abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28980943
Het liefst heb ik toch goedkopere, onbekende (en dus meer) artiesten. Korn-publiek is wmb niet echt sfeerverbeterend publiek.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:17:25 #202
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28981067
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
Het liefst heb ik toch goedkopere, onbekende (en dus meer) artiesten. Korn-publiek is wmb niet echt sfeerverbeterend publiek.
over dat laatste heb ik geen oordeel, maar ik vind de band gewoon niet leuk. Voor dat geld had je makkelijk Weezer en nog een paar leuke kleintjes kunnen krijgen, denk ik. Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo. Denk zoiezo dat het schema weer een crime gaat worden.
Als ik daar ga kijken, dan mis ik die, maar kan ik nog wel een stukje van die zien..
die ellende dus...
pi_28981250
Ellende Dude.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:24:25 #204
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_28981301
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:17 schreef peaceman het volgende:
Als ik daar ga kijken, dan mis ik die, maar kan ik nog wel een stukje van die zien..
die ellende dus...
Dat je een toegift vervloekt omdat je daarmee het begin van een volgend optreden moet missen.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_28981344
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

over dat laatste heb ik geen oordeel, maar ik vind de band gewoon niet leuk. Voor dat geld had je makkelijk Weezer en nog een paar leuke kleintjes kunnen krijgen, denk ik.
Ik denk het niet. Weezer is enorm groot in de VS en ook in andere europese landen zijn ze veel populairder dan in Nederland. Die zullen echt een flinke duit gaan kosten als je ze op een festival wil hebben. En in Nederland zijn ze nou niet zo groot dat het aantal extra bezoekers dat rechtvaardigd.

Korn daarentegen is wereldwijd minder populair in vergelijking met vroegah en moet het overal doen met dagslots op festivals en als voorprogramma van bv. Metallica. Die krijgen echt niet meer hun jaren '90-geld.
quote:
Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo. Denk zoiezo dat het schema weer een crime gaat worden.
die ellende dus...
Ach, same old, same old.....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28981733
Als ik de kans krijg ga ik Korn tomaten voeren.
pi_28981977
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
Als ik de kans krijg ga ik Korn tomaten voeren.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28982041
Zoiets ja.
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:11:44 #209
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28984176
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:24 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Dat je een toegift vervloekt omdat je daarmee het begin van een volgend optreden moet missen.
precies...
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:16:03 #210
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28984299
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Weezer is enorm groot in de VS en ook in andere europese landen zijn ze veel populairder dan in Nederland. Die zullen echt een flinke duit gaan kosten als je ze op een festival wil hebben. En in Nederland zijn ze nou niet zo groot dat het aantal extra bezoekers dat rechtvaardigd.

Korn daarentegen is wereldwijd minder populair in vergelijking met vroegah en moet het overal doen met dagslots op festivals en als voorprogramma van bv. Metallica. Die krijgen echt niet meer hun jaren '90-geld.
Toch stonden 3 doors down ook al eens op LL, terwijl die toen ook al groot waren in Amerika, maar misschien niet zo groot in de rest van Europa, dat zou kunnen. Nu ja, Weezer is ook zeker geen must hoor... Our lady peace mag ook best.. die zijn zeker goedkoop! Maar buiten dat , vind ik het zo al behoorlijk goed hoor ....
quote:
Ach, same old, same old.....
Een hele trieste same old song...
pi_28984507
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef MofoF1 het volgende:
Wauw... was gisteren in de HMH, bij Underworld... Nu mogen die sowieso wel komen, maar dat voorprogramma zeg... de techno-versie van Rammstein: Blackstrobe. Die mogen ook wel langskomen zeg...
Ivan Smagghe van Blackstrobe komt draaien als het goed is
Heb geen idee hoe ik daarop ga dansen trouwens, is electro-techno waarbij je af en toe net zo goed in een moshpit kunt staan
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_28984550
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:16 schreef peaceman het volgende:

[..]

Toch stonden 3 doors down ook al eens op LL, terwijl die toen ook al groot waren in Amerika, maar misschien niet zo groot in de rest van Europa, dat zou kunnen. Nu ja, Weezer is ook zeker geen must hoor... Our lady peace mag ook best.. die zijn zeker goedkoop! Maar buiten dat , vind ik het zo al behoorlijk goed hoor ....
Voor nieuwe bands die wel al in Amerika zijn doorgebroken, maar nog naam moeten maken in Europa zijn er natuurlijk leuke tarieven. Optreden is natuurlijk ook naamsbekendheid opbouwen, dus dan kan er iets van de prijs af natuurlijk. Maar Weezer heeft dat niet zo meer nodig. Die zijn bekend genoeg in Europa, Nederland is gewoon geen Weezer-land, en qua verkoop is Nederland nou niet zo interessant dat ze hier nou perse moeten doorbreken enzo...

En ik vind 't wel best, heb helemaal niets met Weezer. Doe mij maar stoere mannen: ghettonegers of langharige schreeuwlelijkerds ofzo, maak je me blijer mee.
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:28:50 #213
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28984652
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Voor nieuwe bands die wel al in Amerika zijn doorgebroken, maar nog naam moeten maken in Europa zijn er natuurlijk leuke tarieven. Optreden is natuurlijk ook naamsbekendheid opbouwen, dus dan kan er iets van de prijs af natuurlijk. Maar Weezer heeft dat niet zo meer nodig. Die zijn bekend genoeg in Europa, Nederland is gewoon geen Weezer-land, en qua verkoop is Nederland nou niet zo interessant dat ze hier nou perse moeten doorbreken enzo...

En ik vind 't wel best, heb helemaal niets met Weezer. Doe mij maar stoere mannen: ghettonegers of langharige schreeuwlelijkers ofzo, maak je me blijer mee.
Och Weezer staat wel op mijn ooit nog eens zien lijstje, vandaar, maar een must is het zeker niet. Geen enkele band is dat gezien het huidige programma. Our lady peace zou leuk zijn, maar dat is waarschijnlijk toch niet het geval, dus minder kans op overlapping en dat is ook wat waard

Zijn er jou inziens als voldoende ghettonegers en langharige schreeuwlelijkers?

vind het wel jammer dat BRMC niet komen trouwens...
pi_28985167
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef peaceman het volgende:
Zijn er jou inziens als voldoende ghettonegers en langharige schreeuwlelijkers?

vind het wel jammer dat BRMC niet komen trouwens...
Ach geen enkel genre is een must. Mijn muzieksmaak is zo breed dat ik altijd wel wat van mij gading vind. Ik denk meer in goede muziek dan in genres en stijlen. En d'r is meer dan genoeg goede muziek.

Maar goed, als van huis uit metalhead zijnde kan ik natuurlijk ook alleen maar constateren dat er bar weinig echte metal staat. Als je op de site metal kiest bij programma krijg je enkel Apocalyptica ben ik een groot fan van, maar 4 cello's zijn geen metal Korn ben ik ook een enorme fan van, maar die heb ik al 2x gezien afgelopen jaar en die ken ik nu wel en Nightwish en daar heb ik dus echt niets mee.

Nou vind ik dat best, ik heb vorig jaar ook geen metalacts bekeken en zie de rest van het jaar m'n dosis metal wel. Maar goed, als ik mocht kiezen zou ik er wat herrie bij gooien.

En ook de echte grote (amerikaanse) hip-hopacts mis ik wel een beetje. Veel nederhop. Kubus is gaaf en de Jeugd van Tegenwoordig kan ik om lachen, maar verder heb ik er niets mee. En de andere acts zijn misschien best cool, maar ik heb er ook niet veel mee. Ik zou graag nog iets van het kaliber Cypress Hill, Redman of Mos Def ofzo zien.

Maar goed, als je voor 1 genre gaat moet je niet naar Lowlands komen. Voor metal ga je maar naar Dynamo, voor punk naar een punkfestival en voor leuke dance naar 5 days off. De variatie maakt Lowlands en d'r zijn genoeg goede acts uit diverse muziekstromingen. Ik klaag niet hoor....maar als ik die laatste paar plekjes in 't programma mocht vullen dan .....
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:53:31 #215
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28985392
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar goed, als je voor 1 genre gaat moet je niet naar Lowlands komen. Voor metal ga je maar naar Dynamo, voor punk naar een punkfestival en voor leuke dance naar 5 days off. De variatie maakt Lowlands en d'r zijn genoeg goede acts uit diverse muziekstromingen. Ik klaag niet hoor....maar als ik die laatste paar plekjes in 't programma mocht vullen dan .....
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. De verscheidenheid aan genres is juist zo goed aan LL. Daarom begrijp ik soms het gezeur ook niet zo erg over een bepaalde band die komt. Alsof er op dat moment niets anders te doen is op het terrein

Hoeveel plekjes zijn er nog over dan? Vul jij de helft en ik
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:44:07 #216
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_28989144
Ben ik 2 weken op vakantie, kom ik terug, kijk ik of er nog iets leuk bij is gekomen.......nou HELEMAAL NIKS! Tis dit jaar echt huilen qua line-up...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_28993474
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ivan Smagghe van Blackstrobe komt draaien als het goed is
Heb geen idee hoe ik daarop ga dansen trouwens, is electro-techno waarbij je af en toe net zo goed in een moshpit kunt staan
Vorig jaar speelde dj U-man tussen twee "echte" artiesten een uur lang platen, met constant een Italian Fireflies-sample erbij. Was tof.
pi_28994716
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ik 2 weken op vakantie, kom ik terug, kijk ik of er nog iets leuk bij is gekomen.......nou HELEMAAL NIKS! Tis dit jaar echt huilen qua line-up...

Dan ga je toch lekker niet!
pi_29002089
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:50 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker niet!
Hoe minder zielen hoe meer ruimte

Dan hoeven we tenminste niet op scheerlijnen tijdens het lopen over de camping te letten
pi_29002568
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ach geen enkel genre is een must. Mijn muzieksmaak is zo breed dat ik altijd wel wat van mij gading vind. Ik denk meer in goede muziek dan in genres en stijlen. En d'r is meer dan genoeg goede muziek.

Maar toch had Opeth wel tof geweest
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:50:18 #221
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29004755
Ik ga wel, voor de vierde keer op rij.

Gelukkig is het op de camping en in de 24 uurs tent wel altijd supergezellig!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29005185
Ik vind het overal gezellig daarzo
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:54:49 #223
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29006489
quote:
Op Lowlands krijgen al je zintuigen genadeloos op hun donder. Omdat we jullie natuurlijk niet afgetuigd rond willen laten dolen, hebben we voor de balans tussen lichaam en geest een stel TAI-CHI meesters uitgenodigd. De balans tussen de spieren, botjes en peesjes wordt weer netjes hersteld tijdens een oude vertrouwde, maar hééérlijke MASSAGE. Allemaal op het toch al zwaar ontspannen LIMA-gebied!
quote:
Leeg die I-pod, wip de schijfjes uit je stereo, want de nieuwe LOWLANDS-CD ligt vanaf vandaag op je te wachten in de winkel! Twee discs met in totaal 28 nummers en één PIAS BONUS-CD met nog eens 17 fijne liedjes voor nog geen vier biertjes! Want voor die schamele 6,99 ga je toch de moeite niet nemen om dat internet aan te slingeren? Rennen!
Tenslotte wil ik nog even melden dat er volgens mij geen grote namen meer bij zullen komen. Het budget krimpt en krimpt en uiteindelijk zal het programma nog aangevult worden met de hollandse bands van de oude garde; Beef (konden vorig jaar niet in verband met opnames voor het nieuwe album), Heidenroosjes (grote kanshebber), Racoon (bandlid heeft gemeld te zullen spelen op Lowlands), Relax (nieuw album, grote naam... moet haast wel!)... Daarnaast zullen in de Volkskrant van volgende week ergens nog een aantal namen plus het blokjesschema bekendgemaakt worden (namen die nog niet officiëel bevestigd zijn: Stuurboord Bakkebaard, Mocky, Whitey, Rosemary's Sons, Little Barrie, My Chemical Romance, Kaisers Orchestra, And You Will Know Us By The Trail of Death) en dan is het wachten tot die beruchtte donderdagmiddag als de hekken naar het terrein opengaan... Misschien vallen er nog een aantal bands uit, maar in vergelijking met voorgaande jaren valt het dit jaar nogal mee geloof ik (*knock knock*), alleen Jaga Jazzist heeft afgezegd, maar die was nog niet eens officieel bevestigd...

De dagelijkse afsluiters voor de Alpha zijn denk ik als volgt:

Vrijdag: Royksopp
Zaterdag: Pixies
Zondag: LCD Soundsystem of QOTSA

Dus mensen, mocht er nu nog niets bijzitten voor je, blijf dan weg... This is as good as it's gonna get!
pi_29006927
Ik vind het echt een fantastisch briljant programma, zelden meegemaakt. Damned. Een festival met !!!, Peuple de l'herbre, Roisin Murphy, Marilyn Manson, Franz Ferdinand, Kaisers Chiefs, Dresden Dolls, 2 many DJ's en Soulwax, Royksopp, Vive le Fete, LCD Soundsystem, Zuco 103, Mala Vita, Dropkick Murphys, Futureheads, Roni Size, Prodigy en Audio Bullys is gewoon echt... aargh .

Maar, zoals gezegd in 5 van de 12 LL-topics: KAISERS ORCHESTRA! Doe het
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:11:58 #225
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29007040
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:08 schreef StofjeB het volgende:
Maar, zoals gezegd in 5 van de 12 LL-topics: KAISERS ORCHESTRA! Doe het
Een roadie van de band heeft ze al min of meer bevestigd...
pi_29007390
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:54 schreef SKa_BoSS het volgende:

Lijkt me heel sterk. Zeker Royksop en LCD Ss zullen niet afsluiten. 't Zou me niet eens verbazen als die helemaal niet eens in de Alpha staan, maar eind van de avond in een andere grote tent.

Ik denk dat dit 'm gaat worden:

Vrijdag: Prodigy
Zaterdag: Geen idee, denk dat hier de laatste nog bekend te worden grote naam gaat afsluiten. Maar als dat niet zo is dan zie ik nog Marilyn Manson voor de Pixies afsluiten.
Zondag: Foo Fighters
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:34:36 #227
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29009766
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Lijkt me heel sterk. Zeker Royksop en LCD Ss zullen niet afsluiten. 't Zou me niet eens verbazen als die helemaal niet eens in de Alpha staan, maar eind van de avond in een andere grote tent.

Ik denk dat dit 'm gaat worden:

Vrijdag: Prodigy
Zaterdag: Geen idee, denk dat hier de laatste nog bekend te worden grote naam gaat afsluiten. Maar als dat niet zo is dan zie ik nog Marilyn Manson voor de Pixies afsluiten.
Zondag: Foo Fighters
Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...
pi_29010092
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:34 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Denk eerder dat ze The Prodigy in een kleiner tentje flikkeren, Royksopp heeft immers net een nieuw album uit, evenals LCD Soundsystem wat vorig jaar behoorlijk goed in de smaak is gevallen bij de LL-organisatie. Ik zou er écht niet van staan te kijken als LCD het festival af zou mogen sluiten. Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit. Marilyn Manson zou ik serieus jammer vinden als ze die als afsluiter pakken van de zaterdag. Ik hoor van diverse mensen dat ie nogal bagger is als het op live-optredens aankomt de laatste tijd (raar maar waar). De laatste nog bekend te worden grote naam wordt denk ik Basement Jaxx overigens...
Sorry maar de Prodigy is een veeeeeeel groter band dan Royksop. En beide hebben een nieuw album uit, de een wat langer dan de ander. Maar als de versheid van je laatste album een kriterium is om op het hoofdpodium te mogen staan als afsluiter.......

Zaterdag is (nog?) een beetje onderbezet qua grote acts, daar durf ik niets over te zeggen. MM is mijn gok voorlopig.

En LCD Soundsystem gaat echt never nooit afsluiten. Die mogen blij zijn als ze uberhaupt in de Alpha morgen staan overdag. Ik durf te wedden dat de meeste bezoekers de band niet eens echt kennen, ze kennen hooguit "Daft Punk ipamh". Komop, die band vult geen HMH of Ahoy, laat staan dat ze de Alpha afsluiten. Nee, de Foo Fighters zijn echt duizend maal groter en zullen dus ook wel afsluiten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 15:07:51 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29010939
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 12:54 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

[..]

Tenslotte wil ik nog even melden dat er volgens mij geen grote namen meer bij zullen komen. Het budget krimpt en krimpt en uiteindelijk zal het programma nog aangevult worden met de hollandse bands van de oude garde; Beef (konden vorig jaar niet in verband met opnames voor het nieuwe album), Heidenroosjes (grote kanshebber), Racoon (bandlid heeft gemeld te zullen spelen op Lowlands), Relax (nieuw album, grote naam... moet haast wel!)... Daarnaast zullen in de Volkskrant van volgende week ergens nog een aantal namen plus het blokjesschema bekendgemaakt worden (namen die nog niet officiëel bevestigd zijn: Stuurboord Bakkebaard, Mocky, Whitey, Rosemary's Sons, Little Barrie, My Chemical Romance, Kaisers Orchestra, And You Will Know Us By The Trail of Death) en dan is het wachten tot die beruchtte donderdagmiddag als de hekken naar het terrein opengaan... Misschien vallen er nog een aantal bands uit, maar in vergelijking met voorgaande jaren valt het dit jaar nogal mee geloof ik (*knock knock*), alleen Jaga Jazzist heeft afgezegd, maar die was nog niet eens officieel bevestigd...

Dus mensen, mocht er nu nog niets bijzitten voor je, blijf dan weg... This is as good as it's gonna get!
op vrijdag zal The Prodigy wel afsluiten, Royksopp in de Alpha
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 15:12:53 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29011124
quote:

[..]

k zal t nogmaals herhalen, Basemant Jaxx kan niet op zaterdag en de zondag zit vol, dan zouden ze vrijdag moeten komen en dan zijn er ook al een heel aantal Alpha waardige acts. Fatboy Slim is nog steeds beschikbaar voor t hele weekend volgens zn agenda
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29011226
quote:

[..]

Ik betwijfel ten zeerste dat de Foo's af zullen gaan sluiten. De Foo Fighters hebben immers al een keer een zaterdag afgesloten als ik het me goed herinner in 2003... Niet dat dat een slecht ding is, maar het getuigd van weinig originaliteit.
De Foo's sloten lowlands af in 2003, op zondag
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:30:39 #232
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_29011864
quote:
Doet het niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 15:40:54 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29012019
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Doet het niet
duurt ff, ben er neit helemaal kapot van aantal dingen overlappen elkaar
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:42:59 #235
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_29012083
Weet trouwens niet of dit al de definitieve schema's zijn.
pi_29012248
Krijg m'n hier niet aan de praat, de rest van dat forum wel. Alleen die pagina blijft ie op hangen. En ik heb zo'n beetje supermegasnel internet.

Kan iemand ze ff ergens anders neerpleuren voor me.
pi_29012580
Toch gelukt, zal ze zelf ff neergooien:

Vrijdag:
pi_29012596
Zaterdag:

pi_29012610
Zondag

donderdag 21 juli 2005 @ 16:01:36 #240
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29012677
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door Dorus_ op 21-07-2005 16:32:58 ]
Even geen signature.
pi_29012919
Heather Nova in de Grolsch
Laatste keer dat ze op lowlands was speelde ze in de Alpha.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 16:19:40 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29013290
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:09 schreef diedlaughing het volgende:
Heather Nova in de Grolsch
Laatste keer dat ze op lowlands was speelde ze in de Alpha.
ja Korn staat ook al om 15.00 terwijl ze een paar jaar terug nog dagafsluiter waren. Tijden veranderen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29013433
Mag ik ook even wijzen op mijn voorspellende gaves eerder op de dag qua afsluiters enzo.

(Nu maar hopen dat dit 't echte schema is natuurlijk )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 16:31:02 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29013665
zie trouwens nu pas dat Royksopp tegenover The Prodigy staat , dat is een makkelijke keuze
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:31:16 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29013672
De overlappingen rond 6 uur word ik niet bepaald blij van, vooral niet op zaterdag
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:34:55 #246
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29013824
Jammer dat Nick Cave in de Grolsch staat...

Had van mij wel in de Alpha gemogen.

Aan de andere kant, kleinere tent is misschien ietsjes intiemer.
Even geen signature.
pi_29014027
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef peaceman het volgende:
De overlappingen rond 6 uur word ik niet bepaald blij van, vooral niet op zaterdag
Vind eigenlijk alleen Prodigy/Royksopp, Audio Bullys/Marilyn Manson en Foo Fighters/Vitalic irritant qua overlappingen. En Buitenwesten/Korn, maar dat kan ik lijden...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 juli 2005 @ 16:42:49 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29014137
ook dat er tijdens de jaren 90 nacht veel leuks is in de Bravo vind k erg jammer
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:45:17 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29014222
Op zaterdag bands die ik wel zou willen zien tussen 5 en 7:
Grolsch: Zita Swoon + The Arcade Fire (deze spelen door tot kwart voor 8 uur, dus dat hoeft geen probleem te zijn)
Charlie: Maximo Park
India: Death from above 1979
Bravo: Vive la Fete
Juliet: Ane Brun
Dan begrijp je mijn probleem denk ik wel....
zal vanavond eens wat intensiever kijken..
pi_29014349
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:
Op zaterdag bands die ik wel zou willen zien tussen 5 en 7:
Grolsch: Zita Swoon + The Arcade Fire (deze spelen door tot kwart voor 8 uur, dus dat hoeft geen probleem te zijn)
Charlie: Maximo Park
India: Death from above 1979
Bravo: Vive la Fete
Juliet: Ane Brun
Dan begrijp je mijn probleem denk ik wel....
zal vanavond eens wat intensiever kijken..
Daar hoef ik er geen één van te zien.

Ik zie wel waar de wind me brengt. D'r is sowieso weinig echt boeiend op de zaterdag vind ik. Ga ik lekker een daggie over 't terrein banjeren en me laten verrassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')