nee ik ook niet, zit nog steeds X&Y te draaien... maar morgen toch werken, dus moet welquote:
gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
zet deze ook even in de OP
vorige deel: Coldplay 07-juli 2005 Gelredome Arnhem deel 2
zelfde probleem, mijn wekker gaat weer om 7.00quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:53 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
nee ik ook niet, zit nog steeds X&Y te draaien... maar morgen toch werken, dus moet wel![]()
Ashcroft: "Put the fucking light down" en hoppa hij zet zn zonnebril opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:52 schreef remondepemon het volgende:
aschcroft, komt klappend met z'n schoenen het podium laat ze vallen en doet z'n ding, volgens mij had tie wat verkeerds gerookt want kan blijkbaar echt niet tegen licht. had niet verwacht dat tie zo goed was. lekker voorprogamma.
Neem nog een Smirnoffquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:59 schreef Smirnoff_ice het volgende:
WAT KUT! TERING NIET NORMAAL. Eerst als varkens de bus in (na langer wachten dan dat het concert zelf duurde!) Toen iedere randwijk van Arnhem gezien vanuit een over-over-over volle bus vervolgens naar de WEI waar je auto stond te genieten van zn avondje uit voor 8 euro! om daarna nog eens een tering tijd te moeten wachten om uit de wei te komen. Om daarna NIET de goede kant op te mogen rijden om vervolgens een pokke eind om te rijden voor je weer op een beetje doorgaande weg komt en je tour kunt vervolgen... bah bah laat ik maar niets zeggen over het KROMME betaalsysteem van Gelredome (consumptie 2,60 !! wat je alleen kunt betalen met plastic geld van 5, 10 of 20 euro) pleur toch op!
Een (kort) concert van Coldplay wordt écht gewoon gebruikt op deze manier. BAH
Ohja, het voorprogramma was ook mega-ruk op het allerlaatste nummer na dan. Sjeez wat een droeve elend was dat vandaag.
Maar Coldplay zelf was natuurlijk meesterlijk!
nja, die 8 euro vond ik opzich niet zo'n probleem.. heb er toch zo'n 5 uur gestaan, dus 1.60 per uur ofzo.... bij geldredome zelf was om half 7 ook nog best veel plekken vrij trouwens.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:59 schreef Smirnoff_ice het volgende:
WAT KUT! TERING NIET NORMAAL. Eerst als varkens de bus in (na langer wachten dan dat het concert zelf duurde!) Toen iedere randwijk van Arnhem gezien vanuit een over-over-over volle bus vervolgens naar de WEI waar je auto stond te genieten van zn avondje uit voor 8 euro!
ja k had verwacht dat t daar druk zou zijn maar k had daar makkelijk kunne parkerenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:03 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
nja, die 8 euro vond ik opzich niet zo'n probleem.. heb er toch zo'n 5 uur gestaan, dus 1.60 per uur ofzo.... bij geldredome zelf was om half 7 ook nog best veel plekken vrij trouwens.....
niet in volgorde, en vast ook niet allemaal... maar weet deze nog... mis er vast nog wat..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Iemand by the way de setlist nog in z'n hoofd?
Wow, het was in 1 woord GEWELDIGquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:29 schreef remondepemon het volgende:
politics idd, was de tweede. en warning sign was er ook. in my place aswell
Pffffffffff, en wij hadden al dat ge-emmer met de pendelbussen. Die hele communicatie daar liep langs elkaar heenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:48 schreef Klingon het volgende:
Wij hadden de auto op 10 min loopafstand staan van het Gelredome, ergens in een woonwijk. Geen 8 EUR parkeergeldVia industrieterrein snelweg op en om kwart voor 12 thuis, geen minuut in de file gestaan of iets dergelijks. Ideaal
Waar zat je? Aardig vanuit mijn positie deze foto zo te zien.quote:
wij hadden precies hetzelfde gedaan , de auto stond in een wijk bij het Gelredome.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:48 schreef Klingon het volgende:
Wij hadden de auto op 10 min loopafstand staan van het Gelredome, ergens in een woonwijk. Geen 8 EUR parkeergeldVia industrieterrein snelweg op en om kwart voor 12 thuis, geen minuut in de file gestaan of iets dergelijks. Ideaal
Ja dat vraag ik mij nu ook af. Ik zag in ieder geval het schoonmaak-leger al paraat staan met hun bezems terwijl iedereen nog naar buiten moest. Konden ze niet ff wachten met de boel onder laten lopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
Weet iemand waar in godsnaam al dat water vandaan kwam wat ik zag toen ik terugliep ?
zal wel condens zijn geweest wat via de afwatering naar het laagste punt loopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
Pfffiiieuw ben weer aan het werk
Of ja, zit koffie te drinken hiero, het is niet zo druk...
Weet iemand waar in godsnaam al dat water vandaan kwam wat ik zag toen ik terugliep ?
deze foto vond ik op het Coldplayfansforum, ik zelf stond op het veld rond de middenstipquote:Op vrijdag 8 juli 2005 03:18 schreef Veerboot het volgende:
Geweldig, fantastisch, super, etc. Wat heb ik genoten! Had wel gehoopt dat ze nog een (tweede) keer zouden terugkomen voor een toegift. Trouble en Amsterdam had ik graag nog gehoord.
Het vervoer terug was inderdaad wat jammerlijk geregeld. Wij zijn op een gegeven moment maar gaan lopen naar het station, half uurtje, maar volgens mij uiteindelijk niet zo'n slechte keus. Op Utrecht CS ging het later ook niet helemaal lekker (trein in, overvol, reed niet, weer uit, andere trein in, etc.). Maar we zijn weer thuisen ach, je moet er wat voor hebben. Klein smetje op de avond, maar niet meer dan dat. Concert maakte het wat mij betreft meer dan goed.
[..]
Waar zat je? Aardig vanuit mijn positie deze foto zo te zien.
hee zie ik daar mezelf helemaal vooraan staanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 03:14 schreef Retarded het volgende:
panorama-foto met mn nieuwe telefoon![]()
http://members1.chello.nl/hjpm.cornelissen/Foto/Panorama.JPG
heb ook nog een hoop filmpjes, maar het geluid en beeld is vrij bagger. Je herkent de nummers wel, maar het microfoontje van de telefoon heeft redelijk wat te voorduren gehad merk ik![]()
dit was de lijst ongeveer geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Draaiden ze veel X&Y nummers of pakte ze meer van het oude album?
Zo'n grote act en dan maar 1,5 uur spelen, wat betaalde je voor een kaartje?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:52 schreef remondepemon het volgende:
coldplay was helemaal in orde, bijna alle ouwe en nieuwe shit kwam voorbij en het was genieten. alleen 1 minpuntje: na anderhalf uur ging de stekker eruit.
Ey vet, ik zat vlak naast jou blijkbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 03:14 schreef Retarded het volgende:
panorama-foto met mn nieuwe telefoon![]()
http://members1.chello.nl/hjpm.cornelissen/Foto/Panorama.JPG
heb ook nog een hoop filmpjes, maar het geluid en beeld is vrij bagger. Je herkent de nummers wel, maar het microfoontje van de telefoon heeft redelijk wat te voorduren gehad merk ik![]()
Ik dacht dat dat bier was:Pquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
jawel daar was ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef err het volgende:
Vond het een steengoed concert, mooie lichtshow, een vrolijke chris, goed uitgevoerd. Wat ik wel mis is dat de meeste nummers erg plichtmatig worden neergezet, er wordt niet even lekker een paar minuten gejamd ofzo. Coldplay is net een jukebox. En ik vond dat teveel tophits teveel aan het beging gespeeld waren. En 1,5 uur is best kort ja.
Verder niets dan lof. En mensen die over de bussen klagen, ik vond het best goed geregeld, niemand is hier zeker naar die beruchte dancevalley geweest?
vooraan was tquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:12 schreef RuiDaSilva het volgende:
Het geluid was ook niet om over naar huis te schrijven![]()
Hij heeft tijden voor 9,99 bij de Van Leest gelegen. Of dat nog is weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:15 schreef greatgonzo het volgende:
Ik had een kopie () van de Live 2003 DVD, maar ik MOET nu de originele hebben. Heeft iemand die nog ergens goedkoop gespot? Wel DTS uiteraard
![]()
Als je hem niet met regelmaat en dus te vaak vals hebt horen zingen, mankeert er wat aan je gehoor (en is je zin ervoor dus ook al niet serieus te nemen).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:18 schreef greatgonzo het volgende:
Geluid slecht? Absoluut geen last van gehad. Ja tis een stadion, wat verwacht je dan: het geluid van een studio? En Chris Martin slecht bij stem? Ga toch weg, ik heb hem haast nog nooit zo zuiver horen zingen.
waar heb je gezeten? onder de grond ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:12 schreef RuiDaSilva het volgende:
Het geluid was ook niet om over naar huis te schrijven![]()
idd... kan niet vergelijken met andere concerten, maar vond het niet storend iigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar heb je gezeten? onder de grond ofzo
wij stonden ook wel tijdje stil, maar naast ons stond gozer met grote subwoofer enzo achterin zijn kofferbak... deuren open en keihard coldplay eruit blazen... iedereen stond mee te genieten(wij ook dus)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:57 schreef fanneke het volgende:
Richard Ashcroft![]()
Coldplay![]()
Ik heb een fantastische avond gehad. Geweldig optreden.
Na het concert gewoon bijna één uur stil gestaan op de parkeerplaats, dat was wat minder dus. Dat ze dat na al die jaren(Gelredome staat er toch al bijna 10 jaar) nog niet goed kunnen regelen.![]()
das nog best aardige kwailiteit !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:55 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
idd... kan niet vergelijken met andere concerten, maar vond het niet storend iig
voor de luie mensen onder ons, ff alle filmpjes uit dat andere forum:
www.rubenonline.nl (paar filmpjes onder de tekst)
http://www.xs4all.nl/~ejn/049.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/052.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/053.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/054.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/041.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/087.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/063.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/064.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/075.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/082.AVI
Hahaha, ja, een vriendin van me vroeg hoe ik het vond. Ik zei: "Ja, wel aardig...." Nou... als blikken konden doden...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
na afloop zei k dat t wel aardig was en dat t voorprogramma (Ashcroft) beter was dan Coldplay.... geweldig die gezichten om me heen![]()
Ik heb in ieder geval (gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit was de lijst ongeveer geloof ik
Square One
Politik
Yellow
God put a smile upon your face
Speed of sound
Low
Warning Sign
Everything´s not lost
White shadows
The Scientist
Till Kingdom come
Don´t Panic
Clocks
Talk
----
Swallowed in the sea
In My Place
Fix You
nou, serieus.. er zat een vrouw naast ons... en je zag al gelijk toen ze binnenkwam dat ze er geen zin in had.. zat beetje ongeinterreseerd te kijken enzo, vrij snel aan het begin ging iedereen staan(hadden zitplaatsen), maar zij bleef zitten... toen coldplay wegging(voor toegift) waren ze ook gelijk weg.. Geef dan je kaartje aan iemand anders ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:37 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hahaha, ja, een vriendin van me vroeg hoe ik het vond. Ik zei: "Ja, wel aardig...." Nou... als blikken konden doden...
Helemaal goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Square One
Politik
Yellow
Speed of sound
Low
Warning Sign
Everything´s not lost
White shadows
The Scientist
Till Kingdom come
Don´t Panic
Clocks
Talk
----
Swallowed in the sea
In My Place
Fix You
dat was ik, op de terugweg was op de 3FM de Coldplay afterparty, daar kwam iemand met de band van t concert binnen end e dj vertelde dat en ze hebben één nummer gedraaid en als de opnames goed zijn gekeurd en geselecteerd dat wordt binnen een maandje of wat uitgezonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:57 schreef soul114 het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Coldplay stond al een tijdje op mij 'want-to-see' lijstje en gister was het dan eindelijk zover!
Kwam rond 18:15 aan in Arnhem, even de lijn bus gepakt aangezien het beetje druk was bij de pendels.Aangekomen bij de Dome waren we vrij snel binnen en mooi plekje opgezocht (links in het midden).
Vlak voor dat Coldplay begon was er een of andere leiding gesprongen (?), waardoor iedereen beetje naar rechts schoof, maar uiteindelijk stonden we toch in de nattigheid.
Concert was geweldig, heb staan genieten!!
Ik las (vorige topic) dat het volgende maand op 3fm komt? Wat is de bron daarvan?
..ik heb toch echt Beautiful World nog gehoord hoor...quote:
Oke, hopelijk zenden ze dan inderdaad hele concert uit en in de juiste volgorde, want dat doen ze meestal niet. Maar mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef rubbereend het volgende:
dat was ik, op de terugweg was op de 3FM de Coldplay afterparty, daar kwam iemand met de band van t concert binnen end e dj vertelde dat en ze hebben één nummer gedraaid en als de opnames goed zijn gekeurd en geselecteerd dat wordt binnen een maandje of wat uitgezonden.
Volgens mij werd Clocks helemaal niet gespeeld en was het dus Trouble.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Square One
Politik
Yellow
Speed of sound
Low
Warning Sign
Everything´s not lost
White shadows
The Scientist
Till Kingdom come
Don´t Panic
Clocks
Talk
----
Swallowed in the sea
In My Place
Fix You
Clocks werd echt wel gespeeldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:03 schreef autocue het volgende:
[..]
Volgens mij werd Clocks helemaal niet gespeeld en was het dus Trouble.
Ze hebben wel degelijk Clocks gespeeld en écht geen Troublequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:03 schreef autocue het volgende:
[..]
Volgens mij werd Clocks helemaal niet gespeeld en was het dus Trouble.
Overigens vond ik het concert echt geweldig. Dezelfde ergernissen als de meeste anderen had ik echter ook; Stampvolle bussen, ¤2.60 voor een sinas (maar gelukkig ¤2,30 voor een jus d'orange) en anderhalf uur in de file gestaan op de terugweg. Mocht het de volgende keer weer zo geregeld zijn ben ik er wel weer bij, Coldplay was het meer dan waard.
![]()
Hmm, ja, nu je 't zegtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Clocks werd echt wel gespeeldToen ging hij nog zo versnellen aan het eind en iedereen als een idioot meeklappen. Trouble werd niet gespeeld.
Wishful thinking?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:06 schreef autocue het volgende:
[..]
Hmm, ja, nu je 't zegt... Hoe kom ik dan bij Trouble?
![]()
die is niet gespeeldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:06 schreef autocue het volgende:
[..]
Hmm, ja, nu je 't zegt... Hoe kom ik dan bij Trouble?
![]()
Ohja, mijn neefje zei voor de toegift dat ie Clocks nog wilde horen... Ik denk dat ik daar dan de mist in gingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is niet gespeeld
k zei nog tegen mn vrienden bij de toegift nu moeten we alleen nog Fix it en Trouble en toen stopten ze na Fix it
reken maar op een paar maanden wachten (volgens de DJ)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Laten we hopen dat 3fm het spoedig uitzendt!
myra, zat jij toevallig in vak 122?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef Myra het volgende:
Die fotokes, super! Krijg er meteen weer zo'n adrenalinestoot van![]()
idd best grappig...geloof dat dat tot nu toe hun bekendste nummer bij het grote publiek is geweest...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef autocue het volgende:
[..]
Ohja, mijn neefje zei voor de toegift dat ie Clocks nog wilde horen... Ik denk dat ik daar dan de mist in ging. (Even om wat recht te zetten voordat er verkeerde beeldvorming ontstaat, alle andere nummers herkende ik gelukkig wel
).
Dat nummer heet dan ook "Don't Panic", en die staat netjes in de lijst!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:28 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
..ik heb toch echt Beautiful World nog gehoord hoor...
Deden ze als tweede akoestische nummer.
Had je toevallig een rood shirt aan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:22 schreef PostManBart het volgende:
Ik stel allereerst: COLDPLAY WAS GEWELDIG, FANTASTISCH!
- Na het concert de hele stroom het stadion uit. We stonden in het voorste vak, dus het heeft even geduurd voordat we buiten waren.
Tribune zuid van H rij 24 stoel 55 om precies te zijnquote:
How typfoutje. Ik bedoel dus ingang H, tribune zuidquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:49 schreef Myra het volgende:
[..]
Tribune zuid van H rij 24 stoel 55 om precies te zijn![]()
ok, zat je dus niet voor mij.... je lijkt op meid die voor me zat/stond....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:52 schreef Myra het volgende:
[..]
How typfoutje. Ik bedoel dus ingang H, tribune zuid![]()
Dat is Don't Panic, lees de lyrics er maar op naquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:28 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
..ik heb toch echt Beautiful World nog gehoord hoor...
Deden ze als tweede akoestische nummer.
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat nummer heet dan ook "Don't Panic", en die staat netjes in de lijst!
Geeft niet!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Was er al een beetje bang voor.
Val ik weer pijnlijk door de mand![]()
3fm zelf... ze zeiden het gister in de afterpartyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:57 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ik las (vorige topic) dat het volgende maand op 3fm komt? Wat is de bron daarvan?
whuhuhuquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geeft niet!Ik heb 'm via de minder legale kanalen weleens als "Beautiful World" zien langskomen, foei dus!
dat meen je niet... Nee, dat soort dingen zijn onbegrijpelijk. Zoveel mensen die er graag naar toe wilden en dan zit er zo'n ongeinteresseerde troela tussen....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:49 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
nou, serieus.. er zat een vrouw naast ons... en je zag al gelijk toen ze binnenkwam dat ze er geen zin in had.. zat beetje ongeinterreseerd te kijken enzo, vrij snel aan het begin ging iedereen staan(hadden zitplaatsen), maar zij bleef zitten... toen coldplay wegging(voor toegift) waren ze ook gelijk weg.. Geef dan je kaartje aan iemand anders ofzo![]()
Heb je dat niet verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Chris zong oa Ik hou van ellebogen likken als alternative tekst
toch wel leuk die speciale band tussen Coldplay en Nederland
nee tis op de radio ook nog uitgelegd, een Nederlandse vriend van m heeft hij ooit gevraagd eens wat Nederlands aan hem te leren en die heeft natuurlijk belachelijke zinnetjes verzonnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:27 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Heb je dat niet verkeerd verstaan, ik kon t niet goed verstaan dus weet het niet meer allemaal..
en ik was daarbijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
...wat hij ooit op een concert in Nederland ten gehore heeft gebracht
Het was inderdaad in Ahoy. Jaartal weet ik niet meer, maar kan heel goed 2002 geweest zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:18 schreef ImPrEzA het volgende:
dat was toch Green Eyes in Ahoy 2002? "Jij hebt die hele mooie ellebogen, hele mooie ellebogen, hele mooie ellebogen, jij hebt die hele mooie ellebogen, ik hou van jou klomp klomp klomp" o.i.d.? Wel cool dat ie de ellebogen gister weer ff noemde
rang om te staan ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:48 schreef Prep2Fight het volgende:
Welke rang is het beste om te staan in Ahoy?
Ja, maar bij ticketservice staat:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:50 schreef Xlarge het volgende:
[..]
rang om te staan ?
als je een staanplaats hebt kan je gaan staan waar je wilt
Aan sfeer geen gebrek idd, zingende, dansende, uit hun dak gaande mensen om je heen is ontzettend leuk, maar wel oppassen als er van die lomperds tussen staan...Maar over het algemeen een heel gelijkgestemd publiek om ons heen die allemaal gewoon plezier hadden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:32 schreef ElsCapone het volgende:
Hee Pea, was jij er ook!Er bleken achteraf wel meer bekenden van mij rond te lopen..
Ik had een keer veldplaatsen bij Rammstein en had toen hetzelfde probleem. Vriendin van mij die een stuk kleiner is nog meer. Ik had nu dus ook een zitplaats en geweldig uitzicht! Maar op het veld is er vaak toch wel wat meer sfeer.
Dat was kwalitatief het slechtste nummer van de avond, de hoeveelheid valse noten en met name vals gezongen stukken tekst waren hier voor een band als Coldplay echt veel te hoog.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:33 schreef dVTB het volgende:
+ Fix You: één groot hoogtepunt en geweldige afsluiter
Dat interreseerd me dus geen ene ruk he, die hele show, hele avond perfect gezongen enzo, dan die paar foutjes... lekker belangrijk, en fix you blijft een heerlijk nummer.. Als je die filmpjes kijkt dat chris met die lamp staat te zwaaien.. kippenvelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was kwalitatief het slechtste nummer van de avond, de hoeveelheid valse noten en met name vals gezongen stukken tekst waren hier voor een band als Coldplay echt veel te hoog.
Daarom ook automatisch het minste nummer van de avond.
waar zie je dat? op www.coldplayfans.nl ?? of .com?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:45 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Dat interreseerd me dus geen ene ruk he, die hele show, hele avond perfect gezongen enzo, dan die paar foutjes... lekker belangrijk, en fix you blijft een heerlijk nummer.. Als je die filmpjes kijkt dat chris met die lamp staat te zwaaien.. kippenvel![]()
waar zie ik wat? die filmpjes? die heb ik ergens in dit topic gepost...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:03 schreef BalLon het volgende:
[..]
waar zie je dat? op www.coldplayfans.nl ?? of .com?
Ik heb nog wat filmpjes, o.a. begin van The scientist'... dan begint ie met iets van "come on to holland(of arnhem, niet echt duidelijk)".. volgens mijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:37 schreef S3rp3nt het volgende:
weet iemand nou nog alle alternatieve teksten die chris gebruikte?
ik weet alleen nog:
God gave me style and gave me dutch
kan iemand deze aanvullen?
En dat is dus het jammere aan de overgrote groep concertgangers, die het al niet meer om de basics gaat, de muziek. Die niet meer horen of iets wel of niet vals is, wel of niet in de maat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:45 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Dat interreseerd me dus geen ene ruk he, die hele show, hele avond perfect gezongen enzo, dan die paar foutjes... lekker belangrijk
ja maar kom op, ze waren echt geweldig... als je van de muziek van coldplay houd, was dit een geweldig concert... Chris Martin zong ook echt wel geweldig..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dat is dus het jammere aan de overgrote groep concertgangers, die het al niet meer om de basics gaat, de muziek. Die niet meer horen of iets wel of niet vals is, wel of niet in de maat.
Betekent namelijk alleen maar dat de nadruk van de artiest steeds meer komt te liggen op het visuele met special effects etc. terwijl dat eigenlijk maar bijzaak zou moeten zijn, ware het niet dus dat zo velen de kwaliteit van de geleverde muziek juist bijzaak vinden.
Als ik dan even terugkijk op Live 8 en een band als Pink Floyd als meest duidelijke voorbeeld, daar ging je nooit heen voor de spetterende act, de special effects, daar gaat het waar het echt om gaat, de muziek, en die hoor je dan ook eigenlijk nooit een noot vals spelen of een toest verkeerd raken.
Als je m'n reacties goed gelezen zou hebben, zou je inzien dat ik die foutjes wel kan hebben, dat ik me prima vermaakt heb, maar dat ik het in sommige nummers net te veel van het goede vond voor een band van het niveau coldplay.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:34 schreef Madelonie het volgende:
dat gezeik over foutjes de hele tijd. Ik word er een beetje moe van. Als je dat niet kunt hebben dan ga je toch lekker thuis op de bank liggen luisteren naar je cdtje.
nja, t was mijn eerste grote concert.. dus kan zoiezo nergens mee vergelijken, maar ik was gewoon zo onder indruk enzo dat ik er ook echt niet op gelet heb... het was gewoonquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je m'n reacties goed gelezen zou hebben, zou je inzien dat ik die foutjes wel kan hebben, dat ik me prima vermaakt heb, maar dat ik het in sommige nummers net te veel van het goede vond voor een band van het niveau coldplay.
En ik zeg dat alleen maar omdat ik van mening ben dat de helft zo selectief doof is, dat ze zelf niet eens door hebben wat wel en niet goed gezongen/gespeeld wordt.
Prima dat men als fan ze alles vergeeft, zich prima vermaakt en het perfect vond, ik geef alleen aan dat het zeker niet perfect was en dat een band met de ervaring zoals deze eigenlijk te veel schoonheidsfoutjes maakte, en persoonlijk zie ik ze dus liever daar meer aandacht aan besteden dan aan al die visuele effecten en zo.
Een live concert gaat om de combinatie tussen muziek en beleving. Het is niet een van beide los van elkaar! Als je puur voor de muziek zou gaan, moet je niet komen. Als je voor de beleving gaat dan zijn er genoeg andere dingen die de aandacht beter kunnen trekken. Maar juist de combinatie van het enthousiasme op het podium, de muziek en het publiek maakt Coldplay tot één van de beste live acts!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je m'n reacties goed gelezen zou hebben, zou je inzien dat ik die foutjes wel kan hebben, dat ik me prima vermaakt heb, maar dat ik het in sommige nummers net te veel van het goede vond voor een band van het niveau coldplay.
En ik zeg dat alleen maar omdat ik van mening ben dat de helft zo selectief doof is, dat ze zelf niet eens door hebben wat wel en niet goed gezongen/gespeeld wordt.
Prima dat men als fan ze alles vergeeft, zich prima vermaakt en het perfect vond, ik geef alleen aan dat het zeker niet perfect was en dat een band met de ervaring zoals deze eigenlijk te veel schoonheidsfoutjes maakte, en persoonlijk zie ik ze dus liever daar meer aandacht aan besteden dan aan al die visuele effecten en zo.
Ik ben dus volgens jouw selectief doof want ik heb het ook niet door gehad dat het niet goed gezongen gespeeld werd. Ik ben er heilig van overtuigd dat welke band dan ook wel live wat foutjes maakt. een mens is geen machine die voor geprogrammeerde dingen doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen snotneus, droog eerst maar eens op.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:48 schreef S3rp3nt het volgende:
Voor mij ben jij erger dan die ene vrouw die voor het toegift al weg ging![]()
das tot toe de beste foto die ik ben tegen gekomen. de rest van de foto's (inc. de mijne) zijn veraf of overbelicht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:45 schreef Ri-Klain het volgende:
Nog een leuk kiekje, helaas niet zo'n goede camera.
misschien is hij zelf ook wel overgewaardeerd danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:46 schreef schatje het volgende:
De recensie in de Telegraaf van het concert is best wel negatief. De schrijver heeft het zelfs over de meest overgewaardeerde band van het moment.
De Telegraaf is ook niet voor niks een slechte krantquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:46 schreef schatje het volgende:
De recensie in de Telegraaf van het concert is best wel negatief. De schrijver heeft het zelfs over de meest overgewaardeerde band van het moment.
quote:Coldplay in Gelredome: Ruimte voor méér
Een vreemde en verdrietige dag, omschreef Coldplay-zanger Chris Martin de dag dat zijn hoofd- en thuisstad moest buigen voor terroristen. Voor een uitverkocht Gelredome droeg hij donderdagavond zeventien nummers, een mix van oude en nieuwe glorie, op aan alle slachtoffers. Misschien was het viertal té ontsteld, het anderhalf uur durende concert kon niet aan de verwachtingen voldoen.
De grootste oorzaak daarvoor is dat de verwachtingen bij Coldplay simpelweg té hoog gespannen zijn. De afgelopen jaren heeft de band zich met megahits als 'Clocks' en 'Yellow' dusdanig in de kijker gespeeld dat alle hoop op een nieuwe band met U2-achtige status op hen is gericht. Ook hun nieuwe album 'X&Y' is doorspekt met popsongs die de gemiddeldheid ontstijgen. De verkoopcijfers doen records wankelen en alleen al bij de gedachte aan een stadionconcert gaan fans bijna huilen van geluk.
Anderhalf uur Coldplay levert echter vooral veel van hetzelfde op. Het is allemaal even groots, bij vlagen symfonisch zelfs. Wel moet je het zanger Chris Martin nageven, de anderhalf jaar dat hij aan 'X&Y' heeft zitten sleutelen heeft hij behoorlijk veel nootjes precies op de goede plaats gezet. Zo goed zelfs, en dat is dan weer jammer, dat Coldplay het vooral het eerste half uur zonde vond om van die perfecte noten af te wijken en het albumgeluid zo goed mogelijk probeerde te benaderen. Gaandeweg, met nummers als 'White Shadows' – beste nummer van 'X&Y' – en semiklassieker 'The Scientist' gingen ze wat meer spelen en werd het wat levendiger.
Maar dan onderscheiden ze zich meteen ook in negatieve zin van de grote jongens van U2 en de Stones: Coldplay heeft maar één round character en dat is Chris Martin. Die beweegt, die entertaint en die krijgt het publiek mee. Tijdens het concert gunt hij drummer Will Champion even de spotlight en zet hem voor de verandering aan de toetsen. Leuk, maar meer dan een glimlach is het niet waard. Groot zijn doe je niet alleen, Martin kan wat dat betreft wel wat steun van zijn drie kompanen gebruiken.
Een ander probleem levert de unieke sound van de band op. Lekkere sound wel, soms ontroerend mooi, maar ook verschrikkelijk moeilijk dansbaar. En het publiek in Gelredome had Coldplay al lang voor 'X&Y' heilig verklaard en wilde vooral uit hun dak gaan. Helaas is dat er nooit écht van gekomen. Te veel luisterliedjes daarvoor. Conclusie: vraag en aanbod liggen verder uit elkaar dan menigeen wil geloven.
Het maakt Coldplay tot de meest overgewaardeerde band van het moment. Het publiek anno 2005 is zo naarstig op zoek naar een nieuwe U2, dat ze vergeten dat bands van die grootte zeldzaam zijn en misschien wel nooit meer opstaan. Coldplay maakt muziek om eens goed voor te gaan zitten, daarover bestaat geen twijfel. Live is het allemaal goed verzorgd, maar er is nog ruimte voor méér. De komende jaren moeten duidelijk maken of Coldplay die stap kan zetten en de amusementswaarde van hun optredens kan optrekken naar het niveau van de allergrootsten.
dat er ruimte is voor mee ben ik eens... de show werd eigenlijk volledig verzorgd door Chris. Maar de meest overgewaardeerde band???quote:
Doe normaal ouwe!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen snotneus, droog eerst maar eens op.
beetje rare recensie vind ik.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:50 schreef Please_communicate het volgende:
( Zo eindelijk geregistreerd bij FOK! )
Uiteraard een veel te late reactie maar ik moet het nog even kwijt:
We hadden niet al te beste plekken, het was lang wachten overal, het voorprogramma was niet al te spetterend, het concert was eigenlijk te kort, en we hadden een sjaggie lady naast ons, maar.....................WAT EEN FANTASTISCH CONCERT!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ben gister de hele dag zo brak als een konijn geweest op m'n werk maar het was het meer dan waard!!!!!
En wat recenties ook zeggen: het gaat er toch om wat we zelf vonden? En aan de reacties hier te lezen (damn wat deed ik er lang over voordat ik dat allemaal gelezen had) vonden we het allemaal goed. Wat kan ons de Telegraaf dan verrotten?
ik kan nergens uit mijn verhaal halen dat ik zeg dat het perfect gezongen was Snotneus!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen snotneus, droog eerst maar eens op.
Ik heb me uitstekend vermaakt, vond de show ook goed, alleen gewoon te veel fouten in de uitvoering voor een band met hun ervaring/reputatie. Dat is gewoon een feit, ik geef dat hier aan, niks meer niks minder.
Dat maakt voor mij gewoon dat het concert gisteravond goed was, maar zeker niet super. Als jij het wel super vond, prima, maar kom niet aan met 'perfect gezongen' want dan snap je het niet.
Weet je dat wel zeker?quote:
hij vond in tegenstelling tot de mensen die CP wel goed vonden de bussen leuk om in te zittenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:42 schreef Please_communicate het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker?
Met alles wat je genoemd hebt lijkt er volgens mij vrij weinig over te blijven waar je van hebt kunnen genieten!!!!!!![]()
quote:Coldplay scoort een keurige voldoende
Door ROB CHEVALLIER
De titel van Coldplays nieuwste album verwijst volgens de band naar uitersten. Die ontmoeten elkaar dan ergens in het midden en daar is alles in balans. Voor zichzelf claimt de groep een positie in dat evenwichtige midden.
In een propvol en heet Gelredome is het de vraag of de balans voor Coldplay niet te ver door zal slaan. Die onzekerheid is gevoed door de onstuimige groei die de band heeft doorgemaakt. Het sfeervolle, ingetogen, bijna schuchtere spel van een jaar of vijf geleden is vervangen door stoere rocksongs. En die ontwikkeling gaat nog steeds door met de nieuwe cd X&Y. De songs van dat album klinken weinig vernieuwend maar een stuk krachtiger en hier en daar bombastischer dan het eerdere werk van de band.
Met strakke videobeelden die doen denken aan Kraftwerk opent Coldplay met Square One en Politik. Dan draagt Martin alle volgende songs op aan zijn landgenoten, die zo'n moeilijke, vreemde en trieste dag moesten doorstaan. "Laten we er toch een avond vol liefde en vreugde van maken". Later op de avond verwerkt Martin nog een paar woorden in zijn songs die refereren aan de aanslagen in Londen, maar daar blijft het bij.
De zanger is nog steeds de onbetwiste frontman van de band, hoewel de rol van gitarist Johnny Buckland dominanter is geworden. De gitarist zelf blijft bescheiden, maar het geluid dat in vorige shows de songs subtiel inkleurde is nu zwaarder en de solo's zijn feller. Dat rockgeweld dreigt de spanning in het concert te smoren.
Coldplay weet de balans vast te houden met een uitgekiende afwisseling in tempo. De eenvoud en intimiteit van van Warning sign en Everything's not lost sluiten naadloos aan op het U2-achtige gitaarspel van Buckland in White shadows. Naast een sterke lichtshow heeft Coldplay met zanger Chris Martin de ultieme troefkaart. Martin voelt feilloos aan hoe je een stadionpubliek moet bespelen. Hij brengt de groep bij elkaar voor een akoestische set voor aan het podium. En tovert het voetbalstadion om tot een intiem cafe tijdens Till kingdom comes, waar drummer Will Champion mee mag zingen. Verrassend is de akoestische uitvoering van Beautiful world. Niet vlekkeloos, maar wel zo charmant.
Ook aan het einde van de set blijft Coldplay in balans. Met stevige uitvoering van Clocks dat een verrassend, steeds sneller gespeeld einde meekrijgt. En met Talk waarin Kraftwerk weer opduikt en de cirkel met de start gesloten wordt.
In de toegift mag het publiek volop meedoen met In my place en Fix you. Coldplay speelt sowieso een gewonnen wedstrijd, en houdt de aandacht tot het einde vast. Zo scoort de groep een keurige voldoende, maar Coldplay balanceert op het randje. Het lijkt tijd om de blik naar voren te richten en de toekomst als een spannende uitdaging te zien.
Concert door Coldplay. Bijgewoond: 7/7, in Gelredome, Arnhem.
Dat uit de maat klappen zal wel te maken hebben met de "Speed of Sound".quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:56 schreef Citroentje het volgende:
Ligt het aan mij of zat het publiek wel opmerkelijk vaak mee te klappen (meestal uit de maat...) met de muziek?
Ik was met de auto.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:46 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
hij vond in tegenstelling tot de mensen die CP wel goed vonden de bussen leuk om in te zittenverder respecteer ik zijn mening hoor
, ben het er alleen niet mee eens
![]()
volgens mij bedoel je warning signquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef Versie1 het volgende:
Hoe heet het nummer waarin hij steeds zong .... 'and i miss you???'
Inderdaad zeker weten wel Warning Signquote:Op zondag 10 juli 2005 00:37 schreef Versie1 het volgende:
nee beide komen niet overeen... iemand nog een suggestie...?
quote:Coldplay - Warning Sign
A warning sign,
I missed the good part then I realized,
I started looking and the bubble burst.
I started looking for excuses.
Come on in,
I've gotta tell you what a state I'm in,
I've gotta tell you in my loudest tones,
That I started looking for a warning sign.
When the truth is,
I miss you.
Yeah the truth is,
That I miss you so.
A warning sign,
It came back to haunt me and I realized,
That you were an island and I passed you by,
And you were an island to discover.
Come on in,
I've gotta tell you what a state I'm in,
I've gotta tell you in my loudest tones,
That I started looking for a warning sign.
When the truth is,
I miss you.
Yeah the truth is,
That I miss you so.
And I'm tired,
I should not have let you go.
So I crawl back into your open arms.
Yes I crawl back into your open arms.
And I crawl back into your open arms.
Yes I crawl back into your open arms....
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:22 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat idioot dat de recensent van de Gelderlander Don't Panic "Beautiful World" noemt... slecht.
Verder een goede recensie waar ik me redelijk in kan vinden
En @ Versie1, weet je zeker dat het niet Warning Sign is? dat is namelijk ook meteen wat in mij opkomt...
Richard Ashcroft blijft een held, de nummers die hij geschreven heeftquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:56 schreef Citroentje het volgende:
Richard Ashcroft vond ik echt zwaar matig. Wat is er nou zo geweldig aan iemand die met een band meezingt? Velen gingen uit hun dak toen de strijkers van Bittersweet Symphony begonnen in te zetten. Naar mijn mening onderscheid je niet van een matig Idols-deelnemertje als je met een band meezingt. Maar dat zijn maar mijn 2 eurocenten.
meeklappen was zelfs vrij weinig vond k.....quote:
Ligt het aan mij of zat het publiek wel opmerkelijk vaak mee te klappen (meestal uit de maat...) met de muziek? Normaal gesproken vind ik dat niet erg, maar dit keer leek het wel alsof gelijk werd meegeklapt wanneer de bas of drums ff wegvielen voor een paar maten. Puur hinderlijk vond ik dat.
je hebt 1e rang staan dat is op de vloer en de andere rang staan is tussen de 2 lagen van de tribunes. Daar heb ik een keer gestaan (The corrs) opzich best aardige plaatsen. aangezien een concert zittend zien nix is.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:48 schreef Prep2Fight het volgende:
Welke rang is het beste om te staan in Ahoy?
is ook het eerste waar ik aan dacht , in andere nummers komt die zin naar mijn weten niet voorquote:Op zondag 10 juli 2005 02:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad zeker weten wel Warning Sign
[..]
Ik ook. Natuurlijk waren er wel wat kleine foutjes, maar als je daar niet tegen kunt, moet je concerten sowieso mijden. Ik word trouwens ook altijd doodmoe van die recensies waarin artiesten het verwijt krijgen dat de nummers live te veel klinken als de albumversies. Wat wordt een band dan geacht te doen? Het hele repertoire verbouwen? Is toch dikke onzin? Een paar alternatieve versies van nummers zijn meer dan genoeg. Don't Panic werd heel anders gespeeld, Clocks had een ander einde.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:29 schreef rubbereend het volgende:
toch bijzonder dat Coldplay na 3 albums en een paar volwaardige tours al wordt gespeigeld aan U2 die na 25 jaar en hun zoveelste tour toe zijn. Dat die vergelijking in alles mank gaat is natuurlijk logisch. Dit is de eerste tour langs stadions.
Ik vond het concert in de HMH wat leuker omdat dat wat intiemer was maar ik vond ze volledig overind blijven in het gelredome.
Uhm ik hoorde gister van mijn 1e medewerker dat t iets met de riolering was (errug lekker, heb ik daar gewoon een paar uur lang in de pis lopen soppen/werken, hele schoenen, sokken en onderkant broek waren zeik).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
Was jij een van de drinken-rondbrengers dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:59 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Uhm ik hoorde gister van mijn 1e medewerker dat t iets met de riolering was (errug lekker, heb ik daar gewoon een paar uur lang in de pis lopen soppen/werken, hele schoenen, sokken en onderkant broek waren zeik).
Geweldig om 'clocks' live te horen, blijft echt een van mijn lievelingsnummers (in zn algemeenheid dus, niet alleen van Coldplay).
Ach, t blijft leuk. Gratis naar een concertje gaan en er nog betaald voor krijgen ook.![]()
kreeg halverwege het concert dorst en wou uiteraard niet meer uit het voorste vak wegquote:Op maandag 11 juli 2005 11:35 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Was jij een van de drinken-rondbrengers dan?
Belachelijk!quote:Op zondag 10 juli 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:dat deden een heel aantal fans hier ook..... lees maar terug
Lees eens!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:18 schreef Agiath het volgende:
Hebben ze Don't Panic niet eens gespeeltd?![]()
Daar zal ik dan morgenavond achter komen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:07 schreef evert het volgende:
mensen, prijs jezelf gelukkig als je er bij was! wat was het geluid fantastisch vergeleken bij het drama qua geluid dat ik vanavond in de arena bij u2 had.
de Arena is dan ook een galmbak, net als de Ahoyquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:07 schreef evert het volgende:
mensen, prijs jezelf gelukkig als je er bij was! wat was het geluid fantastisch vergeleken bij het drama qua geluid dat ik vanavond in de arena bij u2 had.
Nou, heb Rammstein gezien in én Gelredome én Ahoy en ik vind het Gelredome een veel grotere galmbak dan Ahoy.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Arena is dan ook een galmbak, net als de Ahoy
heb in de Ahoy 2 concerten gezien en in het Gelredome 1 en k vond de Ahoy weer minderquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, heb Rammstein gezien in én Gelredome én Ahoy en ik vind het Gelredome een veel grotere galmbak dan Ahoy.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb in de Ahoy 2 concerten gezien en in het Gelredome 1 en k vond de Ahoy weer mindermaargoed concerten zijn het beste in de HMH
ook geen plek waar je makkelijker een biertje kan scorenquote:
voor jou misschien. Bovendien is het op een doordeweekse dag, geen optie voor mij...maar..further tourdates will be anounced in a few days..volgens coldplay.comquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
het sportpaleis te antwerpen is om de hoek, daar ben je zo
neuh voor mij ook niet maar, tis in principe goed te doen vanuit Nederland en met t OV ook nog best te doen, de metro stopt er voor de deurquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef err het volgende:
[..]
voor jou misschien. Bovendien is het op een doordeweekse dag, geen optie voor mij...maar..further tourdates will be anounced in a few days..volgens coldplay.com
Dus die komen nog wel naar NL, en dan in een klein intiem zaaltje hopelijk![]()
Sssssh, niet over praten.. Geen slapende honden wakker maken..quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef SietzeJBL het volgende:
Even heel wat anders.. ik heb de kaartjes in maart in de pre-sale gekocht en met credit card betaald, maar deze zijn nog steeds niet afgeschreven?! Hebben meer mensen dit? Ook komende maand wordt het niet afgeschreven. Of is er een punt moment waarop ticketservice alle credit card aankopen incasseert?
Ik heb het net gezien , idd hetzelfde als in Arnhem met die lamp en dat vuurwerk , wel erg leuk gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef Dr_Evil het volgende:
Nieuwe clip (Fix You) staat trouwens online..
http://www.mtv.de/coldplay/index.php
Deel van de clip bevat concertbeelden (lamp), een paar dagen voor het Arnhem concert opgenomen in de UK..
6. Vanaf 09:00.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:22 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik ga ook proberen naar Antwerpen te gaan...
Voorverkoop vanaf 26 augustus ??
Zit je al klaar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef Xlarge het volgende:
Morgen om 09:00 uur maar proberen of ik nog redelijke kaarten kan krijgen ...
Op de coldplay heb ik gelezen dat alleen mensen uit Belgie die code kregen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef Xlarge het volgende:
ik heb trouwens geen mailtje gehad op 03-08 voor de presale van het concert in Antwerpen , zoals vermeld op de site
Het is niet geluktquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:49 schreef Remmy het volgende:
Ikke!!!!!!!!!!!!!!!!Mail me maar
remkovb@msn.com
Tof, rond diezelfde tijd sta ik in Oberhausen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:19 schreef grunge-metal het volgende:
Woei! Ik heb kaartjes voor het concert op 28 oktober in Oberhousen. Helaas waren de sta plaatsen alleen op
.
Idd Ashcroft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:21 schreef grunge-metal het volgende:
Weet trouwens iemand al wie er op 28/10 in Oberhausen in het voor-programma staat? Er gaan geruchten dat Richard Ashcrof (ex-front zanger van The Verve)in het voorprogramma zou staan.
waren er beelden van het concert in de gelredomequote:Op zondag 7 augustus 2005 18:26 schreef Viperdesign het volgende:
BNN, nú.
Hij stond er in Arnhem in , en ik denk dat hij er in heel de tour instaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:21 schreef grunge-metal het volgende:
Weet trouwens iemand al wie er op 28/10 in Oberhausen in het voor-programma staat? Er gaan geruchten dat Richard Ashcrof (ex-front zanger van The Verve)in het voorprogramma zou staan.
is het nooit van je rekening afgeschreven?quote:Op maandag 19 september 2005 13:43 schreef Klingon het volgende:
Haha, nog steeds niet hoeven betalen voor m'n kaartjes voor het concert in het GelredomeZouden ze het vergeten zijn?
Bij mij ook niet , ik reken er trouwens op dat ze het gewoon vergeten zijn of zo .quote:Op maandag 19 september 2005 13:43 schreef Klingon het volgende:
Haha, nog steeds niet hoeven betalen voor m'n kaartjes voor het concert in het GelredomeZouden ze het vergeten zijn?
Same here. Ik gok dat het zo druk was dat ze niet alles goed hebben kunnen verwerken ofzo. Ook wel leuk: m'n vrienden hebben mij dus eigenlijk terugbetaald voor niksquote:Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Bij mij ook niet , ik reken er trouwens op dat ze het gewoon vergeten zijn of zo .
Het zou een teleurstelling zijn als het er nu nog van af ging .
Ja ik ga naar Antwerpen in Oktober , ik heb alleen geen kaartjes .quote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef Viperdesign het volgende:
Nog mensen voor Antwerpen/Oberhausen in de zaal?
Prijzig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:08 schreef Xlarge het volgende:
Dat word voor de deur iets voor de deur regelen
Mijn vriend had ook ineens de afrekening van de cc binnen ja. Rijkelijk laat!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Klingon het volgende:
Haha, had beter m'n mond kunnen houden. Gisteren bericht gehad dat de kaarten eindelijk worden afgeschreven
Ik had al een beetje de hoop dat het niet zou gebeuren , het zal bij mij de 1ste ook wel zo ver zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Klingon het volgende:
Haha, had beter m'n mond kunnen houden. Gisteren bericht gehad dat de kaarten eindelijk worden afgeschreven
Lijkt me vrij zinloosquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Xlarge het volgende:
Toch ga ik de 24ste gewoon naar Antwerpen![]()
coolquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:29 schreef ImPrEzA het volgende:
De nieuwe single wordt "Talk" en er komen live-tracks uit Arnhem op!!
http://www.3fm.nl/page/coldplay
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me vrij zinloos
Ik ga de 26e
Dat is op 3fm dus?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:52 schreef ImPrEzA het volgende:
Coldplay live in Lust For Live
(10-10-05) - Was je er niet bij in het Gelredome op 7 juli? Coldplay gaf een legendarisch concert met oude en nieuwe nummers. Eric Corton laat je in Lust For Live het concert herbeleven
Coldplay live meemaken is niet voor iedereen weggelegd. Kaartjes voor deze band zijn altijd in no time uitverkocht en als je ze dan hebt, moet je vroeg voor de concertzaal gaan staan. Doe je dat niet, dan sta je geheid achteraan!
Om ervoor te zorgen dat je toch een bijna-live-ervaring mee kan maken, zenden we op donderdag 13 oktober in Lust For Live het live-concert uit dat Coldplay op 7 juli gaf in het Gelredome.
Lust For Live is iedere donderdagavond van 22.00 tot 23.00
http://www.mtv.co.uk/mtv.(...)l?articleId=30121492 met ook streamsquote:Check out MTV's free and exclusive track by track full length video streams from ‘MTV Live Coldplay’ - the first live televised concert in support of Coldplay’s new album, ‘X&Y’. Showcasing ‘What If’, ‘X&Y’ and ‘Speed Of Sound’ from the ‘X&Y’ album as well as Coldplay classics such as ‘Yellow’ ‘Clocks’ and ‘In My Place’.
Intimately filmed at The Round Chapel in London, the 1 hour ‘MTV Live Coldplay’ is set to premiere on MTV channels worldwide from June 5th.
Ja.. je hebt gelijk.. Het is gewoon geweldig! Ik heb nu nóg meer zin in 20 november! Dan ga ik ze zien in Barca!!quote:
Ik heb het ook moeten missen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Heeft iemand het toevallig opgenomen?
komt ie nu mee hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:36 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij ben je dan nét te laat, want de uitzending is tot vanavond 22:00 terug te beluisteren geweest via de 3FM-site... daar zal nu wel de aflevering van Lust for Live van vanavond staan..
quote:
Ik vermoed dat je de kaartjes niet terug wilt verkopen?quote:
Ik was niet in Gelredome, dit was mjin eerste Coldplay concertquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Zelfde playlist als in gelredome ongeveer?
Ik las dat ze X&Y, How To See The World & Ring of Fire gedaan hebben in plaat van Low & Everything's Not Lost.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Zelfde playlist als in gelredome ongeveer?
Bij de geldredome zijn wij toen ook ruim een uur bezig geweest om van het terrein af te komen, maar dat maakte toen niet uit.. we stonden nog te stuiteren van adraline en hebben keihard X&Y opgezetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:25 schreef grunge-metal het volgende:
Even een samenvating van gister, Coldplay in Oberhausen: We waren er pas om 20.00 uur, het was best wel druk op de weg, maarja we hadden toch zitplaatsen dus dat boeide niet, en Goldfrapp die in het voorprogramma stond was ook niet zo geweldig.
Coldplay dat was echt geweldig! Alleen de 1,5 uur was zo om. Was wel grappig dat ze bij God Put A Smile Upon Your Face opeens een stukje Amerika van Rammstein gingen zingen
. En voor de rest was het ook een hele mooie show, op het laatst kwamen er ballonnen met Nederlandse teksten naar beneden vallen
. Helaas was er geen vuurwerk, maar dat zou wel met de brandveiligheid te maken hebben.
Bij de terug reis was het wel helemaal een ramp, wij stonden op een parkeerplaats achter de autogarage en we waren pas om 1uur van die pakeerplaats af. Wij dachten, we gaan nog even wat eten bij de Burger King en dan zou die fille wel weg zijn, maar dat viel nog wel tegen.
Maar voor de rest was het zeker de moeite waard.
Ja het was echt een leuk concertquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:25 schreef grunge-metal het volgende:
Even een samenvating van gister, Coldplay in Oberhausen: We waren er pas om 20.00 uur, het was best wel druk op de weg, maarja we hadden toch zitplaatsen dus dat boeide niet, en Goldfrapp die in het voorprogramma stond was ook niet zo geweldig.
Coldplay dat was echt geweldig! Alleen de 1,5 uur was zo om. Was wel grappig dat ze bij God Put A Smile Upon Your Face opeens een stukje Amerika van Rammstein gingen zingen
. En voor de rest was het ook een hele mooie show, op het laatst kwamen er ballonnen met Nederlandse teksten naar beneden vallen
. Helaas was er geen vuurwerk, maar dat zou wel met de brandveiligheid te maken hebben.
Bij de terug reis was het wel helemaal een ramp, wij stonden op een parkeerplaats achter de autogarage en we waren pas om 1uur van die pakeerplaats af. Wij dachten, we gaan nog even wat eten bij de Burger King en dan zou die fille wel weg zijn, maar dat viel nog wel tegen.
Maar voor de rest was het zeker de moeite waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |