Ik heb Farscape nooit echt gevolgd, dus ik kan er niks over zeggen . . .quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:46 schreef Witchfynder het volgende:
Was Claudia Black in Farscape ook zo leuk? Kan me niet echt herinneren.![]()
Toen Landry in de laatste aflevering opmerkte dat de SGC maar naar de international community moet gaan voor steun en 'give them what they want', dacht ik echt dat het mede zou kunnen betekenen dat er meer internationale SGC teams komen en ander personeel, zoals in Atlantis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
21 teams lijken het inderdaad te zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/SG_team
Bron: http://www.stargate-sg1.nlquote:Perception zet ontwikkeling The Alliance door
Vrijdag 12 augustus - Eerder meldden wij dat Perception opdracht had gekregen van JoWooD om het werk aan Stargate SG-1: The Alliance stil te leggen. JoWooD, dat zegt de licentie te bezitten, vindt de kwaliteit van het spel onvoldoende en wil daarom dat Perception alle broncode overdraagt. Perception claimt dat zij de licentie bezit en zet de ontwikkeling van het spel voort.
JoWooD is de uitgever van het spel en Perception is de ontwikkelaar. "Voor alle duidelijkheid, Perception heeft de licentie van MGM voor Stargate SG-1: The Alliance", zo zegt het bedrijf. "De claim dat JoWooD de rechten op Stargate SG-1: The Alliance bezit, na het beëindigen van het contract, is incorrect en niet gebaseerd op commerciële of juridische feiten [..] De ontwikkeling van het spel zal doorgaan in de studio van Perception in Sydney. Perception zal fans de best mogelijke spelervaring geven."
"We betreuren het dat JoWooD zulke misleidende uitspraken doet in de media," zegt Perception CEO Ben Lenzo. "In de laatste negen maanden heeft JoWooD openlijk toegegeven dat zij het contract meerdere malen geschonden heeft op meerdere punten, waaronder op juridisch en vertrouwelijk gebied, maar ook op financieel gebied."
Perception zegt te hebben geprobeerd om deze problemen op te lossen in de afgelopen maanden en stelde een deadline aan JoWooD, die afliep op 8 augustus. Daarna werd het contract ontbonden. JoWooD claimt juist dat zij het contract heeft opgezegd, omdat het spel niet aan haar kwaliteitseisen zou voldoen. Volgens JoWooD kan Perception het spel niet op tijd afleveren en zijn er problemen met beeld, animatie, geluid en belichting. De XBOX en Playstation2 versies zouden te kampen hebben met grote instabiliteits- en prestatieproblemen. JoWooD zou deze problemen al maanden geleden aangekaart hebben. JoWooD eist financiële compensatie voor de gedane investeringen (6 miljoen dollar) en wil ook de broncode van het spel in handen krijgen.
Perception kijkt echter nog steeds uit naar de uiteindelijke release van het spel, welke oorspronkelijk gepland stond voor oktober. Door de juridische strijd tussen beide bedrijven is het echter vrijwel zeker dat deze datum niet gehaald zal worden. Een nieuwe datum is nog onbekend. Het is eerst afwachten welk bedrijf de juridische strijd zal winnen en het spel zal voltooien.
Ik zou het niet erg vinden. Ik heb liever dat SG-1 spetterend eindigt na dit seizoen dan dat het maar voort blijft slepen. Kunnen ze beter met SG-1 stoppen en alle energie in Atlantis steken of misschien zelfs in de ontwikkeling van een nieuwe serie. Waar dat in godsnaam over zou moeten gaan, geen idee!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:45 schreef Super7fighter het volgende:
De Goa'uld zijn geelimineerd op een paar na, De Tokra liggen op sterven na dood, de Asgard bouwen hun civilisatie weer op, de Tollans zijn uitgeroeid en de Ori worden vast verslagen. Na seizoen 9 exit Stargate? Of denken jullie van niet?
Als het idd goed wordt, wat ik wel verwacht, mag er best een seizoen 10 aan van mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Het hele Ori-verhaal is genoeg voor een nieuwe serie. Dan zou het wel veel verder uitgewerkt moeten worden, maar ze hebben al een mooie basis gelegd. Goddelijke wezens, met een compleet eigen religie en bijhorend boek, dat is echt wel uit te werken tot iets moois.
De producenten hadden als eens de opmerking gemaakt dat wat ze bedacht hebben 'minstens goed is voor 2 seizoenen'. Dus wellicht zien we seizoen 10 ook nog verschijnen
Of over hun tijd in ons melkwegstelsel, toen zij met de plaag te kampen hadden. Of over de tijd dat ze nog in de alliantie van de vier grote rassen zaten. Dat zou ook wel interessant kunnen worden, dan zien we de Asgard nog in hun oorspronkelijke vorm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef Mad-Matt het volgende:
Maar mijn voorkeur gaat dan toch wel uit naar de Ancients en dan de oorlog met de Wraith
Die nieuwe plot kan je eigenlijk zien als een nieuwe prequel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef Mad-Matt het volgende:
ancients zijn saai.
Prometheus gaat het te veel op Startrek lijken
Tok'ra zijn fokking irritant
Jaffa zijn enorm onnozel.
Laten we gewoon nog een tijd met SG-1 en Atlantis doen.
Maar mijn voorkeur gaat dan toch wel uit naar de Ancients en dan de oorlog met de Wraith
lolquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:06 schreef SuperG het volgende:
[..]
Die nieuwe plot kan je eigenlijk zien als een nieuwe prequel.
SG SG1 S9 is eigenlijk SG Accended (acient's vs Ori'I ) Dus S9 is S1
dus nog 6 seasons. S15 zou dan de laaste zijn.:)
Doen ze dat dan nog ?? Dacht dat ze er jaren geleden al mee gestopt waren . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Radeon_NL het volgende:
Ik krijg hem altijd via een Asgard spaceship die het signaal onderschept en hem dan naar me toe beamed.
Dat doe ik niet meer. Zijn veeel te onbetrouwbaar die Jaffa. Soms kreeg ik de eps pas dinsdag! Nee, tegenwoordig worden ze met een alkesh gebracht en ingestraald. Prima snelheid!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doen ze dat dan nog ?? Dacht dat ze er jaren geleden al mee gestopt waren . . .
Ik kreeg m'n afleveringen altijd toe 'gesmokkeld' vanuit verschillende Jaffa kampen
Ik moet dan altijd aan "Hallowed be thy name" van Iron Maiden denken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
'Hallowed are the Ori'. Ik begin het een erg leuk zinnetje te vinden
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:12 schreef kree het volgende:
- warezaanbod -
Heb je dan geen probleem met de toevoer want er zijn niet meer zo veel Goa'uld's nadat de Jaffa in opstand zijn gekomen. Maar van dat intro daar hebben de Asgard ook wat problemen mee, misschien dat de Orii hier mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer. Zijn veeel te onbetrouwbaar die Jaffa. Soms kreeg ik de eps pas dinsdag! Nee, tegenwoordig worden ze met een alkesh gebracht en ingestraald. Prima snelheid!
Alleen knippen die Goa'uld er een beetje in. Ik krijg geen introtune meer, de schoften!
Nou, ik krijg ze van de laatste prime van Yu. Sinds zijn meester dood is heeft hij een eigen handel op gezet met goed resultaat ook! Heb je al die Chinese kleding overal in de winkels gezien? That's Oshu alright.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:34 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Heb je dan geen probleem met de toevoer want er zijn niet meer zo veel Goa'uld's nadat de Jaffa in opstand zijn gekomen. Maar van dat intro daar hebben de Asgard ook wat problemen mee, misschien dat de Orii hier mee te maken hebben![]()
Ok, jij wint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik heb ff in een week seizoen 1 t/m 7 gekeken op dvd.
Hallow = heilig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:57 schreef Mad-Matt het volgende:
Maaruh, wat houdt dat Hallowed eigenlijk in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |