Jammer alleen dat het deels overlapt met Jason Forrest, is toch wel enigszins vergelijkbaar qua sound en publiek.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben blij dat LCD Soundsystem tijdens twee grote namen speelt, een beetje rust
't Zal vast nog wel veranderen. Maar dit zal in grote lijnen wel zo blijven. Royksopp en Prodigy blijven gewoon tegenover elkaar staan als er geen grote namen op die dag gaan uitvallen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
GODVERDOMMEWelke mongool zet nou Royksopp en Prodigy tegelijk... tering
nog enige kans dat er nog iets in dit schema veranderd btw?
Ik hoef gelukkig niet naar LCDquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:27 schreef MofoF1 het volgende:
op zondag wel veel dubbels trouwens, Nick Cave en LCD Soundsystem![]()
Waar staat DM?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
(Nu maar hopen dat dit 't echte schema is natuurlijk)
De Dropkick Murphys? Zondagmiddag geloof ik...quote:
Prodigy komt op 26 september alweer met een nieuw album, Their Law - the singles 1990-2005. Dubbel cd met nieuwe tracks, edits, mixes, live tracks. En gezien hoe druk het vorige keer was niet meer dan logisch dat ze weer de alpha afsluiten en zo te zien genoeg tijd voor Julliette Lewis om naar de alpha te lopen en paar tracks mee te doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry maar de Prodigy is een veeeeeeel groter band dan Royksop. En beide hebben een nieuw album uit, de een wat langer dan de ander. Maar als de versheid van je laatste album een kriterium is om op het hoofdpodium te mogen staan als afsluiter.......
quote:Mariam Doumbia and Amadou Bagayoko met as youngsters in the troupe of the Institute for the Young Blind of Mali. Today, married with three children, the couple continues on their musical quest, blending traditional Malian music with blues and rock. Joining them here is an international cast including European, Arabic, Indian and Colombian musicians. Tracks like "Baara" and "Dogons" have great grooves; the singing is strong, and the instruments-particularly Amadou's rhythm-guitar-provide a solid pulse. Guest musicians, such as flutist Alain Hatot on "Mouna," add welcome sparkles of color to a fairly static musical bed.
27 juli (volgende week woensdag)quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:12 schreef MofoF1 het volgende:
Wanneer komt die Volkskrant eigenlijk?
Ja, hoor. Moet je hier de onderste bestellen. Is maar 25 euro !!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:04 schreef ilona-scuderia het volgende:Worden er geen dagkaarten meer verkocht
ROFLMAO!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, hoor. Moet je hier de onderste bestellen. Is maar 25 euro !!!!
quote:Zoveel bands, DJ's en theatermakers maken veel herrie. En laten we vooral de duizenden Lowlanders niet vergeten. Pandenonium! Gelukkig kun je vluchten naar hét stiltegebied op Lowlands: de SILENT DISCO! Even een momentje voor jezelf. Met vele anderen natuurlijk...
Gaan ze echt optreden op Lowlands? Depeche Modequote:Op donderdag 21 juli 2005 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Dropkick Murphys? Zondagmiddag geloof ik...
Oh, wacht, je bedoelt Depeche Mode. Die zijn suprise-act. Die worden niet aangekondigd. Maar had je al gezien dat de Alpha leeg is na de Foo Fighters op zondag?
niet doorvertellen he? das nog een geheimquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:24 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Gaan ze echt optreden op Lowlands? Depeche Mode?
Ja ik kan soms heerlijk naïef zijn
? laatmieheg neeg ej kuirbeg moraaWquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
niet doorvertellen he? das nog een geheim
.tein moraaDquote:
Dumpen die handel, ben je van het gezeik af. Kun je ook zonder problemen snurken 's nachts in je tent. Hoef je niet te douchen omdat ze vindt dat je stinkt. En je kunt onderaan de heuvel bij de Alpha op je rug gaan liggen en onder rokjes kijken zonder dat ze boos wordtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef maniack28 het volgende:
Wat een kutschema![]()
Zal weer moeilijk worden om op tijd bij Coheed & Cambria te komen aangezien me vriendin natuurlijk Bad Religion tot het einde wil zienMis ik het eerste nummer
en die is altijd zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |