Nu nog alles laten werken, en je bent ontfaalt, ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef hipkiller het volgende:
tja, skive kan nu eenmaal niks anders dan falen he
Roelandquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:29 schreef Roolio het volgende:
Je kan hem zien als je hem al bekeken hebt want dan haalt je computer het plaatje uit je cache ipv de site.. Duh..
Wat had je voor Nederlandsquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:22 schreef Roolio het volgende:
[..]
Oh uitrijking!
Nou ik kijk er naar vooruit hoor!![]()
7quote:
Nee Skive, er staat niet: "Wanneer gaan we Skive zn lintje aftrekken op een mooie uitreiking?", maar er staat: "Wanneer gaan we Skive zn lintje uitreiken op een mooie uitreiking?"quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:51 schreef skive het volgende:
oe word ik ontgroend ^^
Aftrekkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef DaFan het volgende:
Paultje
Jij mag m ook best wel ff aftrekken hoor
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:37 schreef skive het volgende:
* skive krast in z'n hipfal0r en Skive agenda van 9,95 bij de V&D
woensdag ... ontgroening
ff b2w wordt er ook get of niet ?
en zo ja wie doet dat dan
en hoelaat
en waar
vragen vragen vragen
You bought your bullets. 1 percent from the bullets you bought were given to the Family Hammer!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:26 schreef skive het volgende:
het niveau stijgt naar mate er meer offtopic word gelult
en dus... stijgt het niveau met het bericht tenzij er weer zo'n heaumeau iets on topic gaat lopen posten
Paultje ik wil niet gequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja.
Jorryt.
3 uur in de middag.
In de bus de voor de rest stampvol zit.
Antwoorden genoeg zo?
Hey blijf is fucking offtopicquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:25 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
You bought your bullets. 1 percent from the bullets you bought were given to the Family Hammer!
Success, you bought 386 bullets for $ 102,960
Een of andere fal0r kocht er 10 voor 264![]()
Skiiiive![]()
Uiteraard heb ik er ook 1 voor jouquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:51 schreef hipkiller het volgende:
skive heb je ook zon falende agenda voor mij gekocht![]()
hipkiller en skive fal0rs in crime
![]()
Daarom zit je ook in #fal0rsquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:59 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik heb niet eens een agenda...das pas falen...
tuurlijk wel skive gewoon ff doorzetten ik bijt nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:30 schreef skive het volgende:
[..]
Paultje ik wil niet get worden door jorryt
en welke buslijn van waar naar waar.
/////////
Met inloopkastquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik had jou ook gezien
moeten we binnenkort maar is gaan praten..
dan kom ik je kamer van 12 vierkante meter Met inloopkast wel bekijken
zie ik dafan ook meteen
Lig jij daar dan ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:44 schreef jorryt het volgende:
ja Roolie die extra 2,5 vierkante meter is daar dafan in beslag genomen daar ligt zn verzameling pr0n
Eindelijk, jorryt is wegquote:
ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:19 schreef Wendigo het volgende:
Of misschien hebben sommige personen een goed lopend topic verkut
Maar als ik dan connect zonder vuurmuur/proksie of wat dan krijg ik dit:quote:There were no results found matching your IP address (80.56.55.**)
If you have any problems connecting to our server, please contact us at feds@barafranca.com.
Ten eerste ben ik geen proxy en ten 2e heb ik dus eigenlijk stiekum geen gline.. Ik ga maar weer mailen denk ik..quote:[00:43] * Connecting to irc.barafranca.com (6667)
-
[00:43] -irc.barafranca.com- *** Looking up your hostname
-
[00:43] -irc.barafranca.com- *** Found your hostname, cached
-
[00:43] -irc.barafranca.com- *** Checking Ident
-
[00:43] -irc.barafranca.com- *** No ident response
-
gline evasion (proxy).
-
[00:43] Closing Link: Blaat by irc.barafranca.com (G-lined)
-
[00:43] * Disconnected
DJKquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:50 schreef DJKoster het volgende:
I'm back!
whehequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet meer van, maar een deel van het verhaal is in elk geval dat DJKoster een nerd avant la lettre was die vervolgens "sensuele foto's" van hemzelf in zijn verwassen witte Hemaslip ging posten.
Ze kennnen me niet meer..quote:Sorry, leuk geprobeerd, maar je moet een echte gangster zijn voordat we je hier binnenlaten.
Kom een keer terug als je Delivery Boy of Delivery Girl bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |