Volgens mij is het inderdaad encoded. Was me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
De Chevron Guy zegt het elke aflevering wel he, maar nu begin ik te twijfelen over de TT
Is het nou Chevron 5 engaged of Chevron 5 encoded?
Maar ff modje vragen om het aan te passen. Hoe heten ze hier ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:10 schreef SG1 het volgende:
Volgens mij is het inderdaad encoded. Was me niet eens opgevallen..
Chevron Guy is ook van naam veranderd, omdat bleek dat er iemand bij de USAF zat met exact die naam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
De Chevron Guy zegt het elke aflevering wel he, maar nu begin ik te twijfelen over de TT
Is het nou Chevron 5 engaged of Chevron 5 encoded?
"sorry, maar ik ben bang dat je een nieuwe magnetron nodig hebt"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n blonde gast, in de aflevering Ascension. Hij bouwde toen een mini-stargate in de kelder om te ontsnappen van Aarde.
als de groep groot is valt er niets tegen te doen en mischien zitten ze in een andere galaxy die is afgesloten en nu heropend is door de tauriquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:11 schreef HighLander het volgende:
Ik ben alleen erg benieuwd hoe ze de Orii willen verkopen in relatie tot het hele " niet beinvloeden" wat de andere Ancients proberen in stand te houden. De hele rel tussen Daniel, Jackson & Anubis uit Reckoning draaide daarom, met allerlei stocijnse Ancients eromheen.
En dan zouden ze zich van de Orii niets aantrekken?
dus hij moet zich nog inhouden ook....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
Dan mag je wel opschieten, jongeman. Ik stel je een Witchfynder-schema voor van 3 á 4 eps per dag.
Ik weet niet hoe het nu is, maar heel vroeger (lees: vorige eeuw) was het nog mogelijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:57 schreef Nachoman het volgende:
Hi pplz, ik ben nieuw hier, en uiteraard gek op stargate SG-1, maar ik vroeg me af hoe jullie dat sci-fi channel kunnen ontvangen hier in NL ?
Tering zeg ... dat hou ik niet eens vol . . .quote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Nachoman het volgende:
ik ben 3 maanden geleden bezig geweest met alles te bekijken vanaf de eerste film tot aan de laate moebius, (lees : 5 eps per dag),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |