Daar zal ik dan morgenavond achter komen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:07 schreef evert het volgende:
mensen, prijs jezelf gelukkig als je er bij was! wat was het geluid fantastisch vergeleken bij het drama qua geluid dat ik vanavond in de arena bij u2 had.
de Arena is dan ook een galmbak, net als de Ahoyquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:07 schreef evert het volgende:
mensen, prijs jezelf gelukkig als je er bij was! wat was het geluid fantastisch vergeleken bij het drama qua geluid dat ik vanavond in de arena bij u2 had.
Nou, heb Rammstein gezien in én Gelredome én Ahoy en ik vind het Gelredome een veel grotere galmbak dan Ahoy.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Arena is dan ook een galmbak, net als de Ahoy
heb in de Ahoy 2 concerten gezien en in het Gelredome 1 en k vond de Ahoy weer minderquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, heb Rammstein gezien in én Gelredome én Ahoy en ik vind het Gelredome een veel grotere galmbak dan Ahoy.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb in de Ahoy 2 concerten gezien en in het Gelredome 1 en k vond de Ahoy weer mindermaargoed concerten zijn het beste in de HMH
ook geen plek waar je makkelijker een biertje kan scorenquote:
voor jou misschien. Bovendien is het op een doordeweekse dag, geen optie voor mij...maar..further tourdates will be anounced in a few days..volgens coldplay.comquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
het sportpaleis te antwerpen is om de hoek, daar ben je zo
neuh voor mij ook niet maar, tis in principe goed te doen vanuit Nederland en met t OV ook nog best te doen, de metro stopt er voor de deurquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:37 schreef err het volgende:
[..]
voor jou misschien. Bovendien is het op een doordeweekse dag, geen optie voor mij...maar..further tourdates will be anounced in a few days..volgens coldplay.com
Dus die komen nog wel naar NL, en dan in een klein intiem zaaltje hopelijk![]()
Sssssh, niet over praten.. Geen slapende honden wakker maken..quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:31 schreef SietzeJBL het volgende:
Even heel wat anders.. ik heb de kaartjes in maart in de pre-sale gekocht en met credit card betaald, maar deze zijn nog steeds niet afgeschreven?! Hebben meer mensen dit? Ook komende maand wordt het niet afgeschreven. Of is er een punt moment waarop ticketservice alle credit card aankopen incasseert?
Ik heb het net gezien , idd hetzelfde als in Arnhem met die lamp en dat vuurwerk , wel erg leuk gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef Dr_Evil het volgende:
Nieuwe clip (Fix You) staat trouwens online..
http://www.mtv.de/coldplay/index.php
Deel van de clip bevat concertbeelden (lamp), een paar dagen voor het Arnhem concert opgenomen in de UK..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |