Volgens mij is het inderdaad encoded. Was me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
De Chevron Guy zegt het elke aflevering wel he, maar nu begin ik te twijfelen over de TT
Is het nou Chevron 5 engaged of Chevron 5 encoded?
Maar ff modje vragen om het aan te passen. Hoe heten ze hier ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:10 schreef SG1 het volgende:
Volgens mij is het inderdaad encoded. Was me niet eens opgevallen..
Chevron Guy is ook van naam veranderd, omdat bleek dat er iemand bij de USAF zat met exact die naam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
De Chevron Guy zegt het elke aflevering wel he, maar nu begin ik te twijfelen over de TT
Is het nou Chevron 5 engaged of Chevron 5 encoded?
"sorry, maar ik ben bang dat je een nieuwe magnetron nodig hebt"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n blonde gast, in de aflevering Ascension. Hij bouwde toen een mini-stargate in de kelder om te ontsnappen van Aarde.
als de groep groot is valt er niets tegen te doen en mischien zitten ze in een andere galaxy die is afgesloten en nu heropend is door de tauriquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:11 schreef HighLander het volgende:
Ik ben alleen erg benieuwd hoe ze de Orii willen verkopen in relatie tot het hele " niet beinvloeden" wat de andere Ancients proberen in stand te houden. De hele rel tussen Daniel, Jackson & Anubis uit Reckoning draaide daarom, met allerlei stocijnse Ancients eromheen.
En dan zouden ze zich van de Orii niets aantrekken?
dus hij moet zich nog inhouden ook....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
Dan mag je wel opschieten, jongeman. Ik stel je een Witchfynder-schema voor van 3 á 4 eps per dag.
Ik weet niet hoe het nu is, maar heel vroeger (lees: vorige eeuw) was het nog mogelijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:57 schreef Nachoman het volgende:
Hi pplz, ik ben nieuw hier, en uiteraard gek op stargate SG-1, maar ik vroeg me af hoe jullie dat sci-fi channel kunnen ontvangen hier in NL ?
Tering zeg ... dat hou ik niet eens vol . . .quote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Nachoman het volgende:
ik ben 3 maanden geleden bezig geweest met alles te bekijken vanaf de eerste film tot aan de laate moebius, (lees : 5 eps per dag),
Ook over vier dagen.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
Wanneer begint atlantis season 2 eigenlijk? Ik wil the siege afzien.
Mwoah, kweenie of je dat haalt in 4 dagen....quote:Op maandag 11 juli 2005 20:46 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ook over vier dagen.
Anyway: ik heb Stargate helemaal gemist. Ben nu bij aflevering 13 van seizoen 1
Nope. Gijt zult dus twee weken zonder Stargate moeten doen . . .quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:14 schreef Mad-Matt het volgende:
Is ep 2.1 al uit....
Ga vrijdag op vakantie, 2 weken zonder stargate
Dan ga ik eerst maar in ieder geval Endgame zien. Ik kan pas morgen weer afleveringen kijken, alles kijken ga ik dus echt nooit halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:53 schreef BoomSmurf het volgende:
@Saviour
De 'echte' finale is Endgame, met Threads er voor wat losse aanhangsels achteraan. Ik heb het idee dat Moebius puur gemaakt is om Atlantis kloppend te maken.
Nou, het kán in theorie wel. Vanuit een internetcafe inloggen via Bureaublad op Afstand, en de download startenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
En ik ga de 14de weg.
Jammer dat ik het niet kan automatiseren hehe.
Ja, precies, maar eigenlijk ben ik dan wel erg triest bezig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, het kán in theorie wel. Vanuit een internetcafe inloggen via Bureaublad op Afstand, en de download starten
Mag je hier het adres van die torrentsite neerzetten ? want ik ben enorm aan het zoeken, maar valt erg tegen. bvdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:49 schreef BoomSmurf het volgende:
Ach als je terug bent en je zet meteen torrent aan heb je je episodes voor je goed en wel uitgepakt bent
Nee dat mag nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:04 schreef Nachoman het volgende:
[..]
Mag je hier het adres van die torrentsite neerzetten ? want ik ben enorm aan het zoeken, maar valt erg tegen. bvd
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:56 schreef Nachoman het volgende:
Is episode 9 al zo snel van tv geript dat ie er over 4 dagen al op staat trouwens ?![]()
Ik doelde dus op het feit dat 2 dagen geleden stargate uitkwam over 4 dagen in US of canada(mij om het even) en dat ik me erover verbaasde dat ie 2 uur na uitzending al op internet stond, dat mag je natuurlijk vreemd vinden, maar ik ben zelf pas begonnen met downloaden van de 'ouwe' series, dus had niet echt een idee hoe snel dat zou gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Holy crap dude, what did you take this morning/afternoon/evening ??
Jup dat klopt. De Pilot staat er niet op (Children of the Gods). Die staat wel op de box van ' The Best Of Season 1.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef longinus het volgende:
Ik denk er ook over om de boxen te kopen, maar ik zie dat bij box season 1 de eerste afleering er niet opstaat, is dit ook zo (20 van de 21 episodes)
Klopt, de pilotepisode, Children Of The Gods, staat op de 'Best Of Season 1' box, samen met de volgende aflevering uit seizoen 1: Politics, There But For The Grace Of God, In The Serpent's Grasp.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef longinus het volgende:
Ik denk er ook over om de boxen te kopen, maar ik zie dat bij box season 1 de eerste afleering er niet opstaat, is dit ook zo (20 van de 21 episodes)
Lagere kwaliteit misschien ??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef BoomSmurf het volgende:
En wrom is SG1 9x01 nou maar 280mb ipv 350 ?!
Check mijn toffe OPquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef PirE het volgende:
Weet iemand wanneer de S08-box uitkomt?
De release van seizoen 8 staat gepland voor 18 augustus 2005quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch!quote:Op zondag 17 juli 2005 01:51 schreef ThunderChild het volgende:
Atlantis wel geinig, maar de beste opener was toch wel Battlestar Galactica . . .![]()
![]()
STA 201 is 'n deel III eps dus de climax van 'n 3 parter. Dit kick wat heftiger in.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:51 schreef ThunderChild het volgende:
De opener voor SG1 was wel aardig, maar heb toch het gevoel dat de schrijvers geen gevoel van richting hebben. Het lijkt nu allemaal zo samen geraapt dan een structureel geheel wat de eerdere series wel hebben.
Atlantis wel geinig, maar de beste opener was toch wel Battlestar Galactica . . .![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal
4
regels
Vind je ??quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef Elation het volgende:
Avalon is een kewle episode! (se9p1)
Dude! Serieus?!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ach, Daniel is weer vanaf seizoen 7 van de partij en Jonas Quinn is wel leuk voor één seizoen . . .
De opener voor seizoen 6 (Redemtion, parts I & II) zijn tot nu toe de beste openers van de gehele serie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door FallenAngel666 op 21-07-2005 23:55:11 ]Signature:
Maximaal
4
regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week weer 2 nieuwe Atlantis DVD's.....
Het enige wat ik dus absoluut niet snap, is dat de Goa'uld al ruim 5000 jaar, zij het niet langer, dezelfde wapens en ruimteschepen gebruiken. Wel goede technologie als het zo lang 'goed blijft' om andere werelden te onderdrukken
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:46 schreef FallenAngel666 het volgende:Seizoen 6 is al drie jaar oud, dus iedereen weet al dat 'ie terug komt (en hoe, dat laat ik in het midden). Zijn koppie staat al te pronken op de DVD's van seizoen 7 (althans, degeen die ik gezien heb en kan per land verschillen) en je kan mij niet wijsmaken dat na drie jaar niemand weet dat 'ie terug komt . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
Dit komt door het parasiterende karakter van de Goa'uld. Deze wormen werken in feite net als de Borg uit startrek, ze ontwikkelen niets zelf, maar ze stelen dingen van anderen. De meeste technologie die ze hebben is 'left over' (en gekopieerd) spul van de ancients.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:44 schreef JK het volgende:
Het enige wat ik dus absoluut niet snap, is dat de Goa'uld al ruim 5000 jaar, zij het niet langer, dezelfde wapens en ruimteschepen gebruiken. Wel goede technologie als het zo lang 'goed blijft' om andere werelden te onderdrukken![]()
Dat vond ik ook een beetje, beetje gekunsteld, maar de nieuwe mensen hebben veel potentie. Vooral Claudia Black is geweldig!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ??
Vond 'm een beetje tegenvallen, het was alsof de schrijvers met de serie in hun maag zaten waar de acteurs geen zin meer in hadden. De opener van Atlantis vond ik zelf stukken beter . . .
Dan weet jij meer dan ik . . .quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef JanMichiel het volgende:
Ja, de nieuwe aflevering. Als ze opgesloten zitten in die ruimte. De tekst bij het rechtse potje, moeilijk te verstaan.
Vooral die van Atlantis mis ik. Echt keimooi is ie. Is ook genomineerd voor een emmy, in de catagorie uitmuntende muziek.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ik miste van beide eps de intro filmpjes wel een beetje. Leef je toch naar toe, zo'n theme song.
Komt volgende week misschien wel weer, dan is het weer tijd voor de "reguliere" afleveringen. Denk dat Sci-Fi of de makers niet berekend waren op dit schema . . .quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Vooral die van Atlantis mis ik. Echt keimooi is ie. Is ook genomineerd voor een emmy, in de catagorie uitmuntende muziek.
Lekker is dat dan. Welke slimmerik is op dat achterlijke idee gekomen ??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Helaas, het is voor het hele seizoen.
http://www.stargate-sg1.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=330&Itemid=1
Volgende aflevering natuurlijk, ze kunnen moeilijk met een nieuw plot gaan beginnen en dit plot even in de koelkast leggenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef JanMichiel het volgende:
Nog een keer to be continued ..
Wordt dat volgende aflevering weer vervolgd? Of pas later in het seizoen?
Avalon 1, 2 en 3 is het, dus volgende ep is het, om de stem bij Star Trek te citeren: "and now the conclusion".quote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef JanMichiel het volgende:
Nog een keer to be continued ..
Wordt dat volgende aflevering weer vervolgd? Of pas later in het seizoen?
Aan de andere kant, nu komt de schok in 1 keer. Anders krijg je weer mensen die na een half jaar zitten te klagen dat de cast vervangen wordt en dat iedereen weggaat.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:41 schreef kree het volgende:
Het vreemde is dat er ineens allerlei nieuwe karakters zijn ingebracht in SG-1.
Ik had liever gehad dat het wat geleidelijker was gegaan.
Nu zit je echt zo van.
Ooh nieuwe generaal, nieuwe dokter.
en waar de fuck komen die ineens allemaal vandaan....
Nouja mischien wordt het nog beter, we zien wel.
Hoe het allemaal in elkaar steekt is soms een beetje moeilijk te volgen. Orii, Prior, .. Nog maar een keer de tweede ep kijken.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Whoa, vet! Na 9x01 had ik echt zoiets van 'bah, ze schakelen wel heel snel over van verhaallijn'.
Maar nu wordt het toch wel erg interessant! De Goa'uld zijn zo goed als verslagen, de Replicators ook. En dit is een zeer goede vervangende verhaallijn!
Erg leuk dat de legende van Koning Arthur en het mythische zwaard erin voor kwam. Ik hoop dat daar nog meer over komt, en dat het niet alleen maar een puzzeltje was dat leidde tot de ontdekking van de stenen.
Erg mooi hoe Vala uit de dood herrezen werd door die Prior. Ben benieuwd of dat iets technologisch was, of iets met Ascension-krachten.
Maar wie zijn de Orii nu precies? Zijn het Ancients die achterbleven toen de rest naar ons stelsel kwam (en weer later naar Pegasus)? En alterran is toch gewoon een andere naam voor Ancients?
Ja die muziek was idd erg cool, kan haast ook niet wachten (maar mijn downloads zijn meestal pas op maandag klaarquote:Op maandag 25 juli 2005 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Die religieuze muziek op de achtergrond op het einde, ook erg mooi! Ik kijk uit naar volgende week!
ja denk het ook welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Daaraan zullen ze zich nooit wagen. Dan krijgen ze veel gezeik van gelovige fans over zich heen.
Nou de heidense geloven komen ook steeds meer terug. En de mythologische figuren daaruit zijn ook gebruikt. Zouden ze dan ook niet moeten doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
Ook de reden waarom we nooit Shiva of Vishnu of een andere Hindoe-godheid gezien hebben. Dat is nog een levend geloof...
Er is nog veel mogelijk. Dat keltische hebben ze wel eens gebruikt in de serie earth: final conflict meen ik.. waarom is die serie eigenlijk gestopt?quote:Maar we hebben nog wat Keltische figuren over, want daar hebben ze nog niet heel veel mee gedaan.
Das 16 uur kijkmateriaal ofzo,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef TechXP het volgende:
Gisteren ongeveeer heel seizoen 8 gedownload. Vandaag allemaal gekeken
Ik ben weer bij![]()
Ik zag dat origin vanavond op tv is op scifi. Weer even wachten om te gaan downloaden
eh.. alleen die ik nog niet gezien had. Dus min 10 afleveringen die ik bij nader inzien al gezien had een keerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel seizoen 8 op een dag, totale gekte
[ Bericht 0% gewijzigd door Burner2000 op 30-07-2005 01:22:29 ]History can't change the past, the future can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Hier kan ik me wel aardig bij aansluiten. Maar Final Conflict was vermakelijk, maar qua vergelijking haalt het het toch niet bij oa SG-1 of zelfs Andromeda.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:35 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond Boone niet zo erg geweldig, maar de verhalen waren goed. Toen Liam opdook werd ik echt fan, maar seizoen 4 begon ik al zo vergezocht te vinden. Hetzelfde met Andromeda. Seizoenen 2 tot 4 waren echt fantastisch en dan komen ze met 5 aan en het is ZOOI. Geen wonder dat het geannulleerd is. Het goede aan SG1 vind ik dat de kwaliteit altijd vrij constant gebeleven is. Seizoen 1 was gelijk al super en dat is het sindsdien gebleven.
Maar vergeet niet dat het wél dezelfde schrijvers blijven he, alleen jack is weg, das eigenlijk alles, en we hebben er een leuke nieuwe bij toch. In een strak leren pak ook nog esquote:Ben alleen bang dat seizoen 9 van SG-1 misschien ook nog slecht uit kan pakken cq. teleur kan stellen of tegen kan vallen. Ben misschien nog niet helemaal bekomen van de snelle wisseling in verhaallijn.
En afmaken als je niet bekeert wordquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Het kan nog erg gevaarlijk worden. De mensheid maakt, als het op een echte strijd aan zou komen, geen schijn van kans tegen de Orii. Maar gelukkig willen ze ons alleen bekeren.
Klinkt inderdaad goddelijk ja. Daarom... hoe kan je aan die krachten meten als een simpel mensje?quote:Het roept wel een interessente vraag op, die in de aflevering gesteld werd: wat is nou een god? De Goa'uld waren het duidelijk niet, maar met de Orii en Alterrans/Ancients is het een ander verhaal. Ze leven op een niveau ver boven ons, hebben controle over leven en dood en zijn zo'n beetje almachtig. Dat is aardig goddelijk.
Ik denk niet dat ze zich nog teveel door regels laten tegenhouden, maar misschien kunnen ze het gewoonweg niet. We'll seequote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
De Orii kunnen niet teveel van hun macht direct laten zien denk ik. Dat is tegen de regels van de Alterrans. Daarom gebruiken ze de Prior daarvoor, die zijn gewoon menselijk.
idd, het gaf mij ook weer het ouderwetse gevoel, mis hem toch wel, ondankt dat het zo ook erg cool isquote:Op zondag 31 juli 2005 17:36 schreef Radeon_NL het volgende:
Maar vooral de laatste 5 minuten van de aflevering vondt ik goed met O'Neill. Lekker ouderwets.
Ja dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Het wordt toch wel een erg interessant verhaal. De Goa'uld zijn echt maar mietjes als vijand vergeleken met dit.
Lijkt er idd wel op. Net the X-files, waarbij zowat alle acteurs van Space, above and beyond langs kwamen ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef Mad-Matt het volgende:
Hebben ze heel toevallig Farscape compleet leeggeroofd ergens tussen seizoen 8 en 9???
Nou je het zegt en er over nadenkt is het misschien wel logisch idd. Anubis die half ascended was en misschien een soort virus is geworden in het geheel. Maar ergens klopt het niet, want het lijkt er op dat de Orii al langere tijd aanwezig is. Zie maar op de planeet, daar zochten ze toch naar objecten uit vroegere tijden. Dus dan zal dat lange tijd al geweest zijn. Maar misschien is er iets in het verleden verandert daar. Maar goed je weet maar nooit wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Burner2000 het volgende:
Ik heb voor 3e keer aflevering 3 gezien. Ik heb zo'n gevoel dat de Ori een creatie is van Anubis.
Die optie lijkt me iig nog open. Wat bedoel je met lachte over zijn eigen creatie? Was dat iets uit die aflevering of lachte deze ergens om waarvan je niet echt wist waar die het over had?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:28 schreef Burner2000 het volgende:
Ancients konden terug in de tijd reizen. Dat kon Anibus ook gedaan hebben. In seizoen 8 lachte hij nog over zijn eigen creatie tegen Ba'al.
Plus ik denk dat Anubis niet zó machtig is, maar zodra hij ze ziet zal hij zeker wel interesse heeft in wat ze te bieden hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:19 schreef TechXP het volgende:
[..]
Nou je het zegt en er over nadenkt is het misschien wel logisch idd. Anubis die half ascended was en misschien een soort virus is geworden in het geheel. Maar ergens klopt het niet, want het lijkt er op dat de Orii al langere tijd aanwezig is. Zie maar op de planeet, daar zochten ze toch naar objecten uit vroegere tijden. Dus dan zal dat lange tijd al geweest zijn. Maar misschien is er iets in het verleden verandert daar. Maar goed je weet maar nooit wat er gaat gebeuren
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:53 schreef JK het volgende:
Vanavond 9x01, 9x02 (nu helemaal) en 9x03 kijken. Heb er zin in !![]()
![]()
Orii kan je volgens mij nooit verslaan, dat moeten de Ancients doen ? Of iedereen moet ascendenNaja ik ga vanavond kijken, dan weet ik precies hoe de vork in de steel zit.
Nu spring ik wel van seizoen 8 halverwege (tot dvd 4 van de 6) naar seizoen 9, maar had Moebius ook al gezien... kan gewoon niet wachten tot dvd 5 van seizoen 8.. duurt nog 2 weken en zo lang ga ik echt niet wachten, om daarna pas s9 te zien.
Nou ja, hij stond op het punt om ass te kicken bij Anubis, totdat Desala ingreepquote:laat Daniel weer ascenden, hij kicked ass als ascended
Ja, Daniels horen geen baard te hebben. Ik heb er geen iig.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:09 schreef Mad-Matt het volgende:
Daniel moet wel ff z`n baardje afscheren hoor.
En de Jaffa zal idd erg makkelijk om te praten zijn, die zijn al onderweg naar hun eigen ondergang
Ze hebben Daniel's gedachten gelezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef JK het volgende:Alleen hoe hebben ze zo snel de prior kunnen afsturen naar deze galaxy.... ze hebben dat vermogen dus wel, hadden alleen niet de kennis van wat daar was omdat het heelal oneindig is.
Ja de ancients hebben dit gedeelte van het heelal afgeschermd voor de Ori. Dat gedachten lezen kunnen ze idd. Alleen raar dat ze sowieso geen priors alle kanten opstuurden, of hebben de ancients het echt kunnen afschermen alsof er geen planeten waren... daar komen we toch niet achterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze hebben Daniel's gedachten gelezen.
Daarom wist die Doci ook gelijk te melden 'Daniel Jackson....from the planet Earth'
En totdat de Ori via Daniel van ons bestaan op de hoogte kwamen, hebben de Alterans ons afgeschermd van hen. Maar nu grijpen ze niet in omdat we (de mensheid) het zelf veroorzaakt hebben.
En het opzetten van een wormgat naar een ander sterrenstelsel mag voor zo'n sterk ras natuurlijk geen probleem zijn.
www.stargate-sg1.nlquote:Zaterdag 6 augustus 2005 - Zeer onverwacht heeft het Australische bedrijf JoWooD Productions Software AG bekend gemaakt dat zij de productie van het spel Stargate SG-1: The Alliance heeft stopgezet en de betrekkingen heeft verbroken met ontwikkelaar Perception PTY. De release van het langverwachte spel stond oorspronkelijk gepland voor eind dit jaar, op PC, Playstation2 en XBOX.
JoWood Productions is van mening dat het spel in de huidige vorm niet aan de eigen eisen, maar ook die van de fans, kan voldoen. Albert Seild, CEO van JoWood: "We zullen niets uitbrengen dat niet recht doet aan deze bekende licentie. De laatste maanden hebben we veel tijd en middelen gestoken in de hulp aan JoWood om het op tijd af te krijgen, maar nu hebben we het vertrouwen verloren in hun mogelijkheid om het spel op tijd en in voldoende kwaliteit af te leveren."
JoWood hoopt dat het spel verder ontwikkelt kan worden bij een ander bedrijf. Het bedrijf claimt dat het, volgens het contract, het recht behoudt op de titel. Ze willen de broncode en alle andere materialen van Perception in handen krijgen. Daarna zal worden gekeken of het financiëel aantrekklijk is om de game over te dragen aan een andere ontwikkelaar, aldus Executive Producer Michael Paeck van JoWood. De toekomst van het spel is dus nogal onzeker. Wel weten we al dat het spel dit jaar zeker niet meer zal verschijnen. "Er zijn verschillende opties, waaronder de spellen verplaatsen naar next-gen consoles.", zo zei Paeck.
De huidige consoles waarvoor het spel oorspronkelijk gepland stond, de XBOX en Playstation2, zijn aan het eind van het levenscylcus. De opvolgers staan gepland voor respectievelijk komende kerst en het voorjaar van 2006.
Die schijnt uitgesteld te zijn naar 15 september, maar daarover is nog geen bevestigingquote:verder over een week is de seasonbox eindelijk uit
Het is toch orii ? Gateworld gebruikte dat tenminste geloof ik. En hier zie ik orii en ori door elkaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
er is trouwens nu al een user die de ori heet
hij heeft in iedergeval ook zo`n plaatje als avatarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:25 schreef TechXP het volgende:
[..]
Het is toch orii ? Gateworld gebruikte dat tenminste geloof ik. En hier zie ik orii en ori door elkaar.
Eindelijk, een mod.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef Gorro het volgende:
Posts over downloadsnelheden etc. verwijderd. Ook zulke posts zijn ongewenst hier.
Die link van mij ook niet, site is geheel legaal. Worden de modjes weer paranoïde of zijn ze het nog steeds ??quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er er nou weer posts verwijderd? Ik gaf alleen de titels van episodes, dat heeft geen zak met warez te maken.
I'll take that as a compliment.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:20 schreef Radeon_NL het volgende:
Vondt het wel kewl van Teal'c tegen Mitchell zei sometimes you remind me of O 'Neill .
Ik heb Farscape nooit echt gevolgd, dus ik kan er niks over zeggen . . .quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:46 schreef Witchfynder het volgende:
Was Claudia Black in Farscape ook zo leuk? Kan me niet echt herinneren.![]()
Toen Landry in de laatste aflevering opmerkte dat de SGC maar naar de international community moet gaan voor steun en 'give them what they want', dacht ik echt dat het mede zou kunnen betekenen dat er meer internationale SGC teams komen en ander personeel, zoals in Atlantis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
21 teams lijken het inderdaad te zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/SG_team
Bron: http://www.stargate-sg1.nlquote:Perception zet ontwikkeling The Alliance door
Vrijdag 12 augustus - Eerder meldden wij dat Perception opdracht had gekregen van JoWooD om het werk aan Stargate SG-1: The Alliance stil te leggen. JoWooD, dat zegt de licentie te bezitten, vindt de kwaliteit van het spel onvoldoende en wil daarom dat Perception alle broncode overdraagt. Perception claimt dat zij de licentie bezit en zet de ontwikkeling van het spel voort.
JoWooD is de uitgever van het spel en Perception is de ontwikkelaar. "Voor alle duidelijkheid, Perception heeft de licentie van MGM voor Stargate SG-1: The Alliance", zo zegt het bedrijf. "De claim dat JoWooD de rechten op Stargate SG-1: The Alliance bezit, na het beëindigen van het contract, is incorrect en niet gebaseerd op commerciële of juridische feiten [..] De ontwikkeling van het spel zal doorgaan in de studio van Perception in Sydney. Perception zal fans de best mogelijke spelervaring geven."
"We betreuren het dat JoWooD zulke misleidende uitspraken doet in de media," zegt Perception CEO Ben Lenzo. "In de laatste negen maanden heeft JoWooD openlijk toegegeven dat zij het contract meerdere malen geschonden heeft op meerdere punten, waaronder op juridisch en vertrouwelijk gebied, maar ook op financieel gebied."
Perception zegt te hebben geprobeerd om deze problemen op te lossen in de afgelopen maanden en stelde een deadline aan JoWooD, die afliep op 8 augustus. Daarna werd het contract ontbonden. JoWooD claimt juist dat zij het contract heeft opgezegd, omdat het spel niet aan haar kwaliteitseisen zou voldoen. Volgens JoWooD kan Perception het spel niet op tijd afleveren en zijn er problemen met beeld, animatie, geluid en belichting. De XBOX en Playstation2 versies zouden te kampen hebben met grote instabiliteits- en prestatieproblemen. JoWooD zou deze problemen al maanden geleden aangekaart hebben. JoWooD eist financiële compensatie voor de gedane investeringen (6 miljoen dollar) en wil ook de broncode van het spel in handen krijgen.
Perception kijkt echter nog steeds uit naar de uiteindelijke release van het spel, welke oorspronkelijk gepland stond voor oktober. Door de juridische strijd tussen beide bedrijven is het echter vrijwel zeker dat deze datum niet gehaald zal worden. Een nieuwe datum is nog onbekend. Het is eerst afwachten welk bedrijf de juridische strijd zal winnen en het spel zal voltooien.
Ik zou het niet erg vinden. Ik heb liever dat SG-1 spetterend eindigt na dit seizoen dan dat het maar voort blijft slepen. Kunnen ze beter met SG-1 stoppen en alle energie in Atlantis steken of misschien zelfs in de ontwikkeling van een nieuwe serie. Waar dat in godsnaam over zou moeten gaan, geen idee!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:45 schreef Super7fighter het volgende:
De Goa'uld zijn geelimineerd op een paar na, De Tokra liggen op sterven na dood, de Asgard bouwen hun civilisatie weer op, de Tollans zijn uitgeroeid en de Ori worden vast verslagen. Na seizoen 9 exit Stargate? Of denken jullie van niet?
Als het idd goed wordt, wat ik wel verwacht, mag er best een seizoen 10 aan van mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Het hele Ori-verhaal is genoeg voor een nieuwe serie. Dan zou het wel veel verder uitgewerkt moeten worden, maar ze hebben al een mooie basis gelegd. Goddelijke wezens, met een compleet eigen religie en bijhorend boek, dat is echt wel uit te werken tot iets moois.
De producenten hadden als eens de opmerking gemaakt dat wat ze bedacht hebben 'minstens goed is voor 2 seizoenen'. Dus wellicht zien we seizoen 10 ook nog verschijnen
Of over hun tijd in ons melkwegstelsel, toen zij met de plaag te kampen hadden. Of over de tijd dat ze nog in de alliantie van de vier grote rassen zaten. Dat zou ook wel interessant kunnen worden, dan zien we de Asgard nog in hun oorspronkelijke vorm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef Mad-Matt het volgende:
Maar mijn voorkeur gaat dan toch wel uit naar de Ancients en dan de oorlog met de Wraith
Die nieuwe plot kan je eigenlijk zien als een nieuwe prequel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef Mad-Matt het volgende:
ancients zijn saai.
Prometheus gaat het te veel op Startrek lijken
Tok'ra zijn fokking irritant
Jaffa zijn enorm onnozel.
Laten we gewoon nog een tijd met SG-1 en Atlantis doen.
Maar mijn voorkeur gaat dan toch wel uit naar de Ancients en dan de oorlog met de Wraith
lolquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:06 schreef SuperG het volgende:
[..]
Die nieuwe plot kan je eigenlijk zien als een nieuwe prequel.
SG SG1 S9 is eigenlijk SG Accended (acient's vs Ori'I ) Dus S9 is S1
dus nog 6 seasons. S15 zou dan de laaste zijn.:)
Doen ze dat dan nog ?? Dacht dat ze er jaren geleden al mee gestopt waren . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Radeon_NL het volgende:
Ik krijg hem altijd via een Asgard spaceship die het signaal onderschept en hem dan naar me toe beamed.
Dat doe ik niet meer. Zijn veeel te onbetrouwbaar die Jaffa. Soms kreeg ik de eps pas dinsdag! Nee, tegenwoordig worden ze met een alkesh gebracht en ingestraald. Prima snelheid!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doen ze dat dan nog ?? Dacht dat ze er jaren geleden al mee gestopt waren . . .
Ik kreeg m'n afleveringen altijd toe 'gesmokkeld' vanuit verschillende Jaffa kampen
Ik moet dan altijd aan "Hallowed be thy name" van Iron Maiden denken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
'Hallowed are the Ori'. Ik begin het een erg leuk zinnetje te vinden
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:12 schreef kree het volgende:
- warezaanbod -
Heb je dan geen probleem met de toevoer want er zijn niet meer zo veel Goa'uld's nadat de Jaffa in opstand zijn gekomen. Maar van dat intro daar hebben de Asgard ook wat problemen mee, misschien dat de Orii hier mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer. Zijn veeel te onbetrouwbaar die Jaffa. Soms kreeg ik de eps pas dinsdag! Nee, tegenwoordig worden ze met een alkesh gebracht en ingestraald. Prima snelheid!
Alleen knippen die Goa'uld er een beetje in. Ik krijg geen introtune meer, de schoften!
Nou, ik krijg ze van de laatste prime van Yu. Sinds zijn meester dood is heeft hij een eigen handel op gezet met goed resultaat ook! Heb je al die Chinese kleding overal in de winkels gezien? That's Oshu alright.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:34 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Heb je dan geen probleem met de toevoer want er zijn niet meer zo veel Goa'uld's nadat de Jaffa in opstand zijn gekomen. Maar van dat intro daar hebben de Asgard ook wat problemen mee, misschien dat de Orii hier mee te maken hebben![]()
Ok, jij wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik heb ff in een week seizoen 1 t/m 7 gekeken op dvd.
Hallow = heilig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:57 schreef Mad-Matt het volgende:
Maaruh, wat houdt dat Hallowed eigenlijk in?
Middle-English als ik me niet vergis? Zo praatten de mensen vroegerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hallow = heilig.
Dus "Heilig zijn de Orii".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |