Ik dacht dat dat bier was:Pquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
Pfffiiieuw ben weer aan het werk
Of ja, zit koffie te drinken hiero, het is niet zo druk...
Weet iemand waar in godsnaam al dat water vandaan kwam wat ik zag toen ik terugliep ?
jawel daar was ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef err het volgende:
Vond het een steengoed concert, mooie lichtshow, een vrolijke chris, goed uitgevoerd. Wat ik wel mis is dat de meeste nummers erg plichtmatig worden neergezet, er wordt niet even lekker een paar minuten gejamd ofzo. Coldplay is net een jukebox. En ik vond dat teveel tophits teveel aan het beging gespeeld waren. En 1,5 uur is best kort ja.
Verder niets dan lof. En mensen die over de bussen klagen, ik vond het best goed geregeld, niemand is hier zeker naar die beruchte dancevalley geweest?
vooraan was tquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:12 schreef RuiDaSilva het volgende:
Het geluid was ook niet om over naar huis te schrijven![]()
Hij heeft tijden voor 9,99 bij de Van Leest gelegen. Of dat nog is weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:15 schreef greatgonzo het volgende:
Ik had een kopie () van de Live 2003 DVD, maar ik MOET nu de originele hebben. Heeft iemand die nog ergens goedkoop gespot? Wel DTS uiteraard
![]()
Als je hem niet met regelmaat en dus te vaak vals hebt horen zingen, mankeert er wat aan je gehoor (en is je zin ervoor dus ook al niet serieus te nemen).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:18 schreef greatgonzo het volgende:
Geluid slecht? Absoluut geen last van gehad. Ja tis een stadion, wat verwacht je dan: het geluid van een studio? En Chris Martin slecht bij stem? Ga toch weg, ik heb hem haast nog nooit zo zuiver horen zingen.
waar heb je gezeten? onder de grond ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:12 schreef RuiDaSilva het volgende:
Het geluid was ook niet om over naar huis te schrijven![]()
idd... kan niet vergelijken met andere concerten, maar vond het niet storend iigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar heb je gezeten? onder de grond ofzo
wij stonden ook wel tijdje stil, maar naast ons stond gozer met grote subwoofer enzo achterin zijn kofferbak... deuren open en keihard coldplay eruit blazen... iedereen stond mee te genieten(wij ook dus)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:57 schreef fanneke het volgende:
Richard Ashcroft![]()
Coldplay![]()
Ik heb een fantastische avond gehad. Geweldig optreden.
Na het concert gewoon bijna één uur stil gestaan op de parkeerplaats, dat was wat minder dus. Dat ze dat na al die jaren(Gelredome staat er toch al bijna 10 jaar) nog niet goed kunnen regelen.![]()
das nog best aardige kwailiteit !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:55 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
idd... kan niet vergelijken met andere concerten, maar vond het niet storend iig
voor de luie mensen onder ons, ff alle filmpjes uit dat andere forum:
www.rubenonline.nl (paar filmpjes onder de tekst)
http://www.xs4all.nl/~ejn/049.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/052.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/053.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/054.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/041.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/087.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/063.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/064.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/075.AVI
http://www.xs4all.nl/~ejn/082.AVI
Hahaha, ja, een vriendin van me vroeg hoe ik het vond. Ik zei: "Ja, wel aardig...." Nou... als blikken konden doden...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
na afloop zei k dat t wel aardig was en dat t voorprogramma (Ashcroft) beter was dan Coldplay.... geweldig die gezichten om me heen![]()
Ik heb in ieder geval (gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit was de lijst ongeveer geloof ik
Square One
Politik
Yellow
God put a smile upon your face
Speed of sound
Low
Warning Sign
Everything´s not lost
White shadows
The Scientist
Till Kingdom come
Don´t Panic
Clocks
Talk
----
Swallowed in the sea
In My Place
Fix You
nou, serieus.. er zat een vrouw naast ons... en je zag al gelijk toen ze binnenkwam dat ze er geen zin in had.. zat beetje ongeinterreseerd te kijken enzo, vrij snel aan het begin ging iedereen staan(hadden zitplaatsen), maar zij bleef zitten... toen coldplay wegging(voor toegift) waren ze ook gelijk weg.. Geef dan je kaartje aan iemand anders ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:37 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hahaha, ja, een vriendin van me vroeg hoe ik het vond. Ik zei: "Ja, wel aardig...." Nou... als blikken konden doden...
Helemaal goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Square One
Politik
Yellow
Speed of sound
Low
Warning Sign
Everything´s not lost
White shadows
The Scientist
Till Kingdom come
Don´t Panic
Clocks
Talk
----
Swallowed in the sea
In My Place
Fix You
dat was ik, op de terugweg was op de 3FM de Coldplay afterparty, daar kwam iemand met de band van t concert binnen end e dj vertelde dat en ze hebben één nummer gedraaid en als de opnames goed zijn gekeurd en geselecteerd dat wordt binnen een maandje of wat uitgezonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:57 schreef soul114 het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Coldplay stond al een tijdje op mij 'want-to-see' lijstje en gister was het dan eindelijk zover!
Kwam rond 18:15 aan in Arnhem, even de lijn bus gepakt aangezien het beetje druk was bij de pendels.Aangekomen bij de Dome waren we vrij snel binnen en mooi plekje opgezocht (links in het midden).
Vlak voor dat Coldplay begon was er een of andere leiding gesprongen (?), waardoor iedereen beetje naar rechts schoof, maar uiteindelijk stonden we toch in de nattigheid.
Concert was geweldig, heb staan genieten!!
Ik las (vorige topic) dat het volgende maand op 3fm komt? Wat is de bron daarvan?
..ik heb toch echt Beautiful World nog gehoord hoor...quote:
Oke, hopelijk zenden ze dan inderdaad hele concert uit en in de juiste volgorde, want dat doen ze meestal niet. Maar mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef rubbereend het volgende:
dat was ik, op de terugweg was op de 3FM de Coldplay afterparty, daar kwam iemand met de band van t concert binnen end e dj vertelde dat en ze hebben één nummer gedraaid en als de opnames goed zijn gekeurd en geselecteerd dat wordt binnen een maandje of wat uitgezonden.
Volgens mij werd Clocks helemaal niet gespeeld en was het dus Trouble.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Square One
Politik
Yellow
Speed of sound
Low
Warning Sign
Everything´s not lost
White shadows
The Scientist
Till Kingdom come
Don´t Panic
Clocks
Talk
----
Swallowed in the sea
In My Place
Fix You
Clocks werd echt wel gespeeldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:03 schreef autocue het volgende:
[..]
Volgens mij werd Clocks helemaal niet gespeeld en was het dus Trouble.
Ze hebben wel degelijk Clocks gespeeld en écht geen Troublequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:03 schreef autocue het volgende:
[..]
Volgens mij werd Clocks helemaal niet gespeeld en was het dus Trouble.
Overigens vond ik het concert echt geweldig. Dezelfde ergernissen als de meeste anderen had ik echter ook; Stampvolle bussen, ¤2.60 voor een sinas (maar gelukkig ¤2,30 voor een jus d'orange) en anderhalf uur in de file gestaan op de terugweg. Mocht het de volgende keer weer zo geregeld zijn ben ik er wel weer bij, Coldplay was het meer dan waard.
![]()
Hmm, ja, nu je 't zegtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Clocks werd echt wel gespeeldToen ging hij nog zo versnellen aan het eind en iedereen als een idioot meeklappen. Trouble werd niet gespeeld.
Wishful thinking?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:06 schreef autocue het volgende:
[..]
Hmm, ja, nu je 't zegt... Hoe kom ik dan bij Trouble?
![]()
die is niet gespeeldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:06 schreef autocue het volgende:
[..]
Hmm, ja, nu je 't zegt... Hoe kom ik dan bij Trouble?
![]()
Ohja, mijn neefje zei voor de toegift dat ie Clocks nog wilde horen... Ik denk dat ik daar dan de mist in gingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is niet gespeeld
k zei nog tegen mn vrienden bij de toegift nu moeten we alleen nog Fix it en Trouble en toen stopten ze na Fix it
reken maar op een paar maanden wachten (volgens de DJ)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Laten we hopen dat 3fm het spoedig uitzendt!
myra, zat jij toevallig in vak 122?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef Myra het volgende:
Die fotokes, super! Krijg er meteen weer zo'n adrenalinestoot van![]()
idd best grappig...geloof dat dat tot nu toe hun bekendste nummer bij het grote publiek is geweest...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef autocue het volgende:
[..]
Ohja, mijn neefje zei voor de toegift dat ie Clocks nog wilde horen... Ik denk dat ik daar dan de mist in ging. (Even om wat recht te zetten voordat er verkeerde beeldvorming ontstaat, alle andere nummers herkende ik gelukkig wel
).
Dat nummer heet dan ook "Don't Panic", en die staat netjes in de lijst!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:28 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
..ik heb toch echt Beautiful World nog gehoord hoor...
Deden ze als tweede akoestische nummer.
Had je toevallig een rood shirt aan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:22 schreef PostManBart het volgende:
Ik stel allereerst: COLDPLAY WAS GEWELDIG, FANTASTISCH!
- Na het concert de hele stroom het stadion uit. We stonden in het voorste vak, dus het heeft even geduurd voordat we buiten waren.
Tribune zuid van H rij 24 stoel 55 om precies te zijnquote:
How typfoutje. Ik bedoel dus ingang H, tribune zuidquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:49 schreef Myra het volgende:
[..]
Tribune zuid van H rij 24 stoel 55 om precies te zijn![]()
ok, zat je dus niet voor mij.... je lijkt op meid die voor me zat/stond....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:52 schreef Myra het volgende:
[..]
How typfoutje. Ik bedoel dus ingang H, tribune zuid![]()
Dat is Don't Panic, lees de lyrics er maar op naquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:28 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
..ik heb toch echt Beautiful World nog gehoord hoor...
Deden ze als tweede akoestische nummer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |