Volgens mij is het inderdaad encoded. Was me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
De Chevron Guy zegt het elke aflevering wel he, maar nu begin ik te twijfelen over de TT
Is het nou Chevron 5 engaged of Chevron 5 encoded?
Maar ff modje vragen om het aan te passen. Hoe heten ze hier ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:10 schreef SG1 het volgende:
Volgens mij is het inderdaad encoded. Was me niet eens opgevallen..
Chevron Guy is ook van naam veranderd, omdat bleek dat er iemand bij de USAF zat met exact die naam.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
De Chevron Guy zegt het elke aflevering wel he, maar nu begin ik te twijfelen over de TT
Is het nou Chevron 5 engaged of Chevron 5 encoded?
"sorry, maar ik ben bang dat je een nieuwe magnetron nodig hebt"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n blonde gast, in de aflevering Ascension. Hij bouwde toen een mini-stargate in de kelder om te ontsnappen van Aarde.
als de groep groot is valt er niets tegen te doen en mischien zitten ze in een andere galaxy die is afgesloten en nu heropend is door de tauriquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:11 schreef HighLander het volgende:
Ik ben alleen erg benieuwd hoe ze de Orii willen verkopen in relatie tot het hele " niet beinvloeden" wat de andere Ancients proberen in stand te houden. De hele rel tussen Daniel, Jackson & Anubis uit Reckoning draaide daarom, met allerlei stocijnse Ancients eromheen.
En dan zouden ze zich van de Orii niets aantrekken?
dus hij moet zich nog inhouden ook....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
Dan mag je wel opschieten, jongeman. Ik stel je een Witchfynder-schema voor van 3 á 4 eps per dag.
Ik weet niet hoe het nu is, maar heel vroeger (lees: vorige eeuw) was het nog mogelijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:57 schreef Nachoman het volgende:
Hi pplz, ik ben nieuw hier, en uiteraard gek op stargate SG-1, maar ik vroeg me af hoe jullie dat sci-fi channel kunnen ontvangen hier in NL ?
Tering zeg ... dat hou ik niet eens vol . . .quote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Nachoman het volgende:
ik ben 3 maanden geleden bezig geweest met alles te bekijken vanaf de eerste film tot aan de laate moebius, (lees : 5 eps per dag),
Ook over vier dagen.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
Wanneer begint atlantis season 2 eigenlijk? Ik wil the siege afzien.
Mwoah, kweenie of je dat haalt in 4 dagen....quote:Op maandag 11 juli 2005 20:46 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ook over vier dagen.
Anyway: ik heb Stargate helemaal gemist. Ben nu bij aflevering 13 van seizoen 1
Nope. Gijt zult dus twee weken zonder Stargate moeten doen . . .quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:14 schreef Mad-Matt het volgende:
Is ep 2.1 al uit....
Ga vrijdag op vakantie, 2 weken zonder stargate
Dan ga ik eerst maar in ieder geval Endgame zien. Ik kan pas morgen weer afleveringen kijken, alles kijken ga ik dus echt nooit halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:53 schreef BoomSmurf het volgende:
@Saviour
De 'echte' finale is Endgame, met Threads er voor wat losse aanhangsels achteraan. Ik heb het idee dat Moebius puur gemaakt is om Atlantis kloppend te maken.
Nou, het kán in theorie wel. Vanuit een internetcafe inloggen via Bureaublad op Afstand, en de download startenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
En ik ga de 14de weg.
Jammer dat ik het niet kan automatiseren hehe.
Ja, precies, maar eigenlijk ben ik dan wel erg triest bezig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, het kán in theorie wel. Vanuit een internetcafe inloggen via Bureaublad op Afstand, en de download starten
Mag je hier het adres van die torrentsite neerzetten ? want ik ben enorm aan het zoeken, maar valt erg tegen. bvdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:49 schreef BoomSmurf het volgende:
Ach als je terug bent en je zet meteen torrent aan heb je je episodes voor je goed en wel uitgepakt bent
Nee dat mag nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:04 schreef Nachoman het volgende:
[..]
Mag je hier het adres van die torrentsite neerzetten ? want ik ben enorm aan het zoeken, maar valt erg tegen. bvd
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:56 schreef Nachoman het volgende:
Is episode 9 al zo snel van tv geript dat ie er over 4 dagen al op staat trouwens ?![]()
Ik doelde dus op het feit dat 2 dagen geleden stargate uitkwam over 4 dagen in US of canada(mij om het even) en dat ik me erover verbaasde dat ie 2 uur na uitzending al op internet stond, dat mag je natuurlijk vreemd vinden, maar ik ben zelf pas begonnen met downloaden van de 'ouwe' series, dus had niet echt een idee hoe snel dat zou gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Holy crap dude, what did you take this morning/afternoon/evening ??
Jup dat klopt. De Pilot staat er niet op (Children of the Gods). Die staat wel op de box van ' The Best Of Season 1.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef longinus het volgende:
Ik denk er ook over om de boxen te kopen, maar ik zie dat bij box season 1 de eerste afleering er niet opstaat, is dit ook zo (20 van de 21 episodes)
Klopt, de pilotepisode, Children Of The Gods, staat op de 'Best Of Season 1' box, samen met de volgende aflevering uit seizoen 1: Politics, There But For The Grace Of God, In The Serpent's Grasp.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef longinus het volgende:
Ik denk er ook over om de boxen te kopen, maar ik zie dat bij box season 1 de eerste afleering er niet opstaat, is dit ook zo (20 van de 21 episodes)
Lagere kwaliteit misschien ??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:01 schreef BoomSmurf het volgende:
En wrom is SG1 9x01 nou maar 280mb ipv 350 ?!
Check mijn toffe OPquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef PirE het volgende:
Weet iemand wanneer de S08-box uitkomt?
De release van seizoen 8 staat gepland voor 18 augustus 2005quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch!quote:Op zondag 17 juli 2005 01:51 schreef ThunderChild het volgende:
Atlantis wel geinig, maar de beste opener was toch wel Battlestar Galactica . . .![]()
![]()
STA 201 is 'n deel III eps dus de climax van 'n 3 parter. Dit kick wat heftiger in.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:51 schreef ThunderChild het volgende:
De opener voor SG1 was wel aardig, maar heb toch het gevoel dat de schrijvers geen gevoel van richting hebben. Het lijkt nu allemaal zo samen geraapt dan een structureel geheel wat de eerdere series wel hebben.
Atlantis wel geinig, maar de beste opener was toch wel Battlestar Galactica . . .![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |