6. Vanaf 09:00.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:22 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik ga ook proberen naar Antwerpen te gaan...
Voorverkoop vanaf 26 augustus ??
Zit je al klaar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef Xlarge het volgende:
Morgen om 09:00 uur maar proberen of ik nog redelijke kaarten kan krijgen ...
Op de coldplay heb ik gelezen dat alleen mensen uit Belgie die code kregen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef Xlarge het volgende:
ik heb trouwens geen mailtje gehad op 03-08 voor de presale van het concert in Antwerpen , zoals vermeld op de site
Het is niet geluktquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:49 schreef Remmy het volgende:
Ikke!!!!!!!!!!!!!!!!Mail me maar
remkovb@msn.com
Tof, rond diezelfde tijd sta ik in Oberhausen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:19 schreef grunge-metal het volgende:
Woei! Ik heb kaartjes voor het concert op 28 oktober in Oberhousen. Helaas waren de sta plaatsen alleen op
.
Idd Ashcroft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:21 schreef grunge-metal het volgende:
Weet trouwens iemand al wie er op 28/10 in Oberhausen in het voor-programma staat? Er gaan geruchten dat Richard Ashcrof (ex-front zanger van The Verve)in het voorprogramma zou staan.
waren er beelden van het concert in de gelredomequote:Op zondag 7 augustus 2005 18:26 schreef Viperdesign het volgende:
BNN, nú.
Hij stond er in Arnhem in , en ik denk dat hij er in heel de tour instaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:21 schreef grunge-metal het volgende:
Weet trouwens iemand al wie er op 28/10 in Oberhausen in het voor-programma staat? Er gaan geruchten dat Richard Ashcrof (ex-front zanger van The Verve)in het voorprogramma zou staan.
is het nooit van je rekening afgeschreven?quote:Op maandag 19 september 2005 13:43 schreef Klingon het volgende:
Haha, nog steeds niet hoeven betalen voor m'n kaartjes voor het concert in het GelredomeZouden ze het vergeten zijn?
Bij mij ook niet , ik reken er trouwens op dat ze het gewoon vergeten zijn of zo .quote:Op maandag 19 september 2005 13:43 schreef Klingon het volgende:
Haha, nog steeds niet hoeven betalen voor m'n kaartjes voor het concert in het GelredomeZouden ze het vergeten zijn?
Same here. Ik gok dat het zo druk was dat ze niet alles goed hebben kunnen verwerken ofzo. Ook wel leuk: m'n vrienden hebben mij dus eigenlijk terugbetaald voor niksquote:Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Bij mij ook niet , ik reken er trouwens op dat ze het gewoon vergeten zijn of zo .
Het zou een teleurstelling zijn als het er nu nog van af ging .
Ja ik ga naar Antwerpen in Oktober , ik heb alleen geen kaartjes .quote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef Viperdesign het volgende:
Nog mensen voor Antwerpen/Oberhausen in de zaal?
Prijzig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:08 schreef Xlarge het volgende:
Dat word voor de deur iets voor de deur regelen
Mijn vriend had ook ineens de afrekening van de cc binnen ja. Rijkelijk laat!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Klingon het volgende:
Haha, had beter m'n mond kunnen houden. Gisteren bericht gehad dat de kaarten eindelijk worden afgeschreven
Ik had al een beetje de hoop dat het niet zou gebeuren , het zal bij mij de 1ste ook wel zo ver zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Klingon het volgende:
Haha, had beter m'n mond kunnen houden. Gisteren bericht gehad dat de kaarten eindelijk worden afgeschreven
Lijkt me vrij zinloosquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Xlarge het volgende:
Toch ga ik de 24ste gewoon naar Antwerpen![]()
coolquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:29 schreef ImPrEzA het volgende:
De nieuwe single wordt "Talk" en er komen live-tracks uit Arnhem op!!
http://www.3fm.nl/page/coldplay
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me vrij zinloos
Ik ga de 26e
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |