nee ik ook niet, zit nog steeds X&Y te draaien... maar morgen toch werken, dus moet welquote:
gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
zet deze ook even in de OP
vorige deel: Coldplay 07-juli 2005 Gelredome Arnhem deel 2
zelfde probleem, mijn wekker gaat weer om 7.00quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:53 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
nee ik ook niet, zit nog steeds X&Y te draaien... maar morgen toch werken, dus moet wel![]()
Ashcroft: "Put the fucking light down" en hoppa hij zet zn zonnebril opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:52 schreef remondepemon het volgende:
aschcroft, komt klappend met z'n schoenen het podium laat ze vallen en doet z'n ding, volgens mij had tie wat verkeerds gerookt want kan blijkbaar echt niet tegen licht. had niet verwacht dat tie zo goed was. lekker voorprogamma.
Neem nog een Smirnoffquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:59 schreef Smirnoff_ice het volgende:
WAT KUT! TERING NIET NORMAAL. Eerst als varkens de bus in (na langer wachten dan dat het concert zelf duurde!) Toen iedere randwijk van Arnhem gezien vanuit een over-over-over volle bus vervolgens naar de WEI waar je auto stond te genieten van zn avondje uit voor 8 euro! om daarna nog eens een tering tijd te moeten wachten om uit de wei te komen. Om daarna NIET de goede kant op te mogen rijden om vervolgens een pokke eind om te rijden voor je weer op een beetje doorgaande weg komt en je tour kunt vervolgen... bah bah laat ik maar niets zeggen over het KROMME betaalsysteem van Gelredome (consumptie 2,60 !! wat je alleen kunt betalen met plastic geld van 5, 10 of 20 euro) pleur toch op!
Een (kort) concert van Coldplay wordt écht gewoon gebruikt op deze manier. BAH
Ohja, het voorprogramma was ook mega-ruk op het allerlaatste nummer na dan. Sjeez wat een droeve elend was dat vandaag.
Maar Coldplay zelf was natuurlijk meesterlijk!
nja, die 8 euro vond ik opzich niet zo'n probleem.. heb er toch zo'n 5 uur gestaan, dus 1.60 per uur ofzo.... bij geldredome zelf was om half 7 ook nog best veel plekken vrij trouwens.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:59 schreef Smirnoff_ice het volgende:
WAT KUT! TERING NIET NORMAAL. Eerst als varkens de bus in (na langer wachten dan dat het concert zelf duurde!) Toen iedere randwijk van Arnhem gezien vanuit een over-over-over volle bus vervolgens naar de WEI waar je auto stond te genieten van zn avondje uit voor 8 euro!
ja k had verwacht dat t daar druk zou zijn maar k had daar makkelijk kunne parkerenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:03 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
nja, die 8 euro vond ik opzich niet zo'n probleem.. heb er toch zo'n 5 uur gestaan, dus 1.60 per uur ofzo.... bij geldredome zelf was om half 7 ook nog best veel plekken vrij trouwens.....
niet in volgorde, en vast ook niet allemaal... maar weet deze nog... mis er vast nog wat..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:24 schreef ImPrEzA het volgende:
Iemand by the way de setlist nog in z'n hoofd?
Wow, het was in 1 woord GEWELDIGquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:29 schreef remondepemon het volgende:
politics idd, was de tweede. en warning sign was er ook. in my place aswell
Pffffffffff, en wij hadden al dat ge-emmer met de pendelbussen. Die hele communicatie daar liep langs elkaar heenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:48 schreef Klingon het volgende:
Wij hadden de auto op 10 min loopafstand staan van het Gelredome, ergens in een woonwijk. Geen 8 EUR parkeergeldVia industrieterrein snelweg op en om kwart voor 12 thuis, geen minuut in de file gestaan of iets dergelijks. Ideaal
Waar zat je? Aardig vanuit mijn positie deze foto zo te zien.quote:
wij hadden precies hetzelfde gedaan , de auto stond in een wijk bij het Gelredome.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:48 schreef Klingon het volgende:
Wij hadden de auto op 10 min loopafstand staan van het Gelredome, ergens in een woonwijk. Geen 8 EUR parkeergeldVia industrieterrein snelweg op en om kwart voor 12 thuis, geen minuut in de file gestaan of iets dergelijks. Ideaal
Ja dat vraag ik mij nu ook af. Ik zag in ieder geval het schoonmaak-leger al paraat staan met hun bezems terwijl iedereen nog naar buiten moest. Konden ze niet ff wachten met de boel onder laten lopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
Weet iemand waar in godsnaam al dat water vandaan kwam wat ik zag toen ik terugliep ?
zal wel condens zijn geweest wat via de afwatering naar het laagste punt loopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
Pfffiiieuw ben weer aan het werk
Of ja, zit koffie te drinken hiero, het is niet zo druk...
Weet iemand waar in godsnaam al dat water vandaan kwam wat ik zag toen ik terugliep ?
deze foto vond ik op het Coldplayfansforum, ik zelf stond op het veld rond de middenstipquote:Op vrijdag 8 juli 2005 03:18 schreef Veerboot het volgende:
Geweldig, fantastisch, super, etc. Wat heb ik genoten! Had wel gehoopt dat ze nog een (tweede) keer zouden terugkomen voor een toegift. Trouble en Amsterdam had ik graag nog gehoord.
Het vervoer terug was inderdaad wat jammerlijk geregeld. Wij zijn op een gegeven moment maar gaan lopen naar het station, half uurtje, maar volgens mij uiteindelijk niet zo'n slechte keus. Op Utrecht CS ging het later ook niet helemaal lekker (trein in, overvol, reed niet, weer uit, andere trein in, etc.). Maar we zijn weer thuisen ach, je moet er wat voor hebben. Klein smetje op de avond, maar niet meer dan dat. Concert maakte het wat mij betreft meer dan goed.
[..]
Waar zat je? Aardig vanuit mijn positie deze foto zo te zien.
hee zie ik daar mezelf helemaal vooraan staanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 03:14 schreef Retarded het volgende:
panorama-foto met mn nieuwe telefoon![]()
http://members1.chello.nl/hjpm.cornelissen/Foto/Panorama.JPG
heb ook nog een hoop filmpjes, maar het geluid en beeld is vrij bagger. Je herkent de nummers wel, maar het microfoontje van de telefoon heeft redelijk wat te voorduren gehad merk ik![]()
dit was de lijst ongeveer geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Draaiden ze veel X&Y nummers of pakte ze meer van het oude album?
Zo'n grote act en dan maar 1,5 uur spelen, wat betaalde je voor een kaartje?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:52 schreef remondepemon het volgende:
coldplay was helemaal in orde, bijna alle ouwe en nieuwe shit kwam voorbij en het was genieten. alleen 1 minpuntje: na anderhalf uur ging de stekker eruit.
Ey vet, ik zat vlak naast jou blijkbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 03:14 schreef Retarded het volgende:
panorama-foto met mn nieuwe telefoon![]()
http://members1.chello.nl/hjpm.cornelissen/Foto/Panorama.JPG
heb ook nog een hoop filmpjes, maar het geluid en beeld is vrij bagger. Je herkent de nummers wel, maar het microfoontje van de telefoon heeft redelijk wat te voorduren gehad merk ik![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |