Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat nummer heet dan ook "Don't Panic", en die staat netjes in de lijst!
Geeft niet!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Was er al een beetje bang voor.
Val ik weer pijnlijk door de mand![]()
3fm zelf... ze zeiden het gister in de afterpartyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:57 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ik las (vorige topic) dat het volgende maand op 3fm komt? Wat is de bron daarvan?
whuhuhuquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geeft niet!Ik heb 'm via de minder legale kanalen weleens als "Beautiful World" zien langskomen, foei dus!
dat meen je niet... Nee, dat soort dingen zijn onbegrijpelijk. Zoveel mensen die er graag naar toe wilden en dan zit er zo'n ongeinteresseerde troela tussen....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:49 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
nou, serieus.. er zat een vrouw naast ons... en je zag al gelijk toen ze binnenkwam dat ze er geen zin in had.. zat beetje ongeinterreseerd te kijken enzo, vrij snel aan het begin ging iedereen staan(hadden zitplaatsen), maar zij bleef zitten... toen coldplay wegging(voor toegift) waren ze ook gelijk weg.. Geef dan je kaartje aan iemand anders ofzo![]()
Heb je dat niet verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Chris zong oa Ik hou van ellebogen likken als alternative tekst
toch wel leuk die speciale band tussen Coldplay en Nederland
nee tis op de radio ook nog uitgelegd, een Nederlandse vriend van m heeft hij ooit gevraagd eens wat Nederlands aan hem te leren en die heeft natuurlijk belachelijke zinnetjes verzonnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:27 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Heb je dat niet verkeerd verstaan, ik kon t niet goed verstaan dus weet het niet meer allemaal..
en ik was daarbijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
...wat hij ooit op een concert in Nederland ten gehore heeft gebracht
Het was inderdaad in Ahoy. Jaartal weet ik niet meer, maar kan heel goed 2002 geweest zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:18 schreef ImPrEzA het volgende:
dat was toch Green Eyes in Ahoy 2002? "Jij hebt die hele mooie ellebogen, hele mooie ellebogen, hele mooie ellebogen, jij hebt die hele mooie ellebogen, ik hou van jou klomp klomp klomp" o.i.d.? Wel cool dat ie de ellebogen gister weer ff noemde
rang om te staan ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:48 schreef Prep2Fight het volgende:
Welke rang is het beste om te staan in Ahoy?
Ja, maar bij ticketservice staat:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:50 schreef Xlarge het volgende:
[..]
rang om te staan ?
als je een staanplaats hebt kan je gaan staan waar je wilt
Aan sfeer geen gebrek idd, zingende, dansende, uit hun dak gaande mensen om je heen is ontzettend leuk, maar wel oppassen als er van die lomperds tussen staan...Maar over het algemeen een heel gelijkgestemd publiek om ons heen die allemaal gewoon plezier hadden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:32 schreef ElsCapone het volgende:
Hee Pea, was jij er ook!Er bleken achteraf wel meer bekenden van mij rond te lopen..
Ik had een keer veldplaatsen bij Rammstein en had toen hetzelfde probleem. Vriendin van mij die een stuk kleiner is nog meer. Ik had nu dus ook een zitplaats en geweldig uitzicht! Maar op het veld is er vaak toch wel wat meer sfeer.
Dat was kwalitatief het slechtste nummer van de avond, de hoeveelheid valse noten en met name vals gezongen stukken tekst waren hier voor een band als Coldplay echt veel te hoog.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:33 schreef dVTB het volgende:
+ Fix You: één groot hoogtepunt en geweldige afsluiter
Dat interreseerd me dus geen ene ruk he, die hele show, hele avond perfect gezongen enzo, dan die paar foutjes... lekker belangrijk, en fix you blijft een heerlijk nummer.. Als je die filmpjes kijkt dat chris met die lamp staat te zwaaien.. kippenvelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was kwalitatief het slechtste nummer van de avond, de hoeveelheid valse noten en met name vals gezongen stukken tekst waren hier voor een band als Coldplay echt veel te hoog.
Daarom ook automatisch het minste nummer van de avond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |