Dat is op 3fm dus?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:52 schreef ImPrEzA het volgende:
Coldplay live in Lust For Live
(10-10-05) - Was je er niet bij in het Gelredome op 7 juli? Coldplay gaf een legendarisch concert met oude en nieuwe nummers. Eric Corton laat je in Lust For Live het concert herbeleven
Coldplay live meemaken is niet voor iedereen weggelegd. Kaartjes voor deze band zijn altijd in no time uitverkocht en als je ze dan hebt, moet je vroeg voor de concertzaal gaan staan. Doe je dat niet, dan sta je geheid achteraan!
Om ervoor te zorgen dat je toch een bijna-live-ervaring mee kan maken, zenden we op donderdag 13 oktober in Lust For Live het live-concert uit dat Coldplay op 7 juli gaf in het Gelredome.
Lust For Live is iedere donderdagavond van 22.00 tot 23.00
http://www.mtv.co.uk/mtv.(...)l?articleId=30121492 met ook streamsquote:Check out MTV's free and exclusive track by track full length video streams from ‘MTV Live Coldplay’ - the first live televised concert in support of Coldplay’s new album, ‘X&Y’. Showcasing ‘What If’, ‘X&Y’ and ‘Speed Of Sound’ from the ‘X&Y’ album as well as Coldplay classics such as ‘Yellow’ ‘Clocks’ and ‘In My Place’.
Intimately filmed at The Round Chapel in London, the 1 hour ‘MTV Live Coldplay’ is set to premiere on MTV channels worldwide from June 5th.
Ja.. je hebt gelijk.. Het is gewoon geweldig! Ik heb nu nóg meer zin in 20 november! Dan ga ik ze zien in Barca!!quote:
Ik heb het ook moeten missen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Heeft iemand het toevallig opgenomen?
komt ie nu mee hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:36 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij ben je dan nét te laat, want de uitzending is tot vanavond 22:00 terug te beluisteren geweest via de 3FM-site... daar zal nu wel de aflevering van Lust for Live van vanavond staan..
quote:
Ik vermoed dat je de kaartjes niet terug wilt verkopen?quote:
Ik was niet in Gelredome, dit was mjin eerste Coldplay concertquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Zelfde playlist als in gelredome ongeveer?
Ik las dat ze X&Y, How To See The World & Ring of Fire gedaan hebben in plaat van Low & Everything's Not Lost.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Zelfde playlist als in gelredome ongeveer?
Bij de geldredome zijn wij toen ook ruim een uur bezig geweest om van het terrein af te komen, maar dat maakte toen niet uit.. we stonden nog te stuiteren van adraline en hebben keihard X&Y opgezetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:25 schreef grunge-metal het volgende:
Even een samenvating van gister, Coldplay in Oberhausen: We waren er pas om 20.00 uur, het was best wel druk op de weg, maarja we hadden toch zitplaatsen dus dat boeide niet, en Goldfrapp die in het voorprogramma stond was ook niet zo geweldig.
Coldplay dat was echt geweldig! Alleen de 1,5 uur was zo om. Was wel grappig dat ze bij God Put A Smile Upon Your Face opeens een stukje Amerika van Rammstein gingen zingen
. En voor de rest was het ook een hele mooie show, op het laatst kwamen er ballonnen met Nederlandse teksten naar beneden vallen
. Helaas was er geen vuurwerk, maar dat zou wel met de brandveiligheid te maken hebben.
Bij de terug reis was het wel helemaal een ramp, wij stonden op een parkeerplaats achter de autogarage en we waren pas om 1uur van die pakeerplaats af. Wij dachten, we gaan nog even wat eten bij de Burger King en dan zou die fille wel weg zijn, maar dat viel nog wel tegen.
Maar voor de rest was het zeker de moeite waard.
Ja het was echt een leuk concertquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:25 schreef grunge-metal het volgende:
Even een samenvating van gister, Coldplay in Oberhausen: We waren er pas om 20.00 uur, het was best wel druk op de weg, maarja we hadden toch zitplaatsen dus dat boeide niet, en Goldfrapp die in het voorprogramma stond was ook niet zo geweldig.
Coldplay dat was echt geweldig! Alleen de 1,5 uur was zo om. Was wel grappig dat ze bij God Put A Smile Upon Your Face opeens een stukje Amerika van Rammstein gingen zingen
. En voor de rest was het ook een hele mooie show, op het laatst kwamen er ballonnen met Nederlandse teksten naar beneden vallen
. Helaas was er geen vuurwerk, maar dat zou wel met de brandveiligheid te maken hebben.
Bij de terug reis was het wel helemaal een ramp, wij stonden op een parkeerplaats achter de autogarage en we waren pas om 1uur van die pakeerplaats af. Wij dachten, we gaan nog even wat eten bij de Burger King en dan zou die fille wel weg zijn, maar dat viel nog wel tegen.
Maar voor de rest was het zeker de moeite waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |