Vast niet zo erg als Glastonburyquote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef Dementor het volgende:
Vorig jaar was het toch ellende met regen?
Dat album van M.I.A. is wel erg gaaf, inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:10 schreef hydraulix het volgende:
Ik hoop dat M.I.A of Be Your Own Pet op Lowlands komen. Heb beelden gezien toen ze op Glastonbury waren en zij waren echt cool!
Idd, ik ben zelf niet zo into metal maar ik vind wel dat er erg weinig is voor die groep.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:48 schreef maniack28 het volgende:
Punk vorig jaar:
Distillers, The
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Hives, The
Offspring, The
Punk 2003, teveel om op te noemen...
Punk dit jaar tot nu toe:
Bad Religion
Beatsteaks
Dropkick Murphys
Fall Out Boy
MxPx
Quit Your Dayjob
Social Distortion
In dat opzicht mogen we opzich niet klagen, maar de punknamen vorig jaar waren wel wat leuker dan dit jaar, maar je kan niet alles hebben he
Ik ben het trouwens eens met Kaheem Said, er was altijd wel 1 of 2 goeie metalacts, maar dit jaar is er geen echte metal.... en das jammer... Verder wel veel Britpop (goeie zaak voor de Britpopliefhebbers dit jaar!!) en veel hiphop.
Ik denk dat van de afgelopen 3 jaren, de beste line-up 2003 was. Zeker weten, gevarieerd, heel veel goeie bands, jammer dat ik een aantal bands toen niet gezien heb waar ik nu een moord voor zou doen (o.a. AFI, Mars Volta, Rancid). Maar goed, das altijd achteraf!!
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:31 schreef maniack28 het volgende:
Drie muziekacts, en alledrie weer totaal verschillend. Zo hebben we energieke progpunk van COHEED AND CAMBRIA, virtuoze rap van K-OS en intieme liedjes van singer-songwriter TRISTAN PRETTYMAN. De enige overeenkomst is dat ze allen zullen sprankelen op Lowlands!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Coheed and CambriaGeniale band!!! Yes, yes!!! Heb ze gezien op Groezrock, maar toen speelde ze kut, nu krijgen ze van mij een herkansing. Vet man!!!! YEs Yes Yes Yippie Yeeeah!!! Wiehoe Hoera hoera!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk boeken ze een goeie band
Ow en over dat ik alleen maar punk/metal/ska wil, is niet waar. Ik wil best een hoop andere muziek. De reden dat ik er nu over klaag, is omdat er in vergelijking te weinig punk is (metal is meestal relatief weinig, dat weet ik, maar er staat dit jaar ook nog geen echte metalband a la Dillenger, Textures of Nile). En ska... ja, ik hoop gewoon nog op 1 van mijn favo bands.... Streetlight Manifesto zou ook gaaf zijn. Maar voorlopig ben ik supersupersuperblij dat een van mijn favo bands gewoon naar Lowlands komtCoheed & Cambria
![]()
Waardoor we nu dus ook The Kills aan de line-up kunnen toevoegen.quote:Lowlands CD 01
01. Röyksopp-Only This Moment
02. The Magic Numbers-I See You, You See Me
03. Ane Brun-My Lover Will Go
04. Zita Swoon-De Quoi A Besoin l’Amour
05. Gentleman-Superior
06. Audio Bullys-EQ’Ing
07. Patrick Wolf-The Libertine
08. Dropkick Murphy's-Sunshine Highway
09. The Polyphonic Spree-Section 12 (Hold Me Now)
10. Juliette & the Licks-American Boy Vol. 2
11. Brainpower-Pro
12. LCD Soundsystem-Daft Punk Is Playing At My House
13. The Hacker-Radiation
14. Open Hand-Tough Guy
Lowlands CD 02
01. Nick cave & The Bad Seeds-Nature Boy
02. Heather Nova-Overturned
03. Athlete-Wires
04. Matt Sweeney & Bonnie 'Price' Billy-What Are You?
05. Doves-Some Cities
06. The Rakes-Retreat
07. The Kills-The Good Ones
08. Vive La Fête-Hot Shot
09. The Dresden Dolls-Girl Anachronism
10. Beatsteaks-Hand In Hand
11. Bad Religion-Let Them Eat War
12. Nightwish-Nemo
13. Roni Size-Time (with Darrison)
14. Michael Mayer-Neue Luthersche Fraktur
Lowlands PIAS Bonus CD
01. De Jeugd van Tegenwoordig-Watskeburt?!
02. Vitalic-Wooo
03. Editors-Munich
04. Morcheeba-Lighten Up
05. Soulwax-NY Excuse
06. Pete Philly & Perquisite-Insomnia
07. Millionaire-We Don’t Live There Anymore
08. Róisín Murphy-Sow Into You
09. Kubus-Buitenwesten (met Duvel)
10. Voicst-Whatever You Want From Life
11. AMP Fiddler-Superficial
12. The Prodigy-Girls
13. Le Peuple de L'herbe-Mission (with JC 001)
14. Viva Voce-Alive With Pleasure
15. Infadels-Jagger 67
16. Fat Freddy's Drop-Flashback
17. Born-Still Here
Hiep-hoi!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waardoor we nu dus ook The Kills aan de line-up kunnen toevoegen.
Nice, maar die Lowlands CD hoeft niet veel te zeggen... Op die van 2003 stonden ook artiesten die uiteindelijk helemaal niet kwamen meen ik me te herinneren...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was de Lowlands Ceedee van dit jaar al voorbij gekomen in dit topic?
[..]
Waardoor we nu dus ook The Kills aan de line-up kunnen toevoegen.
Klopt, weet even niet meer wie dat waren. Maar dat waren bevestigde artiesten die gecanceld hadden om het 1 of 't ander. 't Is in iig wel de bedoeling dat alles van de cd ook in Biddinghuizen op bezoek gaat komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nice, maar die Lowlands CD hoeft niet veel te zeggen... Op die van 2003 stonden ook artiesten die uiteindelijk helemaal niet kwamen meen ik me te herinneren...
Hoe zit het overigens met het hopseflopsen?!quote:HOLE IN ONE
Wees niet bang: je kunt je kalfslederen handschoentjes gewoon thuis laten, je hoeft geen vrienden te dwingen om je caddy te zijn en ballotagecommissies zijn uit den boze. URBAN GOLF heeft lak aan al die overdreven regeltjes. Golfen kan overal en altijd, dus ook op Lowlands! Een albatros voor iedereen!
Ik kan er in ieder geval niks over vinden helaas...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:30 schreef Cutie het volgende:
Is er al iets bekend over een dvd van vorig jaar? anyone?
Nee hoor. In ik geloof 2002 stond er ook een track op van bv de Gorillaz en die waren ook niet geboekt.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:19 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nice, maar die Lowlands CD hoeft niet veel te zeggen... Op die van 2003 stonden ook artiesten die uiteindelijk helemaal niet kwamen meen ik me te herinneren...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[snip] dus je mag niet met meer dan 3 mensen bij elkaar gaan staan buiten de tenten. [/snip]
Kan Weezer dan niet ff de 21e komenquote:8/19/2005
Show Munich, GE Germany / Muffathalle
8/20/2005
Show Hohenfelden, GE Germany / Highfield
» www.fkpscorpio.com
8/22/2005
Show London, GB UK / Hammersmith Apollo
» www.carlinglive.com
hij is in zijn geheel al leuk , maar die regel deed me zegmaar rollen op de grondquote:
Van mij mogen ze wegblijvenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:50 schreef Blinker het volgende:
Ik keek op de site van Weezer en zag dit:
[..]
Kan Weezer dan niet ff de 21e komen
*zwaait met handquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die ze wel graag live willen zien...![]()
Ik vind Weezer maar een zeikband, gezwam over hashpipes en "we're all on drugs" klinkt mij als een clubje pubers wat stoer probeert te doen, niet iets wat je verwacht van een stel volwassen kerels in ieder geval. Om nog maar te zwijgen over Island in the Sun, wat ik een enorm zeiknummer vind... I rest my case...quote:Als trage toneelstukken over het paargedrag van de yak als officiële culturele activiteit binnen de lessen CKV gezien worden, dan geldt dat toch zeker ook voor Lowlands? Vandaar dat je je CKV-BONNEN bij de muntenkassa op campinggebied Noord kunt ruilen voor keiharde euro's! Daarnaast komen de jongerenwerkers van het CJP met JUT, een bus waar je je kop in steekt om zo hard mogelijk te schreeuwen. De decibellen doen lichtjes ontsteken en ballonnen ontploffen! Cultuurbarbaren? Dacht het niet...
Nou, dat kan. Maar ik vind het mooie muziekquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik vind Weezer maar een zeikband, gezwam over hashpipes en "we're all on drugs" klinkt mij als een clubje pubers wat stoer probeert te doen, niet iets wat je verwacht van een stel volwassen kerels in ieder geval. Om nog maar te zwijgen over Island in the Sun, wat ik een enorm zeiknummer vind... I rest my case...
Zijn mensen dan zo dom of lui dat ze niet weten dat ze het goedkoper bij ticketservice kunnen krijgen zolang er nog kaartjes verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:35 schreef MCH het volgende:
Wou je meer betalen dan? Pas als het duidelijk is dat het niet uitverkocht raakt of juist wel zullen prijzen veranderen denk ik. Nu haal je hooguit 10/15 eu winst op sites zoals marktplaats.
*Ssssssssst!!!!* Dat moet je uitbuiten... Als je nou iedere keer je ticket verkoopt voor 10, 15 euro meer, en daarna gewoon een nieuwe haalt bij de ticketservice, dan heb je na een keer of 8 je kaartje eruit!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn mensen dan zo dom of lui dat ze niet weten dat ze het goedkoper bij ticketservice kunnen krijgen zolang er nog kaartjes verkrijgbaar zijn.
Nou denk niet dat zij de illussie hebben dat ze met dat soort 'gezwam' stoer zijn. Ik vind het ook best een aardig bandje.. De cd's zijn best leuk. Mogen van mij wel komen!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik vind Weezer maar een zeikband, gezwam over hashpipes en "we're all on drugs" klinkt mij als een clubje pubers wat stoer probeert te doen, niet iets wat je verwacht van een stel volwassen kerels in ieder geval. Om nog maar te zwijgen over Island in the Sun, wat ik een enorm zeiknummer vind... I rest my case...
Volgens mij hebben ze ook meer een nerd imagoquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou denk niet dat zij de illussie hebben dat ze met dat soort 'gezwam' stoer zijn. Ik vind het ook best een aardig bandje.. De cd's zijn best leuk. Mogen van mij wel komen!
Die videoclip is zeker leuk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind alleen de videoclip van Buddy Holly stoer, verder kunnen ze me gestolen worden eerlijk gezegd
Vrij dure band denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die videoclip is zeker leuk!
Maar ik wil ze best eens zien hoor... laat maar komen...en voor de anderen: genoeg te zien, dus wat is er op tegen?
dat zijn er wel meer.... sommige (bijv. Korn) hoeven van mij echt niet te komen, maar goed voor allemaal wat is wel zo leuk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |