Ik had al een beetje de hoop dat het niet zou gebeuren , het zal bij mij de 1ste ook wel zo ver zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Klingon het volgende:
Haha, had beter m'n mond kunnen houden. Gisteren bericht gehad dat de kaarten eindelijk worden afgeschreven
Lijkt me vrij zinloosquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Xlarge het volgende:
Toch ga ik de 24ste gewoon naar Antwerpen![]()
coolquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:29 schreef ImPrEzA het volgende:
De nieuwe single wordt "Talk" en er komen live-tracks uit Arnhem op!!
http://www.3fm.nl/page/coldplay
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lijkt me vrij zinloos
Ik ga de 26e
Dat is op 3fm dus?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:52 schreef ImPrEzA het volgende:
Coldplay live in Lust For Live
(10-10-05) - Was je er niet bij in het Gelredome op 7 juli? Coldplay gaf een legendarisch concert met oude en nieuwe nummers. Eric Corton laat je in Lust For Live het concert herbeleven
Coldplay live meemaken is niet voor iedereen weggelegd. Kaartjes voor deze band zijn altijd in no time uitverkocht en als je ze dan hebt, moet je vroeg voor de concertzaal gaan staan. Doe je dat niet, dan sta je geheid achteraan!
Om ervoor te zorgen dat je toch een bijna-live-ervaring mee kan maken, zenden we op donderdag 13 oktober in Lust For Live het live-concert uit dat Coldplay op 7 juli gaf in het Gelredome.
Lust For Live is iedere donderdagavond van 22.00 tot 23.00
http://www.mtv.co.uk/mtv.(...)l?articleId=30121492 met ook streamsquote:Check out MTV's free and exclusive track by track full length video streams from ‘MTV Live Coldplay’ - the first live televised concert in support of Coldplay’s new album, ‘X&Y’. Showcasing ‘What If’, ‘X&Y’ and ‘Speed Of Sound’ from the ‘X&Y’ album as well as Coldplay classics such as ‘Yellow’ ‘Clocks’ and ‘In My Place’.
Intimately filmed at The Round Chapel in London, the 1 hour ‘MTV Live Coldplay’ is set to premiere on MTV channels worldwide from June 5th.
Ja.. je hebt gelijk.. Het is gewoon geweldig! Ik heb nu nóg meer zin in 20 november! Dan ga ik ze zien in Barca!!quote:
Ik heb het ook moeten missen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Heeft iemand het toevallig opgenomen?
komt ie nu mee hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:36 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij ben je dan nét te laat, want de uitzending is tot vanavond 22:00 terug te beluisteren geweest via de 3FM-site... daar zal nu wel de aflevering van Lust for Live van vanavond staan..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |