, daar durf ik niets over te zeggen. MM is mijn gok voorlopig.

En LCD Soundsystem gaat echt never nooit afsluiten. Die mogen blij zijn als ze uberhaupt in de Alpha morgen staan overdag. Ik durf te wedden dat de meeste bezoekers de band niet eens echt kennen, ze kennen hooguit "Daft Punk ipamh". Komop, die band vult geen HMH of Ahoy, laat staan dat ze de Alpha afsluiten. Nee, de Foo Fighters zijn echt duizend maal groter en zullen dus ook wel afsluiten.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 15:07:51 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29010939
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:54 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

[..]

Tenslotte wil ik nog even melden dat er volgens mij geen grote namen meer bij zullen komen. Het budget krimpt en krimpt en uiteindelijk zal het programma nog aangevult worden met de hollandse bands van de oude garde; Beef (konden vorig jaar niet in verband met opnames voor het nieuwe album), Heidenroosjes (grote kanshebber), Racoon (bandlid heeft gemeld te zullen spelen op Lowlands), Relax (nieuw album, grote naam... moet haast wel!)... Daarnaast zullen in de Volkskrant van volgende week ergens nog een aantal namen plus het blokjesschema bekendgemaakt worden (namen die nog niet officiëel bevestigd zijn: Stuurboord Bakkebaard, Mocky, Whitey, Rosemary's Sons, Little Barrie, My Chemical Romance, Kaisers Orchestra, And You Will Know Us By The Trail of Death) en dan is het wachten tot die beruchtte donderdagmiddag als de hekken naar het terrein opengaan... Misschien vallen er nog een aantal bands uit, maar in vergelijking met voorgaande jaren valt het dit jaar nogal mee geloof ik (*knock knock*), alleen Jaga Jazzist heeft afgezegd, maar die was nog niet eens officieel bevestigd...

De dagelijkse afsluiters voor de Alpha zijn denk ik als volgt:

Vrijdag: Royksopp
Zaterdag: Pixies
Zondag: LCD Soundsystem of QOTSA

Dus mensen, mocht er nu nog niets bijzitten voor je, blijf dan weg... This is as good as it's gonna get!
op vrijdag zal The Prodigy wel afsluiten, Royksopp in de Alpha
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 15:12:53 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29011124
quote:

[..]

k zal t nogmaals herhalen, Basemant Jaxx kan niet op zaterdag en de zondag zit vol, dan zouden ze vrijdag moeten komen en dan zijn er ook al een heel aantal Alpha waardige acts. Fatboy Slim is nog steeds beschikbaar voor t hele weekend volgens zn agenda
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29011226
quote:

[..]

Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit.
De Foo's sloten lowlands af in 2003, op zondag
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:30:39 #232
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_29011864
quote:
Doet het niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 15:40:54 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29012019
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Doet het niet
duurt ff, ben er neit helemaal kapot van aantal dingen overlappen elkaar
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:42:59 #235
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_29012083
Weet trouwens niet of dit al de definitieve schema's zijn.
pi_29012248
Krijg m'n hier niet aan de praat, de rest van dat forum wel. Alleen die pagina blijft ie op hangen. En ik heb zo'n beetje supermegasnel internet.

Kan iemand ze ff ergens anders neerpleuren voor me.
pi_29012580
Toch gelukt, zal ze zelf ff neergooien:

Vrijdag:
pi_29012596
Zaterdag:

pi_29012610
Zondag

donderdag 21 juli 2005 @ 16:01:36 #240
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29012677
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door Dorus_ op 21-07-2005 16:32:58 ]
Even geen signature.
pi_29012919
Heather Nova in de Grolsch
Laatste keer dat ze op lowlands was speelde ze in de Alpha.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 16:19:40 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29013290
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:09 schreef diedlaughing het volgende:
Heather Nova in de Grolsch
Laatste keer dat ze op lowlands was speelde ze in de Alpha.
ja Korn staat ook al om 15.00 terwijl ze een paar jaar terug nog dagafsluiter waren. Tijden veranderen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29013433
Mag ik ook even wijzen op mijn voorspellende gaves eerder op de dag qua afsluiters enzo.

(Nu maar hopen dat dit 't echte schema is natuurlijk )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 16:31:02 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29013665
zie trouwens nu pas dat Royksopp tegenover The Prodigy staat , dat is een makkelijke keuze
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:31:16 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29013672
De overlappingen rond 6 uur word ik niet bepaald blij van, vooral niet op zaterdag
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:34:55 #246
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29013824
Jammer dat Nick Cave in de Grolsch staat...

Had van mij wel in de Alpha gemogen.

Aan de andere kant, kleinere tent is misschien ietsjes intiemer.
Even geen signature.
pi_29014027
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef peaceman het volgende:
De overlappingen rond 6 uur word ik niet bepaald blij van, vooral niet op zaterdag
Vind eigenlijk alleen Prodigy/Royksopp, Audio Bullys/Marilyn Manson en Foo Fighters/Vitalic irritant qua overlappingen. En Buitenwesten/Korn, maar dat kan ik lijden...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 16:42:49 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29014137
ook dat er tijdens de jaren 90 nacht veel leuks is in de Bravo vind k erg jammer
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:45:17 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29014222
Op zaterdag bands die ik wel zou willen zien tussen 5 en 7:
Grolsch: Zita Swoon + The Arcade Fire (deze spelen door tot kwart voor 8 uur, dus dat hoeft geen probleem te zijn)
Charlie: Maximo Park
India: Death from above 1979
Bravo: Vive la Fete
Juliet: Ane Brun
Dan begrijp je mijn probleem denk ik wel....
zal vanavond eens wat intensiever kijken..
pi_29014349
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:
Op zaterdag bands die ik wel zou willen zien tussen 5 en 7:
Grolsch: Zita Swoon + The Arcade Fire (deze spelen door tot kwart voor 8 uur, dus dat hoeft geen probleem te zijn)
Charlie: Maximo Park
India: Death from above 1979
Bravo: Vive la Fete
Juliet: Ane Brun
Dan begrijp je mijn probleem denk ik wel....
zal vanavond eens wat intensiever kijken..
Daar hoef ik er geen één van te zien.

Ik zie wel waar de wind me brengt. D'r is sowieso weinig echt boeiend op de zaterdag vind ik. Ga ik lekker een daggie over 't terrein banjeren en me laten verrassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')