abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28612265
hier verder

vorige deel

Coldplay 07-juli 2005 Gelredome Arnhem deel 2

[ Bericht 46% gewijzigd door Xlarge op 08-07-2005 01:53:40 ]
pi_28612274
pi_28612298
zet deze ook even in de OP

vorige deel: Coldplay 07-juli 2005 Gelredome Arnhem deel 2
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:49:52 #4
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_28612306
zelfde foto als net toch?.. nja, ga nu pitten... post morgen wel wat
In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 juli 2005 @ 01:50:43 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28612314
nog ff

kan nog helemaal niet slapen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28612341
*net thuiskomt*
met de auto gaan we dus ook niet volgende keer...omg...

concert was wel relaxt, lekker vooraan.

vertigo: het publiek zei het eigenlijk al. zanger: "dit is het laatste nummer." publiek:" jeeeeee!!"

aschcroft, komt klappend met z'n schoenen het podium laat ze vallen en doet z'n ding, volgens mij had tie wat verkeerds gerookt want kan blijkbaar echt niet tegen licht. had niet verwacht dat tie zo goed was. lekker voorprogamma.

coldplay was helemaal in orde, bijna alle ouwe en nieuwe shit kwam voorbij en het was genieten. alleen 1 minpuntje: na anderhalf uur ging de stekker eruit. had nog wel op een halfuurtje langer gehoopt zoals bij vorige concerten die ik heb meegemaakt.

coldplay is en blijft voor de rest een superband
*cd'tje erin mikt*
見なさい! 日本語!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:53:04 #7
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_28612344
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:
nog ff

kan nog helemaal niet slapen
nee ik ook niet, zit nog steeds X&Y te draaien... maar morgen toch werken, dus moet wel
pi_28612355
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
zet deze ook even in de OP

vorige deel: Coldplay 07-juli 2005 Gelredome Arnhem deel 2
gedaan
pi_28612376
pi_28612379
Het was gewoon heilig
Nee ik ben geen 14
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 juli 2005 @ 01:56:08 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28612386
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:53 schreef Hansnr8 het volgende:

[..]

nee ik ook niet, zit nog steeds X&Y te draaien... maar morgen toch werken, dus moet wel
zelfde probleem, mijn wekker gaat weer om 7.00
maar k geniet nog ff na
op de radio was trouwens een opname van Lowlands, kan mezelf nog steeds voor mn kop slaan dat ik daar destijds niet ben gaan kijken, dat had echt bijzonder geweest ze zien in 2000 in een kleine tent op Lowlands en dan in 2005 in t Gelredome
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 juli 2005 @ 01:58:09 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28612412
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:52 schreef remondepemon het volgende:

aschcroft, komt klappend met z'n schoenen het podium laat ze vallen en doet z'n ding, volgens mij had tie wat verkeerds gerookt want kan blijkbaar echt niet tegen licht. had niet verwacht dat tie zo goed was. lekker voorprogamma.

Ashcroft: "Put the fucking light down" en hoppa hij zet zn zonnebril op
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28612432
WAT KUT! TERING NIET NORMAAL. Eerst als varkens de bus in (na langer wachten dan dat het concert zelf duurde!) Toen iedere randwijk van Arnhem gezien vanuit een over-over-over volle bus vervolgens naar de WEI waar je auto stond te genieten van zn avondje uit voor 8 euro! om daarna nog eens een tering tijd te moeten wachten om uit de wei te komen. Om daarna NIET de goede kant op te mogen rijden om vervolgens een pokke eind om te rijden voor je weer op een beetje doorgaande weg komt en je tour kunt vervolgen... bah bah laat ik maar niets zeggen over het KROMME betaalsysteem van Gelredome (consumptie 2,60 !! wat je alleen kunt betalen met plastic geld van 5, 10 of 20 euro) pleur toch op!
Een (kort) concert van Coldplay wordt écht gewoon gebruikt op deze manier. BAH

Ohja, het voorprogramma was ook mega-ruk op het allerlaatste nummer na dan. Sjeez wat een droeve elend was dat vandaag.

Maar Coldplay zelf was natuurlijk meesterlijk!
geen commentaar
pi_28612454
Zooo ben ook net thuis...
Wat een ellende met die klotebussen zeg...

MAAAAAAAAAR, concert was geweldig...
Ik vond Vertigo persoonlijk ook best heel erg cool, lekker wakker worden na dat lange wachten...
Die Aschcroft kerel vond ik ook heel goed....

En Coldplay was briljant, was een beetje aan de korte kant vond ik maar dat komt ook wel omdat de tijd vliegt bij zoveel mooie nummers... Stonden lekker vooraan dus dat was toppie...

Maar ga nu pitten, is morgen weer vroeg dan
pi_28612456
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:59 schreef Smirnoff_ice het volgende:
WAT KUT! TERING NIET NORMAAL. Eerst als varkens de bus in (na langer wachten dan dat het concert zelf duurde!) Toen iedere randwijk van Arnhem gezien vanuit een over-over-over volle bus vervolgens naar de WEI waar je auto stond te genieten van zn avondje uit voor 8 euro! om daarna nog eens een tering tijd te moeten wachten om uit de wei te komen. Om daarna NIET de goede kant op te mogen rijden om vervolgens een pokke eind om te rijden voor je weer op een beetje doorgaande weg komt en je tour kunt vervolgen... bah bah laat ik maar niets zeggen over het KROMME betaalsysteem van Gelredome (consumptie 2,60 !! wat je alleen kunt betalen met plastic geld van 5, 10 of 20 euro) pleur toch op!
Een (kort) concert van Coldplay wordt écht gewoon gebruikt op deze manier. BAH

Ohja, het voorprogramma was ook mega-ruk op het allerlaatste nummer na dan. Sjeez wat een droeve elend was dat vandaag.

Maar Coldplay zelf was natuurlijk meesterlijk!
Neem nog een Smirnoff
Nee ik ben geen 14
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 juli 2005 @ 02:02:19 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28612466
na afloop zei k dat t wel aardig was en dat t voorprogramma (Ashcroft) beter was dan Coldplay.... geweldig die gezichten om me heen
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 8 juli 2005 @ 02:03:57 #17
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_28612488
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:59 schreef Smirnoff_ice het volgende:
WAT KUT! TERING NIET NORMAAL. Eerst als varkens de bus in (na langer wachten dan dat het concert zelf duurde!) Toen iedere randwijk van Arnhem gezien vanuit een over-over-over volle bus vervolgens naar de WEI waar je auto stond te genieten van zn avondje uit voor 8 euro!
nja, die 8 euro vond ik opzich niet zo'n probleem.. heb er toch zo'n 5 uur gestaan, dus 1.60 per uur ofzo.... bij geldredome zelf was om half 7 ook nog best veel plekken vrij trouwens.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 juli 2005 @ 02:07:26 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28612535
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:03 schreef Hansnr8 het volgende:

[..]

nja, die 8 euro vond ik opzich niet zo'n probleem.. heb er toch zo'n 5 uur gestaan, dus 1.60 per uur ofzo.... bij geldredome zelf was om half 7 ook nog best veel plekken vrij trouwens.....
ja k had verwacht dat t daar druk zou zijn maar k had daar makkelijk kunne parkeren
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 8 juli 2005 @ 02:15:54 #19
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_28612637
Net thuis, wat heerlijk!! Ik ging vanmiddag zonder kaartje naar Arnhem, kon van een paar Engelsen een (zit)plaats overkopen, en heb de hele avond met hun van Coldplay genoten! Het duurde helaas wat kort, maar het was alsnog megagoed Jammer dat het busvervoer naar het station kud was geregeld, we hebben een klein halfuurtje moeten lopen... wel fijn dat er een extra trein naar Zwolle reed. Inclusief krantengevechten door de hele coupé

Vertigo vond ik ruk, Richard Ashcroft megagoed!
Seriously!?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 juli 2005 @ 02:19:06 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28612686
toen die gast van Vertigo zei dat ze hun laatste liedje gingen doen werd er gewoon gejuicht iedereen blij dat ie ging
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 8 juli 2005 @ 02:24:24 #21
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_28612747
Iemand by the way de setlist nog in z'n hoofd?
Seriously!?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 02:27:10 #22
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_28612782
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Iemand by the way de setlist nog in z'n hoofd?
niet in volgorde, en vast ook niet allemaal... maar weet deze nog... mis er vast nog wat..

Clocks
God put a smile....
Yellow
Scientist
politics(toch?)
White shadows
Swallowed in the sea
Talk
low
till kingdom comes
Fix you
square one
pi_28612800
politics idd, was de tweede. en warning sign was er ook. in my place aswell
見なさい! 日本語!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 02:36:16 #24
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_28612862
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:29 schreef remondepemon het volgende:
politics idd, was de tweede. en warning sign was er ook. in my place aswell
Wow, het was in 1 woord GEWELDIG
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
pi_28612989
Wij hadden de auto op 10 min loopafstand staan van het Gelredome, ergens in een woonwijk. Geen 8 EUR parkeergeld Via industrieterrein snelweg op en om kwart voor 12 thuis, geen minuut in de file gestaan of iets dergelijks. Ideaal
  vrijdag 8 juli 2005 @ 02:50:41 #26
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_28613016
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:48 schreef Klingon het volgende:
Wij hadden de auto op 10 min loopafstand staan van het Gelredome, ergens in een woonwijk. Geen 8 EUR parkeergeld Via industrieterrein snelweg op en om kwart voor 12 thuis, geen minuut in de file gestaan of iets dergelijks. Ideaal
Pffffffffff, en wij hadden al dat ge-emmer met de pendelbussen. Die hele communicatie daar liep langs elkaar heen Naja, op een gegeven moment werd ik er zo flauw van dat ik alleen maar lacherig werd...(totdat ik op blote voeten moest sprinten omdat we anders de extra trein zouden missen )
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
pi_28613048
Square One
Politik
Yellow
Low
Speed Of Sound
God Put a Smile Upon Your Face
Warning Sign
Clocks
Everything's Not Lost
White Shadows
The Scientist
Til Kingdom Come
Don't Panic
Talk
----------------
Swallowed In The Sea
In My Place
Fix You

Volgens mij was dit het wel een beetje, kan nog een nummertje missen. Weet niet meer precies waar Clocks hoort trouwens.
pi_28613251
panorama-foto met mn nieuwe telefoon

http://members1.chello.nl/hjpm.cornelissen/Foto/Panorama.JPG

heb ook nog een hoop filmpjes, maar het geluid en beeld is vrij bagger. Je herkent de nummers wel, maar het microfoontje van de telefoon heeft redelijk wat te voorduren gehad merk ik

[ Bericht 37% gewijzigd door Retarded op 08-07-2005 03:20:29 ]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 03:18:56 #29
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_28613292
Geweldig, fantastisch, super, etc. Wat heb ik genoten! Had wel gehoopt dat ze nog een (tweede) keer zouden terugkomen voor een toegift. Trouble en Amsterdam had ik graag nog gehoord.

Het vervoer terug was inderdaad wat jammerlijk geregeld. Wij zijn op een gegeven moment maar gaan lopen naar het station, half uurtje, maar volgens mij uiteindelijk niet zo'n slechte keus. Op Utrecht CS ging het later ook niet helemaal lekker (trein in, overvol, reed niet, weer uit, andere trein in, etc.). Maar we zijn weer thuis en ach, je moet er wat voor hebben. Klein smetje op de avond, maar niet meer dan dat. Concert maakte het wat mij betreft meer dan goed.
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:55 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Waar zat je? Aardig vanuit mijn positie deze foto zo te zien.
pi_28613502
Hier staan wat links naar filmpjes tijdens het concert.
pi_28614720
Pfffiiieuw ben weer aan het werk
Of ja, zit koffie te drinken hiero, het is niet zo druk...

Weet iemand waar in godsnaam al dat water vandaan kwam wat ik zag toen ik terugliep ?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:36:08 #32
16632 Xlarge
========
pi_28615136
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 02:48 schreef Klingon het volgende:
wij hadden precies hetzelfde gedaan , de auto stond in een wijk bij het Gelredome.
Het zag er wel een beetje ghetto achtig uit , maar uiteindelijk is dat een goed idee geweest
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:51:53 #33
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_28615337
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:

Weet iemand waar in godsnaam al dat water vandaan kwam wat ik zag toen ik terugliep ?
Ja dat vraag ik mij nu ook af. Ik zag in ieder geval het schoonmaak-leger al paraat staan met hun bezems terwijl iedereen nog naar buiten moest. Konden ze niet ff wachten met de boel onder laten lopen? We moesten zeker snel weg, zodat ook zij lekker vroeg naar huis konden

P.s. het shirt heeft het btw overleefd
Of niet soms?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:12:53 #34
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_28615675
vonnut ook wel tof dattie nederlandse dingen door de texten gooide... verder vonnik het ook super . alleen met die bussen was brak dus zijn maar met de taxi gegaan
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_28616063
Super concert! Zeker voor herhaling vatbaar. Stonden redelijk achteraan op het veld, maar konden de video schermen goed zien.

Van Richard Ashcroft kende ik alleen het laatste nummer, rest vond ik ook niet echt geweldig.

Parkeren was alleen een drama. Eerst een kwartier gewacht, toen toch maar besloten om naar de Mac te gaan. Bij terugkomst waren de aanwezig auto's nog maar zo'n 5 meter opgeschoten. Hierna ging het wel lekker snel en waren we rond 1 uur thuis.
pi_28616112
Het was echt geweldig. . Vertigo vond ik nog nieteens zo slecht, die zanger deed me alleen aan Dinand van Kane denken. Richard Ashcroft vond ik geweldig, vooral Bittersweet Symphony en The Drugs Don't Work.
En dan Coldplay was natuurlijk helemaal fantastisch. We stonden in het voorste vak, dus we konden alles goed zien. Met de lichten enzo zag het er allemaal heel erg gaaf uit. Hij zong ook erg goed, daar was ik wel blij mee, want ik heb ook live-opnames gehoord van Coldplay die qua zang best kut zijn. Maar dat was nu dus niet. Ik vond het echt geweldig en heb anderhalf uur staan genieten. Alleen jammer dat ze Amsterdam en Trouble niet deden, maar ach. Het was top. .

Over de bussen zeg ik maar gewoon niks meer.
pi_28616467
Draaiden ze veel X&Y nummers of pakte ze meer van het oude album?
BlaBlaBla
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:55:27 #38
13846 insaniac_2oo1
insaniac_2oo1
pi_28616470
Het was geweldig!
We waren rond 17u45 bij de gelredome, en konden naast de gelredome parkeren.
Daarna nog tot een uur of 7 lekker buiten in het zonnetje gezeten, en daarna naar binnen om naar Richard Ashcroft te kijken.
Vond het niet geweldig, op loneley soul van Unkle na. En bittersweet symphony natuurlijk!

En coldplay was helemaal geweldig. Hoogtepunt voor mij was Square one, gevolgd door Politik! (owja, en fix you )

[ Bericht 8% gewijzigd door insaniac_2oo1 op 08-07-2005 11:01:12 ]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:18:55 #39
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_28617197
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
Pfffiiieuw ben weer aan het werk
Of ja, zit koffie te drinken hiero, het is niet zo druk...

zal wel condens zijn geweest wat via de afwatering naar het laagste punt loopt.

Ok, mijn ervaring dan:

Voorprogramma:
Kwamen rond 19.00 binnen, en Richard Ashcroft begon.... Wat ruk zeg. Ik heb maar drie goede nummers gehoord eigenlijk (en ja, dat waren Bitter sweet symfony, the drugs don't work en Song for the lovers: allemaal nummers van the Verve): z'n solo nummers zijn dus echt bagger, het was echt "gooi je zelf voor de trein" muziek. En wat kansloos: een orkestbandje met drummer, bassist en gitarist: zet er dan gewoon een band neer klaploper!

Coldplay
Ze begonnen meteen met een van mijn favorieten: Square One. En wat was het concert geweldig, helemaal top. Ik snap dan absoluut niet het geklaag van de "muziekkenners" gisternacht op 3FM: Coldplay zou geen stadionband zijn, het geluid te slecht, Chris Martin slecht bij stem.. Wat een BS allemaal. Geen stadionband? Zowel de band als het publiek ging uit hun dak, vette lichtshow en videoscreens, wat zeuren ze toch? Geluid slecht? Absoluut geen last van gehad. Ja tis een stadion, wat verwacht je dan: het geluid van een studio? En Chris Martin slecht bij stem? Ga toch weg, ik heb hem haast nog nooit zo zuiver horen zingen.

Kortom: perfecte avond gehad!
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:22:00 #40
14589 PostManBart
The deliverer
pi_28617285
Ik stel allereerst: COLDPLAY WAS GEWELDIG, FANTASTISCH!

Maar een aantal dingen zijn me toch niet helemaal bevallen:
- Voor het concert en tijdens het concert liep bij ons de vloer onder. Waar dat water vandaan kwam, geen idee! Maar ik heb niet kunnen springen, want dan zouden de mensen om mij heen erg boos worden.
- Anderhalf uur leek me wat aan de korte kant. Ik had verwacht dat ze wel wat langer zouden spelen.
- Na het concert de hele stroom het stadion uit. We stonden in het voorste vak, dus het heeft even geduurd voordat we buiten waren.
- Het busvervoer was bepaald niet fijn! Tackleberry (ook lid van dit forum) en ondergetekende hadden geluk dat we redelijk snel een bus hadden gevonden, maar het was dringen. Ik had echt het idee dat ik werd platgedrukt toen ik die bus in probeerde te komen, verder zaten we met velen op elkaar in die bus.

Overigens denk ik dat als je bij het stadion geparkeerd had, je ook niet echt veel beter uit was geweest, want er stond volgens mij nog een behoorlijke file de stad uit. Wij hadden vanaf de parkeerplaats in de buurt van een of andere recreatieplas een alternatieve route waardoor we zo de snelweg op waren. Dat was dan nog ons enige geluk. Toen we eenmaal op de parkeerplaats waren, waren we ook zo weg.

Sorry voor dit negatieve bericht, maar Coldplay was voor mij echt fantastisch!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_28617302
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 03:18 schreef Veerboot het volgende:
Geweldig, fantastisch, super, etc. Wat heb ik genoten! Had wel gehoopt dat ze nog een (tweede) keer zouden terugkomen voor een toegift. Trouble en Amsterdam had ik graag nog gehoord.

Het vervoer terug was inderdaad wat jammerlijk geregeld. Wij zijn op een gegeven moment maar gaan lopen naar het station, half uurtje, maar volgens mij uiteindelijk niet zo'n slechte keus. Op Utrecht CS ging het later ook niet helemaal lekker (trein in, overvol, reed niet, weer uit, andere trein in, etc.). Maar we zijn weer thuis en ach, je moet er wat voor hebben. Klein smetje op de avond, maar niet meer dan dat. Concert maakte het wat mij betreft meer dan goed.
[..]

Waar zat je? Aardig vanuit mijn positie deze foto zo te zien.
deze foto vond ik op het Coldplayfansforum, ik zelf stond op het veld rond de middenstip
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 juli 2005 @ 11:28:40 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28617459
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 03:14 schreef Retarded het volgende:

heb ook nog een hoop filmpjes, maar het geluid en beeld is vrij bagger. Je herkent de nummers wel, maar het microfoontje van de telefoon heeft redelijk wat te voorduren gehad merk ik

hee zie ik daar mezelf helemaal vooraan staan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28617498
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Draaiden ze veel X&Y nummers of pakte ze meer van het oude album?
dit was de lijst ongeveer geloof ik

Square One
Politik
Yellow
God put a smile upon your face
Speed of sound
Low
Warning Sign
Everything´s not lost
White shadows
The Scientist
Till Kingdom come
Don´t Panic
Clocks
Talk
----
Swallowed in the sea
In My Place
Fix You
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 juli 2005 @ 11:35:19 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28617672
nog steeds balen dat ze Trouble niet deden, ben er voor mezelf nog niet uit welk concert beter was, in de HMH of deze
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28617780
vond op het Coldplayfansforum nog wat filmpjes in dit topic

http://www.coldplayfans.nl/forum/viewtopic.php?t=1809&postdays=0&postorder=asc&start=80
pi_28617790
Ik heb ook een geweldige avond gehad. Ik hoopte dat ze zouden openen met Politiks, net als bij de vorige tour... maar vond Square One ook erg super, en toen ze daarna meteen overgingen naar Politik kreeg ik rillingen op mijn rug. Yellow daarna, meteen een van mijn favoriete nummers. Hoogtepunt van mijn avond was toch wel Clocks, wat ik eigenlijk een wat minder nummer vind/vond.

Na het concert meteen naar de auto gerend, maar toch nog een half uur moeten wachten voordat we wegreden. Mag de pret niet drukken, ik heb een topavond gehad!
pi_28617926
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:52 schreef remondepemon het volgende:
coldplay was helemaal in orde, bijna alle ouwe en nieuwe shit kwam voorbij en het was genieten. alleen 1 minpuntje: na anderhalf uur ging de stekker eruit.
Zo'n grote act en dan maar 1,5 uur spelen, wat betaalde je voor een kaartje?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:53:21 #48
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_28618217
45 euro ongeveer voor staplaatsen

Ach U2 wordt nog gekker: misschien net tegen de 2 uur voor 75 euro
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:54:17 #49
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_28618251
Vond het een steengoed concert, mooie lichtshow, een vrolijke chris, goed uitgevoerd. Wat ik wel mis is dat de meeste nummers erg plichtmatig worden neergezet, er wordt niet even lekker een paar minuten gejamd ofzo. Coldplay is net een jukebox. En ik vond dat teveel tophits teveel aan het beging gespeeld waren. En 1,5 uur is best kort ja.
Verder niets dan lof. En mensen die over de bussen klagen, ik vond het best goed geregeld, niemand is hier zeker naar die beruchte dancevalley geweest?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:03:38 #50
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_28618539
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 03:14 schreef Retarded het volgende:

Ey vet, ik zat vlak naast jou blijkbaar

Vond het wel lache, alleen was het voorprogramma idd echt zwaar klote.

Toen ze clocks ging spelen, en op het eind steeds sneller speelde dat was toch wel het mooiste van alles, iedereen steeds sneller klappen en de lichten deden mee. Was echt supertof.

Alleen die bussen waren ECHT een ramp hoor. Wij stonden zo langs zo'n halte te wachten aan de zijkant, precies bij het halte bord, rijd die tering bus helemaal door naar voren, en dat herhaalde zich iets van 10 keer ofzo. Uiteindelijk was de hydrauliek kapot van de deuren en hebben mensen ze gewoon open geforceerd enzo
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')